Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

@2012

Ne znam kakvi su planovi za sredjivanje djubrista preko puta stanice ali mislim da bi mogli da na Tosinom bunaru urade sledecu stvar: da se onaj deo stajalista koji se oslanja na most pre tunela prosiri preko ulice, i da se na drugoj strani ulice spusti stepeniste: time se dobija nadvoznjak i onda moze d ase ukine glupi semafor koji samo nepotrebno kolje saobracaj! To bi bio prvi korak, dalje bi eventualno mogla stanica da se prosiri dalje niz nasip tako da vozovi ne staju na nagibnim sinama.

Mada ne mogu da se ne otmem utisku da su sine pod manjim nagibom nego ranije?
 
a mogli bi malo i da prionu na posao pre svega oko otvaranja kraka za aerodrom. Sramota je da nemamo barem neki vid masovnog prevoza do aerodroma i nazad.
 
Odlicna ideja samo ulaganja u zeleznicu su minimalna ne verujem da ce se to uskoro ostvariti....
 
ja sam imao situaciju na jedan voz ne saobraća.
dođem 15 aprila na stanicu tačno na vreme i gospođica umesto da kaže da voz dolazi na kolosek, ona kaže da ne saobraća i najavljuje naredni. beovoz praksa. :rant:
 
B/tut, Slažem se za proširenje mada bi najviše odgovaralo nadkrivanje stanice,lepo popločavanje,uvođenje sadržaja kao i lifta za onesposobljena lica.
Dizzgy, Krak za aerodrom bi zaista trebalo uvrstiti u prioritete,s obzirom da će se graditit drugi kolosek za Pančevo odmah posle toga moglo bi se nastaviti prema aerodromu.
Incidente,tako je ulaganja su minimalna a ako se povećaju prema kazivanju Đilasa i direktora železnica po meni, prvo bi trebalo L1 dovesti u red po evropskim standardima tj.gradnja i uređenje stanica,visine platformi i sl.u međuvremenu naručiti nove vozove, pa onda krenuti u širenje na ostale logične linije,po meni bolje jedna dobro uređena linja od 5 improvizovanih..
Jlaki, to samo govori koliko sam u pravu kada insistiram na info sistemu na displejima, da bi svako ko dođe na bilo koju stanicu imao odmah info kada,gde je i da li polazi ili kasni voz,dajte neka bar uključe postojeće displeje dok ne montiraju neki napredniji sistem..
 
jlaki":1utxy38z je napisao(la):
ja sam imao situaciju na jedan voz ne saobraća.
dođem 15 aprila na stanicu tačno na vreme i gospođica umesto da kaže da voz dolazi na kolosek, ona kaže da ne saobraća i najavljuje naredni. beovoz praksa. :rant:
Da nisi kojim slučajem bio na stanici Karađorđev park?
 
dziggy":3oj5ittp je napisao(la):
a mogli bi malo i da prionu na posao pre svega oko otvaranja kraka za aerodrom. Sramota je da nemamo barem neki vid masovnog prevoza do aerodroma i nazad.
Toga nema niti ce uskoro biti zato sto je licencu za divlji taxi prevoz sa aerodroma dobio zasticeni svedok poznatiji kao chume. Zalilo mi se vise legalaca koji su od strane policije oterani sa aerodroma.
 
Senke":3g9j59rq je napisao(la):
jlaki":3g9j59rq je napisao(la):
ja sam imao situaciju na jedan voz ne saobraća.
dođem 15 aprila na stanicu tačno na vreme i gospođica umesto da kaže da voz dolazi na kolosek, ona kaže da ne saobraća i najavljuje naredni. beovoz praksa. :rant:
Da nisi kojim slučajem bio na stanici Karađorđev park?
bio sam na stanici novi beograd, voz iz pravca batajnice ka pančevačkom mostu je bio taj koji nije saobraćao.
 
Zbog različitih pravaca linija, nikad nisam siguran dal ulazim u BGvoz na željenu linju (možda isčekivani stiže odma iza tog ? omanuo ?)
a tek stranci nisu sigurni ni u pravi pravac BGvoza - jednostavno veliki problem zbog ne obeleženosti-
nedostaju informacije jeste najeftiniji razglas ali ni to više ne radi svuda,
ovako spopadam ,,crvenkapu,, ( a lepe su), i samo čekam kad ce da me klepi jednog dana sa onom tablicom sigurno joj stotine dosađiju sa istim pitanjemo o vozu, koj je i kuda ide i sl.
 
Tražimo da pororadi info sistem sa displejima, barem neka daju neki rok,mesec, dva, tri ako treba da se naruči novi sada je vreme neka raspišu tender... :rolleyes:
ubahn-6.jpg

ubahn-2.jpg

www.skyscapercity.com
 
Sad su javili na RTS da izgradnja drugog koloseka za Pancevo pocinje u avgustu.U pitanju je pocetak realizacije ruskog kredita
 
E Konačno! To smo čekali.. :kafa: , kako čitam na netu nije samo paravac za Pančevo već za sve delove čvora za koje postoje projekti...znači i Prokop ,na Rts-urekoše da Rusi prebacuju svoju operativu u Srbiju jer velike poslove koje su dobili u severnoj Africi neće moći da realizuju zbog nemira..
To znači da će Beograd dobiti sistem kao Pariski "RER",politički gledano dok će Francuzi presecati vrpcu za početak gradnje Metroa,Rusi će to isto raditi za Prigradski Metro,eh kako to dobro zvuči..;) još kada bi zaista ostvarilo..:kafa:
 
a onda ćemo narednih deset godina jesti gloginje da otplatimo sve te pruge, metroe i koridore....
 
E Vučko to su vesti koje smo odgledali na RTS-u.Ali evo i vesti sa sajta železnica srbije;
Počinje realizacija ruskog kredita od 800 miliona dolara
Petak, 15. April 2011.
Ministar za infrastrukturu i energetiku Milutin Mrkonjić i predsednik Ruskih državnih železnica Vladimir Jakunjin potpisali su danas u Beogradu protokol o etapnoj realizaciji ruskog kredita od 800 miliona dolara za srpsku železnicu.

U Vladi Srbije je postignut dogovor da se do 20. maja dopuni projektna dokumentacija za drugi kolosek pruge Beograd - Pančevo, koja je deo Beogradskog železničkog čvora i da se u naredna tri meseca potpiše izvođački ugovor, kazao je Jakunjin novinarima.

Okvirno je planirano da od ruskog kredita u Beogradski železnički čvor bude uloženo 182,5 miliona evra, od čega u prugu Beograd - Pančevo 45 miliona, tehničko putničku stanicu "Zemun" 29 miliona i stanicu "Beograd centar" 108,5 miliona evra.

Sledići projekat je izgradnja pruge Valjevo - Loznica, sa izdvajanjem 276 miliona evra, i obnova pruge Beograd - Bar kroz Srbiju, odnosno do Vrbnice, sa 200 miliona evra.

Jakunjin je naveo da je danas dogovoreno da ruska strana finansijski pomogne završetak izrade projekata sa šest ili sedam miliona evra, nakon čega će biti usaglašeni uslovi kredita između ministarstava finansija Srbije i Rusije.

"Danas smo napravili vrlo važan korak", rekao je Mrkonjić, dodajući da će nasi građevinari u narednom periodu imati dosta posla. On je naglasio da Ruske železnice imaju vrlo kvalitetnu opremu i da će od ruskog kredita od 800 miliona dolara "barem polovina biti oprema", ocenjujući da će to biti povoljno za srpske zeleznice. Zahvalivši se Rusiji na pomoći, ministar Mrkonjić je istakao da su kandidovani projekti među najvažnijim za železnički saobraćaj u Srbiji.

"Ubeđen sam da će realizacija projekata početi u rokovima u kojima smo se dogovorili i da će to biti jedan od uspešnijih kredita koje smo dobili od Ruske Federacije", rekao je ministar, navodeći da će prvo početi radovi na Beogradskom železničkom čvoru. U ovim projektima učestvovaće ruske i domaće firme, a naša preduzeća radiće "gde god budu mogla", najavio je Mrkonjić.

Potpisavanju protokola prisustovao je i ambasador Ruske Federacije u Srbiji Aleksandar Konuzin, koji je izjavio da je danas postignut dogovor o načinu realizacije projekata koja bi mogla da počne u toku ove godine."Sve zavisi koliko su obe strane spremne da izvrše obaveze", dodao je ruski ambasador.

Generalni direktor „Železnica Srbije“ Milovan Marković rekao je da je postignut dogovor da se završi projekta dokumentacija kako bi se potpisali izvodjački ugovori i dogovorila cena kredita.

"Današnji dogovor da se može fazno pristupiti realizaciji ruskog kredita i izvođenju radova na tim projektima je izuzetno važan", rekao je Marković i dodao da će, zahvaljujući tome, vrlo brzo početi radovi u okviru najspremnijih projekata.


I da dodam
Miloševićev brat savetuje Ruse
Izvor: Novosti
Moskva -- Bivši ambasador Srbije u Moskvi i stariji brat Slobodana Miloševića, Borislav Milošević prihvatio je ponudu „Ruskih železnica“ da bude njihov savetnik.
Iskusni diplomata, ali i privrednik, Milošević će biti savetnik generalnog direktora kompanije „Zarubež stroj tehnologije“.

Ta firma ćerka „Ruskih železnica“ će se baviti direktno realizacijom ruskog kredita od 800 miliona dolara za srpsku železnicu.

Od ponedeljka Milošević će biti na novom poslu, a od njega se očekuje da pomogne u realizaciji dogovora koji je u petak postignut u Beogradu.

ROK NEKOLIKO MESECI
"Rusija bi u roku od nekoliko meseci trebalo da bude spremna da počne isplatu zajma Srbiji od 800 miliona dolara u više tranši", kaže ruski ministar finansija Aleksej Kudrin. On kaže da bi trebalo da "u narednih nekoliko meseci okončamo pregovore, a isplata će biti realizovana tokom vremenskog perioda od nekoliko godina, ili možda jedne godine". Kudrin je naveo da će vreme isplata tranši zavisiti od potreba Srbije i napretka projekata za koje se novac izdvaja. Zajam je namenjen za realizaciju čitavog niza investicionih projekata u sektorima transporta, poljoprivrede i visoke tehnologije.



Zahvaljujući bogatoj biografiji, odličnom obrazovanju i izvanrednom ruskom jeziku Milošević je poznat i cenjen čovek u Rusiji. Pre mesec dana Ruski državni trgovinsko-ekonomski univerzitet u Moskvi dodelio mu je počasni doktorat.

Poslednjih godina radio je kao savetnik nekoliko kompanija u Moskvi. Iako mu je nuđeno rusko državljanstvo nije želeo da menja svoje pa je i dalje državljanin Srbije.

"Svestan sam da mi novi posao neće biti lak. Biću zadovoljan ako mogu da doprinesem da se u planiranim rokovima realizuje ruski kredit, izgrade planirani železnički objekti i remontuje pruga. Do sada je problem bilo to što je rusko Ministarstvo finansija insistiralo i dalje insistira da se napravi kompletna projektna dokumentacija za celokupnu gradnju, pa da tek onda pošalju sredstva", kaže Borislav Milošević.

Borislav Milošević, brat pokojnog predsednika Srbije Slobodana Miloševića, godinama je bio u međunarodnom sektoru Centralnog komiteta SKJ.

Pratio je Tita na mnogim međunarodnim skupovima i prevodio mu na pregovorima sa najvišim sovjetskim rukovodiocima.

Diplomatsku karijeru počeo je sedamdesetih godina u Moskvi. Kasnije je bio ambasador Jugoslavije u Alžiru a posle raspada Jugoslavije i ambasador naše zemlje u Rusiji. Pre toga, devet godina radio je, u nekada velikoj izvoznoj kompaniji Intereksport.


Izvor;www. B92.rs
Spremite se za Ruse..:kafa: ...i kako pripremaju Beograd za 2012..:shok:;)

http://www.youtube.com/watch?v=C8DBtEleWs8&feature=player_embedded
 
Napravljen je haos sa Beovozom. Na primer, linija se još uvek vodi kao Pančevo-Inđija iako ni jedan voz ne vozi celu tu trasu. Pored toga neki polasci za Pančevo su sa novog perona, a neki sa stanice Pančevački most. To jedino piše na papiru koji je nalepljen na samoj stanici.
Dobro, to nisu ozbiljne stvari, lako se da shvatiti kako funkcioniše uz malo proučavanja, ali odaje utisak da je BG Voz potpuno poremetio koncepciju Železnici i da ne znaju šta rade. Imali su par meseci da se spreme za ovo. :grand:

Sa lepše strane, vozio sam se juče od P.Mosta do Batajnice i onda obrnuo krug na 700.
Još uvek su vozovi prazni (a i ja sam išao van špica), ali ljudi polako shvataju. Pored mene je sedela grupa srednjoškolaca koji su bili oduševljeni koliko je voz brži i izjavili su da više neće ići autobusom. :vops:

Što se tiče 700, još uvek je nepoznata. Ljudi su prilazili da pitaju kuda ide i još nekoliko putnika se vozilo iz radoznalosti. Ali nije toliko loše, u jednom trenutku su se popunila sva mesta za sedenje.
 
Gde si ga slikao, na kojoj stanici? Sinoc je oko pola 9 u Bataji izašlo oko 150 ljudi, i u 700 su sva mesta bila popunjena. Sreo sam i brojača putnika u 700, kaže odlično je, u jednom polasku je zabeležio 45.
 
@Матеја Бељан
Od Pančevca polu prazan stigao kod Vuka gde se napunio (Franš i Prokop zanemarljiv broj od par putnika) i na NBgdu jedno 10-20 posto dopunio , jedno 5 posto na Tošinom bunaru je izašlo i ušlo Slično je bilo i u Zemunu takva je popunjenost bila do Zemun polja. Tamo je 30 posto izašlo i svi ostali naravno do Bataje.
Podaci se odnose na postavljenu sliku koju sam i posmatrao, taj i susedni vagon koj se i vidi na slici kroz vrata pri dnu.

Još jednom da naglasim jutarnji polazak u 05,30 ili bar 05,40 nedostaje
Voleo bih da pročitam objašnjenje šta BGvoz koči da pored 05,55 ima i jedan polazak ranije a ovako
dnevna migracija ka gradu ujutru sa autobusima
poslopodnevni i verčernji povratk BGvozom
naj običnije polovićno rešenje...j**b*g*,

ako mora bolje je jedan nočni polazak ukinuti a jutarnji dodati radi neophodne korekcije ...lepa šanasa i mnogo je uloženo da bi se prokockala sa takvom sitnom glupošću :(

Edit
ispred Batajničke toplane zastao je, verovatno na semafor , i tad je pored protutanjao drugi ka Pančevcu , a po prolasku nastavio.
Taj minut mi je bio dovoljan ,da potvrdim lično uverenje , ima mesta za novu stanicu , ne smeta saobracaju i po udaljenosti je ista razdaljina kao od Franša do Prokopa... od stare Batajničke ž. stanice do te moguce nove. :)
 
Vozovi su po mom misljenju bar 3-4 puta puniji nego sto je to bio slucaj kada je vozio samo do novog beograda. Mislim da je ovo produzenje pun pogodak. Takodje pun pogodak bi bio i produzenje do mladenovca, jer kao sto svaki dan imam prilike da vidim na autokomandi, svi autobusi za mladenovac su dupke puni, cak u nekima ne mogu svi ni da udju.
 
Ja не знам да ли су ови што су планирали ред вожње водили рачуна о томе да у предграђу углавном станују грађани који раде теже и слабо плаћене послове. Нпр. има много жена које раде по разним пекарама, приватним продавницама, као чистачице... све су то послови где је врло често радно време и од 6 сати ујутру тако да није довљно ни да први полазак буде у пола 6. Мислим да би требало да први полазак буде у пет сати. Жалосно је само што се не чује глас ове тихе већине грађана који су навикли на све, да им се дан своди на устанак у рану зору, напоран пут до посла, напоран и слабо плаћен посао, касни повратак кући , нешто мало времена да обаве посао код куће и онда рано легање да би сутра опет имогли рано устати и функционисати цео дан, врло често о викенду могу само да маштају. Дакле њих нема на форумима али то не значи да немају озбиљне проблеме и да би од тих проблема требало окретати главу
 
Vrh