Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Па да, то не би решило проблем укрштања. У суштини, ништа се ефективно не би добило тиме.
 
Ljudi koji su se jutros vozili linijama 73 i 706 uglavnom su samo čuli da postoji nešto novo. Gotovo svi su uzimali ponuđene redove vožnje i studirali ih, ali mislim da kod većine postoji velika nepoznanica u vezi sa BG-vozom. Ima ljudi sa tolikim otporom prema vozu u bilo kom vidu da neće ni da pogledaju liflet. Neki traže još... Dobre volje ima, ali naviku je teško menjati.

Stanice i vozovi su sada zaista puniji. Najviše ljudi išlo je do Batajnice i Novog Beograda.

Stavili su info - panoe o peronima i još neke table.

Linija 700 funkcioniše dobro, ali gotovo da je prazna. Na železničkoj se još i napuni, ali stanice su posle prazne. Trebalo bi imati u vidu da su to dve nove stvari koje se simultano koristite, pa je tim teže. Neke rasrsnice nemaju stajalište u blizini, što je i vozač zamerio. Mnogi se voze samo da bi je isprobali.

Evo sličica:


dscf5476a.jpg

dscf5465a.jpg

dscf5492a.jpg

dscf5473aa.jpg

dscf5470a.jpg

dscf5495a2.jpg
 
Свратих данас до станице у Батајници и утисци су следећи:
На самом улазу који је као неки званичан улаз ситуација је јадна, блато а после тога следи једна јако клизава подлога са великим успоном веома ризична за неког ко није млад и окретан. Сећам се на истом месту зимус су биле наслаге леда и имао сам проблем да уђем на станицу (истовремено перони су били баш добро очишћени али ова ограда која се види на слици је била граница до које се чистило.


Сама станица је била прилично чиста.

Окретница коју су реновирали изгледа да је завршена, јуче су склонили све машине, међутим ја се надам да ће ипак тај простор мало боље да се уреди

 
U ovde objavljenom tekstu studia ,,B,,rečenica uz recenicu ,, kako pročitati a ne zaplakati ,, ... bolje da stimulišu sekirama... evo napisanog :
,,....Primenjivaće se postojeći zonski sistem, tako da su stajališta „Zemun polje" i „Batajnica" u drugoj tarifnoj zoni.
Kako bi se stimulisalo korišćenje linije beogradske železnice i ona bila pristupačna što većem broju korisnika....,,
Bus ............. jedna karta druge zone (706) do centra grada
Bg vozom.... jedna karta prve zone do ž.stanice i u vozu jedna karta druge zone do centra grada :bash: stimulisali koriščenje...
No dobro,

Koj bi ja bio član a da neisprobam, te se vatih sposla BGvozom, evo utisaka

Neobično čisto (oprana štroka)
sve to propraceno nekom ambijetalnom muzikom ,
čak i umorni ,,čikica,, delio putnicima vozni red
trasa duž pruge bez ogromnih naslaga smeca
Da je brzo jeste brzo
Šta reci za početak da je lepo, lepo je i prijatno za vožnju :kk:

O manjkavostima i poboljšanjima neki drugi put , sad je tek početak .... :)
 
I jedna karta za tramvaj do Kališa, ili 26 do trga, ako vodiš klince u grad, dakle: 3 karte. Uskoro ćemo imati bolji sistem naplate, a BG - voz će do tada uglavnom koristiti oni koji imaju markice.

Inače, u 700 nema onog kontrolora kao u 702 i 703, pa se može malo švercovati:) Verovatno nije slučajno da nema, kad uvode na svim linijama tog tipa
 
I fino napreduje pripremanje instalacije za nove validatore, kablovi su provučeni, a i mesta za terminale kod vozača u skoro svim trolejbusima, sada primećujem u sve više autobusa pogona Karaburma ;) Tako da će sve to moći jednom kartom, bar se nadam :)
 
Ne znam gde misle da naprave stajalište Altina. Mislim da će to biti: smer ka centru opslužuje Plave horizonte, a smer ka periferiji Altinu. Tu se pruga razdvaja, između je servisni centar Železnica koji je prepreka za bilo kakvo pešačenje. Znači u povratku/odlasku otići stanicu dalje pa se vratiti istom linijom. Komplikovano
 
Juce (15.04.2011.) defektirala garnitura sa voza 8090 i voz je saobracao samo do Zemuna. Naravno, onda voz 8097 nije posao iz Batajnice, ne znam da li je uskocila zamena iz Zemuna ili sa Prokopa.
 
Eto prilike da mnogi isprobaju ......u vreme održavanja maratona .....jedino ce BGvoz normalno raditi ...
šta reci ... pa vozite se ...a još i đabe dok traje promocija. :)
 
Матеја Бељан":3adltl0b je napisao(la):
Ne znam gde misle da naprave stajalište Altina. Mislim da će to biti: smer ka centru opslužuje Plave horizonte, a smer ka periferiji Altinu. Tu se pruga razdvaja, između je servisni centar Železnica koji je prepreka za bilo kakvo pešačenje. Znači u povratku/odlasku otići stanicu dalje pa se vratiti istom linijom. Komplikovano
Није тако страшно. Ако би стајалишта била као што сам обележио, а тако је дато и у ГУП-у (десно, лево није), раздаљина између њих би била 330 м.

altinavoz.jpg
 
Vidiš, tu kao da je planirano da se ulice spoje, možda taj deo ne pripada Železnicama, pa je moguće napraviti pešački put.

Šta mislite o tome da se naprave obezbeđeni češljevi za bicikle, natkriveni za slučaj kiše, sa kamericom, gde bi ljudi ostavljali i zaključavali svoje bicikle, bez bojazni da će neko da preseče sajlu i ukrade ga.
 
To за бицикла би било супер посебно што не захтева превелика улагања а сигурно постоји потенцијал за коришћење. И сада се понекад могу видети у близини станица закључани бајсеви али то су обично неки кршеви које нити би неко украо нити би била велика штета када би се то десило. Ја бих омогоћио да се у последњем вагону омогоћи и превоз бицикла. Треба имати на уму да су приградска насења која сада покрива БГвоз једне велике спаваонице које немају никаквих садржаја. Нпр. клинци из Батајнице иду на Аду да играју баскет и супер би било да им се омогући да се довезу до станице бајсом, потом возом до НБГ и одатле лако на Аду.
 
Kad smo kod novih stanica u kakve su šanse u Batajnici evo baš kao na slici a razmak je skoro kao od Vuka do Karađordjevok parka
izmedđu stare i te predložene nove u Batajnici, zapravo poenta je bilo gde bliže ,,novom naselju,, ovako ne isplati se ljudima da idu tako daleko na drugi kraj Batajnice pa onda ostaje vecina na buseve


Uploaded with ImageShack.us


@Матеја Бељан
BGvoz bez bajseva i nije BGvoz ... :)
 
Није ствар само у удаљуности до железничке станице у Бат, потребно је доћи улицама које су слабо осветљене, па чак и слабо насељене и где се врло често могу срести чопори паса тако да је безбедност на врло ниском нивоу. Поред тога не постоје одводни канали па после сваке кише ту настају језера... да не дужим крај је такав да без преке потребе не би трабаало да се тамо залази.
 
@Матеја Бељан
Мислим да није планирано спајање ових улица, тога нема нигде у плановима, и вероватно је ту планиран неки део сервисне станице Земун. Ако земљиште између два крака припада Железници, нема разлога да то спречи да се направи пешачка стаза.
 
Đilas reče da će se praviti veće stanice Batajnica i Zemun...verovatno će biti raznih sadržaja potrebnih građanima...kako rekoše ranije projekat za stanicu Zemun je gotov i treba da se finansira iz ruskog kredita...
 
Биће занимљиво видети да ли ће БГвоз утицати на то да ли ће се студенти и радници који нису из БГ одлучивати да изнајмљују станове у Батајници имајући у виду да ће то бити доста јефтиније а за пола сата стижу до Вука што је понекад потребно са линијом 65 од Бранковог моста до Машинца.
 
ranko999":38ycy810 je napisao(la):
Juce (15.04.2011.) defektirala garnitura sa voza 8090 i voz je saobracao samo do Zemuna. Naravno, onda voz 8097 nije posao iz Batajnice, ne znam da li je uskocila zamena iz Zemuna ili sa Prokopa.
Juče sam se vozio od Novog Beograda do Batajnice .

Voz iz Batajnice za P. most koji je po redu voznje iz stanice NBG trebalo da krene u 16.42 nije saobraćao. Na stanici je bilo oko 80 putnika (prebrojao sam ih) koji su ga čekali. Na sreću ostali su da sačekaju sledeći jer su odmah objavili da sledeći dolazi u 16.52, ipak čuo sam negativne komentare putnika koji su prvi put krenuli na BG voz.

Vozovi su solidno popunjeni a treba imati u vidu da je to prvi dan produzetka linije. Setimo se da je prvih dana uspostavljanja BGvoza u septembru bilo samo po nekoliko putnika, prvog dana uspostavljanja BG voza je pored mene do P. mosta u voz usao samo još jedan putnik pa treba očekivati pune vozove u špicu. Najviše putnika je išlo sdo Batajnice što je bilo i za očekivati imajući u vidu da su oni i ranije koristili Beovoz.

Peroni u Zemunu i Zemun polju su katastrofalni. U Z. polju su čak betonski peronski elementi bušni, sa velikim rupama u koje može noga da upadne. U Batajnici su te rupe zakrpljene asfaltom.
Okolina stanica je nesređena, blatnjava slabo pristupačna (nema trotoara - naročito problem u Batajnici)
Komentar jednog deteta od 4-5 godina koji je sa ocem bio u probnoj voznji na ulasku u Zemun po izlasku iz tunela: ,, Tata zašto je ovde sve STARO" najbolje opisuje okolinu pruge.
Pogled na romska naselja od NBG nadalje je fascinantan. Neverovatno koliko ti ljudi mogu da dovuku smeća koje im nije potrebno pa onda žive u toj deponiji koju su sami navukli.

Ko planira da putuje savetujem mu da dođe bar 2 - 3 min ranije jer se dešava da vozovi kreću ranije zbog rastegnutog reda vožnje.

Na NBG je i problem kada se putuje u smeru Batajnice ne zna se na koji peron će voz stati pa kad se najavi na koji kolosek stiže putnici preskaču koloseke što može biti vrlo opasno. Ovo se dešava jer prolazni kolosek u pravcu Batajnice još nije pušten u saobraćaj pa uz peron gde se voz očekuje ima samo jedan raspoloživ kolosek (umesto 2) koji moze biti potreban za vozove iz/za glavne stanice.
U Zemunu takođe radovi još traju.
 
Eto odlična zapažanja! i upravo se slaže sa onim šta ja tvrdim da se pod hitno mora početi ulagati u stanice i uvesti evropske standarde na istim,lepo je što je nova pruga,renovirani vozovi,ali po meni stanice su se trebale paralelno sređivati posebno one koje ne zahtevaju veće ulaganja mogli su kopirati skoro završene stanice Londonskog Overgrounda , aveć bi trebalo i raspistai tender za vozove s obzirom da je potrebno dve godine za isporuku.. :kafa:
London Overground/Periferne stanice sa pristojnim izgledom
3790670127_6ec09dab57.jpg
2902835662_69ed818e40.jpg
2919481484_1341c67b85.jpg

Stanica T.Bunar može i ovako,Izgled kakav zaslužuje...
3959485071_27b2d4be62.jpg
4567780641_3896c7ea05.jpg
 
Evo jedne vesti sa BBC,u Briselskom Metrou na svim stanicama čuje se muzika sa cd-a, radi podizanja rapoloženja na sajtu BBC možete odgledati i video reportažu o tome.Eto jedne stvari gde Beograd prednjači kod nas i na Vukovom spomeniku +vozovima također se čuje muzika! :vops::violina:
17 April 2011 Last updated at 06:10 GMT Help This BBC News series focuses on aspects of life in countries and cities around the world. What may seem ordinary and familiar to the people who live there can be surprising to those who do not.

Commuters who use the Brussels metro system have more to contend with than the busy escalators and crush of people trying to get to work.

When waiting for the next train, they also have to listen to a constant stream of music which plays out of speakers on station platforms.

While the music is classical in the evenings, during the day it is a diet of pop - from old classics to the latest releases - all of it sung in English.

But as Chris Morris discovered, many locals find that the songs brighten up their day.
 
Ја мислим да би боље било да не пуштају музику, данас је сваки телефон и мп3 плејер па свако може да слуша музику по свом избору. Данас да пусте музику сутра би се нашао неко паметан и после сваке песме пустио блок реклама (сетимо се инфо паноа у аутобусима који су били најављени као велики напредак, сећам се да се у линији 15 сво време вртела једна реклама појачана на максимум па је путовање било једно право испирање мозга)
 
Vrh