Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ja mislim mada nisam stručan za to, da će uvođenje GPS poboljšati ujednačen takt a i verovatno još nekog novog sistema koji se inače koristi za Metro dakle nadajmo se konstantnom unapređenju a sve i da zaborave jake kompanije poput Siemensa ili Alstoma će nuditi opremu radi podizanja sigurnosti a njima je teško odoleti..mada znamo da je prilkom poslednje rekonstrukcije ove trase ugrađena nova signalna Siemens oprema to se vidi i na Prokopu i na ulazu u stanicu Nbg, ajd da se nadamo i skorom info sistemu na stanicama a i u vozovima..
 
Fali jedan predhodni polazak od planiranog prvog iz Batajnice (05:54) treba oko 05:30 sa sadašnjim polaskom kasnio bi u dolasku na posao...
 
2012":1al54ifn je napisao(la):
ajd da se nadamo i skorom info sistemu na stanicama a i u vozovima..
za pocetak idu stampani panoi, sve je dogovoreno i spremno za stampu, na stanicama i u vozovima. A jednog dana mozda se i elektronika umesa...

22_pano-zuti-106x88.png
 
Pa prvo sto moraju da urade jeste da podese satove na svim stanicama. Trenutno je sat na vuku dva minuta brzi nego sat na karadjordjevom parku. Tako da se desava da kada voz ide sa KP krene po redu voznje, a da zakasni na vuk, dok u drugom smeru voz krene na vreme sa stanice vukov spomenik, i onda na KP mora cekati izmedju 2-3 minuta.
 
boca-ica":1ifkto64 je napisao(la):
Fali jedan predhodni polazak od planiranog prvog iz Batajnice (05:54) treba oko 05:30 sa sadašnjim polaskom kasnio bi u dolasku na posao...
Видех ред вожње, невероватан пропуст. Овај ред вожње као да је прављен са претпоставком да у Батајници раде само грађани који су запослени у банкарском сектору па им је радно време од 8 или од 9. Неко ко ради од 7 или би каснио или био на граници кашњења а ко треба да буде на послу раније вероватно не би могао да рачуна на БГвоз. Надам се да ће исправити ово.

Већ сам писао о проблемима грађана који станују са друге стране пруге у Батајници и користе 702 или 703. Од сутра заједно са БГвозом добијају нови ред вожње за аутобусе. Сада 702 уместо на сваких 40 иде на сваких 45 мин. Срамота:violina:
 
Danas se vozio Bg vozom od Vuka do Buvljaka i to za nepunih 10minuta. :cool:
Ali na sta lici stanica NBG kod buvljaka!!! :shok:
 
Brzo,evo doneo sam ti čašu vode.. :rolleyes: upinjemo se da ukažemo Gradu i Železnicama da nije priča gotova samo kada vozovi idu u redovnom taktu..ulaganje u stanice i info sistem je jednako važno a to tvrde i najbolji svetski stručnjaci ,eto setio sam se da sam baš to pročitao na Siemensovom sajtu "ovakvi sistemi se ne mogu razvijati ukoliko svi segmenti nisu ujednačeni" jer ljudima je sve važno i visina platformi i udobnost i sigurnost u vozovima i stanicama kao i dostupnost i servisi i sadržaja na stanicama..bez ujednačenog pristupa imrovizacija se vrlo brzo vidi.. :kafa:
5069431619_d98252bb00_b.jpg

Na stanici NBG može i ovako ..
 
JohnnyLee":ts5nqz5y je napisao(la):
уједначавање висине перона на станицама БГВ-а може да се уради за максимум 2-3 дана, не верујем да треба више
Treba malo vise jer bi se tada radili i drugi sistemi.
 
Ma, dajemo im 3-4 meseca da završe pa neka bude i do zime..bio bih zadovoljan..mada se u Londonu za 1 dan montiraju platforme ali to važi za nova stajališta,postojeća zahtevaju ozbiljniju rekonstrukciju..
 
Vidim 2012 je u elementu :D

pozz :gobb:
 
Slobodno četujmo..!! ;) :vops:
800px-Bahnhof_S%C3%BCdtiroler_Platz_3.JPG

Primer Beča koji je modernizovao svoje S-Bhan stanice..
 
borris_":32m92njj je napisao(la):
Treba malo vise jer bi se tada radili i drugi sistemi.
ок, можда сам ја претерао, али је битно то да ако град то узме под своје, он би то урадио. овако, ако се чекају железнице, биће то на куково лето
 
Ušao sam danas u voz 10:57 na NBG i bogami dosta ljudi već bilo u njemu, definitiivno pravi potez su uradili. Malo je samo duže stajao na NBG stanici ali dobro nije važno :)
 
Zanima me da li je moguce dodati jos jedan kolosek na postojecu mrezu na ulazu u NBG stanicu (prema mostu) tako da ne dolazi do ukrstanja izmedju saobracaja sa novog i starog zeleznickog mosta?
 
Linija BG voza produžena do Batajnice »
14. April -> 15. April, Izvor : Studio B, Komentari: 1
Od danas linija gradske železnice produžena do Batajnice.

djilas15042011.jpg


Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas, predsednik Skupštine grada Aleksandar Antić i generalni direktor Javnog preduzeća „Železnice Srbije" Milovan Marković vozili su se produženom trasom linije „Bg voza", koja od danas saobraća na relaciji Batajnica - Pančevački most. Ovom događaju su prisustvovali i gradski arhitekta Dejan Vasović i gradski sekretar za saobraćaj Dragoljub Đakonović.

Gradonačelnik Đilas je istakao da je Batajnica još jedan deo Beograda koji može da koristi usluge „Bg voza".

- Od Batajnice do Vukovog spomenika stigli smo za 30 minuta, dok je autobusima gradskog saobraćaja potrebno najmanje 70 minuta. To pokazuje koliko je ovaj vid prevoza dobar i efikasan za građane, jer nema gužvi. Očekujem da u narednom periodu sve više građana koristi ovu uslugu, kao i to da dalje sa „Železnicama Srbije" razvijamo projekat „Bg voza", uz podršku Evropske banke za obnovu i razvoj. Posle ovog pravca trebalo bi da krenemo prema Rakovici, Ripnju, Lazarevcu, Mladenovcu i da u narednih nekoliko godina celo područje Beograda pokrijemo „Bg vozom", što će svima koji žive na teritoriji grada omogućiti da se osećaju kao pravi Beograđani - rekao je Đilas.Prema njegovim rečima, biće izgrađene međustanice između Batajnice i Zemuna, na Kamendinu i stanica koja će da pokrije naselje Plavi horizonti odnosno Altinu.

- To će biti manje stanice nego „Zemun" i „Batajnica", ali ćemo omogućiti građanima da imaju bolju uslugu i bližu stanicu. Kada i to uradimo, moći ćemo da kažemo da smo ceo taj pravac do Batajnice, do tog rubnog dela grada, potpuno pokrili - dodao je Đilas.

Generalni direktor JP „Železnice Srbije" Milovan Marković kazao je da saradnja sa gradom ide po planu, na obostrano zadovoljstvo, a pre svega u interesu građana Beograda.

- Na relaciji Batajnica - Pančevački most radnim danima imaćemo 101 voz, učinićemo sve da poštujemo taj red vožnje. Vikendom i praznicima taj ritam biće nešto sporiji, radi racionalizacije. Očekujemo da će ova relacija rasteretiti saobraćajno zagušenje - rekao je Marković.

„Bg voz", novi gradski prevoz uspostavljen je u septembru prošle godine. Do 30. aprila predviđen je promotivni period, kada će prevoz za sve kategorije korisnika biti besplatan.

Radno vreme linije Pančevaki most - Batajnica je od 6 do 22.30 časova svakodnevno, sa planiranim intervalom sleđenja kompozicija od 15 minuta radnim danima, u špicevima od 6 do 9 i od 14 do 18 časova, 30 minuta radnim danima u periodima van špica, 30 minuta subotom od 6 do 12 časova, a 60 minuta subotom tokom ostalog dela dana i 60 minuta celodnevno nedeljom i državnim praznicima.

Na trasi od Pančevačkog mosta do Batajnice ima devet stanica i to: „Pančevački most", „Vukov spomenik", „Karađorđev park", „Beograd centar - Prokop", „Novi Beograd", „Tošin bunar", „Zemun", „Zemun polje" i „Batajnica".

Planirano vreme vožnje po deonicama od naselja Batajnica do Zemun polja jeste šest minuta, do Zemuna 12 minuta; do Tošinog bunara 16 minuta; do Novog Beograda 22 minuta; do Prokopa 28 minuta; do Karađorđevog parka 31 minut; do Vukovog spomenika 35 minuta; do Pančevačkog mosta 38 minuta.

Linija „Gradske železnice - BG VOZ novi gradski prevoz" Pančevači most - Batajnica će od 1. maja biti uključena u Integrisani tarifni sistem 1, što znači da će se za prevoz koristiti sve vrste karata (markice, pojedinačne karte i besplatne karte) koje važe u postojećem tarifnom sistemu.

U vozovima će biti postavljeni poništivači, tako da će putnici koji poseduju pojedinačne karte moći da ih ponište u vozovima. Postojaće mogućnost kupovine pojedinačne karte u vozovima kod konduktera, a na stajalištima će biti omogućena kupovina u pretprodaji, osim na stajalištima „Tošin bunar" i „Karađorđev park".

Primenjivaće se postojeći zonski sistem, tako da su stajališta „Zemun polje" i „Batajnica" u drugoj tarifnoj zoni.

Kako bi se stimulisalo korišćenje linije beogradske železnice i ona bila pristupačna što većem broju korisnika, parking prostor između Jurija Gagarina i Antifašističke borbe (preko puta OTC-a), u zoni železničkog stajališta „Novi Beograd", može se koristiti kao parkiralište u sistemu „parkiraj i vozi" (Park and Ride). Radnim danima od 6 do 23 časa korišćenje ovog parkinga je besplatno, a u dane vikenda parkiranje će se naplaćivati.
 
b_tuta":1vrti6r6 je napisao(la):
Zanima me da li je moguce dodati jos jedan kolosek na postojecu mrezu na ulazu u NBG stanicu (prema mostu) tako da ne dolazi do ukrstanja izmedju saobracaja sa novog i starog zeleznickog mosta?
могуће је, и то су требали да ураде када су правили нови надвожњак у Јурија Гагарина
 
2012":2n9q2uy2 je napisao(la):
Brzo,evo doneo sam ti čašu vode.. :rolleyes: upinjemo se da ukažemo Gradu i Železnicama da nije priča gotova samo kada vozovi idu u redovnom taktu..ulaganje u stanice i info sistem je jednako važno a to tvrde i najbolji svetski stručnjaci ,eto setio sam se da sam baš to pročitao na Siemensovom sajtu "ovakvi sistemi se ne mogu razvijati ukoliko svi segmenti nisu ujednačeni" jer ljudima je sve važno i visina platformi i udobnost i sigurnost u vozovima i stanicama kao i dostupnost i servisi i sadržaja na stanicama..bez ujednačenog pristupa imrovizacija se vrlo brzo vidi.. :kafa:
http://farm5.static.flickr.com/4151/5069431619_d98252bb00_b.jpg
Na stanici NBG može i ovako ..
Eкстра, прво што сам запазио је бициклиста који чека воз, надам се да ће бити довољно слуха да се тако нешто уради и у БГ:gobb:
 
JohnnyLee":2ad5xlnx je napisao(la):
b_tuta":2ad5xlnx je napisao(la):
Zanima me da li je moguce dodati jos jedan kolosek na postojecu mrezu na ulazu u NBG stanicu (prema mostu) tako da ne dolazi do ukrstanja izmedju saobracaja sa novog i starog zeleznickog mosta?
могуће је, и то су требали да ураде када су правили нови надвожњак у Јурија Гагарина
Nije moguće. Potrebno bi bilo "preskočiti" središnja dva koloseka nadvožnjakom. Od stanice nbg do starog mosta za to jednostavno nema mesta. Kad bi nadvožnjak počeo negde od tošinog bunara, možda bi i moglo da se izvede, al to bi bila žestoka budževina. Maksimalni dozvoljen nagib na pruzi je 25 promila, pa vi sad računajte koliko je kilometara potrebno da se nadvožnjak popne i spusti gde je potrebno, ako vas ne mrzi. Ako vas mrzi, premerite na google earth-u nadvožnjak između inđije i nove pazove. Da ne pričam o tome da je ovo potpuno nepotrebna investicija, s obzirom da prugu selimo iz savskog amfiteatra :)
 
Inace,planirani je i park and ride blize stanici NBG sa severne strane stanice.Verujem da ce on biti i mnogo korisniji jer je blizi saobracajnicama.Verovatno ce ga tek raditi kada zavrse UMP-tu i pocnu graditi autobusku stanicu juzno od stanice NBG pa se izgubi stari parking.
 
Михаило":2hm47zzn je napisao(la):
JohnnyLee":2hm47zzn je napisao(la):
b_tuta":2hm47zzn je napisao(la):
Zanima me da li je moguce dodati jos jedan kolosek na postojecu mrezu na ulazu u NBG stanicu (prema mostu) tako da ne dolazi do ukrstanja izmedju saobracaja sa novog i starog zeleznickog mosta?
могуће је, и то су требали да ураде када су правили нови надвожњак у Јурија Гагарина
Nije moguće. Potrebno bi bilo "preskočiti" središnja dva koloseka nadvožnjakom. Od stanice nbg do starog mosta za to jednostavno nema mesta. Kad bi nadvožnjak počeo negde od tošinog bunara, možda bi i moglo da se izvede, al to bi bila žestoka budževina. Maksimalni dozvoljen nagib na pruzi je 25 promila, pa vi sad računajte koliko je kilometara potrebno da se nadvožnjak popne i spusti gde je potrebno, ako vas ne mrzi. Ako vas mrzi, premerite na google earth-u nadvožnjak između inđije i nove pazove. Da ne pričam o tome da je ovo potpuno nepotrebna investicija, s obzirom da prugu selimo iz savskog amfiteatra :)
Претпостављам да је b_tuta je мислио на ово:

trecikolosek.jpg


То не би било тешко извести, али би само преместило место укрштања на крај станице према Земуну. Возови на релацији од Земуна према старом мосту би и даље блокирали оба колосека према Прокопу.
 
Vrh