Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pun pogodak! Vreme je da Grad i Železnice trajno urede nadležnosti na teritoriji grada.. :dil: i da se podsetimo da je Grad Beograd iz svog budžeta učestvovao u izgradnji Železničkog čvora...
 
@vucko
Биће делимично продужене трасе линије 702 (Батајница–Бусије) и 703 (Батајница–Угриновци) у насељу Батајница, како би се и становницима у зони око Улице браће Савић омогућила директна веза са железничком станицом.

Супер је то што ће ове линије бити од користи и грађанима Батајнице. Међутим проблем је што нпр. линија 702 иде на сваких 40 мин ван шпица или када није школаска година. Шпиц је иначе од 5 до 7 ујутру и од 13 до 16 после подне што и није баш употребљиво радницима који путују на посао. Нарочито је незгодан повратак са посла јер је готово немогуће уклопити да се после два преседања стигне на 702. Мислим да би ова линија требало да иде на сваких 20 мин бар у периоду који коисте радници који путију на посао а то је нпр од 5 до 8 ујутру и 13 до 19 после подне.
 
Sudeći po tablama koje su postavili, 702 i 703 neće biti produžene, niti za to ima potrebe. U tom slučaju poklapale bi se sa linijom 700. I te dve linije kroz Batajnicu idu polukružno, u istom smeru kao i 700, pa nema potrebe za izmenama.
 
pozdrav svima,

izvinjavam se ako ovo pitanje nije direktno vezano za temu

naime, živim u batajnici a radim tu negde kod vukovog spomenika i poslednjih meseci se nadam da će bg voz da krene i olakša mi prevoz/muke do posla (od kada se radi gazela - i do 90 minuta ukupno). iii došao je taj srećni trenutak :)
takođe, danas sam saznao da se formira nova linija 700, što je super, jer batajnica nije baš mala i za povezivanje sa železničkom stanicom tako nešto treba - mada, po meni, neki ljudi koji su blizu glavne (između ostalog i ja), mogu da koriste 73

polako stižem do digresije :)

recimo da nekome (npr meni) postave autobusko stajalište (npr linije 700) ispred kuće a da on nije baš srećan zbog toga, jer mu je stanica direktno ispred kuće :( da li ta osoba ima pravo na žalbe i kome, da li ima neka prava u tom smislu, koga može da konsultuje? čitao sam zakon o prevozu u drumskom saobraćaju ali tamo ne piše mnogo...

ako bi neko mogao da pomogne, stvarno bih bio zahvalan..


pozdrav i hvala
 
Žrtve su neminovne, prihvati to hrabro..beobuildovci će tvoju žrtvu veoma ceniti.. :kafa:
 
Pa, uvek će morati ispred nečije kuće. Verovatno bi mogao da se žališ jedino ako ti stajalište ometa prilaz automobilom u dvorište.
 
Mislim da ne mozes.To ti je zivot,uvek neko nagrabusi.

Mozda ako ima razloga da bude stanica na drugom mestu ili mislis da ima bolja lokacija da zapocnes peticiju pa da je posaljes direkciji za saobracaj grada Beograda i Gradonacelniku kada skupis dovoljan broj potpisa.
 
Наравно да мора да буде испред нечије куће. Међутим проблем је у томе што тада власник куће испред које се налази станица незванично на себе преузима одговорност за одржавање исте. Тада долазимо до тога да од педантности власника зависи изглед станице тако да што је власник педантнији то је станица чистија али и његов живот је стреснији. Тако да ја мислим да је кључ у томе да станице морају да буду уређене и да град води рачуна о томе. Измештање станица пред другу кућу нема смисла. Аргумент да некоме сметају људи који стоје на станици је бесмислен. Једноставно неком се задеси да му је станица испред куће а неко мора да пешачи и преко 20 мин до станице понекад и по блатњавом путу.
 
@orion
Pre mnogo godina kada se na ulazu u Batajnicu kod nadvožnjaka postavljala stanica bila je ona šipka u betonskoj kocki (obeležavanje privremenog stajališta) Neko je nocu premeštao čitavih 100 -200 metara tamo amo Pa je bilo smešnih situacija ,,nova linija 706,, nova stanica pa nekol vreme nije se znalo gde bus tačno staje , dok je nisu zabetonirali-posadili. tog mometa gde se našla :laugh:
Tako danas imamo vlo ne logićno stanje , između stanica negde je razmak čak 500-600 metara(benz. pumpa i Jadranska) a negde i više od 1000-1500 met. Od puta do dvorišnih ograda gotovo svuda ima široki zeleni pojas te mogu da se ravnomerno iste rasporede

Rezultat takve lične bahatosti je to da u pravcu grada ispred novog naselja u Bataji nema bus stanice, nego su ispred i iza naselja ,tako više od hiljadu stanovnika ,,novog,, naselja godinama mora da dugo pešači i da izđe iz zone naselja ne bi li ušla u javni gradski prevoz :bash:

Lično sam pisao na više nadležnih mesta da se stajališta urede - naročito kod Plave tačke , uglavnom bez odgovora osim jednog neke direkcije koj je glasio da će to biti u sklopu , kada se bude radila Batajnička petlja u okviru koje ce se onda i urediti stajalište :violina:
Od tada je prošlo više godina i dalje ništa, srecom krenula je izgradnja petlje pa se nadam uređenju i neophodnoj korekciji stajališta
Imaš dve opcije da pokušaš redovnim putem ili bahatošću da rešiš svoj problem...jbg..Beograd ce se uskoro zvati Bahatograd :( tužno

Novom naselju je potrebno bliže stajalište beovoza ili (kružna) linija busa koj vodi do postojece stanice ako ostane pristup trasom ,,73,,
stanovnici novog naselja teško da ce koristi beo voz kao i do sada. Znaci i tu treba biti pažljiv prilikom postavljanja stajlišta ka Beovozu ako se ne umeša bahatost.
 
Juče sam bio na stanici Nbg,platforme su obeležene žutom trakom a izgleda jadno u odnosu na katastrofalno stanje istih kao da ja stanica pored reaktora Fokušima, a ispred ulaza velike mašine su koliko sam primetio vršile zamenu šine,skretnica sve za pohvalu , dole ispod ploče na ulasku u stanicu je skinuta ograda koja je bila do ulice kao i automati za karte.. :kafa:
 
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=63334&kategorija=Beograd

Bg vozom do Batajnice »
14. April. 2011 | 10:27, Izvor : Studio B, Komentari: 0
Od sutra, linija BG Voza biće produžena do Batajnice.



U narednih 15 dana predviđen je promotivni period, kada će prevoz za sve građane biti besplatan.

Radno vreme linije Pančevaki most - Batajnica je od 6 do 22.30 časova svakodnevno, sa planiranim intervalom dolaska voza na 15 minutaradnim danima u špicevima od 6 do 9 i od 14 do 18 časova i 30 minuta radnim danima u periodima van špica.

Ta linija BG Voza ce od 1. maja biti uključena u Integrisani tarifni sistem 1, što znači da će se za prevoz koristiti sve vrste karata koje važe u postojećem tarifnom sistemu. U vozovima će biti postavljeni poništivači, tako da će putnici koji poseduju pojedinačne karte moći da ih ponište u vozovima.

U cilju povećanja pristupačnosti železničke stanice u Batajnici planira se uspostavljanje lokalne linije 700.
 
,,.....U cilju povećanja pristupačnosti železničke stanice u Batajnici odnosno Zemunu, pa time i linije gradske železnice, za stanovnike iz svih delova tih naselja planira se uspostavljanje lokalne linije 700. Vozila na lokalnoj liniji će saobraćati kružnom trasom sledećim ulicama: Matrozovom, Carice Jelene, Jovana Brankovića, Save Grkinića, Vojvođanskih brigada, Maksima Brankovića, Stevana Dubajića, Kralja Radoslava, Vojvode Nikole Stanjevića.
Na liniji će saobraćati radnim danima u špicevima dva solo vozila sa intervalom sleđenja od 15 minuta, a u periodima van špica i vikendom celodnevno jedno solo vozilo sa intervalom od 30 minuta. Red vožnje na ovoj liniji će biti usklađen sa polascima na liniji gradske železnice.
Biće delimično produžene trase linije 702 (Batajnica–Busije) i 703 (Batajnica–Ugrinovci) u naselju Batajnica, kako bi se i stanovnicima u zoni oko Ulice braće Savić omogućila direktna veza sa železničkom stanicom.....,,izvor http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1442479

@2012
Bez obzira na naše naslaganje oko ,,podesnog vremena,, započinjanja gradnje metroa
Postovima 2012 dokazano : argumetnovanost, logičnost u stavovima, uočavanje problema i nalaženje podesnih rešenja
zaslužuju poštovanje i cenjenost, na Beobuildu
Upravo zbog toga , ako volja, uslovi i vreme dozvoljavaju, verujem da ,,snimanjem terena i naseljenosti ,, tvoja tako dobra percepcija i predlog za moguca rešenja , puno pomoglo u postavljanju lokalne linije 700 koja bi lako preusmeravala ka BG vozu

Naravno poziv važi i za sve ostale zainteresovane koj mogu da svoim kreativnim predolizima doprinesu trudu grada da se i ovaj deo Beogradaskog saobracaja dovede u bolju fnkcionalnost
 
Boca-ica,Thanks! Uostalom nisam samo ja predlagao već mnogi beobuildovci su iznosili jako dobre predloge a sve bazirano na istraživanju kako to već funkcioniše u ostalim metropolama, jako je dobro i pohvalno što je Đilas i Grad shvatili potencijal Gradske železnice usled izmenjenih svetskih okolnosti,eto postavljao sam informaciju o enormnim ulaganjima Londona u Gradsku železnicu i izgradnju tunela i glavne stanice nalik na Vukov spomenik, sada već vrlo jasno prigradski Metro a Beograd već to ima izgrađeno i potrebna su neuporedivo manja ulaganja da sve to izgleda i funkcioniše svetski kako je i počelo da liči, ali ima tu još dosta posla recimo Grad je na UITP Dubai kongresu dobio i priznanje, ali kada pogledamo ulaganja u ostale vidove prevoza i Gradske železnice onda je to nedovoljno svega 10 milona evra, dakle predlog je da se u ovoj i narednoj godini urede odnosi se železnicama i Grad preuzme ingerencije nad stanicama i razvoj novih i uređenje postojećih..a i nabavka novih vozova u saradnji sa železnicama dugoročno Beogradu donosi ogromnu korist u svi sverama od ekonomije do ekologije..htedoh da kžem kada napravite tortu stavite i šlag na nju,ništa tako dobro medijski ne zvuči kao što je presecanja vrpce za nove stanice ili vozove eto pokazalo koliko su se ljudi pozitivno uzbudili u vezi dolaska novih tramvaja to se u ostalim metropolama medijski najbolje i eksploatiše..
Za liniju 700 zaista ne poznajem teren ali upoznaću se uskoro, jasno je da postoje pristupačnije tačke i one manje eto kao i na Prokopu gde je zbog nadovršenih okolnih saobraćajnica lakše se popeti uz stepenice i sačekati trolu nego ući u bus koji vas vodi ka Bulevaru, meni je tu logično da se posle zavšetka saobraćajnica napravi kružna linija Trolejbusa koja bi se spuštala do samog ulaza u stanicu i nastavljala ka Banjici
 
Hvala na pokazanoj dobroj volji , moze sve to jako jako lepo i dobro da bude samo dobra volja i s t r u č n o s t :kk: :) :kk: :gobb:
 
Svakako eto recimo ne znam koliko je sredstava potrebno da se izjednači visina platformi na svim stanicama ali verujem da nije previše, jer se radi o domaćim materijalima i firmama koje to mogu da izvedu tim pre što se nove platforme danas sklapaju kao lego kocke, ako bi se svaka građevinska sezona iskoristila da se odradi još ponešto za dve tri godine imali bi dobro uređeni sistem..zašto naglašavam primer Londona, pa njihov Gradonačelnik ne izlazi iz narandžastog prsluka i šlema nama dana da se neslika na gradilištu pruge i stanica a često i sam uzme lopatu...htedoh reći dobar marketing ;)
 
уједначавање висине перона на станицама БГВ-а може да се уради за максимум 2-3 дана, не верујем да треба више
 
Da bi BG voz imao u Batajnici dobar priliv stanovnika-putnika odličana potez jeste predstojece uvođenje novih bus linija
Batajnica ima u vecem delu prosecnu gustinu stanovanja po metru kvadratnom ali u nekim delovima ta je gustina znatno veca
orjetaciono( oznaceno bojom po intezitetu) izgleda ovako ......... a izgleda da te nove linije najgušću oblast ne dodiruju ...



atobusi će saobraćati kružnom trasom sledećim ulicama: Matrozovom, Carice Jelene, Jovana Brankovića, Save Grkinića, Vojvođanskih brigada, Maksima Brankovića, Stevana Dubajića, Kralja Radoslava, Vojvode Nikole Stanjevića. :rolleyes:
 
JohnnyLee":3cm0x0ih je napisao(la):
уједначавање висине перона на станицама БГВ-а може да се уради за максимум 2-3 дана, не верујем да треба више
Bas cujem da se najvise zale ljudi sa malom decom i trudnice da ne mogu koristiti bgv bas zbog niskih perona.
 
sutra stupa na snagu novi red voznje za gradsku zeleznicu

evo ga u kompletu:

26_rv-bgvoz-beovoz-a4-april-2011-1.png

26_rv-bgvoz-beovoz-a4-april-2011-2.png

26_rv-bgvoz-beovoz-a4-april-2011-3.png

26_rv-bgvoz-beovoz-a4-april-2011-4.png


pdf fajl:

http://www.imamoplan.com/files/rv-bgvoz-beovoz-a4-april-2011.pdf
 
Pa u odnosu na razdaljinu i broj stanica to je sasvim pristojno ako se siđe kod Vuka ili dalje minutaža se skraćuje tako da, brže bilo kojim stalim vidom prevoza ne može se stići..bar mislim...jer za M1 koji je planiran od kraja do kraja Bg čini mi se da je pisalo 36 min.
 
Ma ok samo sam mislio da ce to biti brze,40 min mi nesto mnogo deluje.Toliko meni treba sa ceraka do centra autobusom
 
Planirano vreme vožnje po deonicama od naselja Batajnica do Zemun polja jeste šest minuta, do Zemuna 12 minuta; do Tošinog bunara 16 minuta; do Novog Beograda 22 minuta; do Prokopa 28 minuta; do Karađorđevog parka 31 minut; do Vukovog spomenika 35 minuta; do Pančevačkog mosta 38 minuta.
Evo teksta sa sajta Studia B;

Linija BG voza produžena do Batajnice od 15. aprila »
14. April. 2011 | 16:26, Izvor : Studio B, Komentari: 0
U okviru nastavka aktivnosti vezanih za realizaciju projekta „Gradske železnice - BG VOZ novi gradski prevoz", koji je uspostavljen u septembru prošle godine, od 15. aprila linija gradske železnice biće produžena do Batajnice.


bgvozmapa11042011.jpg


Sa željom da se novi vid prevoza popularizuje među građanima, od 15. do 30. aprila predviđen je promotivni period, kada će prevoz za sve kategorije korisnika biti besplatan.

Radno vreme linije Pančevaki most - Batajnica je od 6 do 22.30 časova svakodnevno, sa planiranim intervalom sleđenja kompozicija od 15 minuta radnim danima u špicevima od 6 do 9 i od 14 do 18 časova; 30 minuta radnim danima u periodima van špica; 30 minuta subotom od 6 do 12 časova, a 60 minuta subotom tokom ostalog dela dana i 60 minuta celodnevno nedeljom i državnim praznikom.

Na trasi od Pančevačkog mosta do Batajnice ima devet stanica i to: „Pančevački most", „Vukov spomenik", „Karađorđev park", „Beograd centar - Prokop", „Novi Beograd", „Tošin bunar", „Zemun", „Zemun polje" i „Batajnica".

Planirano vreme vožnje po deonicama od naselja Batajnica do Zemun polja jeste šest minuta, do Zemuna 12 minuta; do Tošinog bunara 16 minuta; do Novog Beograda 22 minuta; do Prokopa 28 minuta; do Karađorđevog parka 31 minut; do Vukovog spomenika 35 minuta; do Pančevačkog mosta 38 minuta.

Linija „Gradske železnice - BG VOZ novi gradski prevoz" Pančevači most - Batajnica će od 1. maja biti uključena u Integrisani tarifni sistem 1, što znači da će se za prevoz koristiti sve vrste karata (markice, pojedinačne karte i besplatne karte) koje važe u postojećem tarifnom sistemu.

U vozovima će biti postavljeni poništivači, tako da će putnici koji poseduju pojedinačne karte moći da ih ponište u vozovima.

Postojaće mogućnost kupovine pojedinačne karte u vozovima kod konduktera, a na stajalištima će biti omogućena kupovina u pretprodaji, osim na stajalištima „Tošin bunar" i „Karađorđev park".

Primenjivaće se postojeći zonski sistem, tako da su stajališta „Zemun polje" i „Batajnica" u drugoj tarifnoj zoni.

Veza linije „Gradske železnice - BG VOZ novi gradski prevoz" Pančevački most -Batajnica sa ostalim vidovima JGS-a se ostvaruje na sledeći način: na stajalištu „Batajnica" preko linija 73, 702, 703 i lokalne linije 700, čije se uspostavljanje planira; na stajalištu „Zemun polje" preko linije 709; na stajalištu „Zemun" preko linija 45 i 612, za koju se planira delimična izmena trase kako bi saobraćala do železničke stanice u Zemunu; na stajalištu „Tošin bunar" preko linija 45, 65, 71, 72, 82 i 601; na stajalištu „Novi Beograd" preko linija 67, 89, 94, 95, 7, 9 i 13; na stajalištu „Beograd centar - Prokop" preko linije 34L i dalje sa linijema 40, 41, 42, 49, 59, 78 i 94; na stajalištu „Karađorđev park" preko linija 17, 18, 30, 31, 33, 39, 42, 46, 47, 48, 55, 59, 78, 9, 10 i 14; na stajalištu „Vukov spomenik" preko linija 25, 25P, 26, 27, 27L, 32, 65, 74, 2, 5, 6, 7, 12 i 14; na stajalištu „Pančevački most" preko linija 16, 23, 32E, 33, 35, 37, 43, 48, 58, 95 i 96.

U cilju povećanja pristupačnosti železničke stanice u Batajnici odnosno Zemunu, pa time i linije gradske železnice, za stanovnike iz svih delova tih naselja planira se uspostavljanje lokalne linije 700. Vozila na lokalnoj liniji će saobraćati kružnom trasom sledećim ulicama: Matrozovom, Carice Jelene, Jovana Brankovića, Save Grkinića, Vojvođanskih brigada, Maksima Brankovića, Stevana Dubajića, Kralja Radoslava, Vojvode Nikole Stanjevića.

Na liniji će saobraćati radnim danima u špicevima dva solo vozila sa intervalom sleđenja od 15 minuta, a u periodima van špica i vikendom celodnevno jedno solo vozilo sa intervalom od 30 minuta. Red vožnje na ovoj liniji će biti usklađen sa polascima na liniji gradske železnice.

Biće delimično produžene trase linije 702 (Batajnica-Busije) i 703 (Batajnica-Ugrinovci) u naselju Batajnica, kako bi se i stanovnicima u zoni oko Ulice braće Savić omogućila direktna veza sa železničkom stanicom.

Menja se trasa linije 612 (Novi Beograd /Pohorska/ - Nova Galenika) tako što bi vozila sa ove linije od raskrsnice Rada Končara i Prvomajske ulice saobraćala Hercegovačkom, Atanasija Pulje do Krajiške i dalje redovnom trasom, i na taj način ostvarivala direktnu vezu naselja Galenika i Gornjeg grada u Zemunu sa železničkom stanicom.

Menja se trasa linije 709 (Zemun /Novi grad/ - Zemun polje) tako što bi vozila u oba smera saobraćala Ulicom dr Borislava Vujadinovića do železničke stanice u Zemun polju i na taj način ostvarivala direktnu vezu naselja Zemun polje i Plavi horizonti sa železničkom stanicom.

Kako bi se stimulisalo korišćenje linije beogradske železnice i ona bila pristupačna što većem broju korisnika, parking prostor između Jurija Gagarina i Antifašističke borbe (preko puta OTC-a), u zoni železničkog stajališta „Novi Beograd", može se koristiti kao parkiralište u sistemu „parkiraj i vozi" (Park and Ride). Radnim danima od 6 do 23 časa korišćenje ovog parkinga je besplatno, a u dane vikenda parkiranje će se naplaćivati.
 
Može brže, ali su do novog reda vožnje, dakle, sledeće godine odlučili za ovakav red vožnje. Kao moraju da se uhodaju, a onda će podići brzine.
 
Vrh