zidar":1au1m941 je napisao(la):
ili da iskoristimo cvor koji je savrsen za svrhu prigradske zeleznice a da standardnoj zeleznici obezbedimo alternativnu trasu.
Да, савршен је, осим што у последњих икс покушаја да се грађани ако треба и пушкама утерају у те возове, они никако да схвате да је чвор савршен. Свугде другде по свету грађани, кад им понудиш нешто боље, они га користе, али Срби ето неће па неће овај савршени чвор. Људи који инсистирају на томе да чвор може да буде некакав фактор у превозу никада неће дозволити стварности да им омета сан.
БГ:воз и даље превози као једна или две трамвајске линије по часу. (Цео Беовоз је пре пар година превозио мање од трамваја седмице). Једино чему евентуално може да послужи је у пропагандне сврхе (мада не знам како кад га људи једноставно не користе - али то ћу оставити спин мајсторима да провале) и томе да цела Србија мрзи Београд јер се, ето, ”њихов” ”новац” ”троши” на ”наш” ”метро”.
Није поента у приградској железници. Нпр. будућа БГ:воз станица у Батајници једноставно није пројектована тако да је грађани користе за превоз до града. Наравно, неки грађани би почели да је користе ако би се укинуо аутобус 706. Али то ће се десити никад, све док се градска власт бира на изборима. Осим тога, највећи проблем је што БГ:воз једноставно не вози људе нигде осим зоне око Вуковог споменика. Људи у Батајници би се дали у шетњу или шатл вожњу до станице ако би возом стигли игде где има некаквих пословних или културних садржаја. Проблем Беовоза је, међутим, као што сам милион пута писао на овом форуму, тај што људе вози од нигде до нигде. Никоја количина фластерисања, фарбања станица, ремонтовања возова, брендинга линија не може променити ту једноставну чињеницу.