Морам рећи да се са предлогом и неким констатацијама не слажем. Наравно, ово кажем добронамерно, а не да бих се свађао.
Прво, што се тиче сквотова - за мене то није много другачије од нехигијенских насеља. Дошао си, заузео нешто што није твоје и то је наводно у реду. Међутим, није. По тој логици бих ја могао да одузмем (стари)аутомобил од власника јер сматрам да се према њему не односи како треба (а видео сам свашта што је пропало баш због баксуза од власника). Према томе, против сам сквотова и сличних ствари.
Што се тиче цене рестаурације, за 6250 долара можеш да купиш само фарбу, и то можда. Шмирглање, зафарбавање и сличне ствари само могу да допринесу девастацији брода, као што се дешава и са аутомобилима који су нестручно "покрпљени". А где је тек израда одређених делова по узору на оригинал, па затим рестаурација мотора (пример - за Заставин камион из 80-их комплет делова за генералну кошта око 75000 динара), уређење ентеријера... Цифре су огромне.
Да не бих сад разводњавао причу и терао је у неком другом смеру, наводим пример да рестаурација Фиће у професионалној радионици кошта ок 2500 до 3000 евра, по систему "кључ у руке". Замисли само колико је новца потребно за брод.
Да су рестаурације тако просте и јефтине, радиле би се нон-стоп. А било какво крпљење и зафарбавање је боље не радити, јер се може доћи у ситуацију да се направи већа штета него корист (видео и искусио лично више пута).