I ranije je bilo priče i o toj varjanti, ali mislim da se ne isplati u odnosu na varjantu tunela pune dužine (od benzinske pumpe kod tramvajske okretnice do Cara Dušana). Teorijski, kraći tunel bi mogao da se radi i površinskim iskopom, što bi u principu trebalo da bude jeftnije od krtice. Međutim to nikada ne bi dozvolili zbog obilja arheoloških nalaza na površini i gomile instalacija koje bi trebalo izmeštati. U ovako starom delu grada za bar pola podzemnih instalacija se verovatno i ne zna. Pa bi u ovom konkretnom slučaju opet ispalo i skupo i štetno. A ako se kopa pravi tunel umesto površinskog iskopa, onda su dodatni troškovi nešto dužeg tunela relativno mali u odnosu na obavezne radove koje bi ionako trebalo raditi i za kraći tunel (priprema ulaznih prostora, pravljenje krtice, povezivanje novih instalacija sa gradskom mrežom, kontrola tunela, itd). A tada se, u varjanti dužeg tunela, buši toliko duboko da se izbegavaju i površinske instalacije i arheološki nalazi, a pri tome se dobija veća funkcionalnost za ne previše veću cenu. Zato je varjanta dužeg tunela bolja.