Evo samo jednog od nekoliko delova na trasi puta gde bi pretvaranje ulice u magistralni bulevar uništilo arheološke ostatke tvrđave koji su predviđeni za rekonstrukciju. Setite se samo broja i vrsta raznih instalacija koji se moraju ukopavati u svakoj savremenoj ulici, a pogotovo uz bulevar od ČETRI TRAKE koji ide od budućih BNV kula koji će počinjati maltene od Ade Ciganlije pa sve do zida kula uz Dunav do Pančevačkog mosta. Uništenje ostataka tvrđave i originalnog STAROG Beogradskog GRADA koji su inače delom bili vidljivi čak i dok je uklanjana pruga. Lično sam ih video i snimio koliko se sa površine moglo. Pa, pobogu, neki od tih bedema su iz vremena despota Stefana i srpskih vladara Beograda! Ova destrukcija je nazapamćeni zločin. Ako žele ulicu koja povezuje Savu i Dunav uz obalu neka kopaju automobilski tunel ispod Kalemegdana kao što smo ovde gomilu puta pričali. Rešenje saobraćaja sa tunelom nema mana.
Pogledajte prilog 211177
Za dokaz da zakopani bedemi i dalje postoje pogledajte moju poruku iz 2022. Čak sam i ugaoni kamen našao i označio gde se nalazi neprekidni niz cigli koje označavaju vrh bedma. A kameni blokovi u podzidu, druga slika gore desno, su stara oznaka koju su graditelji puta pre rata ostavili da bi potomke obavestili da su ONI prilikom gradnje sačuvali kameni bedem koji ide ispod puta. Tu mu je presek u gornjem delu (nužno zbog pruge) ali je zato ispod toga očuvan čak i ispod pruge, a ne samo ispod njihovog puta. I sad, kao, baš tuda treba provući bulevar od četri trake? Baš kroz tvrđavu, staru luku i originalni Beograd despota Stefana? Pa da li su oni normalni? Da li je "obalski bulevar kroz tvrđavu" to samo Šapićeva ideja ili ima još saučesnika?
Sa svakim novim danom napretka radova sve više se pokazuje besmislenost i primitivnost ovih radova... reč "projekat" nije adekvatna, pošto je ovde jedini motiv naplatiti grube radove i nabavke iz budžeta. Ova zelena humka ispod koje se nalaze ostaci bedema će nemonovno morati da bude uklonjena i...
forum.beobuild.rs