Zuma
Professional
- Učlanjen(a)
- 19.05.2009.
- Poruke
- 10.771
- Pohvaljen
- 25.900
Zato što je ideja da taj deo grada pre svega živi od turizma, zabave i kulture. A to znači da se mora spojiti buduća velika pešačka zona Knez Mihajlove sa Kalemegdanskim parkom. Što znači da se i Pariska i Tadeuša Košćuška mora ukinuti. Drugi veliki fokus je čuveni "silazak Beograda na reku". Što znači aktiviranje čitavog poteza desne obale Save i Dunava. A TO znači da se mora ukinuti obilaznica oko Kalmegdana. Nažalost, istovremno i baš zbog povećanog broja ljudi saobraćaj bi se po obe ulice ustvari povećao. Pri čemu je Parisku već sada poptuno nemoguće pretrčati, toliki je intenzitet saobraćaja. A još nije napravljen ni bivši Zahin kompleks ni useljen Beograd na vodi. Tako smo u situciji da moramo ukinuti DVE ulice u trenutku kad su one već opterećene, a tek će BITI opterećene. Metro tu neće puno pomoći zbog prirode pretežnog kretanja u tom prostoru, a pogotovo zbog ogromnih budućih potreba za snabdevanjem uslužno orjentisanog dela grada koji će dobiti mnogo više posetioca nego što ima sada. Zbog toga je ovakav tunel jedino što je preostalo kao kvaliteno i dugoročno rešenje. Ostalo je bacanje para ako ova zona postane onoliko uspešna i posećena koliko mislim da će biti.