spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.392
- Pohvaljen
- 17.475
Jeste
Tebi je, sem materjala za ogradu rampe, ovakvo uređenje prostora sasvim u redu? Treba li zaista nabrajati šta sve ovde ne valja?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489170#p489170:11ryrnxv je napisao(la):direktor » 03 Nov 2017 05:19 pm[/url]":11ryrnxv]Dramaturgija bez potrebe mozda je umjesto kortena trebalo koristiti ciglu ali to se uvjek moze doraditi
Ovde je malo rekonstrukcija, a malo i dogradnja Tvrdjave, tako da ima svega i svačega.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489219#p489219:2v3hl2pi je napisao(la):Zuma » 03 Nov 2017 09:08 pm[/url]":2v3hl2pi]..Tebi je, sem materjala za ogradu rampe, ovakvo uređenje prostora sasvim u redu?..
Опширније на блогу Удружења љубитеља железницеСАБОТАЖА СРПСКЕ ПРИВРЕДЕ: СКУПЉЕ ГОРИВО И НЕЕФИКАСНИЈИ ТРАНСПОРТ
Реакција Удружења љубитеља железнице на спиновање о општој користи укидања пруге око Калемегдана
Зашто се не разматра алтернативно повезивње сремске и банатске обале мостом између Батајнице и Падинске скеле?
После укидања пруге око Калемегдана, нафтни деривати из Панчева путоваће или возом око 170 километара дуже преко Новог Сада и Титела, или небезбедније и скупље камионима цистернама.
Пруга досад коришћена за транспорт нафтних деривата и осталих опасних материја се укида половином 2018. без икаквих практичних алтернатива, што је потез без преседана у светској пракси! Последица ће бити поскупљење цене горива, повећање трошкова производње и смањење конкурентности домаће привреде. И то само неколико година после велике инвестиције дуплирања колосека између Београда и Панчева! Онај део транспорта робе, који и даље буде превожен железницом, ићи ће на пругу Нови Сад – Београд. Саобраћај на тој, тренутно већим делом једноколосечној прузи, већ је сада близу границе загушења, а радови на новој двоколосечној прузи трајаће четири године, уколико се не пробију рокови.