pinokio » Čet Jul 07, 2016 9:12 am[/url]":1xx8pmjv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396223#p396223:1xx8pmjv je napisao(la):
robokap » Thu Jul 07, 2016 7:41 am[/url]":1xx8pmjv]Hvala ti na odgovoru, jasnije mi je. Jos jedna stvar: kako je tehnicko odrzavanje i menadzment, sukob interesa? Firma koja radi menadzmemt svakako ima podizvodjace za tehnicko odrzavanje u interesu joj je da se ono sprovede. To je bar moje vidjenje stvari-ogradjujem se,ipak sam laik.
hvala za odlicno pitanje,
da bi jedan ovako slozen sitem funkcionisao potrebna je profesionalna kontrola obavljenog posla. Predsednici u vecini slucajeva niti su kompetentni niti zainteresovani da se time bave. Otuda se pojavila potreba da sa angazuje firma za menadzment, inace bi angazovali samo administraciju i call centar.
Po ugovorima koje smo imali unazad 4 godine, funkciu kontrole rada beovrta, g4s i zeromaxa je vrsio FF sto je ok. Medjutim ko je vrsio kontrolu rada firme koja je vrsila tehnicko odrzavanje? Takodje FF. Dakle oni su izvodili radove a potom sami sebe kontrolisali i korigovali.
Drugim recima, za 4 godine u naselju je izvrseno ravno nula -0, kontrola rada firme FF kao davaoca usluga tehnicko odrzavanja.
Ili da budem jos precizniji, niko, pa ni ja nema ni ideju u kakvom stanju se nalaze svi nasi tehnicki sitemi, jer je jedini izvor informacija FF. Takva sitacija ne samo da je nelogicna nego i neprihvatljiva za prakticno sve stanare kojima je ovo saopsteno.
Po sporazumu koji smo napisali sve firme koje zele ubuduce da rade sa parcelama 3 i 4 ce morati da prihvate nezavisnu kontrolu ne samo od strane meanadezera nego i od firme ili pojedinaca koji ce biti angazovani od strane skusptina i koji ce da vrse dodatne kontrole uradjenog posla. Naravno te firme ili pojedinici moraju da imaju licence za takav poslove koje izdaju MUP, Ministarstvo gradjevine itd.
Kako ce to da funkcionise? Tako sto skupstina napravi plan rada tekuceg odrzavanja za sledecu godinu (sacini je menadzer) Kada je usvoji jednan primerak ide pruzaocima usluga, menadzerima, jedan nadzoru i jedan u opstinu Novi Beograd. To je i zakonstka obaveza koja se NIKADA nije sprovela u naselju koje je godisnje trosilo 712.000 evra na odrzaavanje. Inace to je i najveci budzet za odrzavanje rezidencijalnog kompleksa u Srbiji.
Na taj nicin imate dvostruku kontrolu, menadzer kontrolise sve, potom dodatni nadzor kontrolise sve pa i manadzera.
Tek tada mozete da razmisljate da se opustite kao predsednik skusptine pa i stanar.
Ovo sto smo imali do sada i kako se nudi u krovnom ugovoru je nesto sto bi mogli da uporedimo sa bankomatom.
Ako ste pruzalac usluga onda vi dodjete na posao, malo nesto smuljate, ako vecina cuti - super. Na kraju meseca naplatie uvek 100% fakture i idete kuci.
I to je jedan od razloga zasto sve ovo radimo.