Sister
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 04.05.2010.
- Poruke
- 809
- Pohvaljen
- 30
GRAD BEOGRAD
GRADSKA UPRAVA
SEKRETARIJAT ZA SAOBRAĆAJ
Ul. 27. marta 43 – 45, soba 242 a
Beograd, 22.12. 2011.
Mesto sastanka: Gradski sekretarijat
Vreme trajanja sastanka: 09 – 10 i 30 časova
Inicijator sastanka: Zoran Stojanović – Predsednik Saveta naselja Belville
TEME SASTANKA
I. SVETLOSNA SIGNALIZACIJA U I OKO NASELJA BELVILLE
- NEDOSTATAK SVETLOSNE SIGNALIZACIJE U NEPOSREDNOJ OKOLINI NASELJA BELVILLE – RASKRSNICA ULICA AGOSTINA NETA I DJORDJA STANOJEVIĆA
U vezi ove teme od strane prisutnih predstavnika Sekretarijata saopšteno je da je osnovni razlog za realizaciju ovog problema nedostatak finansijskih sredstava. Gruba procena je da bi troškovi postavljanja semafora za ovu raskrsnicu iznosili od 2 za osnovnu do 5 miliona dinara za potpunu i pravilnu svetlosnu signalizaciju. Na osnovu primene principa ravnomerne raspodele sredstava iz budžeta grada za postavljanje semafora u narednom periodu predvijeno je pet raskrsnica u okolini i samom Beogradu. Konkretna raskrsnica nije u programu obeležavanja semaforima.
Na primedbu Zorana Stojanovića da je raskrsnica veoma loše obeležena i saobraćajnim znacima, dogovoreno je da se izvrši dodatno sagledavanje i postavljanje nedostajućih saobraćajnih znakova koji bi ublažili problem nedostatka semafora. Zoran Stojanović je predložio jedan model za rešavanje ovog problema kroz akciju *donatorstva* od strane kompanija i banaka koje su u neposrednom okruženju i čiji zaposleni i klijenti su bezbedonosno ugroženi korišćenjem ove raskrsnice.
Predstavnici sekretarijata su preložili da se lokalna zajednica obrati Direkciji za izgradnju grada i Direkciji za saobraćaj u cilju finanasiranja postavljanja svetlosne saobraćajne signalizacije.
- NEDOVOLJNO OBELEŽENIH PEŠAČKIH PRELAZA U DELU NASELJA KA TRŽNOM CENTRU DELTA CITY
O ovom problemu prisutni su se saglasili da se uradi dodatna analiza potreba stanara naselja Belville i da ukoliko postoji mogućnost se u najskorije vreme izvrši dodatno obeležavanje pešačkih prelaza iz naselja u pravcu ka tržnom centru DELTA CITY.
- USLOVNE STRELICE ZA SEMAFORE NA IZLAZU IZ NASELJA I ULASKU U ULICU DJORDJA STANOJEVIĆA
Po pitanju uslovnih strelica postignuta je saglasnost da ovu aktivnost treba realizovati što pre jer ne zahteva velike troškove i da ista treba da predstavlja prvi pozitivni rezultat saradnje lokalne zajednice stanara naselja Belville i Sekretarijata. Dogovoreno je da se uslovne strelice za *skretanje desno* postave kod semafora na izlazu iz naselja direktno ka prvom ulazu u garažu GSP-a u pravcu ka hotelu HOLIDAY IN i na istom skretanju iz pravca ulice Djordja Stanojevića ka hotelu HOLIDAY IN na ulasku u naselje – kod prvog ulaza u garažu GSP. Ovim uslovnim strelicama bi se omogućio brži protok saobraćaja na ulasku i izlasku iz naselja.
II. NEDOSTATAK OTVORENIH – JAVNIH PARKING MESTA U DELU NASELJA KA ULICAMA DJORDJA STANOJEVIĆA I AGOSTINA NETA
- MOGUĆNOST IZGRADNJE DODATNIH PARKING MESTA NA DELU ZELENE POVRŠINE IZMEDJU NASELJA I GARAŽE GSP-A,
U vezi ovog predloga stanara naselja Belville, od strane predstavnika Sekretarijata data je dobronamerna sugestija da zeleno ostrvo ne dopušta mogućnost za izgradnju novih parking mesta jer bi se time ugrozila bezbednost vozila koja koriste ulicu Djordja Stanojevića u oba smera time što ta trake oko zelenog pojasa predstavljaju tzv. brze trake. Takodje je sugerisano da je sve manje zelenih površina i da istu ne bi trebalo smanjivati posebno zbog mogućnosti sadnje drveća kojim bi se smanila buka i aerozagadjenje iz pravca garaže GSP i time stvorio poseban zeleni zaštitni pojas izmedju naselja Belvillle i garaže GSP.
Ukoliko stanari ostaju pri realizaciji ove ideje neophodno je podneti zahtev lokalnoj samoupravi – opštini Novi Beograd koja bi u saradnji sa Sekretarijatom ispitala i ustanovila da li postoje stvarni uslovi za realizaciju iste.
- MOGUĆNOST IZGRADNJE PARKING MESTA U KRAJNJOJ DESNOJ TRACI ULICE DJORDJA STANOJEVIĆA U OBA SMERA U DELU KOJI SE GRANIČI SA NASELJEM BELVILLE I GARAŽOM GSP
Realizacija ove inicijative je ostvariva i postignut je dogovor da Sekretarijat uputi dopis Direkciji za izgradnju grada da odobri obeležavanje krajnje desne trake ulice Djordja Stanojevića u oba smera koja se ravna sa naseljem Belville, tj. da ista bude obeležena kao zona za parkiranje horizontalnom i vertikalnom signalizacijom.
Od strane predstavnika Sekretarijata je konstatovano da je problem nedostajućih otvorenih parking mesta uzrokovan odgovornošću investitora naselja. Takodje je konstatovano da je opština Novi Beograd poslednih godina ozbiljno ugrožena jer je odnos broja stanova i parking mesta 4 : 1 u korist stanova. Preporučeno je lokalnoj zajednici stanara naselja Belville da u saradnji sa opštinom Novi Beograd osmisli projekat izgradnje novih otvorenih parking mesta. Dolaskom kompanije Delhaze u naselju Belville i head office Raiffeisen banke u blizini naselja Belville biće još izraženiji problem nedostatka parking mesta.
III. NEPROPISNO PARKIRANJE NA PEŠAČKIM PRELAZIMA, TROTOARIMA I U PEŠAČKOJ ZONI NASELJA
- MOGUĆNOST I NAČIN POSTAVLJANJA ČVRSTIH BARIJERA(BETONSKIH KUGLI, ŽARDINJERA I SLIČNO) ILI METALNIH STUBIĆA NA TROTOARU
- MOGUĆNOST POSTAVLJANJA METALNIH STUBIĆA U DELU PEŠAČKE ZONE NASELJA IZMEDJU ZGRADA MIMOZA I LJUBIČICA
- MOGUĆNOST POSTAVLJANJA BETONSKIH BARIJERA NA DELU ULAZA U NASELJE – ŠTAMPANI BETON KOJI SE NALAZI UZ PROTIVPOŽARNI PUT ISPOD ZGRADA U LEPEZI (DJURDJEVAK, SUNCOKRET, MIMOZA, LJUBIČICA, MASLAČAK I NEVEN)
- POSTAVLJANJE RAMPE SA KARTIČNIM PRISTUPOM ILI PRISTUPOM UZ PRIJAVU OBEZBEDJENJU NASELJA KAKO BI SE SPREČILO NEPOŠTOVANJE SAOBRAĆAJNE SIGNALIZACIJE – ZABRANA VOŽNJE OSIM ZA VOZILA HITNIH SLUŽBI U CENTRALNOM DELU NASELJA A POSEBNO U DELU NASELJA – PEŠAČKA ZONA / ŠETALIŠTE
- NAČIN I PROCEDURA ZA DOBIJANJE SAGLASNOSTI ZA REALIZACIJU SVIH NAPRED NAVEDENIH MOGUĆNOSTI
Po svim predloženim inicijativama predstavnici Sekretarijata su pokazali spremnost da lokalnoj zajednici pruže podršku u cilju njihove realizacije u skladu sa zakonskim propisima. Predstavnicima naselja Belville dat je *Pravilnik o tehničkim normativima za pristupne puteve, okretnice i uredjene platoe za vatrogasna vozila u blizini objekata povećanog rizika od požara*. Ovaj dokument predstavlja dobru polaznu osnovu za rešavanje svih problema po ovoj temi. Predstavnici Sekretarijata su izrazili spremnost da pruže punu pomoć i podršku lokalnoj zajednici stanara naselja Belville u realizaciji aktivnosti obezbedjenja statusa pešačke zone u centralnom delu naselja, čime bi bio rešen najveći deo problema nepropisne vožnje i parkiranja u naselju. Takodje bi Sekretarijat u okviru svog delokruga obaveza pomogao u dobijanju saglasnosti postavljanja barijera kojima bi se sprečilo nepropisno parkiranje i vožnja u delu protivpožarnih saobraćajnica I dela naselja koji predstavlja pešačku zonu.
Predstavnici Sekretarijata su predložili da se lokalna zajednica stanara
obrati Direkciji za izgradnju grada Beograda u cilju primopredaje saobraćajnica i površina u javnom korišćenju u naselju i oko naselja
Sekretarijatu za saobraćaj i svim ostalim gradskim sekretarijatima i javnim preduzećima koje po zakonu imaju nadležnost u oblasti upravljanja i održavanja.
IV. POLIGON AUTO ŠKOLE U NASELJU BELIVILLE – ZAUZEĆE JAVNOG PARKINGA KOJI JE DEO NASELJA – IZDAVANJE ODOBRENJA UZ SAGLASNOST PREDSTAVNIKA LOKALNE ZAJEDNICE NASELJA BELVILLE
Predstavnicima Sekretarijata je predočen problem koji naselje Belvill ima u pogledu instaliranja poligona u naselja i prisustva velikog broja vozila na obuci u samom naselju. Zatraženo je da se lokalna zajednica uvek bude konsultovana prilikom davanja ove vrste odobrenja i da se odluke donose u skladu sa novonastalom situacijom koja uvažava pre svega potrebe stanara naselja a ne privatnih auto škola.
V. AKTIVNOSTI SEKRETARIJATA ZA SAOBRAĆAJ U POGLEDU SMANJENJA BUKE IZ AUTOBUSKOG I TRAMVAJSKOG DEPOA – GARAŽE GSP
- PLAN ZA PRESELJENJE GARAŽE GSP-A
- PODIZANJE ZAŠTITNIH BARIJERA U CILJU SMANJENJA BUKE PO OBODU GARAŽE GSP KA NASELJU BELVILLE
U vezi ove teme predstavnici naselja Belville su dobili informaciju da je pomoćnih gradskog sekretara gospodin Zoran Stevanović član Upravnog odbora GSP Beograda i da će u sklopu svojih ovlašćenja i mogućnosti
uticati na rešavanje problema u funkcionisanju garaže GSP pogon Novi Beograd. Plan grada Beograda za preseljenje garaže GSP pogona Novi Beograd za sada ne postoji.
Predloženo je da se lokalna zajednica stanara naselja Belville obrati dodatnim dopisom Direkciji za javni prevoz grada Beograda sa prijavom problema i dodatnim inicijativama. Konkretno po pitanju nepostojanja nijednog autobuskog stajališta u ravni naselja Belville u oba pravca ulice
Jurija Gagarina neophodno je uputiti zahtev da se autobusko stajalište za autobus br. 95 konstituiše na poziciji gde je i stajalište tramvaja u oba smera ( isto je u središnjem nivou naselja Belville - ispred lučnog dela trospratne poslovne zgrade uz ulicu Jurija Gagarina ka blokovima ).
VI. NAČIN KOMUNIKACIJE I SARADNJE SEKRETARIJATA ZA SAOBRAĆAJ I LOKALNE ZAJEDNICE NASELJA BELVILLE
(SAVET NASELJA, MENADŽER NASELJA I G4S) – PRIJAVE PROBLEMA U NASELJU IZ RESORA SEKRETARIJATA ZA SAOBRAĆAJ (FOTOGRAFIJE, E-MAIL OBAVEŠTENJA)
Dogovoreno je da način komunikacije bude putem elektronske pošte tako
da svi učesnici današnjeg sastanka budu uključeni u prepisku u cilju bolje
informisanosti, sinhronizovanja aktivnosti i bržeg rešavanja predloženih i
inicijativa.
SASTANKU PRISUSTVOVALI
PREDSTAVNICI PREDSTAVNICI SEKRETARIJATA
NASELJA BELVILLE
1. PREDSEDNIK SAVETA 1. ZAMENIK GRADSKOG SEKRETARA
NASELJA BELVILLE ZA SAOBRAĆAJ
Zoran Stojanović Zoran Stevanović
2.MENADŽER NASELJA BELVILLE 2. NAČELNIK ODELJENJA
Bojana Kostadinović Gordana Marković
3. NAČELNIK ODELJENJA
Ljubiša Ljubić
4. NAČELNIK ODELJENJA
Aleksandar Mihailović
5. NAČELNIK ODELJENJA
Novica Mićević
ZAPISNIK SA SASTANKA SA UPRAVOM SAOBRAĆAJNE POLICIJE
Na inicijativu Predsednika Saveta naselja Belville u Policijskoj upravi za grad grad Beograd - Uprava saobraćajne policije, Ljermontova 12a, dana 20.12. 2011. sa početkom u 12 časova održan je sastanak kome su ispred Belvilla prisustvovali: Zoran Stojanović – Predsednik saveta naselja, Bojana Kostadinović – Menadžer naselja i Milan Vuković – zamenik direktora sektora G4S.
Upravu Saobraćajne policije predstavljali su: Dragan Bogosavac – načelnik Uprave saobraćajne policije za grad Beograd, Slobodan Jocić – policijski savetnik i Nebojša Randjelović - komandir ispostave Saobraćajne policije za Novi Beograd
Teme sastanka su bili sledeći problemi naselja Belville.
I. NEPROPISNO PARKIRANJE NA PEŠAČKIM PRELAZIMA, TROTOARIMA I U PEŠAČKOJ ZONI NASELJA
II. NEPOŠTOVANJE SAOBRAĆAJNE SIGNALIZACIJE – ZABRANA VOŽNJE OSIM ZA VOZILA HITNIH SLUŽBI U CENTRALNOM DELU NASELJA A POSEBNO U DELU NASELJA – PEŠAČKA ZONA / ŠETALIŠTE
Po ove dve teme dobili smo informaciju da su problemi prepoznati i od strane ove uprave Policije te će pojačanom kontrolom i sankcionisanjem neodgovornih vozača Uprava saobraćajne policije učiniti dodatne napore ka smanjenju ove vrste saobraćajnih prekršaja. Predloženo je da se od strane naše lokalne zajednice uputi dopis gradskoj upravi grada Beograda u cilju donošenja rešenja kojim bi se prostor izmedju zgrada Mimoza i Ljubičica proglasio pešačkom zonom čime bi se stvorile mogućnosti za potpuno eliminisanje sobraćaja iz ovog dela naselja.
U vezi korišćenja požarnog puta izmedju zgrada u *lepezi* predloženo nam je da se obratimo sekretarijatu za saobraćaj i zatražimo donošenje posebnog rešenja kojim bi se vlasnicima lokala samo u odredjeno vreme (pre podne od 09 do 10 časova) omogućilo privremeno korišćenje trase požarnog puta za snabdevanje lokala a da van tog vremena bude izričita zabrana korišćenja ove trase za bilo kakav saobraćaj. Takodje nam je predloženo postavljanje rampi i posebnog video nadzora na ulazu iz oba pravca požarnog puta, a u delu gde to nije moguće postavljanje betonskih žardinjera ili metalnih stubića. Ovo je posao za investitora uz saglasnost sekretarijata za saobraćaj.
III. NEDOSTATAK SVETLOSNE SIGNALIZACIJE U NEPOSREDNOJ OKOLINI NASELJA BELVILLE – RASKRSNICA ULICA AGOSTINA NETA I DJORDJA STANOJEVIĆA
U vezi ovog problema predstavnicima Uprave saobraćajne policije predočen je niz naših zahteva za obeležavanje ove raskrsnice i odgovori sekretarijata za saobraćaj grada Beograda, kao i foto dokumentacija o stanju ove raskrsnice. U sklopu delokruga svojih obaveza Uprava saobraćajne policije grada Beograda će izvršiti dodatno snimanje ove raskrnice i svoje zapažanje uobličiti i uputiti gradskim službama na brzu realizaciju u cilju povećanja bezbednosti svih učesnika u saobraćaju. Mišljenje je da će i ova vrsta pritiska na odgovorne organe gradske vlasti biti odgovornija i brža.
IV. PREVELIKO PRISUSTVO VOZILA PRIVATNIH AUTO ŠKOLA ZA OBUKU VOZAČA U NASELJU
V. POLIGON AUTO ŠKOLE U NASELJU BELIVILLE – ZAUZEĆE JAVNOG PARKINGA KOJI JE DEO NASELJA – ODOBRENJA UZ SAGLASNOST PREDSTAVNIKA LOKALNE ZAJEDNICE NASELJA BELVILLE
U vezi ove dve teme dobili smo odgovor da je prisustvo privatnih auto škola povećano iz razloga korišćenja parking prostora u delu slepe ulice kod zgrade Neven kao poligona za instruktažu novih vozača. Informacija koja je dobijena od strane komunalnog inspektora da je postojeće rešenje dato do 31.12. 2011. je dodatni motiv za našu lokalnu zajednicu da se izvrši pritisak za promenu ovih odluka jer je situacija u naselja Belville znatno izmenjena poslednjih nekoliko meseci, a da će biti ozbiljno ugrožen svaki deo slobodnog parkinga u naselja početkom aprila 2012., dolaskom kompanije DELHAZE u samom naselju i RAIFFEISEN BANKE u neposrednoj blizini naselja.
Savet naselja i Menadžer naselja će u narednom periodu (u četvrtak 22.12. 2011. kada se održava sastanak sa predstavnicima sekretarijata za saobraćaj grada Beograda) učiniti nove aktivnosti kojima bi se sprečilo donošenje ovakvih rešenja o dodeli dela parking prostora privatnim auto školama.
Prisustvo vozila privatnih auto škola nije moguće smanjiti jer su sve saobraćajnice u javnom korišćenju te je sloboda korišćenja zagarantovana svima pa i vozačima na obuci.
VI. NAČIN KOMUNIKACIJE I SARADNJE UPRAVE SAOBRAĆAJNE POLICIJE I LOKALNE ZAJEDNICE NASELJA BELVILLE (SAVET NASELJA, MENADŽER NASELJA I G4S) – PRIJAVE (FOTOGRAFIJE, E-MAIL OBAVEŠTENJA
Sa predstavnicima Uprave saobraćajne policije postignut je dogovor da se sva komunikacija obavlja putem elektronske pošte (e-mail) i da postoji dobra volja i potpuna spremnost za saradnju sa našom lokalnom zajednicom.
Iskorisitili smo priliku da predstavnike ove Uprave upoznamo sa osobama koje su u neposrednom kontaktu sa njima u cilju prepozavanja njih i naše lokalne zajednice kao primera jedne dobro organizovane zajednice koja na posebno odgovoran način brine o bezbednosti saobraćaja u naselja i njegovoj neposrednoj okolini.
PREDSEDNIK SAVETA
NASELJA BELVILLE
Zoran Stojanović
To su dva atacmenta koje mi je poslao Stojanovic. Ovo je po mom misljenju obicno trucanje, od ovoliko reci ono sto vidimo je potpuno lose stane stvari koje vec traje....pogledaj datum odrzavanja ovih sastanaka. Ovaj isti Stojanovic je na sastanku ks kada je trebalo da se odluci pricao i o tunelima u garazi GSP, rolo vratima u podzemnoj garazi, rampama.....proslo je vec pola godine, a situacija je gora nego pre, zbog Lavine. On covek prica o rampama na onom stampanom betonu u sredini sest zgrada od djurdjevka do nevena....pa to se bas ne sme da dira, zbog kako dostavnih, tako i ambulantnih, vatrogasnih kola, i tome slicno. Lako mogu da pozovu pauka zbog tih nekoliko automobila koji bi eventualno usli tuda i parkirali, ali vecina uzurpatora okupira trotoare koji uovicuju blok, i one manje delice pored javnih parkinga. Oni su najvise na udaru.
Potpuno je nebitno koja firma precizno ne obavlja svoj deo posla, ona za fizicko obezbedjenje ili Ff, za mene.....cinjenica je da placamo za nista. A samo da znas i to da je omrazeni ECHaris obilazio ulaze i proveravao vrata, bar je to bio slucaj sa mojim ulazom. Prepodne razglavljena brava, uvece propisno zatvorena ulazna vrata, i to ne jednom. E sad.....da placam sve to i da ja moram da zivkam zbog protivpozarnih aparata ili ulaznih vrata....pa tu nema kraja.Ne mislim da preerujem.
Sve sto je na stetu stanara belvila sve je nekim cudom vec ucinjeno, izdavane privremene dozvole privatnim skolama za voznju, ne pitajuci nas,dozvole za baste, oduzimanje decjih igralista, dozvole za rusenje, spajanje....ko zna sta sve ne.... ili je ovaj savet naselja u tome ucestvovao u nase ime ....a kada je u pitanju nepropisno parkiranje kaze se da ce saobracajna policija uciniti sve da se to SMANJI. Ne da ga nema, nego da ga ima ali manje. I za sve sto bi mi ucinili, pa i za betonske barijere, rampe, treba da neki sekretarijat izda resenje, dozvolu.....Sve, ali apsolutno sve upucuje me samo na jedan zkljucak: nema nijedan razlog sto mi placamo ijedan dinar za odrzavanje trotoara u nasem bloku. Kada bude, ne umanjeno, nego onemoguceno da se nasa imovina koristi i unistava tada bi placanje imalo smisla.
Stojanovic, Predsednik Saveta naselja Belvil, ima inace agenciju za promet nekretninama....
GRADSKA UPRAVA
SEKRETARIJAT ZA SAOBRAĆAJ
Ul. 27. marta 43 – 45, soba 242 a
Beograd, 22.12. 2011.
Mesto sastanka: Gradski sekretarijat
Vreme trajanja sastanka: 09 – 10 i 30 časova
Inicijator sastanka: Zoran Stojanović – Predsednik Saveta naselja Belville
TEME SASTANKA
I. SVETLOSNA SIGNALIZACIJA U I OKO NASELJA BELVILLE
- NEDOSTATAK SVETLOSNE SIGNALIZACIJE U NEPOSREDNOJ OKOLINI NASELJA BELVILLE – RASKRSNICA ULICA AGOSTINA NETA I DJORDJA STANOJEVIĆA
U vezi ove teme od strane prisutnih predstavnika Sekretarijata saopšteno je da je osnovni razlog za realizaciju ovog problema nedostatak finansijskih sredstava. Gruba procena je da bi troškovi postavljanja semafora za ovu raskrsnicu iznosili od 2 za osnovnu do 5 miliona dinara za potpunu i pravilnu svetlosnu signalizaciju. Na osnovu primene principa ravnomerne raspodele sredstava iz budžeta grada za postavljanje semafora u narednom periodu predvijeno je pet raskrsnica u okolini i samom Beogradu. Konkretna raskrsnica nije u programu obeležavanja semaforima.
Na primedbu Zorana Stojanovića da je raskrsnica veoma loše obeležena i saobraćajnim znacima, dogovoreno je da se izvrši dodatno sagledavanje i postavljanje nedostajućih saobraćajnih znakova koji bi ublažili problem nedostatka semafora. Zoran Stojanović je predložio jedan model za rešavanje ovog problema kroz akciju *donatorstva* od strane kompanija i banaka koje su u neposrednom okruženju i čiji zaposleni i klijenti su bezbedonosno ugroženi korišćenjem ove raskrsnice.
Predstavnici sekretarijata su preložili da se lokalna zajednica obrati Direkciji za izgradnju grada i Direkciji za saobraćaj u cilju finanasiranja postavljanja svetlosne saobraćajne signalizacije.
- NEDOVOLJNO OBELEŽENIH PEŠAČKIH PRELAZA U DELU NASELJA KA TRŽNOM CENTRU DELTA CITY
O ovom problemu prisutni su se saglasili da se uradi dodatna analiza potreba stanara naselja Belville i da ukoliko postoji mogućnost se u najskorije vreme izvrši dodatno obeležavanje pešačkih prelaza iz naselja u pravcu ka tržnom centru DELTA CITY.
- USLOVNE STRELICE ZA SEMAFORE NA IZLAZU IZ NASELJA I ULASKU U ULICU DJORDJA STANOJEVIĆA
Po pitanju uslovnih strelica postignuta je saglasnost da ovu aktivnost treba realizovati što pre jer ne zahteva velike troškove i da ista treba da predstavlja prvi pozitivni rezultat saradnje lokalne zajednice stanara naselja Belville i Sekretarijata. Dogovoreno je da se uslovne strelice za *skretanje desno* postave kod semafora na izlazu iz naselja direktno ka prvom ulazu u garažu GSP-a u pravcu ka hotelu HOLIDAY IN i na istom skretanju iz pravca ulice Djordja Stanojevića ka hotelu HOLIDAY IN na ulasku u naselje – kod prvog ulaza u garažu GSP. Ovim uslovnim strelicama bi se omogućio brži protok saobraćaja na ulasku i izlasku iz naselja.
II. NEDOSTATAK OTVORENIH – JAVNIH PARKING MESTA U DELU NASELJA KA ULICAMA DJORDJA STANOJEVIĆA I AGOSTINA NETA
- MOGUĆNOST IZGRADNJE DODATNIH PARKING MESTA NA DELU ZELENE POVRŠINE IZMEDJU NASELJA I GARAŽE GSP-A,
U vezi ovog predloga stanara naselja Belville, od strane predstavnika Sekretarijata data je dobronamerna sugestija da zeleno ostrvo ne dopušta mogućnost za izgradnju novih parking mesta jer bi se time ugrozila bezbednost vozila koja koriste ulicu Djordja Stanojevića u oba smera time što ta trake oko zelenog pojasa predstavljaju tzv. brze trake. Takodje je sugerisano da je sve manje zelenih površina i da istu ne bi trebalo smanjivati posebno zbog mogućnosti sadnje drveća kojim bi se smanila buka i aerozagadjenje iz pravca garaže GSP i time stvorio poseban zeleni zaštitni pojas izmedju naselja Belvillle i garaže GSP.
Ukoliko stanari ostaju pri realizaciji ove ideje neophodno je podneti zahtev lokalnoj samoupravi – opštini Novi Beograd koja bi u saradnji sa Sekretarijatom ispitala i ustanovila da li postoje stvarni uslovi za realizaciju iste.
- MOGUĆNOST IZGRADNJE PARKING MESTA U KRAJNJOJ DESNOJ TRACI ULICE DJORDJA STANOJEVIĆA U OBA SMERA U DELU KOJI SE GRANIČI SA NASELJEM BELVILLE I GARAŽOM GSP
Realizacija ove inicijative je ostvariva i postignut je dogovor da Sekretarijat uputi dopis Direkciji za izgradnju grada da odobri obeležavanje krajnje desne trake ulice Djordja Stanojevića u oba smera koja se ravna sa naseljem Belville, tj. da ista bude obeležena kao zona za parkiranje horizontalnom i vertikalnom signalizacijom.
Od strane predstavnika Sekretarijata je konstatovano da je problem nedostajućih otvorenih parking mesta uzrokovan odgovornošću investitora naselja. Takodje je konstatovano da je opština Novi Beograd poslednih godina ozbiljno ugrožena jer je odnos broja stanova i parking mesta 4 : 1 u korist stanova. Preporučeno je lokalnoj zajednici stanara naselja Belville da u saradnji sa opštinom Novi Beograd osmisli projekat izgradnje novih otvorenih parking mesta. Dolaskom kompanije Delhaze u naselju Belville i head office Raiffeisen banke u blizini naselja Belville biće još izraženiji problem nedostatka parking mesta.
III. NEPROPISNO PARKIRANJE NA PEŠAČKIM PRELAZIMA, TROTOARIMA I U PEŠAČKOJ ZONI NASELJA
- MOGUĆNOST I NAČIN POSTAVLJANJA ČVRSTIH BARIJERA(BETONSKIH KUGLI, ŽARDINJERA I SLIČNO) ILI METALNIH STUBIĆA NA TROTOARU
- MOGUĆNOST POSTAVLJANJA METALNIH STUBIĆA U DELU PEŠAČKE ZONE NASELJA IZMEDJU ZGRADA MIMOZA I LJUBIČICA
- MOGUĆNOST POSTAVLJANJA BETONSKIH BARIJERA NA DELU ULAZA U NASELJE – ŠTAMPANI BETON KOJI SE NALAZI UZ PROTIVPOŽARNI PUT ISPOD ZGRADA U LEPEZI (DJURDJEVAK, SUNCOKRET, MIMOZA, LJUBIČICA, MASLAČAK I NEVEN)
- POSTAVLJANJE RAMPE SA KARTIČNIM PRISTUPOM ILI PRISTUPOM UZ PRIJAVU OBEZBEDJENJU NASELJA KAKO BI SE SPREČILO NEPOŠTOVANJE SAOBRAĆAJNE SIGNALIZACIJE – ZABRANA VOŽNJE OSIM ZA VOZILA HITNIH SLUŽBI U CENTRALNOM DELU NASELJA A POSEBNO U DELU NASELJA – PEŠAČKA ZONA / ŠETALIŠTE
- NAČIN I PROCEDURA ZA DOBIJANJE SAGLASNOSTI ZA REALIZACIJU SVIH NAPRED NAVEDENIH MOGUĆNOSTI
Po svim predloženim inicijativama predstavnici Sekretarijata su pokazali spremnost da lokalnoj zajednici pruže podršku u cilju njihove realizacije u skladu sa zakonskim propisima. Predstavnicima naselja Belville dat je *Pravilnik o tehničkim normativima za pristupne puteve, okretnice i uredjene platoe za vatrogasna vozila u blizini objekata povećanog rizika od požara*. Ovaj dokument predstavlja dobru polaznu osnovu za rešavanje svih problema po ovoj temi. Predstavnici Sekretarijata su izrazili spremnost da pruže punu pomoć i podršku lokalnoj zajednici stanara naselja Belville u realizaciji aktivnosti obezbedjenja statusa pešačke zone u centralnom delu naselja, čime bi bio rešen najveći deo problema nepropisne vožnje i parkiranja u naselju. Takodje bi Sekretarijat u okviru svog delokruga obaveza pomogao u dobijanju saglasnosti postavljanja barijera kojima bi se sprečilo nepropisno parkiranje i vožnja u delu protivpožarnih saobraćajnica I dela naselja koji predstavlja pešačku zonu.
Predstavnici Sekretarijata su predložili da se lokalna zajednica stanara
obrati Direkciji za izgradnju grada Beograda u cilju primopredaje saobraćajnica i površina u javnom korišćenju u naselju i oko naselja
Sekretarijatu za saobraćaj i svim ostalim gradskim sekretarijatima i javnim preduzećima koje po zakonu imaju nadležnost u oblasti upravljanja i održavanja.
IV. POLIGON AUTO ŠKOLE U NASELJU BELIVILLE – ZAUZEĆE JAVNOG PARKINGA KOJI JE DEO NASELJA – IZDAVANJE ODOBRENJA UZ SAGLASNOST PREDSTAVNIKA LOKALNE ZAJEDNICE NASELJA BELVILLE
Predstavnicima Sekretarijata je predočen problem koji naselje Belvill ima u pogledu instaliranja poligona u naselja i prisustva velikog broja vozila na obuci u samom naselju. Zatraženo je da se lokalna zajednica uvek bude konsultovana prilikom davanja ove vrste odobrenja i da se odluke donose u skladu sa novonastalom situacijom koja uvažava pre svega potrebe stanara naselja a ne privatnih auto škola.
V. AKTIVNOSTI SEKRETARIJATA ZA SAOBRAĆAJ U POGLEDU SMANJENJA BUKE IZ AUTOBUSKOG I TRAMVAJSKOG DEPOA – GARAŽE GSP
- PLAN ZA PRESELJENJE GARAŽE GSP-A
- PODIZANJE ZAŠTITNIH BARIJERA U CILJU SMANJENJA BUKE PO OBODU GARAŽE GSP KA NASELJU BELVILLE
U vezi ove teme predstavnici naselja Belville su dobili informaciju da je pomoćnih gradskog sekretara gospodin Zoran Stevanović član Upravnog odbora GSP Beograda i da će u sklopu svojih ovlašćenja i mogućnosti
uticati na rešavanje problema u funkcionisanju garaže GSP pogon Novi Beograd. Plan grada Beograda za preseljenje garaže GSP pogona Novi Beograd za sada ne postoji.
Predloženo je da se lokalna zajednica stanara naselja Belville obrati dodatnim dopisom Direkciji za javni prevoz grada Beograda sa prijavom problema i dodatnim inicijativama. Konkretno po pitanju nepostojanja nijednog autobuskog stajališta u ravni naselja Belville u oba pravca ulice
Jurija Gagarina neophodno je uputiti zahtev da se autobusko stajalište za autobus br. 95 konstituiše na poziciji gde je i stajalište tramvaja u oba smera ( isto je u središnjem nivou naselja Belville - ispred lučnog dela trospratne poslovne zgrade uz ulicu Jurija Gagarina ka blokovima ).
VI. NAČIN KOMUNIKACIJE I SARADNJE SEKRETARIJATA ZA SAOBRAĆAJ I LOKALNE ZAJEDNICE NASELJA BELVILLE
(SAVET NASELJA, MENADŽER NASELJA I G4S) – PRIJAVE PROBLEMA U NASELJU IZ RESORA SEKRETARIJATA ZA SAOBRAĆAJ (FOTOGRAFIJE, E-MAIL OBAVEŠTENJA)
Dogovoreno je da način komunikacije bude putem elektronske pošte tako
da svi učesnici današnjeg sastanka budu uključeni u prepisku u cilju bolje
informisanosti, sinhronizovanja aktivnosti i bržeg rešavanja predloženih i
inicijativa.
SASTANKU PRISUSTVOVALI
PREDSTAVNICI PREDSTAVNICI SEKRETARIJATA
NASELJA BELVILLE
1. PREDSEDNIK SAVETA 1. ZAMENIK GRADSKOG SEKRETARA
NASELJA BELVILLE ZA SAOBRAĆAJ
Zoran Stojanović Zoran Stevanović
2.MENADŽER NASELJA BELVILLE 2. NAČELNIK ODELJENJA
Bojana Kostadinović Gordana Marković
3. NAČELNIK ODELJENJA
Ljubiša Ljubić
4. NAČELNIK ODELJENJA
Aleksandar Mihailović
5. NAČELNIK ODELJENJA
Novica Mićević
ZAPISNIK SA SASTANKA SA UPRAVOM SAOBRAĆAJNE POLICIJE
Na inicijativu Predsednika Saveta naselja Belville u Policijskoj upravi za grad grad Beograd - Uprava saobraćajne policije, Ljermontova 12a, dana 20.12. 2011. sa početkom u 12 časova održan je sastanak kome su ispred Belvilla prisustvovali: Zoran Stojanović – Predsednik saveta naselja, Bojana Kostadinović – Menadžer naselja i Milan Vuković – zamenik direktora sektora G4S.
Upravu Saobraćajne policije predstavljali su: Dragan Bogosavac – načelnik Uprave saobraćajne policije za grad Beograd, Slobodan Jocić – policijski savetnik i Nebojša Randjelović - komandir ispostave Saobraćajne policije za Novi Beograd
Teme sastanka su bili sledeći problemi naselja Belville.
I. NEPROPISNO PARKIRANJE NA PEŠAČKIM PRELAZIMA, TROTOARIMA I U PEŠAČKOJ ZONI NASELJA
II. NEPOŠTOVANJE SAOBRAĆAJNE SIGNALIZACIJE – ZABRANA VOŽNJE OSIM ZA VOZILA HITNIH SLUŽBI U CENTRALNOM DELU NASELJA A POSEBNO U DELU NASELJA – PEŠAČKA ZONA / ŠETALIŠTE
Po ove dve teme dobili smo informaciju da su problemi prepoznati i od strane ove uprave Policije te će pojačanom kontrolom i sankcionisanjem neodgovornih vozača Uprava saobraćajne policije učiniti dodatne napore ka smanjenju ove vrste saobraćajnih prekršaja. Predloženo je da se od strane naše lokalne zajednice uputi dopis gradskoj upravi grada Beograda u cilju donošenja rešenja kojim bi se prostor izmedju zgrada Mimoza i Ljubičica proglasio pešačkom zonom čime bi se stvorile mogućnosti za potpuno eliminisanje sobraćaja iz ovog dela naselja.
U vezi korišćenja požarnog puta izmedju zgrada u *lepezi* predloženo nam je da se obratimo sekretarijatu za saobraćaj i zatražimo donošenje posebnog rešenja kojim bi se vlasnicima lokala samo u odredjeno vreme (pre podne od 09 do 10 časova) omogućilo privremeno korišćenje trase požarnog puta za snabdevanje lokala a da van tog vremena bude izričita zabrana korišćenja ove trase za bilo kakav saobraćaj. Takodje nam je predloženo postavljanje rampi i posebnog video nadzora na ulazu iz oba pravca požarnog puta, a u delu gde to nije moguće postavljanje betonskih žardinjera ili metalnih stubića. Ovo je posao za investitora uz saglasnost sekretarijata za saobraćaj.
III. NEDOSTATAK SVETLOSNE SIGNALIZACIJE U NEPOSREDNOJ OKOLINI NASELJA BELVILLE – RASKRSNICA ULICA AGOSTINA NETA I DJORDJA STANOJEVIĆA
U vezi ovog problema predstavnicima Uprave saobraćajne policije predočen je niz naših zahteva za obeležavanje ove raskrsnice i odgovori sekretarijata za saobraćaj grada Beograda, kao i foto dokumentacija o stanju ove raskrsnice. U sklopu delokruga svojih obaveza Uprava saobraćajne policije grada Beograda će izvršiti dodatno snimanje ove raskrnice i svoje zapažanje uobličiti i uputiti gradskim službama na brzu realizaciju u cilju povećanja bezbednosti svih učesnika u saobraćaju. Mišljenje je da će i ova vrsta pritiska na odgovorne organe gradske vlasti biti odgovornija i brža.
IV. PREVELIKO PRISUSTVO VOZILA PRIVATNIH AUTO ŠKOLA ZA OBUKU VOZAČA U NASELJU
V. POLIGON AUTO ŠKOLE U NASELJU BELIVILLE – ZAUZEĆE JAVNOG PARKINGA KOJI JE DEO NASELJA – ODOBRENJA UZ SAGLASNOST PREDSTAVNIKA LOKALNE ZAJEDNICE NASELJA BELVILLE
U vezi ove dve teme dobili smo odgovor da je prisustvo privatnih auto škola povećano iz razloga korišćenja parking prostora u delu slepe ulice kod zgrade Neven kao poligona za instruktažu novih vozača. Informacija koja je dobijena od strane komunalnog inspektora da je postojeće rešenje dato do 31.12. 2011. je dodatni motiv za našu lokalnu zajednicu da se izvrši pritisak za promenu ovih odluka jer je situacija u naselja Belville znatno izmenjena poslednjih nekoliko meseci, a da će biti ozbiljno ugrožen svaki deo slobodnog parkinga u naselja početkom aprila 2012., dolaskom kompanije DELHAZE u samom naselju i RAIFFEISEN BANKE u neposrednoj blizini naselja.
Savet naselja i Menadžer naselja će u narednom periodu (u četvrtak 22.12. 2011. kada se održava sastanak sa predstavnicima sekretarijata za saobraćaj grada Beograda) učiniti nove aktivnosti kojima bi se sprečilo donošenje ovakvih rešenja o dodeli dela parking prostora privatnim auto školama.
Prisustvo vozila privatnih auto škola nije moguće smanjiti jer su sve saobraćajnice u javnom korišćenju te je sloboda korišćenja zagarantovana svima pa i vozačima na obuci.
VI. NAČIN KOMUNIKACIJE I SARADNJE UPRAVE SAOBRAĆAJNE POLICIJE I LOKALNE ZAJEDNICE NASELJA BELVILLE (SAVET NASELJA, MENADŽER NASELJA I G4S) – PRIJAVE (FOTOGRAFIJE, E-MAIL OBAVEŠTENJA
Sa predstavnicima Uprave saobraćajne policije postignut je dogovor da se sva komunikacija obavlja putem elektronske pošte (e-mail) i da postoji dobra volja i potpuna spremnost za saradnju sa našom lokalnom zajednicom.
Iskorisitili smo priliku da predstavnike ove Uprave upoznamo sa osobama koje su u neposrednom kontaktu sa njima u cilju prepozavanja njih i naše lokalne zajednice kao primera jedne dobro organizovane zajednice koja na posebno odgovoran način brine o bezbednosti saobraćaja u naselja i njegovoj neposrednoj okolini.
PREDSEDNIK SAVETA
NASELJA BELVILLE
Zoran Stojanović
To su dva atacmenta koje mi je poslao Stojanovic. Ovo je po mom misljenju obicno trucanje, od ovoliko reci ono sto vidimo je potpuno lose stane stvari koje vec traje....pogledaj datum odrzavanja ovih sastanaka. Ovaj isti Stojanovic je na sastanku ks kada je trebalo da se odluci pricao i o tunelima u garazi GSP, rolo vratima u podzemnoj garazi, rampama.....proslo je vec pola godine, a situacija je gora nego pre, zbog Lavine. On covek prica o rampama na onom stampanom betonu u sredini sest zgrada od djurdjevka do nevena....pa to se bas ne sme da dira, zbog kako dostavnih, tako i ambulantnih, vatrogasnih kola, i tome slicno. Lako mogu da pozovu pauka zbog tih nekoliko automobila koji bi eventualno usli tuda i parkirali, ali vecina uzurpatora okupira trotoare koji uovicuju blok, i one manje delice pored javnih parkinga. Oni su najvise na udaru.
Potpuno je nebitno koja firma precizno ne obavlja svoj deo posla, ona za fizicko obezbedjenje ili Ff, za mene.....cinjenica je da placamo za nista. A samo da znas i to da je omrazeni ECHaris obilazio ulaze i proveravao vrata, bar je to bio slucaj sa mojim ulazom. Prepodne razglavljena brava, uvece propisno zatvorena ulazna vrata, i to ne jednom. E sad.....da placam sve to i da ja moram da zivkam zbog protivpozarnih aparata ili ulaznih vrata....pa tu nema kraja.Ne mislim da preerujem.
Sve sto je na stetu stanara belvila sve je nekim cudom vec ucinjeno, izdavane privremene dozvole privatnim skolama za voznju, ne pitajuci nas,dozvole za baste, oduzimanje decjih igralista, dozvole za rusenje, spajanje....ko zna sta sve ne.... ili je ovaj savet naselja u tome ucestvovao u nase ime ....a kada je u pitanju nepropisno parkiranje kaze se da ce saobracajna policija uciniti sve da se to SMANJI. Ne da ga nema, nego da ga ima ali manje. I za sve sto bi mi ucinili, pa i za betonske barijere, rampe, treba da neki sekretarijat izda resenje, dozvolu.....Sve, ali apsolutno sve upucuje me samo na jedan zkljucak: nema nijedan razlog sto mi placamo ijedan dinar za odrzavanje trotoara u nasem bloku. Kada bude, ne umanjeno, nego onemoguceno da se nasa imovina koristi i unistava tada bi placanje imalo smisla.
Stojanovic, Predsednik Saveta naselja Belvil, ima inace agenciju za promet nekretninama....