Šta je novo?

Belville - [ Stambeno poslovni kompleks | 430 000kvm ]

@ Pustolov

ja sam rekao da je prosecna cena namestenog stana 2 sobnog 350-400 i da naravno ima izuzetaka


Aha, i to sa garazom, a za one koji ce tu ostati na duze, moze i za 300. Pa jos kada u tom stanu ostanes 30 godina, i poplacas sve harace i poreze, a nakon toga jos dobijes sut u dupe, kada se sve to uzme u obzir bolje da poslusam savet agencije koja savetuje da se fino ponasam i uzmem solidnih 250 evra. Nemoj posle da im dolazim i kukam!!! je*******ote, hahahahaaaaaaa.......
 
Pustolov":1lf7s80c je napisao(la):
GTC park apartmani su krenuli u predprodaju 2006 ja gledao i imali su razlicite cene po pratnosti neki prosek u to vreme je bio fantasticnih 1350eur m2, kada sam 2007 kupio stan dosigli su cene od 1650eur m2 isto je bilo da cekas 2 godine uselenje
godinu dana kasnije je krenula prodaja belvilla po 2k ako se nevaram
mislim da uslove platis pa cekas 2godine da zavrse tako je bilo sa belvillom 2008 zar ne
zato ih uporedjujem
Nije bilo tako.

Istine radi: Pocetak 2006, cena u GTC-u je bila za spratove 1-3 1.350 eur m2 samo ukoliko si isplatio 100% odmah. I sacekao skoro 4 godine da ga izdrade. Zaboravio si jos jedan sitan detalj: PDV za koji tada nije postojalo oslobodjenje. I jos jedan sitniji: obavezna kupovina jednog garaznog mesta po ceni od 10.000 + PDV, bez obzira na velicinu stana koji kupujes. Svaki sledeci sprat je kostao po 100 eur m2 vise zakljucno sa 1,850 + PDV za poslednji sprat.

I mali dodatak: ove cene su bile iskljucivo za 100% avansno placanje, za sta je odobravan popust od 10%.. Za placanje u ratama, ( 4x25%, 6 meseci razmak izmedju uplata, gde bi zadnja rata bila isplacena polovinom 2007 sai daljim cekanjem od 2,5 godine na predaju stana)minimalna cena je bila 1.500+PDV za najnize spratove 1-3, a za svaki visi sprat skuplje.

Jedino kreditni kupci su u Belvilu morali da isplate stan u celosti, za kes kupce je to bilo: 50% + 20% +20% i+10%. Ja sam dobio jos bolje:
dec08 40%, maj09 20%, sep 09 20%i nov 09 20%. Druga rata je trebala biti placena u aprilu, a zadnja pred useljenje. ali se iz Belvila nisu bunili ni kada sam kasnio sa ratom u apr, niti kada sam pozurio u novembru sa zadnjom ratom.( zadnja je po ugovoru trebala da bude pred useljenje u dec)

Oprema stana u GTC je bila na visem nivou od Belvila, ali je bilo neopisivo mnogo fuseraja, pisalo je sve strane, sto od vodovodnih instalacija, sto kroz spoljasnju stolariju. Strahovito su ubrzali zanatske radove, jer su trpeli ogroman pritisak od strane kupaca, 2 godine kasnjenja je mnogo i za Srbiju. Da ne kazem da su kupci dobili nadoknadu u obliku one stvari da izbiju oci. Za razliku od Belvila koji je, po recima forumasa, svima kojima je zbog zamene parketa kasnilo urucenje kljuceva isplatio neku fer nadoknadu. Jevreji vs Hitlerjugend.
 
I sta ima grad da daje novac da gradi obdaniste u Belvilu?!
Taj Miskovic drzi u saci sve zivo. Jos kada na mestu one bare nikne osnovna skola, a cini mi se da je tako receno....strasno.
 
Sister":1eb992pk je napisao(la):
I sta ima grad da daje novac da gradi obdaniste u Belvilu?! .
Izvini, ali ko treba da sagradi obdaniste ako ne grad?

Da te nije usrala neka superpremija na euromilioneru, pa si resila da soniras obdaniste?
 
Stan u Belvillu nisam kupila da bih ga izdavala. To znaju svi moji rodjaci, prijatelji i poznanici .
I pored toga dobijam gomilu poziva poznatih i meni nepoznatih da im izdam stan.Razgovor na tu temu zavrsim vrlo brzo .
Ne znam, koliko su planirali da plate (predpostavljam ne mnogo) , ali je ocigledno da ljudi zele da stanuju u Belvillu.
 
Nevenkovic":3cwja42e je napisao(la):
Sister":3cwja42e je napisao(la):
I sta ima grad da daje novac da gradi obdaniste u Belvilu?! .
Izvini, ali ko treba da sagradi obdaniste ako ne grad?

Da te nije usrala neka superpremija na euromilioneru, pa si resila da soniras obdaniste?
Jesi li ozbiljan Nevenkovicu? ....pa ja sam se salila u smislu da ocekujem da sad dezurni kriticari Belvila ospu paljbu na taj nacin...
Izgleda da jos traje pun mesec ......losa komunikacija izmedju ljudi
 
zna li neko sta se može preduzeti ako sam nezadovoljan cenom, kvalitetom održavanja zgrade kao i idejom da plaćam održavanje nečega sto ne koristim (prostor oko poslovnih zgrada, dečijeg igrališta kojeg nema, rekreativnog prostora, spoljnih parking mesta koje ne koristim, garaže), tj. celog kompleksa koji inače pripada bloku kao korisniku zemljišta i što to zemljište ne prevedu na nas kupce stanova da mi budemo korisnici zemljišta pa da kako je zakonom regulisano i plaćamo njegovo održavanje.
 
Izgleda da je neko polomio rampe na ulazu u parking izmedju Jorgovana i Zumbula. Osim sto je parking pun automobila, cini mi se da jedna rampa fali, a druga je definitivno okrenuta za 180 stepeni u odnosu na stanje kada je spustena.

To je ono sto sam spominjao par puta - ko moze garantovati da ce npr. sve te rampe postojati i biti u funkciji kroz pet godina i cuvati imovinu vlasnika...
 
Videh danas da je parking prilično pun, a ne videh rampe... Ne znam, možda je Delta City "zakupio" parking za vreme novogodišnjih kupovina.
Malo pre se vratih kući i svi trotoari oko Belvila (u delu da ka DCu) su zauzeti, a pauk radi u tri smene i samo odnosi i odnosi.
 
hm, palo je i meni napamet to oko DC-a, a sta sa vlasnicima parking mesta kada pohrli masa na parking? Mada, kablovi koji vise sa ove jedne rampe koja je preostala ne odaju utisak da je neko "ovlasceno lice" podiglo rampe kao sto je to bio slucaj za praznik Sv. Nikole kada je pristup parkinzima bio slobodan.
 
nenad78":2vqeuf7x je napisao(la):
Malo pre se vratih kući i svi trotoari oko Belvila (u delu da ka DCu) su zauzeti, a pauk radi u tri smene i samo odnosi i odnosi.
Ispred Ciklame je trotoar širok toliko da pored parkiranog auta ima dovoljno prostora (više od 1,60 m) i za pješake. Nigdje od J. Gagarina nema znaka zabrane parkiranja. Znači, nije zabranjeno parkiranje.
Posmatram situaciju:
Došao pauk da digne parkirani auto ispred Ciklame i u međuvremenu dođe vlasnik i spasi ga. U isto vrijeme ispred Jorgovana dva automobila na trotoaru na kojem nema ni 20 cm prostora za pješake. Na ulazu u ulicu stoji znak zabranjeno parkiranje. Policajac i radnici Parking servisa ne obraćaju pažnju na njih. Odlaze neobavljenog posla.
S obzirom da je na isti način, sa istog mjesta ispred Ciklame odnesen auto moje sestre sa stranim tablicama, zaključujem da neko iz Ciklame zove pauka kako bi odnosio propisno parkirana auta. A za nepropisno parkirana baš ga briga. Nisu ispred njegove zgrade. Komšija svaka ti čast.
 
hm, pa ne treba ti znak ako je trotoar u pitanju :) Isto kao kada bi rekao: zelena je povrsina, ali nema znaka za zabranu parkiranja... Znak ako postoji u takvim situacijama obicno oznacava zabranu zaustavljanja i parkiranja (odnosi se na kolovoz), vise zbog ovog prvog, nego zbog drugog - da se ne bi usporavao saobracaj...
 
Na trotoaru, ako nema znaka zabrane, može da se parkira ako se ostavi slobodan prolaz za pješake od najmanje 1,6 m koji ne smije biti uz ivicu kolovoza. Tako kaže zakon.
Ispred Jorgovana ima znak zabrane a na trotoaru pored parkiranog vozila nema prostora za pješake, pa pauk nije pokupio parkirana vozila. Izgleda da pauk kupi samo po prijavi.
 
miciboj, procitaj malo bolje taj zakon na koji se pozivas.
Ne bi ga oni nosili da je sve tako kako ti pises....
 
micoboj":3gguwabr je napisao(la):
Na trotoaru, ako nema znaka zabrane, može da se parkira ako se ostavi slobodan prolaz za pješake od najmanje 1,6 m koji ne smije biti uz ivicu kolovoza. Tako kaže zakon.
Ispred Jorgovana ima znak zabrane a na trotoaru pored parkiranog vozila nema prostora za pješake, pa pauk nije pokupio parkirana vozila. Izgleda da pauk kupi samo po prijavi.
Bolje procitaj jos jednom zakon, posto ga nisi shvatio najbolje...

Znaci, podrazumeva se da je parkiranje na trotoaru ZABRANJENO osim, ako drugacije nije regulisano saobracajnim znakom. Tek kada postoji znak da je parkiranje na trotoaru dozvoljeno vazi tvoje pravilo od 1.6m slobodnog prolaza za pesake...

"... osim u slučajevima iz člana 74. ovog zakona, vozač ne sme da parkira vozilo naročito ni na trotoaru, odnosno na pešačkoj stazi, ako to nije izričito regulisano saobraćajnim znakom. Ako je parkiranje dozvoljeno mora se ostaviti najmanje 1,6 metar širine na površini za kretanje pešaka, s tim da površina ne može biti uz ivicu kolovoza.

Prema stavu Vrhovnog suda Srbije, parkiranje vozila na trotoaru, u smislu citirane odredbe zakona je zabranjeno, a ukoliko je dozvoljeno, onda to mora izričito da bude regulisano odgovarajućim saobraćajnim znakom. Tek za slučaj da je parkiranje dozvoljeno posebnim saobraćajnim znakom, predviđeno je mesto na trotoaru gde vozilo može da bude parkirano uz poštovanje odgovarajuće širine za kretanje pešaka."
Evo i tvog slucaja...

http://www.danas.rs/danasrs/srbija/...otoaru_nije_dozvoljeno.39.html?news_id=185305

Dakle, taj znak koji postoji tamo odnosi se na zabranu zaustavljanja i parkiranja NA KOLOVOZU i takav znak se obicno postavlja na kriticnim tackama gde bi zaustavljanje pravilo cepove i usporavalo kompletan saobracaj.

Uostalom, sasvim je logicno da nema parkiranja na trotoaru, ako ni zbog cega drugog onda i zato sto trotoar, u vecini slucajeva, nije projektovan da izdrzi tezinu vozila vec sluzi da po njemu hodaju pesaci.
 
Član 66.
Vozač ne sme da zaustavi ili parkira vozilo:
...
13) na trotoaru, osim ako je to dozvoljeno (regulisano) saobraćajnom signalizacijom, i ako na trotoaru, kada je vozilo parkirano, ostane slobodan prolaz za pešake najmanje širine 1,60 metara, koji ne sme biti uz ivicu kolovoza.

Ovaj član zakona kaže da se ne smije parkirati na trotoaru osim:
1. ako to nije dozvoljeno saobraćajnom signalizacijom i
2. ako na trotoaru, kada je vozilo parkirano, ostane slobodan prolaz za pješake najmanje širine 1,60 metara, koji ne smije biti uz ivicu kolovoza

Ukoliko je znakom dozvoljeno parkiranje nije potrebno da se posebno naglašava potrebna širina za pješake jer je onaj ko je određivao znak već to uzeo u obzir.
 
Hm, pa o tome ti i pricam... Ti tvrdis ovo:

"Na trotoaru, ako nema znaka zabrane, može da se parkira ako se ostavi slobodan prolaz za pješake od najmanje 1,6 m koji ne smije biti uz ivicu kolovoza." <- To je tvoj post

Dakle, to sto si tvrdio jednostavno - nije tacno.

Podrazumeva se dakle, kao sto si se ispravio u poslednjem postu, da je parkiranje na trotoaru zabranjeno uvek, osim ako znakom nije dozvoljeno (znaci mora postojati znak "P") i u tom slucaju (dakle kada postoji znak koji dozvoljava parkiranje) moras da ostavis tih 1.6m za pesake. Dakle, odsustvo znaka zabrane ne znaci dozvolu...


Inace, ispred Seboja je dosta sirok trotoar i pravilo o 1.6m se moze ispostovati, ali nema znaka za dozvolu parkiranja i pauk manje-vise svakog dana nosi po koje vozilo... Naravno, za to i u ovom slucaju imaju sve zakonske osnove i u pravu su.
 
- "i" nije isto sto "ili"
U zakonu pise "i"


Drugim recima i kad imas "P" znak moras da ostavis prostor za pesake od 1.6 metara...
 
Tako je, dakle da bi mogao da parkiras na trotoaru moras da imas iza sebe znak "P" (sa oznakom da se to odnosi na trotoar) i da ostavis 1.6 metara za pesake po pravilima definisanim u zakonu.

Ako nema znaka "P" nema ni parkiranja. Ako nema znaka zabrane parkiranja to ne znaci nista, jer se podrazumeva da na trotoaru nema parkiranja ma koliko god mesta za pesake ostavio sa strane.
 
Kakva je svrha postaviti znak P ako nema 1,6 m prostora za pješake?
Ako je postavljen znak P onda se podrazumijeva da ima dovoljno prostora za pješake (1,6 m) pa se drugi dio tačke 13 odnosi na drugu mogućnost, kada nema znaka P.
 
I policija i vozači tumače zakon kako smatraju da je "normalno".
Kod vozača važi pravilo - sve što nije zabranjeno, samim tim je dozvoljeno.
Policija tumači - sve što nije dozvoljeno, samim tim je zabranjeno.
Nažalost (nas vozača), policija je u pravu. :(
 
micoboj":sdm5xpxd je napisao(la):
Kakva je svrha postaviti znak P ako nema 1,6 m prostora za pješake?
Ako je postavljen znak P onda se podrazumijeva da ima dovoljno prostora za pješake (1,6 m) pa se drugi dio tačke 13 odnosi na drugu mogućnost, kada nema znaka P.
Pa nema logike postaviti ga, i izmedju ostalog zato ga i nema tamo oko Delta City-ja; tamo gde si ti tvrdio da je OK parkirati i da policija nosi "propisno parkirana vozila", a "propisno su parkirana" posto nema znaka zabrane :)
 
nenad78":2zj2y1jx je napisao(la):
I policija i vozači tumače zakon kako smatraju da je "normalno".
Kod vozača važi pravilo - sve što nije zabranjeno, samim tim je dozvoljeno.
Policija tumači - sve što nije dozvoljeno, samim tim je zabranjeno.
Nažalost (nas vozača), policija je u pravu. :(
ode u off... Zakon je (makar meni) vrlo jasan i zakon definise osnovna pravila, a u ovom slucaju znak definise izuzetak od pravila... Zakon definise generalnu zabranu parkiranja na trotoaru. As simple as that.

Na sta bi na primer licilo kada bi sve sto nije zabranjeno se po automatizmu podrazumevalo dozvoljenim... Tada bismo imali npr. znakove zabrane parkiranja na uglu svake ulice gde postoji trotoar ili ispred svake zelene provrsine...

Mislim, nije to nuklearna fizika vec nesto sto bi svako ko vozi automobil trebalo da zna i razume.
 
micoboj":24xftnex je napisao(la):
Kakva je svrha postaviti znak P ako nema 1,6 m prostora za pješake?
Ako je postavljen znak P onda se podrazumijeva da ima dovoljno prostora za pješake (1,6 m) pa se drugi dio tačke 13 odnosi na drugu mogućnost, kada nema znaka P.
Na nekim mestima ima znak P i dozvoljeno je parkiranje ukoliko ostavis 1.6 m prolaz. Ukoliko se parkiras na istom tom mestu Hummer-om, i ostavis 30cm prolaz, iako postoji znak P ti si napravio prekrsaj. Sve to se u 95% slucajeva nekontrolise, cak i kada sam licno zvao i izasao da pokazem auto koji je u prekrsaju mesecima (godinama), nisu zeleli da ga odnesu. Nisu mi rekli da su korumpirani, ali nisu mogli nista pametno iz zakona da mi navedu zbog cega ga ne bi odneli, ali ga ipak nisu odneli. Ja sam poneo sa sobom zakon o saobracaju i procitao im par clanova zakona na ulici, ali dzaba sve to , ovo je Srbija :)
p.s. taj se vise ne parkira tamo, ali od tada je proslo dosta vremena, prijava nacelniku sobracajne milicje, odlazak na razgovor, smaranje itd, da bi se on sklonio sa pesackog prelaza nasred Bulevara :)

Evo za ovaj prekrsaj i automobil koji je parkiran na trotoaru, nasred pesackog prelaza, 2m od raskrsnice saobracajac (pauk) je rekao da mu nije jasno koji je prekrsaj, i da nemoze da ga odnese.


Uploaded with ImageShack.us
 
Za vikend je bio haos sa parkiranjem u naselju - peli su kola gde su stigli, ali to je svakako bilo zbog DC-a i kraja godine.

Super je što se dižu kola, ali jači od pauka je očigledno vlasnik mimisa čije se vozilo uvek uredno nalazi na trotoaru, ispred kafića.

Kad je već maznuo pola prolaza, red bi bio da drugu polovinu pretvori u garažicu, zbog simetrije a i da ne kisnu kola.
 
Vrh