Šta je novo?

Belville - [ Stambeno poslovni kompleks | 430 000kvm ]

svako neka zivi gde hoce i neka ne gnjavi druge o boljim ili losijim lokacijama.
ja obozavam novi beograd i ne bih se mrdnula odavde! evo ovde sam 30 godina i ne zelim da idem uopste...kome se ne svidja molim lepo neka ne dolazi!
hvala! :rant:
 
bgexplorer":udhojjxy je napisao(la):
Meni je od svih blokova 19 a zakon!Star je 30 godina a 10 puta bolje rešen od bloka 67
19-ica je daleko najlepsa, moj deda ju je gradio. Ona je pravi nacin urbanog jezgra, neka mesavina otvoranog bloka i paviljona, sa arhitekturom koja je i danas zanimljiva, kvalitetnim stanovima.....bez pohlepe investitora....
....ali je zaputstena do bola. Polomljene flase na sve strane, zapusteni travnjaci i urinirani svi ulazi, To je ono sto se Belvilu nikada nece desiti, jer postoji sistem po kome je preduzece Blok 67 nadlezno za odrzavanje, a ne skupstina je*******enih stanara. Takav sistem bih uveo u sve novobeogradske blokove, zaj*** Infostan i Gradsko stambeno, skupstine stanara i ostale reo-soc-samoupravljacke gluposti. Kada bi se svi blokovi odrzavali po sistemu Belvila, NBG bi bio raj na zemlji. Ako sa te strane gledamo, Belvil vredi novca koji traze za njega.
 
To sto Anabela pise za blok 24 je tacno. Cudilo me je da niko od onih koji su ovde razmatrali druge novobeogradske opcije nije spominjao ovaj blok do sada. Nije to gradjeno za budzovane, nego za vojna lica visih cinova kojima je dospelo krajnje vreme da se rese stambena pitanja, i to je poslednji “normalan” blok zgrada koji je gradila vojska SFRJ! Useljen u januaru 1989. Izuzetni stanovi i izuzetane zgrade i okolina. Na svakom spratu tri stana, dva 3 ½ sobna i jedan 2 ½ soban na jednoj lameli, na drugoj upakovani jednosobni, garsonjere i 3 sobni. Stepenista sa vanjskim svetlom, prostrana, na svakom spratu zajednicka ostava plus susionica vesa, podrumi sa supama plus ooogromna zajednicka prostorija za odlaganje starog namestaja, tv, bele tehnike….nezamislivo za danasnje prilike! A o kvalitetu gradnje ….i za malu rupu u zidu potrebna ozbiljna basilica, rupu za aspirator je ekipa pravila bukvalno celo popodne, zaista....Ako je stanar bio koliko-toliko normalan i odrzavao stan, kada ga pogledate onako ispraznjen, izgleda bihvalno kao nov i danas. Eventualne lose strane su ipak da se po vertikali cuju zvuci, da imate mali broj komsija koji tendiraju da se suvise priblize, i ono sto ne postoji gotovo nigde: previse drveca koje je naslo pogodno vlazno peskovito tlo i otislo u sirinu i visinu, i leti gotovo da vam nedostaje vazduha!!! Uvece za vreme letnjih vrucina kada udjete u unutrasnjost bloka zapahne vas vreo vazduh koji bukvalno ne crkulise! Razmaci izmedju zgrada su premali za tako veliku vegetaciju. Sve ostalo idealno za viseclane porodice, za malu decu ne moze bolje. Unutar bloka od 9 sati uvece, i leti i zimi, takva tisina i mir kakvi nigde ne postoje. Ipak proverite sta je sve ruseno na ulazu, jer su ljudi i ovde busili i rusili svasta, novih prozora i kojecega.

Za Iris pricali smo sa radnikom obezbedjenja tamo, koliko sam ga razumela - otprilike zna jedino da ce onu ogradu skinuti do kraja meseca, kaze i da cemo se useljavati tada...nema pojma ni on.

Samo da se sve ovo zavrsi. Od otklanjanja prijavljenih nedostataka jos uvek nista. Poslala sam mejlom uslikane divote od obijene plocice i ogrebane kade, covek video i kaze "po mom misljenju zaista je osteceno", najavio mogucnost da jos jednom izadje komisija, i opet - nicevo. Na kraju ce biti da Mace nece, i nista im ne mogu i tacka. Sta oni rade s nama....
 
lily of the valley":1w2ph4pi je napisao(la):
Za Iris pricali smo sa radnikom obezbedjenja tamo, koliko sam ga razumela - otprilike zna jedino da ce onu ogradu skinuti do kraja meseca, kaze i da cemo se useljavati tada...nema pojma ni on.
Nadam se da ce biti pre jer cu inace po ko zna koji put morati da menjam planove i dogovore. Stvarno cu se iznervirati ako ne bude 17.
 
aj kad ste krenuli :)
dugo sam već na Novom Beogradu i takođe ga ne bih menjao ni za šta, jednostavno ova širina, protočni bulevari, blizina reka, brzo stizanje do centra uveče(preko dana nemam šta da tražim tamo), gomila prodajnih objekata u kojima možeš da nađeš skoro sve što ti treba.
Takođe bitan faktor je zaposlenje, mnogo je veća šansa da dobro plaćeni posao nađeš na ovoj strani.

I meni poslednjih godina mnogo bitan faktor parkiranja koje je posle saobraćajnih gužvi najveći problem ovog grada, jednostavno posle drugog svetskog rata nisu planski građene garaže ispod stambenih i poslovnih objekata(moralo da se uradi!) i danas imamo prezauzete javne površine u gradu, a stepen motorizacije nam je smešan u odnosu na razvijene gradove, haos nas tek čeka!

Evo jedan primer: Blok 1(Fontana, prvi izgrađeni blok) je građen u nekom utopijskom socijalističkom fazonu gde je ideja bila da pojedinac neće imati potrebu za sopstvenim automobilom!? jer će javni prevoz biti tako dobro organizovan da neće ni imati potrebe za kolima. Navodno autobus ispred kuće, pa njime ili po gradu ili do železničke, autobuske stanice ili do aerodroma pa dalje po svetu, i sve super ide na dva minuta i koji će ti trošak za kola. I zbog svega toga u 1. bloku nije napravljeno nijedno plansko parking mesto, sve do prošle godine, pre toga su ljudi parkirali gde su stigli, uglavnom sami nešto budžili ili parkirali na zelenim površinama.
Posle su ispravljali te svoje greške u novije izgrađenim blokovima ali su i ta rešenja bila jalova.

Ovo u Belvilu je prvi put da jedan blok ima ovoliko garažnih mesta pod zemljom, ova na površini me ne zanimaju, ionako su ih napravili samo da ispune koeficijent neophodnih mesta za toliku količinu stanova. Zbog ovoga ne mogu da poredim nijedan drugi blok sa Belvilom, nek je bliži Dunavu ili Savi, nek ima više cveća i klupica, ali je po pravilu ruiniran i očajnih instalacija, sa automobilima parkiranim uz drvo, i zadrtim stanarima kojima kad bi pomenuo održavanje ovakvog tipa kao u Belvilu bi te verovatno okačili o to isto drvo.
 
lily of the valley":243dx7fw je napisao(la):
HEJ IRIS!!!
“Zvace vas neko u cetvrtak ili petak, useljenje ostaje 17.”, dobila informaciju.
jupiiiiiiii super! hvala puno
 
Zoky NBGD Apsolutno se slazem sa svakom tvojom recenicom.
Niko ovde3 nije rekao da je NBG los za zivot, naprotiv! Zivot na NBG je daleko prijatniji i stoga treba biti skuplji.

Novi BGD ima par manjkavosti, a to je:
1. Idiotska pozicija industrijske oblasti, koja je bliza centru grada od mnogih stambenih blokova,
2. Zapustenost svih blokova sem 67 (Belvil)
3. Nedostatak garaza

Ja nisam rekao da je Belvil los za zivot. Postoji duga lista naselja koja su losija za zivot od Belvila (po mom misljenju). Ja sam samo rekao da je po mom misljenju Belvil precenjen.

Mane Belvila su:
1. Pozicija u sred industrijske zone
2. Jako los kvalitet gradnje
3. Prenaseljenost

Neko rece da Belvil nema sa cim da se poredi. Pa to je cista glupost. Ja cu da ga uporedim sa starijim blokovima. Jedino sto je u Belvilu bolje je respored prostorija u stanu, podzemne garaze i odrzavanje bloka. To je bedan napredak, uzevsi u obzir da je od gradnje prvih blokova proslo 50 godina.
Kvalitet gradnje je ocajan i kod starih blokova i kod Belvila, a ono sto Belvil cini daleko losijim je prenaseljenost. Kada bi ga uporedilli sa starijim blokovima, Belvil ima daleko vise stanova, na daleko manjem prostoru. To je zestoka mana, jer kada jednog dana Belvil bude naseljen celokupnim kapacitetom, postace bukvalno pakao. Premalo garaza, i konstantna lenjost stanara da automobile parkiraju u garaze + nedostatak zelenila ce pretvoriti Belvil u jedan od najgorih blokova za zivot.

Belvil je nov blok, impozantan na oko i ima lepu reklamu, ali cu vas potsetiti da su i blokovi 45 i 70 bili impozantni kada su izgradjeni, a da su ubrzo postali najgori blokovi NBG-a. Belvil je daleko precenjen, i to je sve sto sam ja hteo da kazem, a ovde se pocelo pljuvanje po mnogim delovima grada od strane ljudi koji misle da su posisali svu pamet sveta i zaboravili odakle su dosli, a jos uvek ne znaju gde su dosli.
:kk:
 
lily of the valley":1jppt1c4 je napisao(la):
HEJ IRIS!!!
“Zvace vas neko u cetvrtak ili petak, useljenje ostaje 17.”, dobila informaciju.
hm, a Seboj?

Koliko sam razumeo neki stanari su se vec uselili u Seboj, imas li mozda neki info oko toga?

Hvala.
 
Erysimum Cheiri":7n57oose je napisao(la):
lily of the valley":7n57oose je napisao(la):
HEJ IRIS!!!
“Zvace vas neko u cetvrtak ili petak, useljenje ostaje 17.”, dobila informaciju.
hm, a Seboj?

Koliko sam razumeo neki stanari su se vec uselili u Seboj, imas li mozda neki info oko toga?

Hvala.
Nemam, ali ovo sto sam saznala za Iris dobila sam od zaposlenih u paviljonu na tel. 2090770, i 771. Pitala sam jutros oko 9 sati. Nije bilo nikakvih problema.
 
e ovog puta se ja ne slažem sa tobom ;)


stf":vklg9ru3 je napisao(la):
Mane Belvila su:
1. Pozicija u sred industrijske zone
koje bre industrijske zone? možda bilo nekad, sada tu nema nikakve aktivne industrije u blizini, pođimo redom:
Blok 58 - Toplana - ovo je ustvari najružniji deo okoline Belvila, koji nažalost neće moći da se izmesti(Toplana, ne Belville:))
Blok 64(IMT, IMR, FOB ....) - IMT je bio na tenderu, sve će nadam se preko noći biti premešteno van grada čim se pojavi neki moćniji investitor, inače sramota Beograda da ovako vredno zemljište ne donosi ništa gradu, zbog ovoga bih :bash:
Blok 66 - Garaža GSP-a - i ovo je viđeno za iseljavanje, koji će moj to u centralnom delu NBGD-a?!
Blok 69 - Brodogradilište - i ovo će da leti, tu može da bude dragulj Beograda, Zepter je imao neke zanimljive ideje, vrhunsko zemljište!

tako da, sem Toplane sve ostalo će pre ili kasnije da nestane! E onda će Belville da bude u između lepih sadržaja, cenim da nećemo čekati duže od 5-10 godina.

stf":vklg9ru3 je napisao(la):
2. Jako los kvalitet gradnje
ovo je diskutabilno, postoji kvalitetnija gradnja, naravno, ali bi onda koštalo preko 2500, šta znači "jako loš kvalitet gradnje"? na šta precizno misliš?

stf":vklg9ru3 je napisao(la):
Kada bi ga uporedilli sa starijim blokovima, Belvil ima daleko vise stanova, na daleko manjem prostoru. To je zestoka mana, jer kada jednog dana Belvil bude naseljen celokupnim kapacitetom, postace bukvalno pakao. Premalo garaza, i konstantna lenjost stanara da automobile parkiraju u garaze + nedostatak zelenila ce pretvoriti Belvil u jedan od najgorih blokova za zivot.
Jeste glomazan, ni meni se to ne sviđa, ali zašto uporno insistirate na premalom broju garaža kad to nije tačno, o ovome sam se dosta informisao, koeficijent kod Belvila je 1,15 parking mesta po stanu, gde to još postoji u Bg-u? A to su mesta koja se kupuju, ima još oko 300 slobodnih, duž saobraćajnica.
A što se tiče divljaka koji parkiraju gde stignu iskreno se nadam da će ta služba održavanja raditi svoj posao, a i nećemo doveka biti mentalno zaostali po ovom pitanju.
 
ZokyNBGD":2cvfjzqa je napisao(la):
koje bre industrijske zone? možda bilo nekad, sada tu nema nikakve aktivne industrije u blizini, pođimo redom:
Blok 58 - Toplana - ovo je ustvari najružniji deo okoline Belvila, koji nažalost neće moći da se izmesti(Toplana, ne Belville:))
Blok 64(IMT, IMR, FOB ....) - IMT je bio na tenderu, sve će nadam se preko noći biti premešteno van grada čim se pojavi neki moćniji investitor, inače sramota Beograda da ovako vredno zemljište ne donosi ništa gradu, zbog ovoga bih :bash:
Blok 66 - Garaža GSP-a - i ovo je viđeno za iseljavanje, koji će moj to u centralnom delu NBGD-a?!
Blok 69 - Brodogradilište - i ovo će da leti, tu može da bude dragulj Beograda, Zepter je imao neke zanimljive ideje, vrhunsko zemljište!

tako da, sem Toplane sve ostalo će pre ili kasnije da nestane! E onda će Belville da bude u između lepih sadržaja, cenim da nećemo čekati duže od 5-10 godina.
Au kakav nicim izazvani optimizam. Kandidata za prenamenu zemljista u Beogradu ima mnooogo. Ako uzmemo realnu procenu da ce tek za 5 godina poceti s tim nesto da se radi (taman kada malo ekonomija krene opet ka gore i kada se potrose kapaciteti u poslovnom prostoru recimo koji trenutno zvrje prazni), koje su sanse da se bas sve to sto si nabrojao iseli i promeni namenu u roku od 10 godina? Veoma male.
 
sve stoji sto si naveo zoky samo sto ce se oko toga cekati ne 5-10 vec 15-20 godina s obzirom da ce grad sada da premanjuje luku beograd pa onda savski amfiteatar posle prokopa koji ce i sam biti govo u limburgu mesecu.U svakom slucaju bice super samo treba imati strpljenja :)

naleteh na vest iz 2007me sa ocigledno drugim projektom belville-a.sta kazete?Ocigledno je planirano manje stanova i mnogo vise zelenila.

Sreda, 7. novembar 2007.
Šta će se graditi u zoni od sportskog sela Univerzijade do podvožnjaka na Bulevaru Jurija Gagarina na Novom Beogradu ?

E–kapija nastavlja sa novim projektima, a pred Vama se nalazi početak jednog od njih, u kome će, iz razgovora urednika sa izabranim sagovornicima upućenim u Beogradske urbanističke teme nastajati vrlo zanimljivi tekstovi.

Ovog puta ćemo pričati o novobeogradskom kompleksu koga odredjuju Treći bulevar (bulevar Milutina Milankovića), produžetak Bulevara umetnosti ka Savi, ulica Jurija Gagarina i podvožnjaci iza Otvorenog tržnog centra (OTC-a, „Buvljaka“) u kome se u ovom trenutku odvija najveća investiciona gradnja u Beogradu. Naime, upravo je završen kompleks DeltaCity 67, a stotine i stotine radnika se uvodi u trosmeni rad na izgradnji hiljada stanova u kompleksu sportskog sela za Univerzijadu.

ogično se postavlja pitanje – šta će se dalje ogranizovati i graditi u ovom prostoru ?

Buduća autobuska i železnička stanica Novi Beograd (1) je vrlo značajna gradska investicija, koja će pokrenuti mnoštvo drugih investicija i akcija. Ona će se nalaziti na delu gde sada imamo parking i najružniji deo „Buvljaka“, ispod same železničke stanice Novi Beograd i u prostoru koji firma „Balkan gradnja“, (koja je tokom 2007. realizovala projekat rekonstrukcije tramvajskih šina na Novom Beogradu), koristi kao privremeno skladište.

Dakle, novobeogradsku autobusku i železničku stanicu, veliki stanični trg i parking prostor ćemo moći da posmatramo sa više mesta - od zone EXPO XXI centra, hotela Holiday Inn, iz postojećeg Super Vero centra, iz bašte restorana HB ili sa današnjeg „Buvljaka“, (dok ovaj sadržaj eventualno ne ode na neko drugo mesto).

Polovina današnjeg parkinga, kojim gazduje JKP Parking servis, a gde se parkiraju gosti koji kupuju na „Buvljaku“, biće zona za autobuse koji će iz drugih gradova ili država stizati na Novi Beograd.

Funkcije železničke i autobuske stanice će se povezati. Autobuska stanica će biti povezana sa budućom (i postojećom) železničkom stanicom. Postoje osnovana razmišljanja o potrebi dupliranja koloseka, i proširivanju nasipa sa dodatkom novog tunela ispod Bežanijske kose za još po jedan železnički kolosek za svaki smer (četvorokolosečna pruga). Tada bi se proširila i „lira“ na samoj stanici i unapredila veza sa „starim“ železničkim mostom koji se zadržava i obnavlja.

Veliki trg, (2) Zgrada u funkciji autobuske i železničke stanice nastaće kao deo ovog projekta, a u zoni gde tramvaj iz Jurija Gagarina skreće ka Trećem bulevaru, urediće se novi poslovni kompleksi, (hoteli, poslovne zgrade, usluge, apartmani, ugostiteljski, zabavni i drugi sadržaji kojima odgovara blizina velikog saobraćajnog terminala) !!

Šta će biti sa današnjim „Buvljakom“ (3)? Ne zna se još uvek da li će funkcija u potpunosti biti izmeštena, ali po Generalnom planu Beograda 2021 predvidjen je - poslovni centar. Šta god to bilo, ovo što imamo, ili ono što zovemo poslovnim centrima, tek – trgovina, ugostiteljstvo, poslovanje, a i dopunsko stanovanje ovde ostaje trajna namena.

O lakom metrou ćemo nešto kasnije: tramvaj, ovakav kakav jeste – ostaje na svojoj novoj, na evropski i svetski način rekonstruisanoj poziciji.

Tramvajski depo (4), pored Univerzitetskog sela, biće u postojećem prostoru, ali i u funkciji depoa za laki metro, tako da će doći do proširenja depoa na prostoru koji je i sada u vlasništvu GSP Beograd, a koji je trenutno iznajmljen.

Laki metro (5) još uvek traži svoju definitivnu ulogu i rešenje na „stolovima“ (zapravo računarima) beogradskih i španskih urbanista i projektanata. Analiziraju se predlozi da u ovu našu zonu novi vid saobraćaja u Beogradu dodje tako što će proći kroz Bulevar Zorana Đinđića, a ispred „Mercatora“ skrenuti i preći preko autoputa sredinom Bulevara umetnosti, zatim doći do Trećeg bulevara, a onda skrenuti u nazad (prema Savi), da bi kod Holiday Inn-a i Super Vera opet skrenuo udesno i prošao ispod pruge (kao što i danas tramvaju skreću ka svom depou). Od ove tačke (koja je završetak linije u prvoj fazi) laki metro će se dalje razvijati u dva pravca: U pravcu Čukarice, on će jedno vreme ići paralelno sa današnjom železničkom prugom, podizati se na stubove sve do visine današnje železničke stanice i onda nastaviti zajedno sa unutrašnjim magistralnim poluprstenom, na toj visini ka budućem mostu preko Ade Ciganlije. Razmišlja se da laki metro u budućnosti krene i kroz Jurija Gagarina i preuzme hiljade novih sugrađana koji će živeti u Univerzitetskom selu i blokovima uz Bulevar, a raditi u svim onim zonama koje danas nastaju, ili će nastajati po Novom Beogradu .

Beogradski magistralni poluprsten (6). To je nova saobraćajnica koja se pruža od Kvantaške pijace, ulicom Nikole Dobrovića spušta se sa Bežanijske kose do Tošinog bunara i potom prolazi trasom paralelnom sa železničkim nasipom sve do bloka stanica u ovoj zoni, gde će, zajedno sa trasom lakog metroa, preskočiti zonu buduće autobuske stanice i nastaviti ka mostu preko Ade Ciganlije. Zona između pruge i trase poluprstena biće iskorišćena za malu privredu i servisne aktivnosti koliko god bude moguće a da ne ometa ove dve funkcije.

Bilo bi zrelo da se aktivnosti pripreme i realizacije započnu i održe u kontinuitetu od danas pa na dalje. Grad je za ovo već pokrenuo program i pristupa se planu detaljne regulacije. Da se potpuno razvije ovaj veliki projekat potrebno je 5 do 6 godina, ali će njegova priprema i rezultati biti impuls drugom gradskom razvoju od samog početka - rekao nam je Miodrag Ferenčak, komentarišući sa nama mogućnosti organizacije prostora budućem Beogradu.

blok67univerzijada2_b.jpg
 
Ne znam odakle to da ce se depo seliti, koliko se secam on ce manje vise imati slicnu funkciju, ali vezanu za (laki) metro. Jedino sto je realno ocekivati, na kratak rok (par godina) je da se nesto izgradi izmedju toplane i ulice Jurija Gagarina... Ako su u poslednjih par godina sagradili ceo Treci Bulevar (potez od Holiday Inn-a do Mercedes zgrade) onda ce izgradnjom autobuske stanice potez od ComTrade-a pa do Delta Moto-a dobiti na znacaju. Postoji i plan da se gradi Hotel (spominjala se Crown Plaza) na parceli Airport City-ja (dve visoke kule na mestu aviona)... Tu su poceli nesto da mrljave, buse, kopaju ali su stali.

Za brodogradiliste je svejedno kada ce i da li ce mu menjati namenu - to je ionako daleko od Belvila, a tema za posebnu diskusiju je fenomenalna lokacija i potencijal tog zemljista...

Da nije nastupila famozna kriza verujem da bi ceo potez kroz ulicu Jurija Gagarina sada drugacije izgledao posto je ta ulica sada postala na neki nacin ruglo Novog Beograda (sa pojedinim svetlim tackama npr. novi blok na uglu sa Gandijevom). Medjutim u situaciji kada poslovni prostor zjapi prazan, a cena mu je oko 12 eura (pre krize preko 20) nema logike da ce neko sada doci i graditi bilo sta cak iako postoje planovi, dozvole itd...

Mada, jedno vreme se bas bila zahuktala gradnja - mozda i bolje malo da odmore :) Secam se u jednom trenutku kada sa kruznog toka kod Hotela IN pogledate oko sebe na SVIM stranama su bili kranovi i gradilista. Dobro je da je su svi ti projekti manje-vise zavrseni (osim Verano zgrade). Kod nas nema nista postepeno.
 
Zoky NBGD Tacno je da ce sve da se seli, ali kad? Pa Luka Beograd, koja je dosla cak do faze projektovanja, ce da se gradi do 2018.To je daleko lepsa i atraktivnija lokacija. Posle nje tu je SA, na koji ce se baciti posle Prokopa. Tako da se ne bih slozi sa tobom da ce to biti kul mesto za 5-10 godina, a realno, cak je i Vucko optimistican sa procenom 10-20 godina. Moja procena je 30-40. Nadam se da grsim.

Samo procitaj poslednjih 20 strana ove teme, pa zakljuvi da li kvalitet vredi pomenutih para. ;)

Tacni je da je koeficijent odlican, ali zaboravljas da se po BG.u masovno desava da iako imaju garaze, vlasnici parkiraju po trotoarima i travnjacima, jer ih mrzi da ulaze u garaze. Da li su stanovnici Belvila drugaciji? Pa ne bih rekao. A za tazu o bas preteranoj prenaseljenosti, druze, pogledaj na google maps, pa ces videti o cemu pricam.

Belvil ce biti do jaja ekskluzivan ne sutra, vec za 30 godina, ali ce se do tada izgraditi ko zna sta sve......
 
Cisto iz radoznalosti, da li je neko zvao za Seboj i Ciklamu? Kada je useljenje?

Moj stancic u Irisu je spreman i uzimam kljuceve u ponedeljak 17., zvanicno me obavestili mejlom.
 
lily of the valley":2bsjwd65 je napisao(la):
Cisto iz radoznalosti, da li je neko zvao za Seboj i Ciklamu? Kada je useljenje?

Moj stancic u Irisu je spreman i uzimam kljuceve u ponedeljak 17., zvanicno me obavestili mejlom.
I mene su isto :). Imas li neki koristan savet za samu primopredaju, na sta treba obratiti paznju mozda?
 
iris":a7w5p88c je napisao(la):
lily of the valley":a7w5p88c je napisao(la):
Cisto iz radoznalosti, da li je neko zvao za Seboj i Ciklamu? Kada je useljenje?

Moj stancic u Irisu je spreman i uzimam kljuceve u ponedeljak 17., zvanicno me obavestili mejlom.
I mene su isto :). Imas li neki koristan savet za samu primopredaju, na sta treba obratiti paznju mozda?
Na ZIZAK! Cujem da se opet pojavio!
 
stf":jpjo3nmc je napisao(la):
Zoky NBGD Tacno je da ce sve da se seli, ali kad? Pa Luka Beograd, koja je dosla cak do faze projektovanja, ce da se gradi do 2018.To je daleko lepsa i atraktivnija lokacija.
jeste atraktivna lokacija, ali sa potpuno nerešenim imovinskim odnosima, a i nemam pojma kako misle da počnu da grade nešto ako pre toga ne reše pitanje pozicije nove luke. opet kažem jeste atraktivna ali totalno odsečena prugom i bez ikakve kapacitetne saobraćajnice u blizini, ima dosta ograničavajućih faktora u odnosu na lokacije oko Belvila.
Ako se vi čudite otkud kod mene optimizam, onda se zapitam zašto ne, mnogi su svojevremeno pljuvali kako most nikad neće biti završen, pa po Belvilu, a polako projekti počinju čak i kod nas da se završavaju na vreme(znam da će sad da viknu "žižak" ali to je izuzetak u 3 od ukupno 16 objekata izgrađenih na vreme)

stf":jpjo3nmc je napisao(la):
Samo procitaj poslednjih 20 strana ove teme, pa zakljuvi da li kvalitet vredi pomenutih para. ;)
vidi, mogu da pročitam 500 strana ali više verujem svojim očima i svojim drugarima koji su gradili i kupovali iste te stanove nego u dobroj meri zlonamernim komentarima, ima tu i dosta onih koji su očekivali kvalitet Savograda po ceni 2000, nije realno!

stf":jpjo3nmc je napisao(la):
Tacni je da je koeficijent odlican, ali zaboravljas da se po BG.u masovno desava da iako imaju garaze, vlasnici parkiraju po trotoarima i travnjacima, jer ih mrzi da ulaze u garaze. Da li su stanovnici Belvila drugaciji? Pa ne bih rekao.
Takođe se masovno dešava po celom gradu da stanari neće da plaćaju za čistačicu, ali evo sad ćemo da vidimo kako će to da izgleda po novim pravilima, ovo održavanje mu dođe kao isprobavanje zapadnih standarda na mentalitetu Srbina, nešto kao međukorak usvajanju zakona koji važe u normalnim zemljama, biće to i kod nas jednog dana normalno, baš kao i vezivanje pojaseva.
 
iris":2acj2mar je napisao(la):
lily of the valley":2acj2mar je napisao(la):
Cisto iz radoznalosti, da li je neko zvao za Seboj i Ciklamu? Kada je useljenje?

Moj stancic u Irisu je spreman i uzimam kljuceve u ponedeljak 17., zvanicno me obavestili mejlom.
I mene su isto :). Imas li neki koristan savet za samu primopredaju, na sta treba obratiti paznju mozda?
Da bi sto pre obavila sve, pre preuzimanja kljuceva obavi dve radnje: 1. promeni adresu u lk da ti se slaze sa onom u kupoprodajnom ugovoru, i 2. overi ovlascenja za odrzavanje koja su ti stigla mejlom (prethodno odstampaj u tri primerka). Prvo u SUPu NBG sa originalom ugovora, drugo u najblizem ti sudu.

Overeno ovlascenje im predaj prilikom same primopredaje kljuceva.

Prijavu poreza obavi u prvih nekoliko dana, potrebni su zapisnik o primopredaji, ugovor (aneksi) i l.k. Dobices popust prilikom placanja poreza ako se adrese u lk i ugovoru podudaraju. U dec. je bilo moguce prijaviti porez u jednom lokalu u Irisu.

Prijavi i struju u Zemunu, na keju. Infostan nista, to ce oni.

Od nedostataka u stanu, obrati paznju da li nedostaje dihtung guma na ulaznim vratima (zene koje ciste su pocistile mnogo takvih), a sve ostalo odokativno. Neki nedostatak moze da se ispolji ili ti mozes da ga opazis i nakon roka od tri dana. Oni ce ga registrovati, da li ce ga otkloniti....najbolje da uzmes sama telefone podizvodjaca koji uvek idu s komisijom.

Da bi mogla da uknjizis stan, potrebne su tri stvari: brisovna dozvola, posle toga pecat iz poreskog (Tosin bunar) da si oslobodjena poreza na prenos apsolutnih prava, i onda samo cekas da najzad stigne upotrebna dozvola za Blvl. Ako sada ne podele odjednom svima brisovne dozvole, pozovi Apartmane povremeno. Za stan u kome smo sada, sve smo odradili, samo cekamo da oni srede upotrebnu dozvolu. Znaci, sve je otprilike ok sto se toga tice. Bice.

Telekom instalira fiksni telefon u roku od dan, dva. Pozz. hopefully :):):)
 
lily of the valley":2y3cvrbb je napisao(la):
U dec. je bilo moguce prijaviti porez u jednom lokalu u Irisu.
Vise nije. Taj lokal je radio samo prve 3 nedelje. Znaci sve u opstini NBGD.



Lily molim te objasni mi ovo za Infostan. Ja sam mislio da ja sam treba da se prijavim. Da li ce Blok67 stvarno prijaviti sve nas?

tnx
 
Bili smo, i to je potvrdjeno. Nista mi ne treba da preduzimamo po tom pitanju. Kada nas Belvil prijavi, pocece da stizu uplatnice za infostan.
 
ZokyNBGD":2qr3xp5a je napisao(la):
stf":2qr3xp5a je napisao(la):
Zoky NBGD Tacno je da ce sve da se seli, ali kad? Pa Luka Beograd, koja je dosla cak do faze projektovanja, ce da se gradi do 2018.To je daleko lepsa i atraktivnija lokacija.
jeste atraktivna lokacija, ali sa potpuno nerešenim imovinskim odnosima, a i nemam pojma kako misle da počnu da grade nešto ako pre toga ne reše pitanje pozicije nove luke. opet kažem jeste atraktivna ali totalno odsečena prugom i bez ikakve kapacitetne saobraćajnice u blizini, ima dosta ograničavajućih faktora u odnosu na lokacije oko Belvila.
A sta ce ti visokokapacitetna saobracajnica, kada ce Grad na vodi, biti zaseban organizam,u centru grada, a kada bude izgradjen, dotle ce biti i zavrsen barem UMP, a mozda i SMT Sta ce ti vise visokokapacitetnih saobracajnica? Odnosno, kada tu nikne novi poslovno stambeni grad, vise nece biti jutarnje navale na NBG zbog zaposlenja, a popodne navale prema kucama. Grad ce biti jednako razvijen, i ljudi koji zive na NBG radice na NBG, a oni koji zive u Luci, radice u Luci.:)
 
Ja ne znam ljudi otkuda ovakvi komentari, da ce Belvil sigurno biti *odrzavan* za razliku od ostalih blokova jer postoji neko preduzece 67...

Prvo blok je glanc nov i jos podosta nerasprodat, znaci prodavac mora jako da brine jos o njemu i o opstem izgledu.
Drugo, kako cete vi prinuditi nekoga da placa to odrzavanje kad se ljudi usele a prodavac ode? Oduzece mu se stan ako nece da plati? Iz mog iskustva, odrzavanja i dadzbine tog tipa najredovnije placaju penzioneri, a najneredovnije najimucniji, koji ceste jednostavno nece da placaju ono sto NE MORAJU.
Sve je to lepo zamisljeno ali ce i taj blok doziveti sudbinu svih ostalih blokova na Novom Beogradu, jer tu zivi isti narod.
Kada bude vise ljudi parkirace se po travnjacima, klinci ce se skupljati nocu i razbijati flase, kao i u ostalim blokovima.
Ali zato uzivajte sad dok je nov i beo.
 
jela011":pgoy6v4k je napisao(la):
Sve je to lepo zamisljeno ali ce i taj blok doziveti sudbinu svih ostalih blokova na Novom Beogradu, jer tu zivi isti narod.
Kada bude vise ljudi parkirace se po travnjacima, klinci ce se skupljati nocu i razbijati flase, kao i u ostalim blokovima.
Ali zato uzivajte sad dok je nov i beo.
Izvini Jelo, jel vidis slucajno sta ce se desiti sa parking mestom broj 65? :laugh:
 
Vrh