Šta je novo?

BelgradeMaps.com

Prvi put videh mapu uzivo kod hrama na kucici TOB-a.Dok sam prilazio neki strejndzeri su gledali mapu moram priznati zadovoljno.

Moram da ponovim da sam jos vise odusevljen od kada sam video mapu uzivo.

Bravo zidar!
 
Csi super meni je pstala jos jedna da zaljepim pa da predjem na tvoj format .Gdje ti stampas mape. inace kad lijepis prvo zaljepi gornju ivicu ponesi lenjir sa sobom ili neka sveska pa samo lagano odljepljujes pozadinski papir i istovremeno prelazis lenjirom .Tako sam ja radio :cool:
 
Nisam znao da je ovako nešto uopšte postojalo. I ova činjenica ide u prilog koliko nam se GSP srozao, počevši od nemarnosti kod obeležavanja linija, pa sve do neophodnih informacija u vozilima...

Stara mapa trolejbuskih linila, GB 60
2q1h120.jpg
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=342&start=1170
 
@vucko

zahvaljujem, i meni je bilo neobicno drago kada je okacena, kao i kada sam video prve slike mapa u autobusima (nazalost nemam priliku da ih vidim i uzivo). Nas rad ima smisla.

@amm8990

Od uvek sam se pitao da lije tako nesto postojalo i niko nije umeo da mi kaze. Posto jeste, gsp i direkcija mogu zajedno da se pokriju usima kada nisu sposobni makar i sopstvene seme da izvade iz naftalina, jedva da je doslo do ikakvih promena na trolejbuskoj mrezi od tada.
 
Zidar imali su tu staru semi i tramvaji bas sam vidio prije neki dan u jednom tramu ali napola iscjepanu a pored objasnjenje o pantljicarama :laugh: kad sam izlazio iz trama zaboravio sam da pogledam g broj :vops:
 
Skinute mape u tramvajima 403/404 kome li su smetale revnosnim radnicima gsp ili huliganima :rant:
 
Nisam siguran ima li to skidanje veze sa putnicima ili sa GSP-om, ali vidim da one u vozilima pogona Zemun i Karaburma mape stoje netaknute.
 
Moguće da Kosmaju postoji neki radnik koji odražva higijenu vozila i kome je rečeno da ukoliko naiđe na nešto zalepljeno da to skine. Mora da je bandoglavo nerazmišljajući skidao i mape :rant: :notok:
 
Mogli bi mozda da poklonimo mape svakom pogonu, pa da budu upoznati sa akcijom, mozda cak i da ucestvuju u njoj.
 
Zidar ja se dobrovoljno javljam da odem do dorcola da ih ubjedjujem :kafa:
 
Dobra ideja...Inace mapa kod hrama je prezivela onu apokalipsu netaknuta :)
 
Mislim da bi bilo mnogo bolje izboriti se da se donese dopuna Odluke o javnom linijskom prevozu u Beogradu.
Ova odluka je zadnji put ažurirana u decembru 2009. godine, ali su i dalje mnoge stvari nedorečene, naročito deo koji se tiče održavanja i izgelda vozila.
Dopunom ove gradske Odluke mogla bi da se propiše obaveza da u svakom vozilu mora da postoji mapa. Bilo bi dobro da u svakom vozilu gde postoje Maselovi panoi, GSP uzme jednu stranu tog panoa i postavi ovu mapu u većoj rezoluciji. :cool:
 
@direktor
svrati do dorcolaca sa nekoliko mapica pa neka ih okace u kancelariji :) i ja bih rado prosetao ali sam malo daleko.

@csi
jedno ne iskljucuje drugo. Ti znas gde se ti zahtevi podnose, hajde da im pisemo molbu/sugestiju sa sve mapama.
Sto se Maselovih panoa tice, sve se bojim da bi na njih mogli da okace Maselove nazovi mape (one sa info panoa na stanicama). Kao sto mi svojevremeno rekose u direkciji, mi bi rado te mape razvijali sa tobom, ali za to moramo da organizujemo tender, a kako da ti kazem, tender neces ti dobiti...
 
zidar":2b9tmtgt je napisao(la):
http://www.BelgradeMaps.com

je najzad online!

na sajtu mozete gledati i preuzeti male i velike mape gradskog prevoza u Beogradu i par drugih djakonija.

Uzivajte!
konstruktivna kritika:
1. Cimber Sterling i Spanair nisu LCC
2. Madrid je sezonski let
3. možeš da ukloniš BA i Aegean sa mape jer oni još malo pa ne lete više
4. isto važi i za Portorož, ali dodaj Paphos na Kipru
 
@JohnnyLee

Hvala na informacijama, avio mape su updatovane. Cimber Sterling i Spanair ostaju u low-cost kategoriji jer nude povratne karte za 120-150€ i mogucnost kupovine karata u jednom pravcu, blizi su easyjet ili germanwings nego Jatu. Sve sezonske linije su izbrisane.
 
zidar":1rwpczdq je napisao(la):
@JohnnyLee

Hvala na informacijama, avio mape su updatovane. Cimber Sterling i Spanair ostaju u low-cost kategoriji jer nude povratne karte za 120-150€ i mogucnost kupovine karata u jednom pravcu, blizi su easyjet ili germanwings nego Jatu. Sve sezonske linije su izbrisane.
Ne znam bas da li je to argument za LCC, sa Lufthansom mozes ides do Minhena i nazad za 80€. Ili let za Cirih, preko Beca, nazad preko Frankfurta (Lufthansa i Austrian), 170€ i to u letnjoj sezoni. Kod bilo koje klasicne aviokompanije mozes da nadjes takve cene - naterala ih je konkurencija LCCa. LCC su oni sto nude kupis kartu za 50€. Kod klasicnih aviokompanija mozes da dobijes nesto za 120-150€ ako kupujes dovoljno unapred, a kod LCC i za 50€ (sa sve taksama) ako kupujes dovoljno unapred, u tome je razlika.

Takodje i kod Jata mozes da kupis kartu u jednom pravcu, npr. BEG - ZRH 9000 din.
 
zidar":2vqot16a je napisao(la):
Cimber Sterling i Spanair ostaju u low-cost kategoriji jer nude povratne karte za 120-150€ i mogucnost kupovine karata u jednom pravcu, blizi su easyjet ili germanwings nego Jatu. Sve sezonske linije su izbrisane.
Ja sam toliko plaćao povratnu do Pariza AirFranceom i kupio sam u jednom smeru (Jat+AF) od Beorgada do Tuluza. Nimije jasno.
 
zidar":1mcbx10q je napisao(la):
Cimber Sterling i Spanair ostaju u low-cost kategoriji jer nude povratne karte za 120-150€ i mogucnost kupovine karata u jednom pravcu
Pariz sam prošle godine platio 120€ sa AF povratnu. do Beča ti je povratna 80 do 100€ sa JAT-om i Austrianom, tako da...
 
Uh, nisam mislio da cemo ulaziti o debatu oko low cost kompanija.
Neke firme se nalaze u sivoj zoni izmedju lowcost i klasicnih aviokompanija i mogu da se stave u obe korpe.

Interesuje me sta mislite o sajtu, navigaciji, navigaciji na mapama (jos uvek nisam uspeo da uskladim funkciju "pan" na .svg mapama), sta bi jos trebalo da se doda...
 
Vrh