Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Odakle su ti podaci i ko kupuje džipove: Parking servis ili Komunalna milicija i kakva sada jelka?
Mislim da ima dosta paušalnosti i senzacionalizma...

Svakako se ne slažem da treba da voze Range Rovere, pa makar im poskidali oznake kao što su uradili, ali treba baratati činjenicama. Zapravo, upravo ovakvi paušalni i nevešti kritičari i omogućavaju vlasti da radi to što radi.
 
https://www.beograd.rs/cir/beoinfo/...-3740-nepropisnih-zaustavljanja-i-parkiranja/


У последња три дана системом „Око соколово” установљено је 3.740 непрописних заустављања и паркирања

Руководилац Сектора унутрашње контроле Комуналне милиције Ранко Шекуларац рекао је за ТВ Прва да је у последња три дана, не укључујући данашњи дан, утврђено око 3.740 непрописно паркираних возила системом „Око соколово”, што је знатно већи опсег у односу на досадашњих скоро 350 непрописних паркирања које су у једном дану констатовале 17 до 20 патрола.

Шекуларац је објаснио да комунални милицајци, који управљају возилима система „Око соколово”, уколико су у процесу примене овлашћења, могу возило привремено склонити како се не би ометао саобраћај.

– Не може се говорити о бахатом и намерном заустављању на непрописном месту, јер комунални милиционер у примени својих овлашћења није у прекршају у тој ситуацији. Ми указујемо нашим колегама да би требало да таквих ситуација буде што мање, сем у изузетним ситуацијама када су на то приморани. Свакако је недопустиво да, без обзира на то да ли се ради о овлашћеном лицу или било коме другоме, својим заустављањем угрозе друге учеснике у саобраћају – навео је он.

Шекуларац је истакао да су грађани позитивно реаговали на појаву овог система на улицама града, те да је раније било много примедби на функционисање управо ове службе кажњавања бахатих возача.

– У претходним данима добили смо на десетине телфонских позива где су нам суграђани честитали и поздравили ову одлуку и нови систем „Око соколово”. Неки су се интересовали да ли ће возила радити на територији целог града, и на територијама рубних општина, или се примена односи само на 93 наведене улице. Тренутно ће возила бити распоређена на мапиране улице, али смо и у фази разматрања да се возила укључе и на рубне општине и улице које нису мапиране – најавио је Шекуларац.

Говорећи о сивој зони где моторциклисти и скутери могу да се паркирају ван паркинг места, али да притом не угрожавају слободан пролаз, он је навео да су до сада та возила била контролисана сходно одредбама о комуналном реду или јавним паркиралиштима и да ће тако бити и даље, као и да неће бити кажњавани уколико не нарушавају слободу кретања.

– Морамо бити толеранти и свесни смо мањка слободних паркинг места. Ми смо ту да омогућимо лакши живот грађана и да заједно сарађујемо, а не да уводимо репресивне мере. Важно је нагласити да смо на истој страни – рекао је руководилац Сектора унутрашње контроле Комуналне милиције.

Како каже, возила која су тренутно у систему „Око соколово” су поуздана и сигурна за рад, те да уколико се појави потреба, можда ће бити разматрано да се уведу и мања возила у овом систему.

– Овој опреми, софтверу и комуналним милиционерима безбедност може да пружи веће возило, теренско са посебним техничким карактеристикама. Опрема коју возило носи је осетљива и софистицирана и мора да буде заштићена од удара и потреса, а радиће 24 сата. Није поента да се на улицу извезе возило које ће често бити у сервису и неће моћи да пружи услугу за коју је намењено. Најважније је да возило може да пружи пуну услугу грађанима и безбедност патроли Комуналне милиције – истакао је Шекуларац.

Према његовим речима, није сигуран да системи у окружењу који су слични могу да истовремено контролишу неколико комуналних проблема, за шта је намењено „Око соколово”.

– Овај систем који ми имамо је надградив и моћи ће да се користи и за контролу и пријаву проблема који су у надлежности других комуналних служби, као што су рупе на путу, затим део прописног паркирања и достављање података „Паркинг сервису”. Нисам сигуран да су софтвери из окружења у тој мери мултифункционални – закључио је Шекуларац.
 
Skroz korektno od Šekularca...oko nabavke skupih vozila neću da komentarišem...ali ako je istina da će ovo vozilo da snima nekoliko komunalnih prekršaja uključujući i npr bravure beograd puta ja sam zadovoljan i želim im puno uspeha.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761575#p761575:vs7u1v6d je napisao(la):
mariks » Čet Jul 30, 2020 6:44 pm[/url]":vs7u1v6d]jos jednom, ovo nije range rover, range rover je model land rovera kao sto je i ovaj discovery koji u zavisnosti od opreme moze biti dosta jeftiniji nego range rover. kakvi crnih 119000evra pa nije ovo seseljev lr autobiography

https://www.polovniautomobili.com/auto- ... age=&sort=

Da, ovo je Land Rover Discovery...
 
1348e6ca8ae782695148b41aaa38930a.jpg

treba vuci ovoliku prikolicu za smece


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ne znam kako su dosli do cene od 29k eura po komadu kad je u Americi najjeftiniji discovery sport sa najosnovnijom opremom 37k dolara a u UK 32k funti, sad sam pogledao zvanicne sajtove. Ostojin popust na kolicinu mozda? Takodje zasto je uzeto na lizing? Planiraju da uzmu nove za 4 godine?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761609#p761609:1ht06dj0 je napisao(la):
tzoran1 » Čet Jul 30, 2020 8:28 pm[/url]":1ht06dj0]Tako sto je 29k učesce u lizingu :D

Ne znam kako funkcionise lizing kod nas al u americi kad se uzima na lizing placas pola cene ako je na 4 godine. Znaci ako je auto 30k, dugujes 15k uz neko smesno ucesce pri kupovini od 1000-1500, za 4 godine vratis auto
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761607#p761607:2ocsfxf1 je napisao(la):
Zion Williamson » 30 Jul 2020 08:22 pm[/url]":2ocsfxf1]Ne znam kako su dosli do cene od 29k eura po komadu kad je u Americi najjeftiniji discovery sport sa najosnovnijom opremom 37k dolara a u UK 32k funti, sad sam pogledao zvanicne sajtove. Ostojin popust na kolicinu mozda? Takodje zasto je uzeto na lizing? Planiraju da uzmu nove za 4 godine?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761612#p761612:2ocsfxf1 je napisao(la):
Zion Williamson » 30 Jul 2020 08:37 pm[/url]":2ocsfxf1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761609#p761609:2ocsfxf1 je napisao(la):
tzoran1 » Čet Jul 30, 2020 8:28 pm[/url]":2ocsfxf1]Tako sto je 29k učesce u lizingu :D

Ne znam kako funkcionise lizing kod nas al u americi kad se uzima na lizing placas pola cene ako je na 4 godine. Znaci ako je auto 30k, dugujes 15k uz neko smesno ucesce pri kupovini od 1000-1500, za 4 godine vratis auto


Lizing kod nas nije isto što i lizing u zapadnim zemljama.
A u slučaju Lend Rovera za komunalnu se ni ne radi o klasičnom "Finansijskom lizingu" (koji je regulisan posebnim zakonom u Srbiji) već su nabavljeni preko tzv. "Operativnog lizinga" koji je zapravo klasičan zakup sa trange-frange opcijom otkupa na kraju isteka otplate - sve po zakonima, ništa sporno, ali služi da se određene obaveze, kreditno opterećenje i poreski tretman drugačije vide...ili ne vide, kao u ovom slučaju.

A otkud toliki "popust"?
Pa već se čuje priča da ovo zapravo nisu nova vozila, već polovna i da sada imaju i umanjenu "knjigovodstvenu vrednost" a i da su do sada već delimično i otplaćena. zapravo - skidanje polovnjaka sa zaliha firme u vlasništvu uvaženog člana i finansijera SNS.
Ne znam koliko je to zaista tačno, čuće se narednih dana.
 
Најсмешније ми је констатација, да хоће поузадни ауто који није сваки час у сервису. Ренџровери су познати као поуздани. Ено ми се другари жале,да једном месечно морају на сервис...

Могао је 500л да носи ту опрему. У Москви га носе Киа Рио и Соларис Хјонде.
 
Овој опреми, софтверу и комуналним милиционерима безбедност може да пружи веће возило, теренско са посебним техничким карактеристикама. Опрема коју возило носи је осетљива и софистицирана и мора да буде заштићена од удара и потреса, а радиће 24 сата. Није поента да се на улицу извезе возило које ће често бити у сервису и неће моћи да пружи услугу за коју је намењено. Најважније је да возило може да пружи пуну услугу грађанима и безбедност патроли Комуналне милиције – истакао је Шекуларац.

Kada krenu da pricaju maloumne gluposti ukljucujuci i tog Sekularca.
Vozilo koje snima krece se MALOM brzinom i tu o nekim udarima i potresima koji bi uticali na opremu nema ni govora. Softver je posebno osetljiv na potrese pa od drmanja mogu da se programske sekvence izmesaju kao piletina u wok tiganju :lool:
A tek prica o bezbednosti komunalnih milicionera je nonsens osim ako vozila nisu blindirana a ocekuju da ce neko da puca na njih. Nebuloze da ispeglaju kupovinu luksuznih dzipova ovaj put od strane policijskog funkcionera.
 
A možda misle da ćem im terenska vozila trebati kada počnu da se raspadaju tek rekonstruisane ulice? :D
 
Zimi Daćia sa klimom i rešen problem za 20000e manje po vozilu.

Koliko sam shvatio dele se trenutno samo opomene jer zakon nije usklađen sa ovom metodom nadzora?

Na žalost, već vidim naslove za godinu dana "gde je 18 vozila za kontrolu parkiranja?" i "evo gde su završila Oka sokolova".
 
Из искуства знам да тај систем аутоматско кажњавања одлично дисциплинује бахате, не исте секунде, али после два пута наплаћене казне почиње да ради мозак.

Па ипак, то значи у првом кругу да ће се "скирвати" од казне, да ће се пењати дубље уз брег или у грм, да ће покривати таблице. Одлазиће и гушће тесне улице и правити хаос.

Онда ће увеси опет опратера који ће ићи пешке ићи до возила и откривати таблице
Па ће онда бахати малограђани да нападају "што му дира имовину"
Па ће да се појав и полиција

А онда ће се купити још возила и шпартаће целим градом.

Тек после годину две, ће ући у крв да сваки прекршај прети казном и Србин ће почети да схвата да више нема друге него да се прописи поштују


Ипак, ако све то не прати изградња уређених и платних паркинга и гаража, може да дође до револуције.

Што се тиче возила то влас само показује колико је бахата

Ево који атуомобили у МОскви раде тај исти посао
1e7e28854f51070d0a8a19594e4e04ff0b33a334.jpg


Опремљени су са свега пар килограма опреме која слика и шаље податке у дипечерски центар који све обрађује.
 
To nisu vozila koja se koriste za to.

In the Moscow Center for Traffic Management (TSODD), a new division has appeared - the "Road Patrol". Patrolmen will be involved in emergency assistance in case of traffic jams, fix damage to the roadway and road signs, and also help motorists in every possible way.
 
Šta ima da se testira sistem na taj način (opraštajući kaznu).

Neka testiraju tako što uvedu jedan među korak, a to je operater u centrali koji proverava svaki zabeleženi prekršaj pa onda "štiklira" i šalje kaznu.

Dokle više opraštanje?
 
Sve mora da se testira, jer ako sistem radi automatski kako kazu, moze lako da se desi da sutra 1000 ljudi dobije kazne iako su parkirali propisno.

A sto se oprastanja tice slazem se, ne samo po pitanju parkiranja vec mnogo toga.
 
Ja i dalje tvrdim da ovaj sistem ne može da sam razlikuje nepropisno parkiranje od propisnog u situacijama koje sam već označio. Ne vidim ni zaista preku potrebu za razvijanje (nabavku u Beogradu) takvog AI jer jedan čovek to za 10 sekundi može da odredi sa slike.

Pogledajte prilog 1
 
Pitao sam druga koji se ozbiljan inženjer da mi objasni na koji način funkcionise sistem. On ne može da zna konkretno za ovaj ali kaže da to nije nikakav kompleksan zadatak. Bio je opširan i terminoloski meni nejasan ali poenta je da mogu da mapiraju parking mesta, žute trake, zelene površine itd i onda locira u sistemu gde se neko nalazi. Prepricao sam vrlo laicki ali po njegovim rečima ovo je maciji kašalj za napraviti

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761753#p761753:ox6n3lkg je napisao(la):
Прле » Pet Jul 31, 2020 10:59 am[/url]":ox6n3lkg]


Ипак, ако све то не прати изградња уређених и платних паркинга и гаража, може да дође до револуције.
Garaža ima ali stoje poluprazne.
Jedina za koju znam da je popunjena svaki dan 100% je ona kod skupštine.

Jednostavno srbi hoće sve besplatno da bude kao za vreme nikad prežaljenog Tita...neće da plate 100 din po satu i još za tih 100 dinara što moraju da pešače 500 metara ili više.

Parking na Adi je prazan npr svaki dan.
A na starom obrenovačkom putu bahato parkiranih koliko hoćeš i to sa obe strane i na zelenim površinama i na trotoarima, da mogu parkirali bi na plaži ili na biciklističkoj stazi.

Ako bi se napravio sistem gde bi sve moglo iz kola da se završi ili da se kolima ulazi u prodavnice i sl to bi srbima najviše odgovaralo.

A uređeno parkiranje i plaćanje parkinga to nikako.
 
Vrh