Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

kQCk9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTUdRN01EQV8vNjk1MWFhZDM4MzM5N2RhZTgwMjhhNjU4NzlmMDg1M2QuanBnkZMCzQJCAIEABQ


https://www.blic.rs/vesti/beograd/dolaz ... 00/zhpc2f7
 
I zašto nije kažnjen?

Da li kazne smeju da se opraštaju? Ovaj je očigledno uhvaćen u prekršaju, kakve veze čime i kako je snimljen od ovlašćenog lica?
 
Zato što do 10.8 ne kažnjavaju nego samo obaveštavaju

Hiljadu puta rečeno i napisano u medijima.

Čak i piše i na ovoj slici ispod uslikanog vozila

Od 10.8 počinje kažnjavanje
 
Ali zašto? Koja je logika? Koja se poruka šalje?

Evo paralele. Država kaže da će krenuti u strožiju kontrolu nasilja u porodici, ali će narednih mesec dana opominjati ljude koje prebiju ženu ali neće ih kažnjavati?!

Pa nisu uveli novo pravilo u saobraćaju pa nam treba da se priviknemo. Razumem kada nekim ulicama promene smer ili uvedu zonu, pa opominju prvih nedelju dana, ali za nepropisno parkiranje uopšte ne vidim logiku.
 
Zasto je ime opstine stari grad napisano latinicom na tom obavjestenju
 
Zato što rade ljudi bez mozga. Pa pogledajte odštampanu ličnu kartu. Mešanje pisama samo tako. Plus, ako se malo bolje zagledamo u ličnu kartu ili pasoš, shvatićete koliko tu ima nepotrebnih stvari. Tipa Pol/Sex M ili Ž (šta Ž znači strancu, a stavili smo prevod reči "pol")

U stvari, sve ima prevod na engleski, ali pored (ispod) piše ćirilicom?!
 
Ulovih jednog u Kralja Petra


Inače sad shvatih da je ovo ostvarenje sna za trutove iz Komunalne policije. Sad napokon mogu da pričaju da rade svoj posao a da pritom čak ni guzicom ne mrdaju! 8)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cISJE49Uif0[/youtube]
 
Mrdnuće guzicom garant kad im Range previše zagreje sic.. :wink:
 
I dalje sam skeptican oko ovoga. Ne zbog samog sistema nego jer je ovde nacionalna disciplina izbegavanje placanja prekrsaja, cekanje da zastari itd. Bas me zanima koliki procenat kazni naplate.
 
Ostavili su prazan period da bi videli kako ce sve to u praksi da funkcionise.
Jer kome god stigne pismo sa slikom ima mogucnost da se izjasni "nisam ja vozio". Jedno je kada te to pita MUP a sasvim drugacije izgleda kada te to pita odredjena komunalna sluzba.
Pravno je drugacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763108#p763108:1bcpfot7 je napisao(la):
Pule » Uto Avg 04, 2020 4:38 pm[/url]":1bcpfot7]Ostavili su prazan period da bi videli kako ce sve to u praksi da funkcionise.
Jer kome god stigne pismo sa slikom ima mogucnost da se izjasni "nisam ja vozio". Jedno je kada te to pita MUP a sasvim drugacije izgleda kada te to pita odredjena komunalna sluzba.
Pravno je drugacije.

To zapravo nije tačno. Kao vlasnik vozila u obavezi si, po izmenama Zakona o bezbednosti saobraćaja, da dostaviš podatke o tome ko je upravljao vozilom u suprotnom dobiješ novi prekršajni nalog na 100 000 - 120 000 din.

Takođe, ne pita te ništa određena komunalna služba već, pošto si u prekršaju, pita te prekršajni sud.

Prekršajni nalog ti daje dve opcije: da platiš kaznu čime priznaješ krivicu ili da dostaviš podatke o licu koje je upravljalo vozilom. Ako se odlučiš da platiš u roku od 8 dana plaćaš 50% kazne. To ti je isto kada te snimi komunalni policajac, inspektor ili npr. prekoračiš prosečnu dozvoljenu brzinu na autoputu. Niko te nije lično snimio, ali kazna stigne i za nju je nadležan prekršajni sud po mestu gde je prerkšaj učinjen.

Zakone sprovode sudovi, ne komunalne službe. Komunalna služba podiže prijavu...

Inače i ranije se kazna nije izbegavala tako što ćeš reći "ne znam ko je vozio", već je često bilo jeftinije da ti "nakače kaznu za tuđi prekršaj" što je sada izmenjeno novim Zakonom. To su mitovi sa Interneta, a u realnosti nije to sve tako jednostavno...
 
22. јула око 9 увече, испод раскрснице Краља Петра Првог и Узун-Миркове: кола паркирана с обе стране улице, а с једне ЈОШ и цео низ упоредо паркираних, од тога три иста црна џипа Мерцедес као што је овај у првом плану. Очигледно је била у току забава у ресторану с леве стране (у приземљу Аеропута), није се могло проћи ни тротоаром од гужве.
Прво смо прошли низбрдо, после смо се вратили узбрдо, укупно смо били око пола сата ту и све време је било тако. У повратку смо видели камион Градске чистоће (в. слику) који је узалудно покушавао да уђе у улицу. Отишли смо даље, преко улице па према КМ, камион још није био успео да прође, а иза њега се направила колона других возила; при том, у гаражи ТЦ Рајићева удаљене тридесетак метара било је преко 200 слободних места:



---------------------

Када се ради о Ленд-роверима за хватање прекршилаца у паркирању, придружујем се онима који сматрају да ту има нешто сумњиво, да су возила СУВ прескупа за ту намену. Није ми јасно ни зашто су објавили у којим тачно улицама ће вршити такву контролу, тако да другде (један изразит пример - Трговачка улица) не морају да се плаше кажњавања - јер, тамо нисам још видео никакву контролу, а и даље се једна трака много користи за остављање кола и тако саобраћај знатно успорава и бива небезбеднији.
Не стоји аргумент да контрола не би могла да се обавља пешке, евентуално уз елект. бицикл који би могли да паркирају ту и тамо, под надзором камера. Тако и Паркинг сервис ради контролу. Контролори не би ишли по целом граду, него сваки по свом рејону/кварту, што није много напорно. Са ценом само једног возила (без трошкова горива и одржавања) могле би се покрити плате пет година за два контролора. Десет возила, двадесет плаћених контролора за шест година (урачунато гориво и одржавање). У сваком случају, нема почетног трошка за куповину возила.
Они би могли да остављају казне на ветробрану, не кваре се, не загађују ваздух, не праве додатну гужву, мала је могућност прављења грешке, на лицу места се могу разрешити недоумице ...

Није ми јасно како ће помоћу новог начина контроле кажњавати прекршиоце са страним таблицама - на коју адресу ће слати казне кад они не постоје у евиденцији регистрованих кола? На граници, при изласку из земље? Такви неће имати права на плаћање мање казне у датом року ако остану дуже од датог рока у Србији.
 
Ni meni nije jasno zašto je sistem ograničen na odredjene ulice? Samo su te ulice planirane da se mapiraju, mada mi i dalje nije jasno čemu služi to mapiranje.
 
Zato što vozilo nije propisno obezbeđeno (npr. trougao)? To su sve dosetke tipične za naše podneblje....

Uglavnom, ako te slikaju, imaš rok od 8 dana da podneseš žalbu. Nakon toga dostaviš verovatno neke dokaze da ti je vozilo bilo u kvaru i rešen problem.
 
koliko shvatam, tih 8 dana je samo ako tvrdiš da je neko drugi upravljao?
dokaz da je bilo u kvaru u vidu...?

razlika između parkiranog i zaustavljenog se ne može videti na osnovu dve fotke. pritom ovo je od značaja samo ukoliko je dozvoljeno zaustavljanje ali ne i parkiranje (plavi krug sa jednom kosom crvenom). kad smo već kod toga, ja ne pamtim da sam negde po gradu viđao taj znak... ako neko može da navede gde je dozvoljeno samo zaustavljanje bilo bi lepo.
 
hehhe...al ovo kao nece biti povlascenih...evo i dokaza slike skupocenog dzipa bahato parkiranog koji je jelte snimljen istim takvim skupim dzipom..:) ironije zivota...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763140#p763140:kpb3dzow je napisao(la):
operic » Uto Avg 04, 2020 6:40 pm[/url]":kpb3dzow]koliko shvatam, tih 8 dana je samo ako tvrdiš da je neko drugi upravljao?
dokaz da je bilo u kvaru u vidu...?

razlika između parkiranog i zaustavljenog se ne može videti na osnovu dve fotke. pritom ovo je od značaja samo ukoliko je dozvoljeno zaustavljanje ali ne i parkiranje (plavi krug sa jednom kosom crvenom). kad smo već kod toga, ja ne pamtim da sam negde po gradu viđao taj znak... ako neko može da navede gde je dozvoljeno samo zaustavljanje bilo bi lepo.

Ne razumem šta je čudno - ako se auto pokvari, moraš da staviš trougao. Imaš određeni vremenski period da ukloniš havarisano vozilo. Ako nisi stavio trougao, vozilo nije bilo u kvaru... Ne znam, kako ćeš dalje to dokazivati, jer su to situacije koje se dese jednom ili nijednom u životu: da ti se auto pokvario baš ispred kafića u najprometnijoj ulici u kome sediš i piješ kafu...

Zakon o bezbednosti saobraćaja definiše gde smeš da parkiraš i zaustaviš vozilo, a to je skoro nigde gde bi ti bilo zgodno u gradu, osim ako nije regulisano signalizacijom. Pročešljaj zakon. Ovaj beli sa slike je svakako nepropisno zaustavio ili parkirao vozilo po odredbama Zakona.

Samo da se razumemo - ne treba oko ovoga da ulaziš sa mnom u raspravu, ja sam kao i ti - vozač. Pročitaj zakone ili se obrati nadležnima.
 
Sad razmisljam nesto, da nije 18 range rovera mnogo za tu trasu kojom ce se kretati? Sad sam pogledao mapu i ono mogu 3 auta da lepo podele rejone i snime sve za 2 sata. Zar nije suludo da 18 automobila kruzi ceo dan? Na spisku je 90 ulica i za to je potrebno 18 vozila?! Znaci svaki rover ima zadatak 4-5 ulica da obidje i tako ceo dan u krug. Ili jos gore, ici ce svih 18 u koloni 40 na sat. :lol: Vojme oca
Sto vise razmisljam o ovome cini se sve debilnije i debilnije
Bitno da su oni podelili pare
 
Ja ne mislim da je previše. Kad se kaže 90 ulica to deluje malo ali zaboravljamo da se ulica ne prostire jedan blok, već prosečna ulica u starom delu Beograda ima jedno 10ak blokova, odnosno ako je na Novom Beogradu, ima dužinu kao 10ak starogradskih blokova.
I to je još onako najsiromašnija procena. Verujem da je prosečna dužina čak i mnogo veća.


Glavna pitanja za Oko sokolovo nisu da li nam treba takav sistem, da li ima premalo ili previše vozila, i slično. Glavno pitanje, za sad neodgovoreno, je da li su morali da se uzimaju baš ovakva vozila za tu svrhu. I drugo, još bitnije pitanje, koje izlazi i van okvira samog ''Oka'' je: šta se dešava kad nekome stigne kazna. Za suzbijanje bahatih po Beogradu nije potrebno samo da postoji služba, da postoji kazna i da kazna stigne prekršiocu, nego i da se naplati. Da se on primora da je plati i da time prestane da se bahati. A za to je potrebno da se i MUP, sudovi, inspekcije... posvete problemu. Inače kazna ostaje samo mrtvo slovo na papiru. Koje varvari poput vepra na mom avataru samo zavrljače u kantu i ignorišu.


Ne zaboravite - bilo da pričamo o kazni za parkiranje, osudi za ubistvo, pooštravanju kazni za ponovne prestupnike... sve su to mrtva slova na papiru ako nije ispunjen ceo lanac, od izdavanja kazne/presude do izvršenja sankcije. Ako nema ko da izvrši sankciju i upotrebi prisilu nad počiniocem, da odgovara (ili plati) za kršenje, sve to pada u vodu. Ako nema MUPa da dovede krme u sud kad ovaj izignoriše kazne i opomene, i ako nema sudije da ga odere, džaba sve.
 
Postoji znak zabrana samo zaustavljanja kacena je vec na forum u ovoj ilu u temi o komunalnoj milciji
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763162#p763162:2tvpad5x je napisao(la):
direktor » Uto Avg 04, 2020 8:52 pm[/url]":2tvpad5x]Postoji znak zabrana samo zaustavljanja kacena je vec na forum u ovoj ilu u temi o komunalnoj milciji

Znak se nužno stavlja samo, ako bi na nekoj ruti ZOBS-om bilo dozvoljeno zaustavljanje. Ako je zabranjeno po Zakonu, nema šta da se stavlja i znak...
 
Vrh