Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Prvo je bilo sto Range Rover kad moze Golf (Brisel), sad vise ne treba ni Golf, treba trotinet i fotoaparat.

Da ne pominjem i celu diskusiju o tome zasto ce da kaznjavaju, kako ce da kaznjavaju, odakle im pravo, da li smeju, da li je po zakonu, da li krsi ljudska i manjinska prava itd..

Aman bre.
 
sledeće 4 godine mogu da rade bukvalno šta hoće, čak i da krenu da naplaćuju izlazak napolje tj taksu za gradski vazduh.
I još gospodin iz komunalne koji pojašnjava zasto su kupili kola, otvara zadnja vrata i kaže ovo unutra sve zauzima softver. Taj garant i ne zna šta je softver a šta hardver. Ali to je slika i prilika komunalaca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760747#p760747:3c9iw9tl je napisao(la):
wexy » 10 minutes ago[/url]":3c9iw9tl]Prvo je bilo sto Range Rover kad moze Golf (Brisel), sad vise ne treba ni Golf, treba trotinet i fotoaparat.

Da ne pominjem i celu diskusiju o tome zasto ce da kaznjavaju, kako ce da kaznjavaju, odakle im pravo, da li smeju, da li je po zakonu, da li krsi ljudska i manjinska prava itd..

Aman bre.

Pa da li treba nešto jače od trotineta i fotoaparata? Ne treba ti čak ni trotinet, može i peške.

O tome da li je po zakonu, ja lično ne postavljam ta pitanja. Da se ja pitam nepropisno parkiranje bi mogao da kažnjava svaki Policajac, Komunalni milicajac i opštinski inspektor i svako od njih to i može (jedino opštinski inspektor ne sme na kolovozu)
 
Е сад овако сигурно је да сам против бахаћења и за кажнјавање али у складу са прописима. За сада само Одлука о јавним паркиалиштима регулише овај вид контроле возилима са надоградњом. Занимљиво је и како још увек не могу да се навикну па мало милиција мало полиција. Осим тога мало комунални ред мало безбeдност саобраћаја на путевима.
Члан 21б Одлуке о јавним паркиралиштаима

Комунална милиција остварује сарадњу са предузећем и у погледу међусобног обавештавања, размене информација, размене података, предузимања заједничких мера и активности и заједничког коришћења средства, уређаја и опреме које може да обезбеди предузеће као вршилац комуналне делатности (возила са специјалном надоградњом и електронског система за очитавање и препознавање регистарских таблица путем мобилног видео надзора) и пружа помоћ предузећу у контроли и наплати паркирања у складу са Законом о комуналној милицији и одлуком која уређује послове и овлашћења комуналне милиције.
У вршењу надзора и контроле паркирања на јавном паркиралишту, комунални полицајац је овлашћен на предузимање мера уклањања, односно премештања возила, као и постављања уређаја којима се спречава одвожење возила, ради спречавања угрожавања безбедности учесника у саобраћају, односно омогућавања одвијања саобраћаја.
Мере и овлашћење из става 3. овог члана, комунални полицајац предузима када затекне возило паркирано или заустављено супротно одредбама закона којим се уређује безбедност саобраћаја на путевима, односно када на месту на коме је дозвољено заустављање и паркирање возила, затекне одбачено возило.
Мере и овлашћења из става 3. овог члана комунални полицајац предузима у складу са одредбама закона којим се уређује безбедност саобраћаја на путевима и одлуком која уређује послове и овлашћења комуналне милиције
Члан 23 став 2 Одлуке о комуналном реду
Уколико лице које је извршило забрањену радњу из става 1. овог члана није затечено на лицу места, власник, односно корисник возила, обавезан је да, у року од осам дана, да потпуне и тачне податке о идентитету лица коме је омогућено управљање возилом и доказ на основу којег се на неспоран начин може утврдити да је то лице управљало возилом у одређено време.
Доказом из става 2. овог члана сматраће се писана изјава оверена од стране надлежног органа којом лице чије је податке дао власник, односно корисник возила, потврђује да је управљало возилом у одређено време.

Члан 62а.
Ради спречавања угрожавања безбедности учесника у саобраћају, односно омогућавања одвијања саобраћаја, комунални полицајац је овлашћен на предузимање мера уклањања, односно премештања возила, као и постављања уређаја којим се спречава одвожење возила.
Мере и овлашћења из става 1. овог члана, комунални полицајац предузима приликом остваривања надзора и контроле паркирања, када затекне возило паркирано или заустављено супротно одредбама закона којим се уређује безбедност саобраћаја на путевима, односно када на путу, односно на месту на коме је дозвољено заустављање и паркирање возила затекне одбачено возило.
Мере и овлашћења из става 1. овог члана комунални полицајац предузима у складу са одредбама закона којим се уређује безбедност саобраћаја на путевима и одлуком која уређује послове и овлашћења комуналне полиције.
Члан 10. Одлуке о комуналној милицији
Ради спречавања угрожавања безбедности учесника у саобраћају, односно омогућавања одвијања саобраћаја, комунални милиционар је овлашћен на предузимање мера уклањања, односно премештања возила, као и постављања уређаја којима се спречава одвожење возила.
Мере и овлашћење из става 1. овог члана, комунални милиционар предузима, приликом остваривања надзора и контроле паркирања, када затекне возило паркирано или заустављено супротно одредбама Закона о безбедности саобраћаја на путевима, односно када на путу, односно месту на коме је дозвољено заустављање и паркирање возила, затекне одбачено возило.
Када комунални милиционар уочи непрописно паркирано или заустављено возило, издаће возачу усмено наређење да одмах уклони возило под претњом принудног извршења, а када возач није присутан на лицу места доноси решење у писаној форми, којим налаже уклањање возила у року који не може бити краћи од једног минута.
Решење из става 3. овог члана комунални милиционар поставља на ветробранском стаклу возила или другом видном месту, и тиме се сматра да је исто уручено возачу.
У случају када комунални милиционар уочи одбачено возило, поступиће у складу са одредбом ст. 3. и 4. овог члана, које се односе на непрописно паркирано или заустављено возило а када возач није затечен на лицу места.
 
To je ono što meni smeta. Imaju bukvalno sve u svojim rukama, ali zbog svoje gluposti, nestručnosti, ne mogu da usklade svoje mere za postojećim zakonima. Uredbe su im u koliziji sa višim zakonima i slično.

Ali sve poluge vlasti imaju u svojim rukama, jedino nemaju stručne osobe da sve to ispeglaju.

Da hoće, jedan policajac, jedan komunalac i jedan opštinski inspektor bi svako u skladu sa svojim ovlašćenima uveo red u bahato parkiranje (bez skupih vozila i opreme od 70kg).
 
Nisu ni glupi, ni nestrucni, vec uglavnom lenji a sefovi vrlo alavi.
Da se ne lazemo i pisemo traktate o raznim mogucnostima koje su imali i imaju komunalna milicija, saobracajna policija, opstinske inspekcije da uvedu vise reda u parkiranje. Ima ih vise nego dovoljno zaposlenih da svakodnevno radom na terenu "poprave" navike bahatih vozaca i usput i budzet. Ovde je u pitanju obicno ispumpavanje para iz budzeta za partijske drugove sto sa kupovinom rovera, sto sa kamerama. Provizija i korupcija su ipak lep motiv.
bahato radis i krades zamenice onog fikusa od gradonacelnika...

Na kraju jedan obican PUNTO je mogao da se opremi sa tim kamerama od 70 kilograma i da snima ako je nadleznoj gospodi "tesko" da pesace i ovavljaju posao za sta su debelo placeni. Ej komunalni milicajac (on je kao neko mudo) pa da ide i peske i pise kazne kao kontrolori iz parking servisa. degute ( dégoûtant)
Cudi me da nisu iznajmili neki satelit za par desetina mil.$ (kao sto uradise svojevremeno davinic tadic dinkic i cvetkovic) da snima nepropisno parkirana vozila?? to bi tek bilo efikasno.. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760733#p760733:279d8nu2 je napisao(la):
hobotnica » Uto Jul 28, 2020 8:12 am[/url]":279d8nu2]kontrola parkiranja vrši se i po Odluci o komunalnom redu i po odredbama Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima. Mene je zanimalo po čemu će postupati i kažanjavati. Ako po komunalnom redu onda bi do 10 avgusta morali promenti odredbe odluke jer nije predviđeno ovakvo pisanje kazni preko kamere dok se ne utvrdi ko je vozio, o tome sam komentarisala. A nije da im nije problem. Interesanto je i to što se ovde ne zna je li to narušavanje komunalnog reda ili bezbednosti saobraćaja na putevima. Mislim i da neće zalaziti po blokovima već samo ono uz ulicu i na ulici, šinama, autobuskim stajalištim i pešačkim prelazima.

Svakako ti prvo pošalju da se izjasniš ko je vozio, ukoliko se automobil vodi na tvoje ime. Meni je skoro stigla kazna, jer sam na autoputu vozio prosečnom brzinom veçom od dozvoljene. Piše u rešenju da ukoliko nisam ja vozio da dostavim podatke o vozaču, a ukoliko sam je bio vozač da mogu da platim u roku od 8 dana 50% kazne... To je i spomenuto u jednom od TV priloga o ovom sistemu, a koji je neko zakačio u ovom threadu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760751#p760751:3hoaeml2 je napisao(la):
astrodule » Uto Jul 28, 2020 10:11 am[/url]":3hoaeml2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760747#p760747:3hoaeml2 je napisao(la):
wexy » 10 minutes ago[/url]":3hoaeml2]Prvo je bilo sto Range Rover kad moze Golf (Brisel), sad vise ne treba ni Golf, treba trotinet i fotoaparat.

Da ne pominjem i celu diskusiju o tome zasto ce da kaznjavaju, kako ce da kaznjavaju, odakle im pravo, da li smeju, da li je po zakonu, da li krsi ljudska i manjinska prava itd..

Aman bre.

Pa da li treba nešto jače od trotineta i fotoaparata? Ne treba ti čak ni trotinet, može i peške.

O tome da li je po zakonu, ja lično ne postavljam ta pitanja. Da se ja pitam nepropisno parkiranje bi mogao da kažnjava svaki Policajac, Komunalni milicajac i opštinski inspektor i svako od njih to i može (jedino opštinski inspektor ne sme na kolovozu)

Daj bre, kako sada još i peške... Ajde ne zezaj; u gradu od 2mil stanovnika parkiranje ćeš da kažnjavaš peške ili biciklom i fotoaparatom? Sorry to zvuči baš glupo. Peške i te ostale mudrolije si imao desetinama godina unazad... To je ono kada prijaviš parkiranje na zelenoj površini, a komunalni inspektor je “izašao na teren, ali nije zatekao prekršaj” u prevodu zabole ga za tebe, tvoju zelenu površinu i prijavu... Ja ne znam da li čitaš šta pišeš i šta vi ljudi hoćete. Ova cela tema je ispisana, jer sistem nije valjao i sada ne valja ni kada se nešto pokuša, makar se nadamo da če se nešto promeniti, a ne odmah kontra svemu...
 
Ideja je u startu bila doba onda se u realizaciji pokvarola kupovinom skupih novih vozila mogla su se upotrebiti postojeca ajd da im damo 6 mjeseci probe da vidimo kako ce to da radi ....da pretpostavim nece kaznjavati drzavna vozila ....
 
@sjcam izvini a kako parking servis proverava naplatu i pisu kazne?
 
A kako će ako je neko u vozilu i stoji u traci i čeka neku osobu, ili mu se auto ugasio i pokušava da ga upali?
Da bi detektovao da stoji ili se kreće treba video zapis, jer na fotografiji svi stoje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760331#p760331:13qpbuu3 je napisao(la):
astrodule » Ned Jul 26, 2020 8:06 pm[/url]":13qpbuu3]Vesić kaže da sa bahatim u džipovima ne možemo da se borimo trotinetima.

Da li je ovaj čovek lud?

Znači nismo mogli da pišemo kazne jer smo imali lošija vozila od bahatih?!
Kad je to rekao? ima li neki snimak da se nasmejem? :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760957#p760957:79xlf9su je napisao(la):
srdjanprpa » 28 Jul 2020 08:04 pm[/url]":79xlf9su]@sjcam izvini a kako parking servis proverava naplatu i pisu kazne?

Pri tom su u tome VRLO efikasni i azurni.
 
Evo u praksi kako izgleda vertikalna signalizacija i par vozila koja su u prekršaju u Strahinjića Bana. Mnoga pitanja ostaju otvorena, ali mogu da kažem da sam bukvalno živeo za dan kada će se ova pojava iskoreniti.
20200729_083627.jpg


Žalosno je jedino što vlast dozvoljava legalnu divljačku izgradnju novih objekata, a dodatno podstiče i nelegalnu divljačku gradnju, bez ikakve izgradnje prateće komunalne infrastrukture. Tako i dolazimo u situaciju da parking mesta jednostavno nema, sa tendencijom dodatnog smanjenja. To može da ima i neke dobre posledice, da se narod malo pokrene (prvenstveno peške i biciklom) i smanji obime svojih cenjenih pozadina.
 
@sjcam već su ti drugi odgovorili kao što bih i ja. Samo bih dodao da ne znam koliko imaš godina, ali postoji legenda da su službena lica nekada peške obilazili svoje reone. Zvali su se pozornici i nekoliko puta su me legitimisali iz čista mira dok sam šetao ulicom.
Policijska kola sam viđao uglavnom samo pod rotacijom.
Sad je zasita retkost da vidiš policajca van automobila, pa razumem što se čudiš da neko i peške može da obavlja svoju dužnost.

Takođe postoji legenda da su viđani u autobusima GSB-a, pa ne znam zašto ne bi policajac sa NBG kod Opštine (gde im je sedište) seo na 73-jku i otišao do Blokova i tamo malo obišao reon.

Kako radnici Parking servisa dolaze do svog reona?
 
Mislim da su objave poput ovog tvita kontraproduktivne. Niti smo mi najsiromašnija zemlja Evrope, niti su automobili plaćeni po 119k evra. Oni koji izjavljuju ovakve stvari nisu ništa bolji od onih stručnjaka koji kupuju ovakve automobile za ove potrebe.
 
Cena novih vozila za kontrolu parkinga:

Vesić tvrdi da je svaki od 18 novih lend rover diskaveri džipova koštao 29.000 evra, plus dodatnih 4.000 evra za nadogradnju delova za slikanje i obradu podataka o nepropisno parkiranim vozilima. Problem je, međutim, što on ni ovoga puta nije govorio istinu. A istina je da je Parking servis u septembru 2019. sklopio dva, 86,9 miliona dinara vredna ugovora o lizingu, tako da svaki džip košta 41.000 a ne 29.000 evra. Uz to su u svaki morali da se ugrade hardver i softver, a Parking servis je Sistem za automatsko prepoznavanje registarskih tablica vozila putem mobilnog video-nadzora novosadskom Prokomsoftu platio 75,23 miliona dinara. Ako se ta suma podeli na 18 džipova, ispada da je ta dodatna oprema za svako vozilo koštala skoro 4,18 miliona dinara ili više od 35.500 a ne 4.000 evra. Kada se saberu cene za džip i dodatnu opremu, jedno „oko sokolovo“ koštalo je 76.500 evra. Auh, skoro kao novogodišnja jelka.

Izvor: http://www.nin.co.rs/pages/article.php?id=102354006
 
Vrh