Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Данас, Партизанске авијације, Беж.коса,изгледа д је и горио, сав је бео од праха.
15062015482.jpg

Видим касније одсекли стуб, ваљда се био превише накривио.
 
astrodule":1japh0b4 je napisao(la):
Na prvi pogled bahato, ali fizički ne postoji dovoljan broj parking mesta.
Blok 1, iza OŠ Duško Radović
Kako misliš "ne postoji dovoljan broj parking mesta"? Neko je postojeća mesta uklono preko noći?!?
 
Ne postoji onoliko parking mesta koliko ima automobila koja pripadaju stanarima tog bloka.

U tom bloku je čak rađeno i proširenje pre nekoliko godina kada su napravili mnogo novih parkign mesta, ali danas sam baš zagledao i sva ta mesta su popunjena, a kola su parkirana svuda gde je fizički moguće.
 
Nije to ništa iznenađujuće, fizički je nemoguće graditi do besvesti parking mesta. Koliko god parkinga izgradiš uvek se može desiti da imaš više automobila nego parking mesta.

Ono što mene šokira je da ljudi kupuju automobile, a da znaju da nema dovoljno parking mesta. Kupuju stanove u novogradnji, imaju automobil, i namerno ne kupe garažno ili parking mesto; kupuju stanove u starijim blokovima, i svesno idu na to da će se negde "uglaviti". Makar to bila i rampa za invalide, koga briga.

Parking mesta ima onoliko koliko ima, tu će se parkirati onaj ko prvi stigne, svi ostali moraju da potraže prvo propisno slobodno parking mesto. Nekada to može biti u kraju, nekada 1 kilometar od zgrade, a nekada možda samo apsolutno van grada može pronaći propisan parking, u tom slučaju neka parkira automobil u Bubanj Potoku ili Pećincima, pa prigradskim autobusom da se vrati do stana u Bloku 1. Ako mu to ne odgovara, ili neka kupi garažno/parking mesto, ili neka proda automobil i vozi se prevozom.

Trenutno u Beogradu ima cca 500.000 registrovanih automobila. Zamislite da ih sutra ima 2 miliona. Jel mi treba da se gušimo i uništimo sve ulice, trotoare, staze, parkove i zelenilo zbog toga što ljudi ne umeju da procene da li mogu da poseduju automobil ili ne?
 
Pazi, ja prvi prezirem automobile, ali auto mora da se ima (ako postoje materijalne mogućnosti), jer naš (gradski) prevoz ne pruža ono što bi morao.

Ja živim u staroj zgradi i moj blok (3) je planiran tako da postoji jedno parking mesto na 4 stana (kao i skoro celi stari deo Novog Beograda).

Snalazimo se nekako. Na sreću je blok planiran tako da ima široke trotoare i unutarblokovske saobraćajnice pa ne smeta mnogo parkiranje na tim mestima. Međutim, činjenica je da čim neko umre od samaca penzionera u taj stan dođe neko mlađi sa kolima.

Rešenje - podzemne ili nadzemne garaže, ali pošto je to skupo, onda ništa od toga. Verovatno će se morati "štrpnuti" još malo zelenila da se napravi još parking mesta (na sreću, zelenila ima dosta).

Stav da se kola parkiraju u Bubanj potoku ili Pećincima je malo ekstreman i treba težiti nekom prihvatljivijem rešenju.
 
Sve je prihvatljivije od trenutne situacije.

Kada bi vozači bili prinuđeni da ili parkiraju propisno ili ne parkiraju uopšte, onda im alternativa da plate 5-10-15-20 hiljada evra za garažno/parking mesto ne bi izgledala tako loša. Samim tim bi porasla potražnja, i vrlo brzo bi investitori počeli da grade podzemne/nadzemne garaže da zadovolje potražnju umesto besomučnog zidanja stambenog prostora (bez odgovarajućeg broja parking mesta).

Za one koji nemaju novca da priušte sebi garažu od 5-10-15-20 hiljada evra (a zamisli, za automobil imaju), njima će još primamljivije izgledati opcija da gradski prevoz plate 30 ili 50 evra mesečno, pa kad svi počnu da plaćaju gradski prevoz, onda ćemo i moći da očekujemo da se vozimo kao ljudi.

Ti široki trotoari i unutarblokovske saobraćajnice su zamišljene i izgrađene da poboljšaju kvalitet života ljudi koji žive u tim blokovima, a ne da budu zakrčeni automobilima.
 
Realnost zove probudi se pepperhat i dobro dosao na bb . To o cemu ti pises nece se desiti skoro mnogo ce save u dunav da se ulije
 
Znam ja vrlo dobro da se ništa u ovoj državi neće promeniti na bolje tako brzo, ali ne mogu da ne reagujem na glupo opravdanje za čistu bahatost.

Kao da uslikaš nekoga u sred krađe, i uz komentar navedeš - na prvi pogled bahato, ali plate su niske...
 
Meni lično bi odgovaralo da svaki vlasnik auta mora da plati i parking mesto blizu svoje zgrade, ali ljudi ovde misle da im parking mesto pripada po rođenju.
Ja sam veliki zagovornik garaža (koje se plaćaju), ali gradski oci ne razmišljaju u tom smeru.

Poslato sa telefona
 
Japanski sistem nemozes da kupis kola ako nemas parking da seto uvede u bg izbila bi pobuna .Mogli bi za pocetak da kontrolisu novogradnje da ima dovoljno mjesta
 
MOžda ponavljamo već 10 put istu priču, ali generalno sve nove zgrade imaju obavezu izgradnje minimum jednog parking mesta po stanu (ili 60m2 zaboravih), ali problem se pojavljuje iz razloga što niko ne sankcioniše što se ta ista parking mesta odmah prenamanuju u stambeni prostor ili slično.

Investitorima se isplti pošto ih skuplje prodaju, a građani su spremni da parkiraju po svim trotoarima kada niko neće da ih kažnjava pošto "nema" mesta.
 
Sutra da prođem parnom stranom od bloka 64 do 61našao bih između 50 i 100 automobila koji su ostavljeni toliko dugo na parkingu da su zarasli u travu, da se raspadaju od stajanja, slupani krševi ili da čak imaju SRJ tablice. Uglavnom ih ostavim da prođe šest meseci od isteka registracije, pa zovem inspekciju da nosi na otpad.
 
Pa svaki auto koji je zarastao u travu stohi duže od 6 meseci. Zašto inspekciju ne zoveš odma?
 
Nisam video d aje neko prokomentarisao:

"čuveni" trotoar na uglu Omladinskih brigada i Zorana Đinđića, ispred auto perionice i kafića ("Tanker", čini mi se) više nije zauzet parkiranim automobilima.

Nešto se tu desilo - automobili više nisu koso parkirani na trotoaru i biciklističkoj stazi, već paralelno, na onoj površini između trotoara i kolovoza (to odavno nije zelena površina).
 
@MilisaV
Толико им оставим да видим да ли ће сами решити то. Сећам се ситуације од пре десет година. Ауто је толико дуго стајао да је почело дрво да расте кроз њега.
 
Cesto kola stoje iz opravdanih razloga premine vlasnik desi se da istekne registracija a da ostavina nije tavrsena naidje pauk pokupi kola niko nemoze da podigne kola sabiraju lezarinu lezarina predje vrjednost kola i kola pod presu posalje parking servis
 
Posle 30 dana od isteka registracije, gubi se tablica. Da li ima negde zakon koji se odnosi na automobile kojima je poodavno prošao rok za registraciju Kod mene u kraju ima bar 5 komada kojima je registracija istekla još prošle godine.
 
Па то ти је тај закон о истеку регистрације.

Не регистровање аутомобила може да буде из више разлога, а најчешћи је велика старост аутомобила, некима папирологија није у реду (углавном сумњив увоз половњака), а неки опет не желе да плаћају порез на луксуз на аутомобиле преко 2000 кубика, који су увели жути док су били на власти.

Такви аутомобили углавном стоје по паркинзима, гаражама, двориштима кућа,.... Има још и возила која имају старе таблице, али ето власници из којекаквих разлога не желе да отуђе те аутомобиле.
 
Мени никада нису јасни са тим. Стоји ауто и распада се. Па, продај отпаду и узми неку пару. Овако на крају бачено све.
 
Кад бициклиста паркира на паркинг за аутомобиле


Протест инвалида против бахатих инвалида у мозак:
 
Vrh