Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Ја сам о саобраћају најмање учио у школи, а највише сам и кроз разговор са старијима, који имају дозволу или имају мозак и савест. Једино шта нас је школа научила јесте да се крећемо левом страном коловоза на отвореном путу и то је све.
ne znam gde si išao u autoškolu ali mene je bar instruktor učio o svemu.
 
Kad smmo kod vozača GSP-a. Da poštuju sve ne znam kada i kako bi se uključili sabraćaj. Zakon kaže da si dužan da pustiš autobus da se sigurno uključi u saobraćaj ako se uključuje sa stajališta. Medjutim koliko vozila propušta autobus?
Пропуштају, као што пропуштају и пешаке. Неко стане, а неко не.

Навео си само укључење у саобраћај. Шта ћемо са прекорачењем брзине, вожњом кроз две траке истовремено, недозвољеним заустављањем?
 
ne znam gde si išao u autoškolu ali mene je bar instruktor učio o svemu.
Ти си причао о школи, а не о ауто-школи. Што се обуке возача тиче, човек највише научи сам, када крене да вози да се креће.
 
Klasicni stereotipi. Sve zavisi koja bu**** je za volanom. Moze biti ok lik za volanom Brabusa, a moze biti i silikonska curka koja ni ne zna sta znaci pesacki prelaz. A moze biti i obrnuto. Jedino sto bih iz iskustva generalizovao je da smo kao nacija losi vozaci.
И "силиконска ћурка" је стереотип. Зашто би жена била лош возач?
 
Apsolutno svi prekoračuju brzinu, ne mogu to da im zamerim kada i ja vozim često iznad ograničenja, 50-60 nebitno. Voze često kroz dve trake da bi brže stigli na cilj, i meni smeta i ponekad se iznerviram ali opet ne mogu da zamerim jer razumem 50-60 ljudi koji se gužvaju u autobusu i ne žele dva sata da putuju kućama nakon napornog dana na poslu.
 
Apsolutno svi prekoračuju brzinu, ne mogu to da im zamerim kada i ja vozim često iznad ograničenja, 50-60 nebitno. Voze često kroz dve trake da bi brže stigli na cilj, i meni smeta i ponekad se iznerviram ali opet ne mogu da zamerim jer razumem 50-60 ljudi koji se gužvaju u autobusu i ne žele dva sata da putuju kućama nakon napornog dana na poslu.
Ти кад прођеш кроз конзолу где је камера и када возиш преко ограничења, добијеш казну. Исто се деси и када те сними радар. Шта се дешава са соларисима који иду 60 на сат кроз камеру?

И ја исто желим да брже стигнем на циљ, али не смем да уђем у жуту траку, пошто се то снима и кажњава.
 
И "силиконска ћурка" је стереотип. Зашто би жена била лош возач?
Nije rekao žena već silikonska ćurka. Ima razlike ;)

Ти си причао о школи, а не о ауто-школи. Што се обуке возача тиче, човек највише научи сам, када крене да вози да се креће
U školi se uče osnove neke jer ne budu svi vozači. U autoškoli dopunjuješ znanje, a kroz praksu ga stičeš i obnavljaš.
 
Procitaj ponovo, kazem moze biti i obrnuto. I dan danas se secam kada sam video u Poljskoj zenu koja parkira kamion sa 2 prikolice bolje od svih muskaraca.
Одлично.

Погледај када изађеш ноћу у град која се кола крећу и како се паркирају и возе. Погледај која кола возе преко 160 км/ч на аутопуту. Види на који начин учествују у саобраћају.
 
Nije rekao žena već silikonska ćurka. Ima razlike ;)


U školi se uče osnove neke jer ne budu svi vozači. U autoškoli dopunjuješ znanje, a kroz praksu ga stičeš i obnavljaš.
Ја сам у школи научио од државе и ових што долазе да причају само то да се иде левом страном и то је све. Шта ћемо за остало?

Чак ни тој ћурци не смеју да ударе ко колима.
 
Одлично.

Погледај када изађеш ноћу у град која се кола крећу и како се паркирају и возе. Погледај која кола возе преко 160 км/ч на аутопуту. Види на који начин учествују у саобраћају.
Moje iskustvo je pokazalo da su takvi pacijenti uglavnom nabudzeni BMW i VW 2003 godiste, cija ukupna vrednost ne prelazi 4000 EUR. Ne negiram da ima i ovih od 100k, ali nisam ih toliko primecivao.
 
Има и тих од 100 хиљада, али се ређе уоче јер их нема много.

Тај који се бахати, ради то јер зна да може.
 
Ја сам у школи научио од државе и ових што долазе да причају само то да се иде левом страном и то је све. Шта ћемо за остало?

Чак ни тој ћурци не смеју да ударе ко колима.
Pa ne znam šta su tebe učili, ali ako nisu, a ti si hteo da naučiš više, za to služi autoškola. Medjutim pošto se neki vode tvojom logikom da treba učiti samo ko hoće onda dobijemo to što pričaš. Verujem da nije svima lako da udaraju po kolima ali bi bar neki znak negodovanja da primeti ne bi bilo na odmet.
 
Ја сам учио да возим јер сам хтео. Учио сам саобраћајна правила јер ме је то занимало, а то шта се добије, најбоље говори то колико имам прекршаја. Не кажем да сам савршен, али до сада нисам радио оно што раде ови о којима разговарамо. Што се образовања тиче, никад није било више школа (јаслице, вртићи предшколско, школе приватне и државне, гимназије, факултети, фризерске академије) и никад мање знања по броју диплома. Највише људи сада иде у школу, а најмање знају.

Једно је негодовати, а други је ударати по хауби аудија а8.
 
Pa ti probaj da udaraš, možda ćeš naći neko olakšanje. Ne znam zašto te je škola toliko maltretirala ali totalna anarhija nije rešenje.

Учио сам саобраћајна правила јер ме је то занимало, а то шта се добије, најбоље говори то колико имам прекршаја. Не кажем да сам савршен, али до сада нисам радио оно што раде ови о којима разговарамо.
Eto, znači učio si i naučio ;) A to što neko ne nauči je stvar (ne)vaspitanja, (ne)podsticaja i (ne)primoravanja. Ja mog sina ću da primoram da nauči pravila saobraćaja hteo ne hteo, a ako ne želi super, neće dobiti dozvolu dok je sam ne zaradi.
 
Pa ti probaj da udaraš, možda ćeš naći neko olakšanje. Ne znam zašto te je škola toliko maltretirala ali totalna anarhija nije rešenje.


Eto, znači učio si i naučio ;) A to što neko ne nauči je stvar (ne)vaspitanja, (ne)podsticaja i (ne)primoravanja. Ja mog sina ću da primoram da nauči pravila saobraćaja hteo ne hteo, a ako ne želi super, neće dobiti dozvolu dok je sam ne zaradi.
Зашто мислиш да бих доживео олакшање, ако бих изударао ауди а8? Не бих рекао да би то решило проблем.

Ако не буде хтео да учи, неће ни доћи до дозволе.
 
@mariks
Све је већи број људи који ни не гледа када наилазе и одакле наилазе кола већ само прелазе улицу без осматрања пута, као и без успоравања приликом ступања на коловоз. Пешак је дужан да преко коловоза и бициклистичке стазе прелази пажљиво и најкраћим путем, након што се увери да то може да учини на безбедан начин.

Cini mi se da ti pogesno razumes zakon,nadji nam clan i stav ZOBS gde pise da pesaci mogu prelaziti kao muve bez glave, Nadam se da te nece skidati sa necije haube.
 
@mariks


Cini mi se da ti pogesno razumes zakon,nadji nam clan i stav ZOBS gde pise da pesaci mogu prelaziti kao muve bez glave, Nadam se da te nece skidati sa necije haube.
Ја први не прелазим тако улицу, а такође кажем да пешаци немају право тако да се понашају.
 
@mariks


Cini mi se da ti pogesno razumes zakon,nadji nam clan i stav ZOBS gde pise da pesaci mogu prelaziti kao muve bez glave, Nadam se da te nece skidati sa necije haube.
ajmo malo da se podsetimo autoškole


Dakle nigde ne piše da mogu da prelaze kao muve bez glave već ŠTA JE PEŠAČKI PRELAZ I OBAVEZE VOZAČA I PRAVA PEŠAKA KOD PEŠAČKOG PRELAZA. Nadam se da nećeš pokupiti na pešačkom nekog pešaka na haubi.


Član 23

Vozač je dužan da obrati pažnju na pešake koji se nalaze na kolovozu ili stupaju na kolovoz ili iskazuju nameru da će stupiti na kolovoz.

Kada prilazi pešačkom prelazu, vozač mora da prilagodi brzinu vozila tako da u svakoj situaciji koju vidi ili ima razloga da predvidi, može bezbedno da zaustavi vozilo ispred pešačkog prelaza.

Na delu puta na kome se kreću deca, odnosno su postavljeni saobraćajni znakovi o učešću dece u saobraćaju, vozač je dužan da vozi sa naročitom opreznošću, tako da može blagovremeno da zaustavi vozilo.
 
Мора да успори и да осматра, као и што и возач ГСП-а мора да заузме само једну траку, али то не раде.
 
Za one koji i dalje ne razumeju zakon i tumače ga po svom nahodjenju PEŠAK JE DUŽAN UKOLIKO NE PRELAZI PEŠAČKI DA TO URADI NA NAJBEZBEDNIJI NAČIN. Već je rečeno, najkraćim putem i kada se uveri da je bezbedno osmatrajući saobraćaj. Dakle pešački je jedno, kolovoz drugo. Nadam se da je malo jasnije.
 
Sve je to meni poznato ali i dalje mi nisi odgovorio na pitanje. Verovatno je tebi ok i da se ledjima izlazi na pesacki?
 
Мора да успори и да осматра, као и што и возач ГСП-а мора да заузме само једну траку, али то не раде.
Pričamo kako je pravilno, a ne kako ko odredjuje pravila. Posledice, ukoliko do njih dodje, snosi onaj ko je prekršio zakon.

Sve je to meni poznato ali i dalje mi nisi odgovorio na pitanje.
Kada budeš razumeo pitanje razumećeš i odgovor :sesir:
 
Последице сносе сви. Кад те ауто згази, сносиш последице, можда горе од законских. Још ако кренеш да удараш хаубу од аудија а8...
 
Да ли би тако смео да удари шаком по аудију А8 или мерцедесу Г 500? Да ли би смео (или могао ) да отвори врата на колима која коштају преко 50 000 евра? Шта да је била црна шкода суперб?

Велики број људи не успорава када прилази пешачком прелазу и то доводи до озбиљних проблема. Говорим о пешацима.
Veruj mi da mnogo veće budale, pogotovo one koje nemaju šta da izgube, voze lošije automobile od svih koje si pobrojao.
 
Vrh