jesam ja.. peglicu doduše nas četvorica smo je zaneli popreko, ne znam kako se čovek posle isparkirao mladost-ludostДа ли си некада тако покушао да помериш нечији ауто?
jesam ja.. peglicu doduše nas četvorica smo je zaneli popreko, ne znam kako se čovek posle isparkirao mladost-ludostДа ли си некада тако покушао да помериш нечији ауто?
Sada se ne bih ni usudio godine kičme koja nosi moju malenkost ne bi podnela više tako naprezanjeА да л бисте могли и голф 7 тако да однесете?
Verovao ili ne ima ljudi koji su se i time baviliО томе вам причам...
Да ли би тако смео да удари шаком по аудију А8 или мерцедесу Г 500? Да ли би смео (или могао ) да отвори врата на колима која коштају преко 50 000 евра? Шта да је била црна шкода суперб?OTAC PREVASPITAO BAHATOG VOZAČA NA PEŠAČKOM: Pogledajte snimak iz Šapca, roditelji ogorčeni zbog ovih scena
Strašna scena zabeležena je na jednom pešačkom prelazu u Šapcu. Naime, na snimku, koji ne nastao u naselju Majur, vide […]beograd.in
Има их више од четворице...Verovao ili ne ima ljudi koji su se i time bavili
Vozila koja smetaju drugim vozačima su druga kategorija, obično parkirana na putu i niko ne brani drugom vozaču da izadje iz auta i sankcioniše to vozilo. S obzirom da je veći problem kada je ometen prolaz pešacima verovatno se zbog toga više priča, a ovo kažem kao neko ko svakodnevno vozi.Из свега овога видим се обраћа пажња само на она возила која сметају пешацима, бициклистима и корисницима јавног превоза, док се возила која сметају другим возачима и осталим учесницима у саобраћају не помињу.
Šta ima da usporava ako je vidljivost dobra. Ne pričam o trčanju, nego o normalnom hodu. Usporavanjem će pešak samo sve učesnike da uspori, a dužnost auta je da propusti pešaka. To što kod nas često vozači neće ni da stanu pešacima je verovatno razlog zašto moraju da usporavaju, da vide da neće bu**** da ih udari.Велики број људи не успорава када прилази пешачком прелазу и то доводи до озбиљних проблема. Говорим о пешацима.
Пешак не сме изненада да ступи на коловоз. Толико о томе.Verovatno bi udario. Da je moje dete udario bih ja i da je auto od 100k, a kamoli 50. Pešaci i ne trebaju da uspore kada prilaze pešačkom prelazu i to jeste ozbiljan problem jer vozači ne poznaju pravila saobraćaja.
Vozila koja smetaju drugim vozačima su druga kategorija, obično parkirana na putu i niko ne brani drugom vozaču da izadje iz auta i sankcioniše to vozilo. S obzirom da je veći problem kada je ometen prolaz pešacima verovatno se zbog toga više priča, a ovo kažem kao neko ko svakodnevno vozi.
Све је већи број људи који ни не гледа када наилазе и одакле наилазе кола већ само прелазе улицу без осматрања пута, као и без успоравања приликом ступања на коловоз. Пешак је дужан да преко коловоза и бициклистичке стазе прелази пажљиво и најкраћим путем, након што се увери да то може да учини на безбедан начин.Šta ima da usporava ako je vidljivost dobra. Ne pričam o trčanju, nego o normalnom hodu. Usporavanjem će pešak samo sve učesnike da uspori, a dužnost auta je da propusti pešaka. To što kod nas često vozači neće ni da stanu pešacima je verovatno razlog zašto moraju da usporavaju, da vide da neće bu**** da ih udari.
Pogrešno razumeš zakon. To važi za prelaze van pešačkog. Pešak ne sme iznenada da stupi na kolovoz ali kretanje preko pešačkog nije iznenada. Vozač je dužan da uspori kada prilazi pešačkom i osmotri da li neko namerava da predje kolovoz, a ne obrnuto. Samim prilaženjem pešačkom se smatra namerom da se isti predje, a ako je samo stopalom zagazio na pešački smatra se da je već na putu. Otac sa decom gore je NAGAZIO na pešački sa namerom da isti predje dok vozač nije ni usporio ni pogledao. Da ih je udario završio bi u zatvoru, u svakom slučaju probaj da nekog udariš na pešačkom pa vidi kako ćeš proći. Na žalost nerazumevanje zakona, nepoznavanje i slobodno tumačenje čini da je sabraćajnih nesreća sve više. I što reče sundjer u Srbiji je navika da staneš ispred pešačkog da te neka bu**** ne bi ubila jer je velika verovatnoća da je kupio dozvolu. Probaj da tako voziš po inostranstvu pa javi kako si prošao. Možda ćeš se začuditi prizorom da automobili staju ispred pešačkog iako pešak stoji i da čak i ne trube.Све је већи број људи који ни не гледа када наилазе и одакле наилазе кола већ само прелазе улицу без осматрања пута, као и без успоравања приликом ступања на коловоз. Пешак је дужан да преко коловоза и бициклистичке стазе прелази пажљиво и најкраћим путем, након што се увери да то може да учини на безбедан начин.
Тема је голф 7, а не голф 2. Ко помера та кола голим рукама?Око померања аута - не мора се померити цео истовремено, него може предњи део мало па мало задњи, тако смо мој брат и ја једном померили комшијског Голфа 2, иако заједно не можемо ни 500кг из мртвог.
Ово око прелаза улице на пешачки по мени ће увек бити крив онај који са собом има око тону метала која може да убије некога, али и даље сматрам да би обе стране требало да буду обазривије, много много обазривије. У зони школе близу мене деца у неких 50% случаја не скидају очи са телефона док прелазе улицу, док око трећина возача успори и чачка телефон тих 20ак метара где су лежећи полицајци. Сад може да се каже да деци треба да се опрости јер су мали па самим тим и мање одговорни, али и они ће за 5-10 година постати возачи који пешачки виде као паузу за одговарање на поруке.
Можда би било паметно да се плате неко кога би деца од ~12 година послушала да им причају о безбедности о саобраћају или тако нешто. Док за одрасле врв раде само казне.
Не знам само како да реагујем када поред мене пролази ауто. Да ли да га ударим ногом, да ли да га гађам, да ли да станем испред њега?On zna zašto je udario, tvoje je da nagadjaš šta bi i ne bi. Upravo zato što si ti više puta nagazio i nisi reagovao dovodi do toga da niko ne staje. Ja apsolutno ne stajem nikome ako sam krenuo u prelaženje pa neka me udari, baš bi voleo da vidim kako će proći. Mislim da smo jedina zemlja u okruženju gde pešak staje na pešački da propusti vozilo, a ne obratno.
Ја сам о саобраћају најмање учио у школи, а највише сам и кроз разговор са старијима, који имају дозволу или имају мозак и савест. Једино шта нас је школа научила јесте да се крећемо левом страном коловоза на отвореном путу и то је све.Možda je tojota bahatija? Ja bar nisam primetio da skuplji automobili manje propuštaju pešake. Uglavnom je to većinom zbog nepoznavanja, a i nepoštovanja zakona. A u tvojoj utopiji gde niko ne bi išao u školu ako ne želi, pa tako i niko ne uči o bezbednosti saobraćaja i vozi po svojom proizvoljnom metodom kontam da bi se takvo društvo brzo završilo.