Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

dsc04483.jpg

a blok st***
 
Ovo su automobili ljudi koje rade na gradilištu (ili firmi).
Ako se uzme da parkiraju samo dok je tu gradilište, može da im se oprosti, a kada se ograda ukloni, naravno da tu nemaju šta da traže. Trotoar je i ovako dovoljno širok (hvala graditeljima Novog Beograda) i u 99% posto slučajeva ga koriste samo kupci iz Delta City-ja.
 
Ovo su automobili ljudi koje rade na gradilištu (ili firmi).
Ako se uzme da parkiraju samo dok je tu gradilište, može da im se oprosti, a kada se ograda ukloni, naravno da tu nemaju šta da traže. Trotoar je i ovako dovoljno širok (hvala graditeljima Novog Beograda) i u 99% posto slučajeva ga koriste samo kupci iz Delta City-ja.

Super, posebno dok se voze po trotoaru da se uprakiraju među decom, ženama sa kolicima i ostalim pešacima. Zato je Grad kao svinjac, pošto je OK da se malo istoleriše bahatost kada nekome to odgovara. Nismo nažalost daleko odmakli po pitanju urbanog života. Teško će se ovde nešto promeniti u skorije vreme.

PS: OK je i što su izgazili ovu zelenu površinu na slici dok su se pentrali po trotoaru među pešacima. Jadno i bedno, ali ako većini ne smeta - šta da radimo. Tako je kako je.
 
Ja prijavio pa da vidimo sta ce reci komunalni inspektor
 
Паркирали су се раније поред грађевине, улаз је из Уроша Мартиновића. Али су ту сада машине које раде на пробијању Рјепинове до Омладинских бригада и које раде паркинг и тротоар у Уроша Мартиновића.
Али ово није ништа наспрам каљуге и жабокречине 200 метара ниже, прекопута Кинеза у Блоку 70, и паркираних аутомобила на коловозу обострано прекопута Пирамиде.
 
A Uroša Martinovića je...?
U svakom slučaju, hvala na objašnjenju.
 
Znam zato ga cekam trazicu mu foto dokaz sa vremenom pa cu prijavljvati dok nekog nekazni
 
Nisam ni znao da se to vodi kao ulica, sa imenom. (Uršr Martiinović je bio arhitekta koji je projektovao neke od celina na NBG).

Što se tiče prijave, radite kako mislite da je najbolje, samo razmislite još jednom: ovo je gradilište, ljudi dolaze da rade na gradilištu a ne da bleje po kafićima, Vladimir je objasnio gde su do sada parkirali, a parkinga u okolini - nema.

A argument da smetaju ženama sa decom u kolicima i ostalim pešacima - kao što vidimo na slici - ne stoji (niti žene sa decom u kolicima nešto često prolaze tuda). Prošao sam baš tuda pre dve nedelje, kola su parkirana tik uz ogradu gradilišta i pored njih ima mesta na trotoaru da prođe kamion, a ne pešaci.
 
Видим да се дискусија захуктала око НБГ, а ја се враћам на паркирање у блату на паркингу за посетиоце ортопедског института на Бањици. Ево и неколико слика од пре неки дан.













 
@Djordjem
Hvala na slikovitom objasnjenju.
Moram priznati da izgleda sramotno jadno, bedno i lose.
Znam da veliki broj ljudi svakodnevno dolazi sto na preglede sto zbog prijema i otpusta iz bolnice, ali to nikako nije opravdanje za ovakvo bahacenje.
 
С обзиром да у граду не можеш наћи ниједан парк чији травњаци нису испресецани утабаним стазама онда ништа не чуди ни што се аутомобили паркирају у блату. Овде је изгледа већина алергична на зелене површине.
 
Утабане стазе по парковима су ти као колотрази на улици, а утабане стазе треба поплочати јер је људима место међу зеленилом.
 
Relja, mogu radnici parkirati kao što rade i ostali po firmama okolo, malo dalje. Pa oni bar mogu da parkiraju u bloku 70a i da prošetaju 150-200m do posla. U radno vreme stanovnici bloka odu kolima na posao i mesta ima. Ali ne, ovo je slučaj, moram parkirati 20m od radnog mesta.

Ovako će se na kraju i uništiti svi ovi široki trotoari uz Jurija Gagarina, ne u fizičkom smislu, već će ljudima postati najnormalnije (koliko to ludo zvučalo) da parkiraju po ovom troaru. Kao prekoputa i pored Piramide u visini 63. bloka i kao u 62, bloku pored sportskog centra (vašara) napravljenog u krugu škole. U oba slučaju nanose blato i ometaju pešake dok voze trotoarom.

Deo prekoputa Kineza i 70 bloka neću da pominjem, koliko je ono devastirano od bukvalno desetina priručnih majstora koji su otvorili tamo radionce i perionce da i ne pričam.
 
Nije da branim te ljude, pišem ovo zbog logike.
Nekako sam znao da će neko odmah spomenuti i parking u bloku 70a (i nije baš tako blizu, ja tu parkiram kada idem u DC a ne želim da kružim po garaži) ...
Ulica u kojoj su parkirali je sada gradilište, tu ima i službenih automobiča tih firmi, pomerili su se privremeno na trotar koji je dovoljno širok (i preširok), i kada se radovi završe, skloniće automobile.

Nemojmo baš biti bukvalisti na primeru najzabačenijeg, najbeznačajneg i najšireg i to još privremeno zauzetog trotoara (jednog njegovog dela) u Beogradu, dok se na drugim mestima zauzima cela širina trotoara, blokira saobraćaj, parkira na pešačkim...ovo je ništa.
 
На платоу испред библиотеке "Вук Караџић" која се налази у склопу театра Вук код зграде Општине Звездара (поред кафића Маршал) одавно су уништени покретни стубови који су спречавали пролазак аутомобила на тај плато. Сада се ту у зимском периоду када нема башти кафића паркира по 4-5 аутомобила уништавајући подлогу која претпостављам није пројектована да преко ње свакодневно прелази аутомобили. А поред тога и ружно делује са свим тим аутомобилима. Причао сам са саветником председника општине који ми каже "Не можемо ми ту ништа, ми поправимо, људи намерно колима гурају те покретне стубиће колима док се не поквари механизам". Наредних дана ћу све детаљно да сликам и да проследим неку жалбу - не знам само да ли комуналној инспекцији, полицији или неком трећем.

На слици доле ти стубићи се налазе иза жардињера са леве стране Корсе, а аутомобили пролазе на плато који је после десно од Корсе (наравно и Корса је "угурана" на тај плато и ствара препреку пешацима који излазе из парка код Више пословне степеницама).

 
Somi303":2i8y4nm7 je napisao(la):
Утабане стазе по парковима су ти као колотрази на улици, а утабане стазе треба поплочати јер је људима место међу зеленилом.
Utabane staze po parkovima su pravci kretanja korisnika. One su upravo kao sto kazes mesta koja treba poplocati.
 
Када су последњи пут сређивали Карађорђев парк (има више од десет година) управо су то урадили. Асфалтирали су стазе које су утабали неодговорни пешаци. Да би се два месеца касније појавиле нове утабане стазе између тих асфалтираних и тротоара. Тако да правци кретања немају везе са тим.
Неће прећи пет километара, па мора да пресече преко траве, већ пет метара.
Али да не идем више ван теме.
 
Парк је ту због грађана, нису грађани ту због парка. Ја бих први газио куда ми је брже да прођем јер су паркови ретардирани и стазе су ретардирано урађене у већини случајева.
 
Супер. Теби одговара тако, другом би одговарало на други начин, трежем на трећи итд. Зато најбоље да се ретардирани паркови скроз асфалтирају и да само понеко дрво вири и клупица у близини.
 
Постоје разни материјали за стазе, не мора свака бити асфалтирана. Не чине парк трава и асфалт на стази, може то много боље..
 
Postoji tema o parkovima a i postoji nesto sto se zove peijzazna arhitektura
 
Juče bajah iza onih novih zgradica u Bloku 64 i ono tamo je haos.

U pitanju je jednosmerna uličica koja ide ka školi. Desni deo kolovoza je pretvoren u parking i mimoilaženje je već egzibicija. Sa strane su kola parkirana svuda, baš je haotično.

Blok-64-haos.jpg


https://www.google.rs/maps/place/Jurija ... 250c?hl=en

Livada pored je kao stvorena da se uz nju naprave parking mesta ili malo veći parking. Takođe, na kraju slepe ulice postoji livada gde može da se napravi mesto za okretanje vozila, kao i parking za ljude koji dolaze po decu u školu.

https://www.google.rs/maps/place/Jurija ... 250c?hl=en
 
Vrh