Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

dsc08330.jpg

topcider
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6vjRu0RCUe4[/youtube]

Ovo je za doživotno oduzimanje dozvole, ništa manje.

A nadležni bi ovde mogli da postave kameru.
 
Стоји да су траке у Цара Душана у Земуну нељудске, уске... али ово стање је чиста бахатост, редовна вожња у обе траке, без разумног разлога често од стране возача ГСП. Остали су такође нестрпљиви па је њихова крајност претицање преко пуне линије. Лоше стање ствари...
 
Saobraćajna Kamera":zth0o0gy je napisao(la):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6vjRu0RCUe4[/youtube]

Ovo je za doživotno oduzimanje dozvole, ništa manje.

A nadležni bi ovde mogli da postave kameru.

@Саобраћајна Камера, у ком делу града је ово што си снимио ? Не могу да оценим по снимку где је то !
Не би било лоше да уз сваки снимак напишеш и у ком делу града је то било (то што си снимио).

Видим да си и ти члан, као и ја, форума "Гаража" и да ове снимке постављаш на оба форума. Настави само тако, јер кроз твоје око (камеру) сазнамо колико, на жалост, има бахатих возача у нашем граду.
 
На снимку је аутобус 23 а део је Видиковац/Кошутањак/Филмски град (нешто од та три), не разликујем то :D
 
Na skoro svakom snimku postoji informacija sa koordinatama Google maps. Nema samo tamo gde sam kombinovao snimke sa 2 ili više lokacija.

Ova konkretna lokacija je Kneza Višeslava, kada se prođe Košutnjak ka Vidikovcu. Prvo autobusko stajalište između Avala filma i crkve Sv. Luke.

@Гага: vidiš i sam da ne odustajem, a znaš dobro kakvi sve vetrovi duvaju :)

Duboko verujem da će ovo što radim jednog dana doneti nekakav rezultat, bilo šta što bi doprinelo da ovakve stvari nestanu iz saobraćaja.
 
Борчанац":3u8e99bh je napisao(la):
Стоји да су траке у Цара Душана у Земуну нељудске, уске... али ово стање је чиста бахатост, редовна вожња у обе траке, без разумног разлога често од стране возача ГСП. Остали су такође нестрпљиви па је њихова крајност претицање преко пуне линије. Лоше стање ствари...

Ovako voze i u Kralja Milana, ali ja ih podržavam. Zbog užasnih rupa i slivnika koji se nalaze uz trotoar. Pa neka malo sačuvaju autobuse...
 
Borčanac, jednom sam se zezno pa vozio desnom trakom kroz Cara Dušana u Zemunu, neće više da mi se ponovi... Ovi autobusi se bar uvuku u stanice, tako da ne prave neku veliku gužvu, ovde i ja moram da se složim da moraju i oni da sačuvaju bar malo autobuse.
 
kopmania":1oweiif8 je napisao(la):
Pa neka malo sačuvaju autobuse...
da, da sacuvaju autobuse a pritom uniste kolovoz na kome cemo mi posle da unistimo automobile...
 
Како мрзим кретене који секу кривину при брзини од 30-40км/х, а фазон могао би са 120км/х туда да прође :bash:
 
I dalje mislim da je trebalo žrtvovati jednu traku za koso parkiranje. Ne mogu vam opisati osećaj kad se krećete gradom u kome nema automobila na trotoarima (npr Beč)
 
Da se to rijesiti stubicima i visokim kaznama ,ali treba ponuditi alternativu
 
Naravno da je trotoar za pesake a kolovoz za automobile. Normalno bi bilo i da je parking na kolovozu tacnije u nivou kolovoza, a ne na trotoaru, ali koga ovde briga za normalnost.
Sto se tice ove fotke sa parkiranim vozilima na bici stazi, meni nije jasan projektant ove saobracajnice.
Bici staza sa obe strane ulice je tuska i pri tom krivuda na mnogim mestima bez razloga. Na desnoj strani postoje i kolski ulazi u dvorista koji nisu izvedeni u nivou vec je svaki spusten u odnosu na plocnik. Koji je rezultat postignut?
Niti imamo pristojnu bici stazu, niti pristojna prava parking mesta, niti su prilazi ovim kucama kako treba, a posebno sto ce sigurno doci do ukrupnjavanja parcela i izgradnje novih objekata.
Naravno da je kudikamo bolje nego sto je bilo, ali je propustena sansa da se odradi zaista kvalitetno resenje. Kao posledica ovde ce se uvek slikati fotke za rubriku 'bahato parkiranje' a biciklisti ce koristiti mnogo vise drugu stranu vojvodjanske.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Beogradski vozači iz pakla: Udaraju retrovizorima, prete ubistvom, turiraju, prskaju..
Prolaznici duž trotoara koji povezuju novobeogradske blokove 62 i 64 već godinama se sa pravom pitaju da li se nalaze na saobraćajnici pošto se provlače između parkiranih automobila ili sklanjaju od naleta bahatih vozača.
465531_bahata-voznja-04-foto-citalac-blica_f.jpg

465529_bahata-voznja-02-foto-citalac-blica_ig.jpg

465530_bahata-voznja-03-foto-citalac-blica_ig.jpg

465528_bahata-voznja-01-foto-citalac-blica_ig.jpg

Jedan od brojnih Novobeograđanina kojima je dozlogrdila uzurpacija pešačke staze od strane bezobzirnih vozača dostavio je našoj redakcije slike kao dokaz te bahatosti.

- Na fotografijama se vidi petnaestak parkiranih (mahom luksuznih) automobila na trotoaru, kao i vožnja trotoarom dva automobila, dok je vožnja trećeg zabeležena na snimku. Takođe se vidi i improvizovani parking na igralištu iza benzinske pumpe i prilaz do kojeg se dolazi istim onim trotoarom, a isto tako i posledice na trotoaru jer nije pravljen za vožnju motornim vozilima - napisao je naš čitalac koji je želeo da ostane anoniman.

Čitalac posebno naglašava rizik sa kojim se pešaci susreću na ovoj stazi.

- Vozači voze pored pešaka bez usporavanja kao da smo mi na Jurija Gagarina a ne oni na trotoaru, turiraju iza vas ako se ne sklonite, trube, prskaju vas barama ako su primorani da skrenu sa trotoara, ne prezaju ni da vas "poguraju" levim retrovizorom ako je druga opcija da desnim poguraju kontejner, a ima i onih koji izađu iz automobila, mlataraju prvo značkom a zatim i pištoljem preteći da će vas sledeći put ubiti - jada se čitalac.

On dodaje da se taj trotoar nalazi na trasi između dve osnovne skole, u 62. i 64. bloku, i da svakodnevno osnovci ovom stazom odlaze i dolaze iz škole. Trasa je, kako kaže, i jako prometna zbog podzemnog prolaza kojim se najlakase stize do pijace u bloku 44, Doma zdravlja, "Piramide" i gradskog prevoza.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/462475 ... ju-prskaju
 
У Војвођанској је затворена крајња десна трака (због радова који су заостали ваљда) и наравно то су сви искористили да се укосо паркирају.
Исто као код Белвила у Ђорђа Станојевића где је предвиђено паралелно паркирање. Једне године због снега су их пустили да се тако паркирају и две године након тога и даље је катастрофа. Трака је уска за косо паркирање, па је већина њих задњим крајем и у средњој траци. Још су се раширили скроз до семафора, па затворе и траку за скретање десно где постоји условна стрелица на семафору.
Док у Јурија Гагарина нису навели у тексту да је том дужином цела десна трака затворена паркираним аутомобилима. Понекад и аутобуска станица. Спустила ст*** ивичњак да могу лакше преко станице на тротоар. А вожња по истом се протеже скроз до вулканизера преко пута блока 70.
 
direktor":37shty2a je napisao(la):
Da se to rijesiti stubicima i visokim kaznama ,ali treba ponuditi alternativu
Kakvu alternativu ? Od starta nista ne valja, Dup je pravljen ne prema interesu vecine nego odabranoh pjedinaca, koji su DUP iskoristili, odnosno napravili prema sebi da bi se "legalno" obogatili. Koji je interes da se u centralnim gradskim opstina vrse masovne nadogradnje, povecanje kvadrature, kada infrastruktura to ne prati ?
Zbog cega nisu zidana naselja na obodima grada? Odgovori su jdnostavno, infrastruktura kosta, najjeftinije je da nista ne ulozis, nego samo nadzidas i ides dalje. Tako su nadzidali, dozidali sve sto su stigli, bez ikakve infrastrukture koja to moze da podrzi. Imamo sada ulice u kojima je nekada bilo 20 vozila a danas 200 dok se broj javih parking mesta smanjio u odnosu na period kada je bilo samo 20 vozila u istoj ulici. Svuda je tako, ali to nije sve, obzirom da su toliko bahati, odnosno da im niko nista ne moze, ni zakon onda ne postuju, pa prilikom projektovanja povecavaju broj stanova na vec nadzidanim objektima a nova parking mesta ucrtavaju tako sto jednostavno smanje crtez zutomobila, pa onda tako u kocku 2m x 3m ucrtaju 6 auomobila iako ni jedan nemoze tu da stane. Sve se to odobri, pecatira i idemo dalje..
Sta ocekivati od drzave u kojoj sve tako fukcionise, a kada to uocite nemate kome da se zalite, odnosno imate, ali ti kojima se zalite imaju preca posla ili vas smatraju za smaraca koji ne shvata da sve to tako bas treba da bude.
 
direktor":qrhrnxqx je napisao(la):
Da se to rijesiti stubicima i visokim kaznama ,ali treba ponuditi alternativu
Kakvu alternativu ? Od starta nista ne valja, Dup je pravljen ne prema interesu vecine nego odabranih pojedinaca, koji su DUP iskoristili, odnosno napravili prema sebi da bi se "legalno" obogatili. Koji je interes da se u centralnim gradskim opstinama vrsi masovna nadogradnja, povecava kvadratura, kada infrastruktura to ne prati ?
Zbog cega nisu zidana naselja na obodima grada? Odgovori su jednostavni, infrastruktura kosta, najjeftinije je da nista ne ulozis, nego samo nadzidas i ides dalje. Tako su nadzidali, dozidali sve sto su stigli, bez ikakve infrastrukture koja to moze da podrzi. Imamo sada ulice u kojima je nekada bilo 20 vozila a danas 200 dok se broj javih parking mesta smanjio u odnosu na period kada je bilo samo 20 vozila u istoj ulici. Svuda je tako, ali to nije sve, obzirom da su toliko bahati, odnosno da im niko nista ne moze, ni zakon onda ne postuju, pa prilikom projektovanja povecavaju broj stanova na vec nadzidanim objektima a nova parking mesta ucrtavaju tako sto jednostavno smanje crtez automobila na projektu, pa onda tako u kocku 2m x 3m ucrtaju 6 auomobila iako ni jedan ne moze tu da stane. Sve se to odobri, pecatira i idemo dalje..
Sta ocekivati od drzave u kojoj sve tako fukcionise, a kada to uocite nemate kome da se zalite, odnosno imate, ali ti kojima se zalite imaju preca posla ili vas smatraju za smaraca koji ne shvata da sve to tako, bas treba da bude.
 
Fali jedna zuta linija koja bi ukazivala vozacima karavana da kad nju predju da znaju da blokiraju saobracaj
 
Somi303":1hl5x71j je napisao(la):
Да није паркинг мало преблизу шина?
1656232_440459396056512_468357828130238237_n.jpg


direktor":1hl5x71j je napisao(la):
Fali jedna zuta linija koja bi ukazivala vozacima karavana da kad nju predju da znaju da blokiraju saobracaj

Ne fali nista. Licno vozim karavana dugackog 4.75m i savrseno znam gde se nalazi zadnji kraj mojih kola.
I da ne znam dovoljno je proci iza i videti. Ovaj genije (ili genijalka) lepo moze da vidi da su linije iscrtane na asfaltu koje obelezavaju parking 'ispod' njegovog vozila sto znaci da je zadnji deo vozila van obelezenog parking mesta.
Ne radi se o neznanju, vec o bahatosti, tako sveprisutnoj u nasem gradu.


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Vrh