Hmm, zanimljivo, ako bih ja usao metar u kruzni tok, prednji branik da mi je ovde gde sam obelezio crvenom, ja bih imao prednost nad vozacima koji su vec u kruzom toku ili ti vozacima koji mi dolaze sa moje leve strane. Jer tako gledano oni po pravilima kruznog toka su "iza mene"nije, nego je iz krajnje leve trake krenuo da se iskljucuje a gospodja sa skodom iz pravca zemuna to nije ocekivala kada je uletela u KT, e sad ona je vec usla i bila u krajnjoj desnoj traci, on je sekao 2 trake da izadje
Ko je kriv:
1. po "starim" pravilima ONA jer je on vec u KT i "ima prednost"
2. po "novim" pravilima ON jer je menjao pravac (trake) i bio je duzan da propusti sav saobracaj iz traka koje sece
3. Drzava jer nikako da resi ovaj imbecialn KT
stao mu na mesto?Ovo je za spajanje vise tema parkiranje, bezbednost, crna strana medelje i beli komunalcix.com
x.com
Ti ako stanes na to mesto si i dalje u spoljnjoj traci.Hmm, zanimljivo, ako bih ja usao metar u kruzni tok, prednji branik da mi je ovde gde sam obelezio crvenom, ja bih imao prednost nad vozacima koji su vec u kruzom toku ili ti vozacima koji mi dolaze sa moje leve strane. Jer tako gledano oni po pravilima kruznog toka su "iza mene"
Pogledajte prilog 216756
Aha, al pogeldaj sad ovoj videoTi ako stanes na to mesto si i dalje u spoljnjoj traci.
Zavisi od toga da li je taj neko ko je u kruznom toku dao levi zmigavac da izlazi ili se prestrojava.
Ako jeste, i ti stanes tu sa branikom, oduzeo si mu prednost. Jer on je na putu sa prvenstvoom cak i ako se prestrojava iz unutrasnje u spoljnu.
Ako nije dao zmigavac i vozi unutrasnjom trakom, ti najnormalnije stajes u spoljnu traku i onda on mora da te propusti ako hoce u spoljnu. Kao i bilo gde na putu koji je prav sporednom ulicom sa desna.
Ali ko ce dokazati da on nije dao zmigavac? Gledace se da je on u kt a ti ulazis.
Oni pricaju o situaciji u kojoj oboje vec vozite kruznim tokom i ovaj iz unutrasnje se prestrojava. Tada svakako imas prednost u spoljnoj.Aha, al pogeldaj sad ovoj videood 19:10 vremena.
Po ovome sto ova dvoica pricaju ja imam prednost jer sam u spoljnoj traci, nebitno da li su dali migavac ili nisu i da li hoce da izadju iz kruznot toka ili nece, ja sam vec u kruznom toku i moraju mene da propuste
Ona nije jos usla u kruzni tok, pritom udarila ga je pozadi.2. po "novim" pravilima ON jer je menjao pravac (trake) i bio je duzan da propusti sav saobracaj iz traka koje sece
Mozes izaci iz koje god trake hoces, zakonski, ali moras gledati jel ide neko desnim trakama.Koje je to pravilo da ja moram da izadjem iz kruznog toka u spoljnoj traci?
btw: sasvim dobro poznajm kruzne tokove i pravila u njemu, al ovo sto je pisao locohatman pod tackom dva, novo pravilo, sta je to novo pravilo i kako je to novo pravilo da je kriva osoba koja izlazi iz kruznog toka a udari je osoba koja ulazi u kruzni tok koja po meni jos nije usla u kruzni tok.
Na ovom kruznom toku, na bas ovom izlazu ja retko kad izlazim iz njega iz spoljne trake, bas zbog ovakvih situacija, ako nema nikoga onda idem u desnu traku, al ako ima auta i to ako je neka kolona bezim u levu traku sve sa migavcem i dobro motrim na aute koji hoce da se ukljuce.
izgleda bitka dva titana oko mesta pod prozorom, i nesposobna policijastao mu na mesto?
To je zemljiste zgrade, nije ulica. Stambena zajednica moze svoju parcelu da koristi kako se dogovore koliko znam. Ne znam da li se to odnosi i na to gde ce parkirati.Koliko vidim ovde postoji regularna zona a paralelno sa njom i neka "privatna" mesta.prespostavljam ilegalna
Pravilo je po propisima, naravno možeš i iz unutrašnje pod uslovom da nemaš nikoga ali bi trebao da se prestrojiš na vreme i bezbedno napustiš kružni tok. Ali ljudi seku kako kružne tokove tako i raskrnice pa uleću levo iz trake za desno...Koje je to pravilo da ja moram da izadjem iz kruznog toka u spoljnoj traci?
btw: sasvim dobro poznajm kruzne tokove i pravila u njemu, al ovo sto je pisao locohatman pod tackom dva, novo pravilo, sta je to novo pravilo i kako je to novo pravilo da je kriva osoba koja izlazi iz kruznog toka a udari je osoba koja ulazi u kruzni tok koja po meni jos nije usla u kruzni tok.
Na ovom kruznom toku, na bas ovom izlazu ja retko kad izlazim iz njega iz spoljne trake, bas zbog ovakvih situacija, ako nema nikoga onda idem u desnu traku, al ako ima auta i to ako je neka kolona bezim u levu traku sve sa migavcem i dobro motrim na aute koji hoce da se ukljuce.
Upravo to, ona je kriva okreni obrniMozes izaci iz koje god trake hoces, zakonski, ali moras gledati jel ide neko desnim trakama.
Tacno je da si u spoljnu usao tek kad predjes kruznicu, tako da ova zena nije jos ni u spoljnoj. Na ovom mestu ona je kriva jer je prosla na trougao, a trougao je trougao, nebitno da li je izlazak iz kt ili obican put.
Da, ali ovo se ne odnosi na ovaj primer. Na slici mozes videti da je kruzni tok daleko od ovog udesa. Pomenuti auto nije jos ni usao u njega, a vec je napravio sranje.nije, nego je iz krajnje leve trake krenuo da se iskljucuje a gospodja sa skodom iz pravca zemuna to nije ocekivala kada je uletela u KT, e sad ona je vec usla i bila u krajnjoj desnoj traci, on je sekao 2 trake da izadje
Ko je kriv:
1. po "starim" pravilima ONA jer je on vec u KT i "ima prednost"
2. po "novim" pravilima ON jer je menjao pravac (trake) i bio je duzan da propusti sav saobracaj iz traka koje sece
3. Drzava jer nikako da resi ovaj imbecialn KT
Dakle, ukoliko izlaziš na prvom isključenju trebalo bi da u kružni tok uđeš desnom trakom i pratiš spoljašnju traku kružnog toka do isključenja. Ukoliko izlaziš na poslednjem isključenju, trebalo bi da iz leve trake uđeš u unutrašnju traku kružnog toka i zatim se prestrojiš na vreme pred izlazak.
Pravila su slična i kod kružnih tokova sa više traka, s tim što kretanje zavisi od horizontalne i vertikalne signalizacije, odnosno znakova. Prednost i ovde uvek imaju vozila koja se kreću unutar kružnog toka. Jedno pravilo se kod nas često krši, jer vozači iz unutrašnje trake ne propuštaju one iz spoljašnje! Vozač iz unutrašnje trake (bliže ostrvu) mora da propusti vozača iz spoljne trake kao da je u pitanju klasično prestrojavanje na putu sa dve trake, i to uz obavezno davanje migavca. Potpuno isto kao da voze na običnom putu sa dve ili tri trake. Zapamtite – vozila koja se kreću u spoljnoj traci imaju prednost! Sigurno se pitate šta onda raditi ako je gužva u spoljnoj traci, pa nije moguće da se isključite. Možete da napravite još jedan pun krug oko ostrva (što je vrlo retka opcija) ili da sačekate u unutrašnjoj traci dok se ne ispune uslovi za prestrojavanje.
Kružni tokovi sa više traka bi na ulazu trebalo da imaju znak za prestrojavanje, pa morate unapred odlučiti kojom trakom ćete se kretati, odnosno gde ćete se isključiti sa kružnog toka. Međutim, svi smo mi svedoci da to u praksi ne funkcioniše baš ovako, jer se često dešava da se neko vozi spoljnom trakom sve vreme iako se isključuje na trećem ili četvrtom izlazu. Veoma je važan izbor prave trake, zato logično razmislite gde treba da se isključite sa kružnog toka još pre nego što u njega uđete – ukoliko izlazite na prvom isključenju, trebalo bi da u kružni tok uđete desnom trakom i pratite spoljašnju traku kružnog toka do isključenja. Ukoliko izlazite na poslednjem isključenju, trebalo bi iz leve trake ući u unutrašnju traku kružnog toka i zatim se prestrojiti na vreme pred izlazak. Svako ko se vozio beogradskom Slavijom zna da nisu baš sva ova „školska pravila“ lako primenljiva na licu mesta, jer iako vi znate pravila, morate stalno gledati i šta rade drugi vozači oko vas.
Ovo je za spajanje vise tema parkiranje, bezbednost, crna strana medelje i beli komunalcix.com
x.com
Ili je zona bila ranije a stanari napravili mesta samostalno bez konsultacije? Pre bih išao na tako neštoOčigledno parking mesto privatne parcele, sad da li zajedničke svojine ili verovatnije od ovog siledžije. U svakom slučaju greška javnog p-ća koje je zoniralo prostor ispred.