Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Preksinoć je pauk odneo opet automobil sa istog mesta gde je i mene pre dvadeset dana. Od komšija sam saznao da gotovo svakodnevno odnesu po neki sa istog mesta. Zašto?
Žuta linija ide od kontejnera pa do prvog automobila posle belog golfa2 (mislim da je to lada), ali je pauk odneo samo ovaj crveni BMW, nameračio se i na jedan automobil ispred ali se vlasnik pojavio na vreme.
Obrazloženje za nošenje je "parkiranje na trotoaru"
Automobil definitivno ne ometa saobraćaj, ne ometa pražnjenje kontejnera,ne ometa prolaz pešacima, ne smeta za ulazak u garažu... zašto se onda odnosi? Zar nije normalno da se u tom slučaju napiše kazna za nepropisno parkiranje? Ovako su olakšali vlasnika za 12 000 dinara.


parki1.jpg

parki2.jpg

parki3.jpg

parki4.jpg

parki5.jpg
 
Moravac":36iqvhkx je napisao(la):
Preksinoć je pauk odneo opet automobil sa istog mesta gde je i mene pre dvadeset dana. Od komšija sam saznao da gotovo svakodnevno odnesu po neki sa istog mesta. Zašto?
Žuta linija ide od kontejnera pa do prvog automobila posle belog golfa2 (mislim da je to lada), ali je pauk odneo samo ovaj crveni BMW, nameračio se i na jedan automobil ispred ali se vlasnik pojavio na vreme.
Obrazloženje za nošenje je "parkiranje na trotoaru"
Automobil definitivno ne ometa saobraćaj, ne ometa pražnjenje kontejnera,ne ometa prolaz pešacima, ne smeta za ulazak u garažu... zašto se onda odnosi? Zar nije normalno da se u tom slučaju napiše kazna za nepropisno parkiranje? Ovako su olakšali vlasnika za 12 000 dinara.

Nažalost u Srbiji je dozvoljeno i mislim da to mora da se menja. U nekim zemljama ukoliko vozilo koje je nepropisno parkirano ni na koji način ne ugrožava druge učesnike u saobraćaju (vozila, pešake, bicikliste....) ne može biti odneto, već mu se napiše kazna, i eventualno postavi kandža na točku.
 
kada im dojadi stalno nošenje sa jednog istog mesta vozila koja zapravo nikog ne ugorožava
jednostavno ,,došapnuce,, ime telefonske Tužibabe, koja tako vreba svoje žrtve sa prozora 8)
 
Ma kakvi stubici?!
Najbolje tarabe da postavimo svuda! Po trotoarima stubici, izmedju traka (kao kod sajma) ograde??? Na sta lici ovaj grad? Na Alkatraz? Idiotska resenja.
Postoje kazne i primena istih je najbolji i najdelotvorniji lek.
Prodje policajac, nakaci na brisac kaznu. Bahati plati, plus mu se upisu bodovi. Ponovi isti prekrsaj, kazna i dupli bodovi. Ako u kratkom roku treci put ponovi isti prekrsaj oduzima mu se dozvola privremeno ide na casove koje sam placa. Isto vazi za pesake, bicikliste. Ista pravila za sve ucesnike u saobracaju.
To je resenje, a ne da trotoare pretvorimo u ruglo.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Nemamo mi toliko nepodmitljivih saobracajaca ,stubici neprimaju mito jedino mnogo bahati ih polome posjeku
 
U ovoj krizi naj delotvorinije je da svaki gradjanin koj prijavi uz propratnu fotografiju nepropisno parkiranje
dobije proviziju od 10 % od predvidjene kazne tj 1.200 din po okončanju saob. prekršajnog postupka

To bi bio pristojan prihod svakom nasem (ne zapslenom) gradjaninu
a garantujem da mesec dana po prvoj izvršenoj prijavi i isplati
bahato parkiranje bi bila samo misaona imenica u Bgdu

Već postoji gradjansko hapšenje lopova, zakonska provizija 10 % poštenom nalazaču
kao i presude na osnovu dostavljene fotografije prolaska na crveno
znači da zakonu nisu strani ni pojmovi ni postupci pa ni isplata
te bi jednim pod zakonskim aktom brzo ovo moglo da zazivi

Na žalost znamo ko su naj bahatiji, te oni ovo nikada neće dozvoliti
 
DSC00052_zpsaee76e36.jpg

Ако се дубоко загледате у слику, видећете паркинг сервисов камион који покушава да се провуче кроз трамвајску баштицу на Устаничкој док најлаганије блокира трамвају пролаз (проклет био возач овог џипа и мој преспори очајни фон :) )
Реч је о овоме (за оне који не знају како изгледа)
http://binged.it/1cskWrM
 
Mana stubića je što su ružni i što je dovoljno da se jedan izvali pa da može da se ponovo penje na trotoar. Najlakši i na duže staze prihvatljiv predlog je ovaj Lakijev (kazna na brisač) i slanje plave koverte na kućnu adresu (u slučaju da neko skloni kaznu pa vlasnik ne zna za nju).

Ovaj sistem se poveže sa sistemom za registraciju vozila pa ne možeš da registruješ vozilo ako imaš nešto neplaćeno. Uz ovo je potrebno graditi parkirališta (podzemne, nadzemne, fast parkove) svuda gde je kritično.

I naravno onaj sistem gde pauk nosi samo vozila koja direktno ometaju saobraćaj, pešake i bicikliste.

Naravno to će biti moguće kad se ljudi budu zapošljavali po stručnosti i CV-u, a ne preko veze (porodične, stranačke...)
 
Ima li neki link ili neko da napise, gde nije dozvoljeno parkiranje (koliko daleko od zebre, kontejneri, ulazi, trotoari itd..) i da li mora biti obelezeno to mesto horizontalnom signalizacijom? Mnogo je proslo od kako sam polozio voznju.
 
15 metara od autobuske stanice, 5 metara od raskrsnice, sirina trotoara koji mora da se ostavi za pesake je 1.6 metara, mora biti obelezeno znakom da je parkiranje na trotoaru dozvoljeno, inace nije.
 
laki72":1be5quxy je napisao(la):
Ma kakvi stubici?!
Najbolje tarabe da postavimo svuda! Po trotoarima stubici, izmedju traka (kao kod sajma) ograde??? Na sta lici ovaj grad? Na Alkatraz? Idiotska resenja.
Postoje kazne i primena istih je najbolji i najdelotvorniji lek.
Prodje policajac, nakaci na brisac kaznu. Bahati plati, plus mu se upisu bodovi. Ponovi isti prekrsaj, kazna i dupli bodovi. Ako u kratkom roku treci put ponovi isti prekrsaj oduzima mu se dozvola privremeno ide na casove koje sam placa. Isto vazi za pesake, bicikliste. Ista pravila za sve ucesnike u saobracaju.
To je resenje, a ne da trotoare pretvorimo u ruglo.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2

Apsolutno netačno. Prošetaj malo do Londona i drugih većih gradova u Evropi i Americi - svuda su lepo postavljene zapreke ili su visoki trotoari i niko ne obraća pažnju na to više. Svakako da lepše izgleda par dekorativnih stubića nego gomila krševa i smeća od automobila po celom gradu, razrovarene zelene površine, blokirane saobraćajnice, kante sa uključena sva četiri migavca i sl.

Jasno je da policija nema kapacitet da kazni sve bahate vozače, jer su ljudi ovde previše isfrustrirani i bahati. Zaje*******ava ih šef na poslu, jer mu se može; žena im njake kod kuće, jer nemaju kintu; deca - isto... Ostaje im jedino da se iživljavaju u saobraćaju. Zato, malo-malo, pa ima i mrtvih zbog banalnh stvari kao što je prvenstvo prolaza ili parking mesto...

Jedna terasa mi gleda na ulaz u Delta City - treba videti na šta to liči vikendom, ta doza samoživosti prilikom ulaska u garažu tržnog centra. Problem je u ograničenosti i generalnoj zatucanosti, kada bahati i isfrustrirani indijanac ne kapira da kada bi malo poštovao propise o prvenstvu brže bi ušao u garažu. Mada, deluje kao da im više prija da trube i seku jedni druge, nego da uđu brzo u garažu. Verovatno im je to deo rituala, nema drugog racionalnog objašnjenja.

Nekada čekaju tako obesiti u koloni u po deset minuta da uđu u garažu, jer ko zna šta se sve dešava unutra i kako blokiraju jedni druge. Gomila retarda, kada pogledaš sa distance. Takav neće naučiti, nego zapreka i zid - jedino tako će skapirati da to nije za njega i da takav tu ne može da parkira.
 
dr strangelove":10eqayb9 je napisao(la):
15 metara od autobuske stanice, 5 metara od raskrsnice, sirina trotoara koji mora da se ostavi za pesake je 1.6 metara, mora biti obelezeno znakom da je parkiranje na trotoaru dozvoljeno, inace nije.

Hvala
 
a ako te ne uvate policajci mož da te sačekaju komunalci sa svojom Odlukom o komunalnom redu čl. 23
 
Вероватно само случајност, слику је неко објавио на фејсу тако да не знам ништа више.
 
Danas u Prote Mateje, ja žurim da mi ne istekne sat, neki mamlaz imao sreću da nađe prazno mesto - i svog Dastera popeo ukoso prednjim točkovima na trotoar - zašto bi se trudio da parkira paralelno na obeleženo mesto kao sav normalan svet?
 
Andrija Čupković: Više parking mesta i "lisice" za strance
N. Vukić | 26. decembar 2013. 21:54 | Komentara: 0
Direktor "Parking servisa" Andrija Čupković o stanju u preduzeću i planovima za narednu godinu. Vozači sa inostranim tablicama duguju skoro četiri miliona evra
SMANjENjE troškova jedan je od osnovnih zadataka novog rukovodstva, a nadgradnja garaže "Obilićev venac", besplatno parkiranje u zoni Kliničkog centra posle 17 časova i "lisice" za strance, neke su od novina koje u narednoj godini očekuju Beograđane, najavio je u razgovoru za "Novosti" Andrija Čupković, novi direktor "Parking servisa".



* Kakvo je zatečeno stanje u preduzeću?

- Ovo je jedno zdravo preduzeće, a mi ćemo se u narednom periodu baviti uštedom. Postoje neke stvari koje reorganizacijom mogu da se urede: imamo višemilionske ugovore koje plaćamo eksternim firmama za obezbeđenje naših garaža. S obzirom na to da imamo oko 700 zaposlenih, oni koji su manje angažovani, biće prebačni na nova radna mesta. Tako ćemo, umesto otpuštanja, racionalno iskoristiti višak radne snage.

* Šta ćete još preduzeti kako biste smanjili troškove?

- Značajnu uštedu možemo postići i uvođenjem novih informacionih tehnologija. To se prvenstveno odnosi na nova softverska rešenja koja omogućuju SMS naplatu i uvođenje video-nadzora, čime će se povećati bezbednost na parkiralištima i kvalitet usluge podići na viši nivo. Racionalizaciju troškova postići ćemo i većom kontrolom javnih nabavki.


VOZAČI DUGUJU MILIJARDU DINARA
* HOĆE li biti poskupljenja u narednom periodu?
- Izmena cenovnika nije u planu za 2014, dok korisnicima koji nisu izmirili svoje obaveze, planiramo da izađemo u susret i olakšamo otplatu duga koji iznosi više od milijardu dinara. Želimo da izbegnemo angažovanje izvršitelja, popisivanje i oduzimanje stvari. Dužnicima će od proleća najverovatnije biti omogućen reprogram duga.
* Sa kojim novinama ćete najpre obradovati Beograđane?

- Već od januara u delu zone KBC Srbije uvodimo izmenjen režim parkiranja gde ćemo korisnicma omogućiti da se posle 17 časova parkiraju bez naplate i vremenskog ograničenja. Novi režim uvodi se u Višegradskoj, Pasterovoj, Dr Subotića, delu Tiršove i Resavske ulice. Ukidanjem zone omogućićemo građanima koji stanuju u okolini da brže pronađu parking mesto.

* I to nije sve...

- U 2014. godini očekuje nas i veliki investisticioni projekat - nadogradnja garaže "Obilićev venac" kojim se dobija 220 novih parking mesta u samom centru. Uz to, u planu je i nadogradnja poslovnog prostora od 3.430 kvadrata prema Obilićevom vencu, u Maršala Birjuzova i Kosmajskom prolazu.


NOVE TABLE I NA ENGLESKOM
NOVO rukovodtsvo odlučilo je da promeni i table na kojima su označene zone. Ubuduće korisnici neće morati da prelaze 50-100 metara kako bi videli u kojoj su zoni parkirali jer će biti postavljene dvostrane table.
Takođe, na saobraćajnim znacima uputstva će biti istaknuta i na engleskom jeziku - dodaje Čupković.
- Na tablama koje označavaju zonu biće prikazana i cena parkiranja po satu u svakoj zoni. Posao će biti poveren "Beograd putu".
* Veliki problem imate i sa strancima, koji su takoreći iznad zakona?

- Vozači sa inostranim tablicama duguju više od 400 miliona dinara na osnovu izdatih naloga za plaćanje dnevnih karata. Do sada nije postojao pravni mehanizam za pokretanje postupaka protiv stranih državljana, jer se ne nalaze u evidenciji MUP Srbije. Pošto vremensko ograničenje u zoniranim delovima grada važi i za njih, pronašli smo način kako da ih navedemo da se toga pridržavaju i to uvođenjem lisica za blokadu točkova automobila sa inostranim tablicama.

PODZEMNE GARAŽE ISPOD PIJACA

* ŠTA će biti sa projektom podzemnih garaža i hoćete li nastaviti sa širenjem parking zona?

- Izgradnja podzemnih garaža je u dugoročnim planovima, međutim, realizacija trenutno nije ekonomski sprovodljiva. Zone ćemo širiti tamo gde za to postoje uslovi. Sada se bavimo planom izgradnje podzemnih garaža ispod svih velikih pijaca u gradu.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... za-strance
 
Pričao sam pre neki dan sa našom osobom koja živi u Londonu i koja je htela da plati parking, ali pošto ima samo engleski broj - nije mogla. Pitala je kontrolora šta da radi i on joj je rekao da ne brine jer nema šanse da kazna stigne do Londona.

Ako su im stranci najveći problem, onda je sve ostalo super. Ne znam kako je u drugim zemljama, ali stavljanje strancima lisice na kola je vrlo stresno za stranca koji je GOST u našem gradu. Bolje stavljajte lisice našim bahatim vozačima nego strancima, a strance obradujte kaznom na njihovu kućnu adresu.
 
Nisu nam problem stranci koji su gosti ili ljudi koji su zastali na proputovanju, već "stranci" sa tablicama iz bivših jugoslovenskih republika koji namerno, bahato zloupotrebljavaju to što su im kola registrovana u BiH ili CG.
 
Vrh