Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Dosta preduzeća, ustanova i institucija ima problem sa nedostatkom parking mesta za službena vozila pa se snalaze kako znaju i umeju. Kao i preduzeća koja sa njima sarađuju, pa isto tako nemaju gde da stanu kada nešto rade, isporučuju, prevoze nekog, itd.

Hronični nedostatak generalnih parking mesta u Beogradu je problem i sramota jedne vrste, ali nedostatak istih za službena i ona vozila koja apsolutno moraju da budu negde, je još veći problem i sramota.

Ovo ne znači da branim i opravdavam privatne automobiliste kojih je prosto previše. Ali jeste činjenica da je i parking mesta premalo u gradu, i da pritom ima i mnogo slučajeva da se od nekih ljudi i institucija (a koji su odavno, decenijama tu u centru) očekuju da funkcionišu na dnevnom nivou i rade svoj posao a da nemaju ni gde da smeste službeno vozilo. Možda to nije slučaj baš sa Botaničkom baštom (ne znam njenu situaciju), ali ona je jedan od petsto poslovnih entiteta koji su od vajkada u centru a verovatno moraju da se dovijaju za smeštaj službenih vozila. Naglašavam ovo službenih, dakle vozila koja su potrebna za rad.

Ovo je grad koji ima čak i sudove i policijske stanice po širem centru grada a da nemaju ni kršten trotoar ispred da čovek prođe, a kamoli parking za službena ili daleko bilo - i privatna vozila. To nije normalno. I nije krivica automobilista, nego svih slepaca koji su ovde upravljali u zadnjih sto godina.
 
Poslednja izmena:
Alkos se ne postaje za jedan dan, debelu odgovornost imju oni nj. koj su i pre to znali a dali mu ,,klučeve,, 😗
 
Žena (Insignia) ostavlja dete u školu tako što blokira pešački prelaz kojim se prilazi školi. Na bukvalno tri minuta hoda ima parkinga koliko hoćeš.
1000000481.jpg
 
Ако се сећате, пре 2 недеље је Паркинг сервис подигао цену паркирања, а Ефектива је написала вест са детаљима текста пријаве ЈКП Паркинг сервиса Тржишној инспекцији за кршење закона. Пријавио сам их Тржишној инспекцији и стигла ми је потврда да је издата казна за кршење закона предузећу, али и одговорном лицу. Није назначена цифра, али је бар нешто урађено.

Закључак: треба пријављивати масовно, увек и све што је против закона јер очигледно да једино на тај начин систем функционише.
 
jel za parking servis to nesto posebno jer je "nepohodna" usluga? tj kako drugi dizu cene u radnjama bez toga
 
jel za parking servis to nesto posebno jer je "nepohodna" usluga? tj kako drugi dizu cene u radnjama bez toga

Сва ЈКП имају обавезу да најаве повећање цене и након истека рока од 30 дана да поступе по решењу.

Ефектива каже следеће:
Takvo postupanje je suprotno članu 87. Zakona o zaštiti potrošača, koji obavezuje sve JKP-ove, da o promeni cena potrošače obaveste 30 dana unapred. Za ovaj prekršaj, predviđena je novčana kazna od 50.000 din, prema članu 188. istog Zakona.

Takođe, članovima 184. i 185. ZZP, predviđena je mogućnost izricanja mere otklanjanja nepravilnosti, od strane Tržišne inspekcije. To znači, da bi prijavom nadležnoj TI, ovaj organ morao da zahteva od JKP PSB da otkloni nepravilnost tako što će potrošače da obavesti u skladu sa članom 87, čime bi se povećanje cena odložilo za bar 30 dana.
 
Nema dana da neko ne pogine u saobraćaju, mislim da smo zaređali smrtne ishode bez dana pauze već neko vreme.
 
Aca87
,, .... Ако се сећате, пре 2 недеље је Паркинг сервис подигао цену паркирања, .... ,,

Još jedan pogrešan potez u nizu.🥶
Pametan potez bi bio da parking servis dodatno angažuje privatnnike za uklanjanje bahato parkirana vozila na teritoriji Bgda sa ostavljanjem istih (odnetih) uz fotografije na postojeca parkirališta parking servisa gde ih ostavlja i njihov ,,pauk,, .

Na žalost nj. gramzivost ne dozvoljava ,,pročišćavanje,, Bgda od bahato parkiranih na taj način i ako nemaju sopstvene kapacitete za pokrivanje drugog prostora osim centalnih delova grada.

Dok je gramzivosti parking servisa dotle ce u Bgdu biti bahato parkiranih širom grada. 😱
 
1000034890.jpg

Пожешка код ОШ "Јосиф Панчић"
Немој случајно да паркираш 300 метара даље у некој споредној улици већ на шине тачно испред локала да те обилазе сви аутобуси. Срећа па трамваји иду много ређе.
 
Naš prosečan Srbin, kada se parkira, njegovo je pravilo da se parkira što bliže od onoga gde je namerio da ide, a ako može i kolima da udje tamo, ućiće. Većina je takva.

Postoje mesta gde ne idem kolima, zato što znam da ću da izgubim pola sata tražeći parking, to je na primer odlazak na utakmice. Nebitno da li je Arena, Pionir ili Marakana, gradski prevoz staje na 1-5 minuta pešaka od mesta događaja, jer je pored istog uvek velika gužva za parking ili ga nema, a i da se nadje, rizično je tu ostaviti auto. Moj auto možda ne vredi sada nešto, ali meni znači i ovaj koji je, čuvam, treba mi, a i ljubitelj sam.

Tipa u ,,Pioniru" je utakmica, moram da se parkiram u javnoj garaži kod Botaničke Bašte ili u ,,Zira Centru", da platim parking, prepešačim - neću da kažem da je puno, ali čemu to???
Autobus staje u B.D. Stefana, na minut (daj Bože i toliko) od hale. Kola mi služe da me ubrzaju, a u ovom slučaju me usporavaju. Na utakmicu kolima idem i na ovaj način ih parkiram, ako idem posle nekog drugog dešavanja, gde sam morao kolima, pa šta da radim. Ako idem od kuće direktno na utakmicu, onda ne.
 
Mislim da se ne misli na to (da uđu unutar). Ovo prazno je parking kod Žel. stanice NBG. Danas skoro prazan (parking mesta se nalaze i ispod pruge takođe). Možda par automobila na njemu oko 11h. Radi inače, ali cena je 100 dinara po satu pa nije ni čudo što je tako kako je... Verovatno kad krene BAS bude drugačije i cena je demotivacija da ne koriste zaposleni? Ili alavost...
 
Vrh