Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Ne znate koliko mrzim ovakve likove, ali su i prikaz zašto Šapić vlada ovim gradom.
Još naravno uvek na ovakvim objavama komentari tipa "ne drami", "opušteno", "mi to tako moramo", "snalazimo se", to se tolreiše samo ovde i nigde više.

Pogledajte prilog 211186
Pogledajte prilog 211185
Samo jedan dan pandur da krene da zapisuje tablice i da se salju kazne ili da postave jednu kameru i to bi se sve promenilo. Ima dosta ljudi koji postuju i ne idu zutom trakom ali dzaba vozdovac je prepun i samo se gradi i gradi sve vise i vise. Autobus , tramvaji, taksi... vise nista ne znaci u vojvode stepe zuta traka ne postoji.
 
@
Samo jedan dan pandur da krene da zapisuje tablice i da se salju kazne ili da postave jednu kameru i to bi se sve promenilo. Ima dosta ljudi koji postuju i ne idu zutom trakom ali dzaba vozdovac je prepun i samo se gradi i gradi sve vise i vise. Autobus , tramvaji, taksi... vise nista ne znaci u vojvode stepe zuta traka ne postoji.

Pa takvo je generalno raspoloženje među gradskim vlastima... Žute trake se ukidaju na više mesta po NBG, na Brankovom mostu je stajao policajac koji je tokom gužve mahao da se ide žutom trakom itd...

Deluje kao da nema neke velike strategije tu, već se radi tipa "začepili smo Omladinskih brigada, briši žutu traku"; "Gužva na mostu, puštaj ljude žutom trakom..." Valjda bi brži prevoz trebalo da pomogne oko gužvi.

Naopako se radi - treba taksama i tehničkim propisima da se destimuliše i smanji broj vozila. Paraleleno treba da se poboljšava prevoz kroz infrastrukturu i povećanje broja vozila, ali uz striktnu naplatu karata da bi to sve bilo održivo.
 
Deluje kao da nema neke velike strategije tu, već se radi tipa "začepili smo Omladinskih brigada, briši žutu traku"; "Gužva na mostu, puštaj ljude žutom trakom..." Valjda bi brži prevoz trebalo da pomogne oko gužvi.​
Pa kako ne vidiš da ukidanjem žutih traka upravo rade na tome da mogu sve vrste prevoznih sredstava da idu brže. :D
 
Šta mislite ima li smisla trubiti ovakvim kretenima? Olakšava mi duševni bol ali verujem da nerviram ostale vozače.

Gospodja je iz desne kolone za pravo prešla u levu traku za skretanje. To levo zeleno toliko kratko traje da dok sam uspeo da skrenem već su krenuli sa kontra strane. Znači iza mene je bio semafor na kojem je verovatno već uveliko bilo crveno i niko iza mene nije prošao.

Screenshot_20240912_165148_Gallery.jpg


Evo i "pun" snimak
 
Bitno da se vozi Rejndz, onda pravila saobracaja u Srbiji prestaju :D
Debili jbg, svakako treba trubiti jer je to signal da neko nesto lose radi i za to i sluzi truba.
 
U ovakvim situacijama mi je žao što ne vozim tenk. :D
 
To preko puta škole igk u cirila i metodija ulicu zgrada oza nesto mislim da je to vladin audi
 
Kad mi u saobracaju smetate, iz nekog razloga, ja gledam kako da vas obidjem, a ne da vam trubim. Truba je poslednja opcija. Desi se da se ljudi na semaforu zamisle, gledaju u telefon, pa ne krenu na vreme,...ovaj duguje pare, ovaj se posladjao sa ženom, onaj dobio otkaz, onom dete bolesno kući,...Ljudi smo. Neko traži pesmu na YT da bi pustio preko BT na radiju, ima i takvih, ne kažem.

Desi mi se da se zeznem, naravno, pokušam da se ubacim na kvarno, ako neće da me pusti - neće, u pravu je, nema ljutiš. Ako me pusti, podignem ruku, 4 migavca, hvala. Isto i ja uglavnom puštam one koji se zeznu, samo ako mi migavcem pokaže šta hoće. Iako važim za prilično agresivnog vozača.
 
Kad mi u saobracaju smetate, iz nekog razloga, ja gledam kako da vas obidjem, a ne da vam trubim. Truba je poslednja opcija. Desi se da se ljudi na semaforu zamisle, gledaju u telefon, pa ne krenu na vreme,...ovaj duguje pare, ovaj se posladjao sa ženom, onaj dobio otkaz, onom dete bolesno kući,...Ljudi smo. Neko traži pesmu na YT da bi pustio preko BT na radiju, ima i takvih, ne kažem.

Desi mi se da se zeznem, naravno, pokušam da se ubacim na kvarno, ako neće da me pusti - neće, u pravu je, nema ljutiš. Ako me pusti, podignem ruku, 4 migavca, hvala. Isto i ja uglavnom puštam one koji se zeznu, samo ako mi migavcem pokaže šta hoće. Iako važim za prilično agresivnog vozača.
Ali ako si recimo na nekom semaforu za neko skretanje, gde recimo mogu da prodju 4 automobila, i ti ( ne direktno ti ) sediš i buljiš u telefon, e pa za takve legnem na trubu. Ako si prvi prati stanje u saoraććaju.
Nažalost danas ima jako malo ljudi koji se zaista zeznu pa hoće da udju u kolonu, danas to uglavnom namerno rade da prosto ne bi čekali u redu. Ja nikad takvog ne pustim, jer ako mogu ja sa detetom u kolima može i on koji sedi sam u kolima :)
 
Ali ako si recimo na nekom semaforu za neko skretanje, gde recimo mogu da prodju 4 automobila, i ti ( ne direktno ti ) sediš i buljiš u telefon, e pa za takve legnem na trubu. Ako si prvi prati stanje u saoraććaju.
Baš danas sam imao tu situaciju. Skretanje u levo, poseban semafor drži možda 10 sekundi. Prvi je krenuo tek kada je krenulo žuto da se pali, pa su samo dva automobila prošla.

Zbog toga shvatam logiku ljudi iz kolone da trubnu čim se upali zeleno jer možda neko "spava" ispred.

Opet, pisalo se već da je veća prohodnost ako je veće rastojanje između vozila u koloni, jer onda svi (dobro, skoro svi) mogu skoro istovremeno da krenu.
 
Ali ako si recimo na nekom semaforu za neko skretanje, gde recimo mogu da prodju 4 automobila, i ti ( ne direktno ti ) sediš i buljiš u telefon, e pa za takve legnem na trubu. Ako si prvi prati stanje u saoraććaju.
Nažalost danas ima jako malo ljudi koji se zaista zeznu pa hoće da udju u kolonu, danas to uglavnom namerno rade da prosto ne bi čekali u redu. Ja nikad takvog ne pustim, jer ako mogu ja sa detetom u kolima može i on koji sedi sam u kolima :)

Kada nedge krenem, ja imam motiv da tamo stignem. Neću da putujem sat vremena, ako mogu da stignem za 45 minuta ili pola sata. Tih 15 minuta ili pola sata mogu svakako pametnije da se iskoriste od vožnje. Vreme je večito nedovoljan resurs. Kada stojim na nekom semaforu ,,prodje mi mladost", tipa levo u Zemun sa T6 kod Altine, krećem bukvalno za ovim ispred mene da prodjem, sledećin interval mi se ne čeka i tada sam koncentrisan samo na to. Ako sam prvi, krećem na žuto bukvalno, jer i ovi iza mene, imaju istu nameru kao ja, kada sam na mestu nekoga od njih. Možda je to za nečiji pojam pogrešno, ne branim.

Neću da se pravim fin, što se tiče toga, uklopio sam se u masu, pokušam i ja da se ubacim da bi zaobišao kada može, pokušaju i drugi da se ubace ispred mene, nekad uspe i jedno i drugo, nekad ne. Ja uglavnom uspem da se ubacim, nije da se hvalim, ali često i svesno pustim, jer znam kakav sam ja. Naravno da puste i mene u većini slučajeva, iako to izgreda kao da sam ja mastor za volanom koji se na kvarno ubacio i zeznuo nekoga time. Kad naletiš na nekoga ko je rešio da te ne pusti, a ne radi se baš o nekom početniku, teško ćeš to ubacivanje da izvedeš. Takvom saobracaju sam morao da se prilagodim kakav je u Beogradu, on meni sigurno neće. Što reče Dragan Torbica:
 
Ako je jedna traka za levo i ovaj ispred tebe kuca poruke šta radiš nego trubiš? Ideš preko razdelnog ostrva ili ga s desne strane obilaziš iz trake za pravo? Što se tiče puštanja, kad god mogu pustim onog što se uključuje iz sporedne ulice. One koji se ubacuju na kvarno skoro nikad ne puštam, osim kad su se već ubacili pa da ih ne čuknem, ili kad je velika gužva, pa me kroz prozor pitaju. I to nije nikakva agresivnost tipa "neće on meni da se ubaci", nego da ne gubim vreme za semafor, a dovoljno sam ga izgubio u regularnoj traci.
 
Malopre lik ispred mene, naravno sa ogromnim BMW, trubi coveku ispred zato što je uslovno zeleno, ali ne i za pravo.
Ovaj se nekako pomera da ga propusti ali ogromni bmw ne može da prođe i tu dolazi do verbalnog obračuna, ko još sme da blokira skup auto crvenim svetlom.
Kad se upalilo zeleno, svi smo trubili jer je ovaj retard i dalje blokirao raskrsnicu objašnjavajući svoju prednost.
 
Poslednja izmena:
To je tek posebna priča. Koliko puta sam kao pešak imao problem, jer se ponašaju kao da im je zeleno. Počeo sam da izbegavam da prelazim u tim situacijama, kako bih izbegao konflikt sa budalama.
 
Malopre lik ispred mene, naravno sa ogromnim BMW, trubi coveku ispred zato što je uslovno zeleno, ali ne i za pravo.
Ovaj se nekako pomera da ga propusti ali ogromni bmw ne može da prođe i tu dolazi do verbalnog obračuna, ko još sme da blokira skup auto crvenim svetlom.
Kad se upalilo zeleno, svi smo trubili jer je ovaj retard i dalje blokirao raskrsnicu objašnjavajući svoju prednost.
Takvih debila ima na lopate u u ovoj kasabi
 
Ako je jedna traka za levo i ovaj ispred tebe kuca poruke šta radiš nego trubiš? Ideš preko razdelnog ostrva ili ga s desne strane obilaziš iz trake za pravo? Što se tiče puštanja, kad god mogu pustim onog što se uključuje iz sporedne ulice. One koji se ubacuju na kvarno skoro nikad ne puštam, osim kad su se već ubacili pa da ih ne čuknem, ili kad je velika gužva, pa me kroz prozor pitaju. I to nije nikakva agresivnost tipa "neće on meni da se ubaci", nego da ne gubim vreme za semafor, a dovoljno sam ga izgubio u regularnoj traci.
Ako mogu, obidjem trakom za pravo, to mi je brze, nego da mu sviram, pa dok on shvati da se upalilo zeleno svetlo na semaforu, pa dok ubaci u prvu, pa dok krene,... Ako je guzva u traci za pravo, onda truba, nemam drugog izbora, jer u toj situaciji nema brzeg resenja. Poenta je da gledam prepreku sto brze predjem, a ne da necu da koristim sirenu, jer sam previše fin, da slucajno nekoga ne uznemirim.
 
Vrh