Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Pa proizvode stotinak godišnje, nije lako videti ih...
Nije lako zbog zabrane eu jer nisu prosli njihovu eko taksu. Sa druge strane kinezi su im tu pa nemaju potrebe verovatno da razvijaju svoje. Koliko se secam kineska vozila cine 40% vozila u Rusiji.

Inace kada se pogleda ovo

Na prvi pogled, dacia, a i na drugi pogled. Najskuplja verzija kosta 8500e, dok je dacia logan pocetna cena 15000e.
 
Često se čuje da država nije dužna da napravi parking što je tačno. Takođe ne mora da napravi ni trotoar, ni kanalizaciju. Vojvode Vlahovica, ulica punog profila bez trotoara ali sa regularnim parking mestima. Bez kanalizacijePogledajte prilog 165714
Ovde sam prvi put bio pre koji mesec. Ja sam mislio da je Krnjača neki hardcore što se tiče gustine naseljenosti bez uređenja, ali kad sam video taj potez na dole (levo-desno). Iako je sve šire i ima mesta, automobila ima mali milion sa prodavnicama levo-desno, pešacima koji 90% vremena idu po ulici (a ima brdo pešaka), male dece, roditelja sa decom, kamionima koji su prolazili... Kako se tu ne dešavaju nesreće svake nedelje, ja ne znam. Parkiranih automobila je bilo pregršt, a i kako ne bi, gle koliko zgrada i tek po koja je imala svoj neki parking sa rampom. Ne liči na loše mesto za život, ali je mnogo pretrpano, mnogo više nego leva obala.
 
Pa zato su, između ostalog, definisane zone. Taj u toj nekoj 4+ zoni plaća porez 5x'10x manje nego onaj u prvoj zoni. Normlano da nema sređenu infrastrukturu kao ovi na Novom Beogradu ili Senjaku.
 
Ali sa ovakvom neplanskom gradnjom naselja u nižim zonama nikad neće dobiti šansu da postanu viša. To je nepopravljiva šteta nanesena Beogradu. Na par kilometara od centra imamo pakistansku provinciju.
 
Obilaznica id***.jpg

e8e2605e-dc9c-42dc-b4d2-fd256960e972.sized-1000x1000.png
 
totalno zapusten grad, primitivizam pridoslica iz tri lepe pm, vidljiv na svakom koraku, totalna odsutnost empatije i pre svega ne razumevanje Beograda su u mnogome doprineli sunovratu. Resenje je posle osvajanja vlasti da se uradi konkretna analiza stanja i da se bez pardona sprovodi ciscenje i dezinfekcija uz paprene kazne na licu mesta za i najmanji prekrsaj uz asistenciju gradske policije i prekrsajnog sudije! uvodjenje hitnih mera kulturnog sadrzaja i edukacije i strogo kaznjavanje roditelja za propuste u vaspitanju dece! naravno vracanje studija b i pokretanje radnih akcija u gradu uz obavezno prisustvo vikendom!
samo batina i kazne ce urazumiti one koji misle da je Beograd mesto gde svaka funjara moze da radi sta i kako hoce!
da li imamo tim za tako nesto? pa imamo, nase je da na izbore kad budu izadjemo masovno!
LOL
 
Kuda oni dolaze uopste do tu da im se blokira pristupni put
 
Изгледа да се данас тестира педала бицикле од 200е вс пластика аута од 10к+.
(не, нзм цене аутомобила)
 

Meni stvarno nije jasno to guranje biciklistickih staza na trotoar. To je potpuno nebezbedno po pesake. Pesaci se opuste, i lagano predju tu liniju, a biciklisti im jure pored ramena. Da ne pricam ako ste sa malomndecom. Ni u jednom gradu u Evropi to nisam video. U ostalim gradovima u Srbiji ako vozite bicikl trotoarom ili pesackom zonom popijetw lepu kaznu od saobracajaca. U ZOBS i testovima za voznju bicikl se tretira kao ucesnik u saobracaju, ravnopravan sa drugim vozilima. Takodje samo u Beogradu biciklisti ladno prolaze na crveno svetlo na semaforu, kao da se na njih ne odnose saobracajna pravila.

Nakon kraćeg razmišljanja zaključih da je ovo najprikaldnija tema, iako pokriva nekoliko drugih istovremeno. Biće da je do vrućine, jer nemam drugo objašnjenje za poveanje broja "ludaka" i bahatih vozača po ulicama. U prethodnih desetak dana sam video nekoliko slučajeva.

1. Da počnem sa ovim električnim čudom iz Nemačke. Videh ga pre neki dan u Katanićevoj, vozi lik u smeru ka Makenzijevoj, ali trakom koja vodi ka Bulevaru oslobođenja, jer ga mrzelo da čeka kolonu vozila na semaforu. Ladno je na crveno skrenuo ka Gradiću Pejton, i to se provukao između ovih koji čekaju crveno u Katanićevoj i ovih što su krenuli iz Makenzijeve (iz pravca Slavije).

2. U Vojislava Ilića, vozi lik trotoarom trotinet i naišao na ženu sa kučetom koja je zastala da popriča sa komšinicom koja je imala štap. Lik uopšte ne usporava, već lego na ono zvonce i jedva prikočio kada im se približio. Nešto se raspravljao sa njima i na kraju uzeo onaj trotinet u ruke, zaobišao žene i kuče, te nastavio dalje na trotinetu.

3. Na pešačkom prelazu, na Autokomandi, nas nekoliko čeka da pređe ulicu, a gužva u saobraćaju. Taman što smo krenuli da prelazimo pešački prelaz, kada neki lik u terencu Mečki, dao gas i krenuo da se popreči ispred nas, kako ga ne bi smo "bliokirali", iako su svi ostali uredno stali i pistili nas da prođemo. Jedan od pešaka je rukama lupio po haubi kako ga ne bi udario (instiktivna reakcija). Vozač ga je samo popreko pogledao, i na tome se završilo.

4. U Južnom bulevaru sam obavljao neki posao i onda skrenuo u Grčića Milenka. Kolona vozila od Južnog do Vojislava Ilića. Idem trotoarom, kad pored mene prozujao neko na motoru, vozeći u suprotnom smeru, Kada je bio kod raskrsnice sa Vojislava Ilića, iz Žičke ulice skretao auto u Grčića Milenka. Motorista je toliko brzo vozio da je uspeo da se provuče između kola u Grčića Milenka i ovog iz Žičke.

5. Pre neki dan idem autobusom preko Plavog mosta, smer ka Medakoviću. Kolona vozila u suprotnom smeru duž celog mosta. U jednom trenutku videh dvoje na motoru kako iz pravca Medakovića idu ka Šumicama trotoarom, pošto ih je mrzilo da čekaju u koloni.
 
Vrh