Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Vodovod na Banovom Brdu objavio rat komšijama. Nekoliko godina unazad stanari okolnih zgrada parkira u Lješkoj na trotoaru uz ogradu Vodovoda. Sa druge strane ograde se nalazi parking vodovoda. Pošto je Lješka široka ulica, i trotoar je širok, nije ometalo saobraćaj ni pešake, a o opštem nedostatku parkinga ne vredi komentarisati. Došli jedan dan, lupili znak na banderu i digli 15ak automobila u sat vremena, bez najave ili upozorenja da se uklone vozila. Sad imaju jednog čiku iz obezbeđenja koji šeta ulicom i čim neko parkira sačeka da taj ode i pozove pauk da digne auto. Totalno jajarski potez za nešto što nimalo nije ugrožavalo vodovod :) Ali eto, dokaz da gde ima volje ima i rešenja za parkirane automobile. Naravno nova parking mesta nisu dodali, što bi :D
Ne kontam kakve veze ima vodovod sa parkiranjem na trotoaru, to je svakako zabranjeno na nivou celog grada, sto bi Ljeska bila izuzetak?
 
Забрањено у целом граду али се толерише на неких 50% тротоара, по непознатим принципима. Једноставно ако видиш да на неком тротоару нема аутомобила или их има јако мало то значи да се ту не толерише паркирање, а ако је пун паркираних аутомобила то значи да се ту вероватно толерише и да можеш да паркираш, уколико се појави неко место.
По мом мишљењу, тамо где не постоји могућност да прође мајка са колицима због паркираних аутомобила не треба нигде толерисати непрописно паркирање. Наравно, најбоље је прецизно знаковима дефинисати где је то дозвољено и то поштовати. На многим местима треба изаћи у сусрет возачима и дозволити паркирање ако не утиче значајно на проток аутомобила и пешака, и где год је то могуће обележити паркинг места оптимално.
 
Ne kontam kakve veze ima vodovod sa parkiranjem na trotoaru, to je svakako zabranjeno na nivou celog grada, sto bi Ljeska bila izuzetak?
Slažem se ja, ali kada imaš 0 infrastrukture, i vrte te izmedju Sekretarijata za saobraćaj i Sekretarijata za infrastrukturu oko toga ko je odgovoran za palniranje dodatnih kapaciteta za parking, onda ljudi se snalaze. Jer ova država te tera da se snalaziš. Tolerisalo se do skora jer nimalo ne utiče na saobraćaj i pešake, a Banovo Brdo je postalo nesnosno za živeti, jer sve više ukidaju parking mesta, a ne planiraju nova. A što se tiče vodovoda, vodovod ima veze jer je bez naloga Sekretarijata za saobraćaj postavljen znak, i sada agresivno zovu parking servis da dižu vozila, valjda im vizuelno smeta. Evo sa google mapa kako izgleda taj potez ulice. https://www.google.com/maps/@44.7763741,20.4115289,3a,75y,299.01h,82.42t/data=!3m7!1e1!3m5!1syj1bKojiKDeoZJmduHIhrA!2e0!6shttps://streetviewpixels-pa.googleapis.com/v1/thumbnail?panoid=yj1bKojiKDeoZJmduHIhrA&cb_client=maps_sv.tactile.gps&w=203&h=100&yaw=355.3387&pitch=0&thumbfov=100!7i13312!8i6656

I da slažem se protiv neproprisnog parkiranja, ali onda daj infrastrukturu, a ne samo da nešto zabraniš a ništa ne ponudiš zauzvrat.
 
I da slažem se protiv neproprisnog parkiranja, ali onda daj infrastrukturu, a ne samo da nešto zabraniš a ništa ne ponudiš zauzvrat.
Automobil nije nesto sto mora da se ima. Samim tim drzava nije duzna da obezbedi vlasniku automobila parking mesto. Kada bi pre kupovine automobila neko razmislio gde ce parkirati mozda bi situacija bila bolja. Kada bi prilikom kupovine novih stanova ljudi zahevali da imaju dovoljan broj parking mesta, investitori bi bili prinudjeni da naprave dodatna parking mesta. Ako vec nema dovoljno parking mesta treba da se parkiraju na samom putu ne trotoaru. Da je bezbedno nije ali svakako nije ni bezbedno da pesaci moraju da sa trotoara predju na ulicu kako bi se kretali.
 
Realno država nije dužna da ti obezbedi ni ulicu ni trotoar pa ih opet imaš. (doduše mnoga naselja ni to nemaju). Ali je dužna da obezbedi urbanistička pravila koja se MORAJU poštovati. E sad pošto takva pravila nisu poštovana decenijama dobio se urbanistički kancer koji se neće rešiti posledično, optuiživanjem ljudi što imaju auto. Najlakše je na pojedinca okriviti a ne menjati sistem.
 
Slažem se ja, ali kada imaš 0 infrastrukture, i vrte te izmedju Sekretarijata za saobraćaj i Sekretarijata za infrastrukturu oko toga ko je odgovoran za palniranje dodatnih kapaciteta za parking, onda ljudi se snalaze. Jer ova država te tera da se snalaziš. Tolerisalo se do skora jer nimalo ne utiče na saobraćaj i pešake, a Banovo Brdo je postalo nesnosno za živeti, jer sve više ukidaju parking mesta, a ne planiraju nova. A što se tiče vodovoda, vodovod ima veze jer je bez naloga Sekretarijata za saobraćaj postavljen znak, i sada agresivno zovu parking servis da dižu vozila, valjda im vizuelno smeta. Evo sa google mapa kako izgleda taj potez ulice. https://www.google.com/maps/@44.7763741,20.4115289,3a,75y,299.01h,82.42t/data=!3m7!1e1!3m5!1syj1bKojiKDeoZJmduHIhrA!2e0!6shttps://streetviewpixels-pa.googleapis.com/v1/thumbnail?panoid=yj1bKojiKDeoZJmduHIhrA&cb_client=maps_sv.tactile.gps&w=203&h=100&yaw=355.3387&pitch=0&thumbfov=100!7i13312!8i6656

I da slažem se protiv neproprisnog parkiranja, ali onda daj infrastrukturu, a ne samo da nešto zabraniš a ništa ne ponudiš zauzvrat.
Na apsolutno svim trotoarima u Bg je zabranjeno parkiranje, sa znakom ili bez. Sad sam pogledao link, sliku su stare, ali ni tada nijedno vozilo nije parkirano na trotoaru vec na kolovozu, sto se moglo tumaciti kao dozvoljeno jer nema znaka.

Inace ovde kod mene ima par mesta ispred jednog STR koja nisu zonirana iz meni nepoznatog razloga, pauk redovno nosi vozila sa tih mesta, i mnogi vozaci su napadali radnike prodavnice misleci da oni zovu pauka, a ljudi veze nemaju sa tim.
 
Na apsolutno svim trotoarima u Bg je zabranjeno parkiranje, sa znakom ili bez. Sad sam pogledao link, sliku su stare, ali ni tada nijedno vozilo nije parkirano na trotoaru vec na kolovozu, sto se moglo tumaciti kao dozvoljeno jer nema znaka.

Inace ovde kod mene ima par mesta ispred jednog STR koja nisu zonirana iz meni nepoznatog razloga, pauk redovno nosi vozila sa tih mesta, i mnogi vozaci su napadali radnike prodavnice misleci da oni zovu pauka, a ljudi veze nemaju sa tim.
Nisam baš siguran da je na svim trotoarima. Imamo situaciju u Kjmakčalanskoj gde su parking mesta obeležena tako da kače i deo trotoara.

image_2023-05-17_130708379.png
 
Na apsolutno svim trotoarima u Bg je zabranjeno parkiranje, sa znakom ili bez. Sad sam pogledao link, sliku su stare, ali ni tada nijedno vozilo nije parkirano na trotoaru vec na kolovozu, sto se moglo tumaciti kao dozvoljeno jer nema znaka.

Inace ovde kod mene ima par mesta ispred jednog STR koja nisu zonirana iz meni nepoznatog razloga, pauk redovno nosi vozila sa tih mesta, i mnogi vozaci su napadali radnike prodavnice misleci da oni zovu pauka, a ljudi veze nemaju sa tim.
Potpuno se slažem, ako je zabranjeno zabranjeno je, i neću parkirati, poštujem zakon. Ono što mi smeta jeste selektivna primena zakona, i to pre svega u ovom slučaju primena zakona samo kada neki državni organ to traži. Kad sam ih pre koji godinu zvao da sklone kamion vodovoda koji je stajao preko pešačkog tik ispred škole i to 20ak metara dalje od vodovoda, pojavili se videli da je njihov kamion i samo otišlli. Takođe ne postoji mehanizam da se predloži izmena urbanističkog plana, evo pokušavam već nedeljama da saznam od državnih institucija kako da podnesem zahtev za dodatnim kapacitetima, ili makar da srede postojeća parking mesta. Bukvalno se vrtim u krug, i zaključak je da ja napravim peticiju, da 500+ ljudi potpiše pa da ja to nosim u opštinu. Ludilo mozga.
 
Potpuno se slažem, ako je zabranjeno zabranjeno je, i neću parkirati, poštujem zakon. Ono što mi smeta jeste selektivna primena zakona, i to pre svega u ovom slučaju primena zakona samo kada neki državni organ to traži. Kad sam ih pre koji godinu zvao da sklone kamion vodovoda koji je stajao preko pešačkog tik ispred škole i to 20ak metara dalje od vodovoda, pojavili se videli da je njihov kamion i samo otišlli. Takođe ne postoji mehanizam da se predloži izmena urbanističkog plana, evo pokušavam već nedeljama da saznam od državnih institucija kako da podnesem zahtev za dodatnim kapacitetima, ili makar da srede postojeća parking mesta. Bukvalno se vrtim u krug, i zaključak je da ja napravim peticiju, da 500+ ljudi potpiše pa da ja to nosim u opštinu. Ludilo mozga.
Oni imaju neki svoj sistem rada, odnose vozila na mestima gde je njima zgodno, a ne ona vozila koja zaista smetaju.

Evo npr nekad u Bulevaru cesto se desavalo da neko lose parkira i blokira tramvaje na sat vremena i vise, ne secam da je ikad pauk dosao, ili su putnici pomerali auto ili se vlasnik pojavio.
 

Mene je sa ove lokacije davno odneo pauk, isto ovako su bila parkirana vozila kao na slici koja nikom nisu smetala, ali nisu bila obelezena parking mesta. Mozda godinu dana posle su uveli zone i sad automobili stoje na istom mestu, ali sad su propisno parkirana.
 
Ako....
Ovi ,,prijatelji,, vecu rupu kopaju od ,,neprijatelja,,
 
Pa tako ti je sa svim tim poznatim i uglednim ljudima. A i njihovim finim i kulturnim sinčićima i ćerkicama. ;)
 
Najmanje sto ovaj narkoman zasluzuje je oduzimanje licence za bavljenje medicinom dozivotno.
 
Ljudi, nema potrebe da se izmišlja topla voda i nalaze neke nove kazne.

Za ovo šta je uradio je kazna vrlo jasno definisana i jedino što bi trebalo promeniti (ako već ne postoji) je da se u ovakvim slučajevima radi po ekspresnom postupku jer je snimak dospeo u javnost i javnost opravdano želi da vidi sprovođenje zakona.
 
Vrh