Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Višnjička, pametni zaobilazi kroz radove i direktno kroz crveno u polukružno.

Cara Dušana, Idein kamion odvaljuje saobraćajni znakn, izlazi i ležerno ga vraća nazad. Nisam stigao da slikam tablice
IMG_20230415_133110.jpg
IMG_20230415_134629.jpg
 
Saobraćajni znakovi širom Srbistana, odnosno nosači saobraćajnih znakova, su čisto smeće napravljeno od tanke presovane rđe. Ne znam koliko još hiljada njih treba da se poobara pa da napredni id*** shvate da je vreme da uzmu neke sa boljim dizajnom ili prosto sa debljim konstrukcijama i boljim uzemljenjima. Nije normalno da se koriste znaci/nosači koje čak i jedna pijana dalabu može golim rukama da polomi, što se moglo par puta videti iz vesti i snimaka kamera.
 
Мени пак савитљивост знакова делује ОК, поготово ако се могу вратити у вертикално стање без већих оштећења. Можда би ти чврсти знакови сачувале град од извесног броја излазака на терен због исправљања истих, али исто тако ако савитљиви знаци сачувају живот барем једне особе која би се из ко зна којих разлога закуцала у неки такав знак, исплати се.
Што се тиче бахатих далабу, или пијаних, који би намерно вандализовали овакве знакове, постоји лека за то барем сада када је град покривен мноштвом камера. Само је потребно и воље да се ти лекови употребе. Сигуран сам да у законима о заштити јавне имовине, па и заштити сигурности постоје основе за кажњавање оваквих вандализама.
 
поготово ако се могу вратити у вертикално стање без већих оштећења
Pa ne, svaki put kada se stub iskrivi vise od nekog ugla (recimo vise od 30 ' u odnosu ba vertikalu), stub se dole pri dnu "ustine" i deformise i vise nikada ne bude kao pre. Evo ovde se vidi na sta mislim (ovo mesto savijanja na dnu)
oboren_znak.jpg

Takav stub vise nikada ne moze da bude ispravljen, jer je ostecen dole i pri svakoj sledecoj sili (auto, osoba, ili vetar) tu ce se saviti, u toj slaboj tacki.

Sto se tice toga da stub ne bude opasnost za vozilo koje udari u njega - povecanje debljine sa trenutne na nesto vecu debljinu je dovoljno da onemoguci savijanje golim rukama ili branikom vozila, a da pritom ostane dovoljno savitljiv i "mekan" tako da ne bude (veca) opasnost za vozilo koje u njega udari. Drugim recima, ne mislim da bi povecanje debljine zida stuba nesto drasticno uticalo na ishode sudara. Za brzine ispod 50 km/h mislim da ne bi bilo razlike. E sad za preko toga... tu su skroz druge okolnosti i drugi proracuni brzina i sila.
 
3. put za sedam dana dolazim u situaciju da drugi vozač izlazi da se razračunava zato što je prošao na stop i zamalo me udario. Poslednji slucaj nije ni prekuno vezu nego je istrcao sa telefonom...
Ovakvo ludilo u vožnji je produkt zadnje dve godine. Ranije nije bila ovakba agresija.
 
Lepo ja napisah u onoj drugoj temi o saobraćaju da kod nas znakovi ne znače ništa i da je pametnije uvek usporiti, pa čak i stati, uprkos tome što imaš prvenstvo prolaza.

I ja sam pre neki dan prisustvovao sceni na izlasku sa Pančevca gde je neki izrevoltirani majmun ladno izašao iz vozila na semaforu, otišao do drugog vozila, otvorio suvozačeva vrata i krenuo da "drži lekciju".
 
3. put za sedam dana dolazim u situaciju da drugi vozač izlazi da se razračunava zato što je prošao na stop i zamalo me udario. Poslednji slucaj nije ni prekuno vezu nego je istrcao sa telefonom...
Ovakvo ludilo u vožnji je produkt zadnje dve godine. Ranije nije bila ovakba agresija.
Kada naidju na ludjeg koji će njima objasniti zašto su došli da se razračunavaju takvih slučajeva će biti manje. Pre jedno mesec dana čekam u koloni i neki klinac sa devojkom pretiče kolonu suprotnim smerom i pokušava da se ubaci ispred mene. Nisam ga pustio, čak krenuo da otvorim vrata da vidim da li je problem što idem svojom trakom ali se vratio unazad i uključio se iza mene. I ovaj iza nije trebao da ga pusti nego da ide opet na početak kolone. Nažalost uvek će biti onih koji će "propustiti budalu".
 
Za početak bi trebalo da Policija dežura na graničnim prelazima, naplatnim rampama i sličnim mestima gde se mnogi ubacuju preko reda ili voze trakom koja nije za njih i da njih vraća na kraj kolone bez pardona.

Jooj, kako sam se oduševio kada je na hrvatskoj strani srp-hrv granice neki beli džip sa našim tablama obišao celu kolonu i stao na rampu gde nije bilo nikoga očekujući da sredi stvar sa službenikom. Službenik je došao do njega i vratio ga na kraj kolone posle par sekundi ubeđivanja.

Ali ne, kod nas, na recimo prelazu sa CG dok svi čekaju satima, neki obilaze celu kolonu i budu pušteni jer znaju carinika ili koga već na prelazu.

Takođe znam za slučaj da su Hrvati išli peške od kola do kola i one sa malom decom upućivali na slobodnu rampu ili im rekli da se vrate nazad i odu na drugi granični prelaz (pod pratnjom)
 
Nikad manje poverenje nisam imao u Policiju kao sada. Nema tog zločina koji nedam telefonski poziv stranke ne može da poništi. Ne morate biti neki veliki funkcioner, dovoljno je da botujete po sajtovima i da steknete imunitet.
Znam za slučaj gde je ženu zamalo pokosio auto na pešackom, zapisala tablice i podnela prijavu. Sutra kad je došla u stanicu službenik kaze da ne zna očemu se radi, prijava ne postoji. Zamislite koliko se dnevno prijava pocepa....
 
Ovom totalitarnom otpadu je automobil najveći neprijatelj. Usled toga, stavio sam ad acta sve svoje pređašnje stavove koji su na bilo koji način bili usmereni ka smanjenju upotrebe automobila. Otpor mora da postoji.
 
Ovom totalitarnom otpadu je automobil najveći neprijatelj. Usled toga, stavio sam ad acta sve svoje pređašnje stavove koji su na bilo koji način bili usmereni ka smanjenju upotrebe automobila. Otpor mora da postoji.

Tako ćeš da koriguješ i ostale političke stavove za koju godinu siguran sam. ;)
 
Vrh