Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Ako, tako i treba, kamo srece da je vise visokih troroara po Beogradu. Sto rekoh pre, ranije sam se cudio i smejao Arapima sto prave ultra visoke ivicnjake i trotoare ali sam vremenom shvatio da su u pravu. Znaju s kakvim ljudima i narodom imaju posla, i reaguju u skladu sa time (bar sto se parkiranja tice). Dok se u Beogradu isprobava 46. iteracija anti-parking stubica izradjenih od presovane rdje a placenih ko da su od platine.
 
U Dimitrija Tucovića može komotno da se pravi udbljenje, jedno metar visine, pošto ga ionako na svakom trećem koraku ima.
 
9z26xGE.jpg


NS
 
Nista sto "korekcija" brisaca ne bi sredila...za pocetak
 
Kao novopečeni roditelj mogu da kažem da je novo najstrašnije iskustvo vožnja Beogradom sa bebom u autu. Bukvalno sam prestravljen, a inače vozim "oslobodjeno". Za 3 km me isekla tri glova, morao sam da kočim do patosao a vozio sam 40kmh. Na kraju je jedan balvan izlazio da proveri zašto mu sviram jer se eto isključuje iz treće trake u kružnom..
Za to vreme drugi balvan iz treće trake izlazi iz kružnog i pokupi ga autobus....

Sekiru sam premestio iz gepeka na sedište
 
Kao novopečeni roditelj mogu da kažem da je novo najstrašnije iskustvo vožnja Beogradom sa bebom u autu. Bukvalno sam prestravljen, a inače vozim "oslobodjeno". Za 3 km me isekla tri glova, morao sam da kočim do patosao a vozio sam 40kmh. Na kraju je jedan balvan izlazio da proveri zašto mu sviram jer se eto isključuje iz treće trake u kružnom..
Za to vreme drugi balvan iz treće trake izlazi iz kružnog i pokupi ga autobus....

Sekiru sam premestio iz gepeka na sedište
Upravo! Ja sam isto novopečen roditelj. Živeo sam u Kijevu gde se vozi po 80kmh kroz grad, i nisam video tolike nekulture i neznanja saobraćajnih propisa kao ovde. Ovde je znanje kružnog toga misaona imenica. Da ne pričam tek o skretanju i zauzimanju prave trake na vreme. Dajem primer iz Takovske kada skreće levo ka Bulevaru despota stefana na kraju. Hoće da skrene desno ka Pančevcu a u takovskoj stoji levo.... Logično da je njegova prva leva traka u Cvijićevoj, ali ne on će da se progura skroz do desne da bi skrenuo.... Ne znam gde živiš, ali ovde u centru je u nekim ulicama isto misaona imenica proći kolicima trotoarima, jer eto pametni na 5 minuta samo da kupe burek...
Jedanput jedan čovek drži m alo dete u ruci i prelazi ulicu gde je početna stanica 32, i eko autobusa. Stoje na sredini ja idem i svirnem mu da pazi da bi video. Kad on staje i nešto brblja. Ja kažem pa gde ćeš preko ulice sa detetom u rukama i još mi nešto pričaš. Kaže ti ne paziš na moju bezbednost????? Nisam ga pustio i nisam usporio... Naravno prelazio je daleko od pešačkog...
 
Ne znaju ljudi da koriste kružni tok, zaprav mi je čudno kako nema više udesa na dveno nivou u kružnim tokovima. Izgleda da se većina navikla da će budale iz treće trake naleteti.
 
Mislim da sam vise puta pisao o tome koliko mi je neverovatno da ljudi kruzni tok ne poznaju, i da se funkcionise po principu ko je veci magarac. Stvarno ne znam za autoskole, da li sada izlaze vozaci koji bolje poznaju kruzne tokove, ali po svemu sudeci kruzni tokovi kao da su se pojavili pre godinu dana, a ne pre vise decenija.
 


serbialive_beograd

"Bez taga. U Ul.Bul.Lenjina na NBGD u noćas su stanari doživeli strašan teror. Huligani koji su iznajmili stan na dan su zvonili celom ulazu oko 2 jutros oko 10min. Kada su ušli razvaljivali su poštanske sandučiće dok su devojke snimale. Nakon toga du šutirali u pojedina vrata komšijama. Roditelji kako vaspitavate decu???"​

 
Mislim da sam vise puta pisao o tome koliko mi je neverovatno da ljudi kruzni tok ne poznaju, i da se funkcionise po principu ko je veci magarac. Stvarno ne znam za autoskole, da li sada izlaze vozaci koji bolje poznaju kruzne tokove, ali po svemu sudeci kruzni tokovi kao da su se pojavili pre godinu dana, a ne pre vise decenija.
Ja sam polagao u provinciji po "starom" zakonu i nas uopšte nisu učili kako kružni tok funkcioniše a isti nismo imali u gradu. Moje prvo iskustvo kao mladom vozaču je bila upravo Slavija, gde sam se istraumirao jer mi ništa nije bilo jasno :D
 
Не знам када си имао то прво искуство са Славијом, али ако је то било пре реконструкције није се ни могло сматрати кружним током. То је био буквално како назив стоји Трг Славија, значи улазиш колима на трг а не на кружни ток и једино правило које важи је "снађи се како знаш и умеш". Након реконструкције, видим да се и даље жале људи, али барем је изгледом прави кружни ток. Ја идем ретко туда у последење време и углавном у вечерњим сатима и нисам имао проблема.
 
Slavija pre skoro 20 godina. A što kažeš, danas izgleda kao kružni tok ali je funkcionalnost u gužvi diskutabilna. Da bi ušao u kružni tok za "civile" moraš da blokiraš dve žute trake i tu da čekaš da uletiš. Da čekaš na samom ulasku ispred svih traka uključio bi se "juče".
 
Ja sam polagao u provinciji po "starom" zakonu i nas uopšte nisu učili kako kružni tok funkcioniše a isti nismo imali u gradu. Moje prvo iskustvo kao mladom vozaču je bila upravo Slavija, gde sam se istraumirao jer mi ništa nije bilo jasno :D
A pretpostavljam da obuka nije bila nimalo jeftina, jel tako?
 
Ne, u odnosu na danas prejeftino. 40 casova i vozačka. Sa dolaskom ovih novih zakona to je poskupelo sve 5X
 
Aha. Pitam pošto obuke postaju sve skuplje i kompleksnije, a stanje na ulicama i putevima sve gore.
 
Danas sam kod arene na autoputu video verovatno najnoviju crnu G klasu, crne felne, crna stakla, sa plavo crvenim blinkerima. Jel takav auto postoji u drzavnom voznom parku ili je neki pokondireni selja dao sebi za pravo da ih montira jer je on privilegovan u odnosu na obicne ljude?
 
Vrh