Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899300#p899300:z73hv490 je napisao(la):
crveni karton » 17 Nov 2021, 07:36[/url]":z73hv490]Titova bandera je spasila zivot nekome na trotoaru, to je bitnije nego sto je njih sacuvala.
Na to sam i mislio. :)
 
Нажалост жени из Миријева није било спаса кад су је момци са бмв-ом покосили на тротоару. БМВ је био нерегистрован, а момак који је возио није ни имао возачку дозволу, а у питању је била пробна вожња, пошто је бмв био на продају.

SVEDOCI TRAGEDIJE U MIRIJEVSKOM BULEVARU TVRDE: Mladić koji je vozio BMW pobegao sa mesta nesreće! (VIDEO)
https://www.alo.rs/hronika/nesrece/5656 ... video/vest

https://www.alo.rs/hronika/crna-hronika ... video/vest

бмв миријево.JPG
 
Taj novi, prosečeni deo, Mirijevskog bulevara je jeziv. Tamo se toliko zaleću ludaci da to nije normalno. Pod ručnom na sred bulevara okreću za 180. I skoro svaki put kada prođem tuda nađe se bar jedan takav manijak. Pri tom, tu je i gimnazija. Zašto tu nema ležećih skroz mi je nejasno.

Policije ni od korova.

Послато са M2007J20CG помоћу Тапатока
 
Још су ови генилајци снимили овакву дебилну сцену у филму на чије фазоне се клинци ложе и то баш ту.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HWpdj97pUR8[/youtube]
 
Čujem danas preCednika kako nešto tupi o širenju autoputa BG-NS na 4+1 traka pa reče između ostalog i ovo:

Predsednik je prethodno istakao je smo ranije imali 0,2 automobila po jednoj porodici, a danas 1,5.

Ja bih rekao da već sada imamo 2 automobila po porodici, muškarac ima svoj, žena ima svoj.
Tako da problem parkiranja kako normalnog, tako i bahatog tek predstoji
 
navodno BG
 

Prilozi

  • 260225804_10158584440937076_5517354237900064371_n.jpg
    260225804_10158584440937076_5517354237900064371_n.jpg
    92,1 KB · Pregleda: 1.402
Са оваквом архитектуром оно "наводно" није потребно
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901296#p901296:1c8ftzrk je napisao(la):
Kailan » Tue Nov 23, 2021 12:23 pm[/url]":1c8ftzrk]Са оваквом архитектуром оно "наводно" није потребно
Istina. Borcanski funkcionalizam klasicni
 
A ova bandera sa zelenkastim svetlom i ovom mrezom kablova bi mogla da bude proglasena za nacionalno drvo Srbije - tzv Suburbana palma
 
Kažu novine da je Čardaklijina ulica na Zvezdari u pitanju
 
Руку на срце, овакве архитектуре најмање има у Борчи, али доминира Звездаром, Вождовцем, Врачаром и Чукарицом.
 
Po ovim zgradama i rasporedu istih ja sam prvo pomislio da je Veljko Vlahović naselje u pitanju
 
Nisam siguran da je ovo pravo mesto, ali nisam nasao nijednu drugu temu vezanu za ovaj problem. Trenutno sam hitno morao da izadjem sa posla i odem na NBG da zavrsim nesto, i takav kolaps u 1 popodne me je uhvatio da jos uvek ne mogu sebi da objasnim razloge zasto dolazi do njih. To nije problem koji je naisao ovih dana, vec ovih godina. Molio bih neko ovde da mi objasni/da misljenje/obrazlozi kako je moguce da su ovoliki kolapsi u radno vreme, dakle kada vecina ljudi radi, i da cela gazela (u pravcu ka Nisu) /brankov most prakticno stoje. Ceo zivot zivim ovde, i nisu mi strani kolapsi ni ranije koji su postojali, ali mi je zanimljiv fenomen da prakticno ne mozes da odes da zavrsis nista u sred radnog vremena jer ne znas kada ces se vratiti. Ne pije mi vodu prica da ima mnogo ljudi koji rade drugu/trecu smenu, jer oduvek je takvih i bilo i nemoguce je da pola Bga radi tako. Odavno je ovde zrelo za restrikcije u saobracaju.
 
Upravo sam i Ja to pomislio danas kada sam morao da završavam nešto na NBG i Voždovcu. Nije redovna pojava jer retko u ovo vreme zateknem gužvu, verovatno neki nalet automobila od nekud.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901726#p901726:34kt42x9 je napisao(la):
mariks » Sre Nov 24, 2021 3:56 pm[/url]":34kt42x9]Upravo sam i Ja to pomislio danas kada sam morao da završavam nešto na NBG i Voždovcu. Nije redovna pojava jer retko u ovo vreme zateknem gužvu, verovatno neki nalet automobila od nekud.

U teoriji ne bi trebalo.
Ali ne bih bas rekao, s obzirom da se i taksisti i ostali vozaci zale da je takva situacija vec duze vreme.
 
1) Dosta ljudi su još pre 2020. počeli da imaju klizna radna vremena, tj. dosta ih je bilo sa kliznim radnim vremenima i pre Korone
2) Poremećeni Korona režim života. Sa pojavom Korone, sada su ta klizna vremena eksplodirala ili nisu postala klizna ali se radi od kuće. Pa ljudi koriste prilike da obave nešto usput. Primera radi, ako zna da ako od 12 do 14 ne mora da bude pred kompom i da neće dobijati zadatke, ode skokne da pokupi ili obavi nešto. Nevezano za rad od kuće, vidim i dosta lokala po gradu koji sada rade skraćeno, npr do 16h ili do 14h. A nekad su do 20h odnosno do 17h.
3) Mnogo vozila za dostavu. Što teretnih, što za hranu (ima Glovo i Wolt radnika koji dostavljaju autom, nisu svi na bajsevima i skuterima)
4) Raste broj poslova sa radom na terenu. Svakog dana se dešava hiljade kvarova na: netu, liftovima, vratima, klimama... sve to treba servisirati. A serviseri do tih mesta moraju da putuju vozilima
5) Raste i broj intervencija javnih službi - EDB, Javno osvetljenje, Gradsko stambeno...
6) Sam grad se uvećava nekontrolisano, ceo region se sliva u njega
7) Svake godine broj automobila raste jer bi kola da imaju čak i oni koji mogu i bez njih
8 ) Manjak saobraćajnih bumbara (mislim da su i mediji pisali o tome)
9) Nesposobnost ove vlasti da upravlja bilo čime kompleksnijim od benzinske pumpe
10) Možda, ali možda, tu ima i toga što su zadnjih meseci uvodili razne ''pametne'' semafore (al koje nadziru glupi ljudi) i slične sisteme, pa dok se sad sve to uhoda. Ako se ikad uhoda... Pošto su primera radi Kralja Milana i Kneza Miloša odavno saobraćajno uništene. Kralja Milana uništavanjem zelenih talasa, a Kneza Miloša slepilom da uvek drže 2 trake uzbrdo ka centru a 3 trake nizbrdo od centra, što je kretenizam kad kretenizmima.


Ali u srži svega stoji nesposobnost vlasti, k'bolja nadležnih i želja svakog mnogih da po svaku cenu imaju kola. I ludačke Korona mere/izmene režima života.

Tu negde verovatno ima i udela studenata i školaraca, pošto i oni sad zbog Korona mera imaju potpuno debilan i poremećen režim rada i pohađanja. Ne mislim samo na ovaj današnji dan, nego generalno. Ne znam više ni sam koliko puta su skraćivali, razdvajali, ukidali, spajali, premeštali... smene i časove u srednjim i osnovnim školama. Sve je ispretumbano naopačke. Naravno, posledice će se tek videti. No to je druga tema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901739#p901739:1dtmj1bd je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 24, 2021 4:16 pm[/url]":1dtmj1bd]1) Dosta ljudi su još pre 2020. počeli da imaju klizna radna vremena, tj. sve ih je više sa kliznim radnim vremenima, čak i pre Korone
2) Dosta ljudi sada radi od kuće ili imaju neka ludačka radna vremena zbog Korone pa kapiram da deo njih iskoristi pauze ili skraćene režime rada da odu i obave stvari ranije. Primera radi, zna da ako od 12 do 14 ne mora da bude pred kompom, ode skokne da pokupi ili obavi nešto. Vidim i dosta lokala po gradu koji sada rade skraćeno, npr do 16h ili do 14h. A nekad su do 20h odnosno do 17h.
3) Mnogo vozila za dostavu. Što teretnih, što za hranu (ima Glovo i Wolt radnika koji dostavljaju autom, nisu svi na bajsevima i skuterima)
4) Raste broj poslova sa radom na terenu. Svakog dana se dešava hiljade kvarova na: netu, liftovima, vratima, klimama... sve to treba servisirati. A serviseri do tih mesta moraju da putuju vozilima
5) Raste i broj intervencija javnih službi - EDB, Javno osvetljenje, Gradsko stambeno...
6) Sam grad se uvećava nekontrolisano, ceo region se sliva u njega
7) Svake godine broj automobila raste jer bi kola da imaju čak i oni koji mogu i bez njih
8 ) Manjak saobraćajnih bumbara (mislim da su i mediji pisali o tome)
9) Nesposobnost ove vlasti da upravlja bilo čime kompleksnijim od benzinske pumpe
10) Možda, ali možda, tu ima i toga što su zadnjih meseci uvodili razne ''pametne'' semafore (al koje nadziru glupi ljudi) i slične sisteme, pa dok se sad sve to uhoda. Ako se ikad uhoda... Pošto su primera radi Kralja Milana i Kneza Miloša odavno saobraćajno uništene. Kralja Milana uništavanjem zelenih talasa, a Kneza Miloša slepilom da uvek drže 2 trake uzbrdo ka centru a 3 trake nizbrdo od centra, što je kretenizam kad kretenizmima.


Ali u srži svega stoji nesposobnost vlasti, k'bolja nadležnih i želja svakog mnogih da po svaku cenu imaju kola. I ludačke Korona mere/izmene režima života.

Tu negde verovatno ima i udela studenata i školaraca, pošto i oni sad zbog Korona mera imaju potpuno debilan i poremećen režim rada i pohađanja. Ne mislim samo na ovaj današnji dan, nego generalno. Ne znam više ni sam koliko puta su skraćivali, razdvajali, ukidali, spajali, premeštali... smene i časove u srednjim i osnovnim školama. Sve je ispretumbano naopačke. Naravno, posledice će se tek videti. No to je druga tema.

1) Klizno radno vreme i dalje znaci 8h rada (pricam za generalne profesije vecine ljudi u Bgu)
2) Ja i dalje zelim da vidim tog ko izadje da zavrsi nesto za vreme pauze (kolima, tek prevozom necu da komentarisem) i zavrsi u tako kratkom roku sve. Moja neka racunica je da ozbiljno treba da se uzme pola dana slobodno da ti zavrsis svoje obaveze ako se nalaze u centru/na NBG. Stvarno ne znam koji je to procenat ljudi (sem drzavne sluzbe) koji tako olako mogu da se setkaju u toku radnog vremena. Jedino mozemo da kazemo za njih da u vecem broju uticu na guzvu, jer je ozbiljan broj zaposlenih u drzavnoj administraciji i sluzbi.
3) 4) 5) - 95% vozila sto sam video je ekipa "idem na kiselu i espresso". Najmanji broj tu zauzimaju dostave (prepoznaju se kola jer imaju uglavnom "dostava" na zadnjem staklu), kombi prevoz, serviseri, kamioni i slicno
6) svi se za ovo slazemo, medjutim ovo je sada pitanje za konkretan deo dana, da kazemo od 11h pa sve do 15h.

Za ostale tacke se sve slazemo.
 
Pa jeste smena 8 sati rada ali u sektorima kao što je IT, znam npr dosta programera koji imaju ludačke režime života i smene. Ode pre podne otkuca (ubeleži) 3 sata, u međuvremenu obavi nešto drugo, spava, vrati se u firmu u 21h pa kuca još 5 sati. Oni koji rade za zapadnjačke firme poput onih u Airport City imaju baš takve režime života. Znam iz prve ruke. Jer ni kompaniji ne smeta, jer je multinacionalna, tako da dok je našem programeru 21h, njegovom šefu je možda 15h. To je inače i jedan od brojnih razloga što nisam otišao u programere. Kad sam video kakve haose od života vode ili im psiha ode u kuršlus. A i usamljenički je posao.

Kad sam pisao stavku 2) baš na državnu službu sam i mislio. Znam jednog koji radi u jednom ministarstvu i kad zbog Korona režima službe radi od kuće (što on zapravo prezire, jer voli terenski i rad u hem. laboratoriji), zna od kad do kad neće dobijati nikakve instrukcije. Takav im mehanizam rada.

I naravno, ima i sijaset tih što su im radna mesta kafići i butici. Mamini i tatini bogati sinovi, ženice bogataša, razni influenseri, ''medijske ličnosti'' i slični zgubidani. Ima toga baš dosta, nakotilo se. A naravno, bez kola ne mogu ni 30 metara. Upadaju u krizu ako im automobil nije na dohvat ruke.
 
Ne znam za vas, ali ovo danas izmedju 12 i 3 je bilo neizdrzivo za saobracaj, u skoro svim delovima grada. Doslovno da ne izlazis iz kuce ako nemas preca posla.
 
Nije samo danas i juče, najgore što su putevi prohodni ali mostovi i izlazi sa autoputa (konkretno mostar ka centru i autokomanda najviše) katastofa.
 
Vrh