Šta je novo?

Autoput "Požega - Užice - Kotroman"

Teško. Osim ako nećemo računati moguče pravljenje bine i ravnjanje prostora oko nje
 
Dobio sam informaciju da neki inžinjeri ispituju moguću drugu trasu kroz Gorobilje, danas su bili takođe,. Sutra ću pokušati da razgovaram sa njima, komšija mi reče da će izgleda promeniti trasu, znači neće ići kraj Đetinje, nego kroz samo selo Gorobilje... Da kao zbog previše mostova na Đetinji su prinuđeni da idu gde nema mnogo kuća.
 
Izmena trase nije baš tako jednostavna. Izmena prostornog plana, konkursi, žalbe.. Ode vreme.
 
Nadam se da im niko neće baš sve poverovati.
Ja, recimo, neću ništa. Poznajem ih, šta da vam kažem.
https://youtu.be/HcnDbe9gExg
Dve godine, bre, ne mogu da počnu d rade Požega - Čačak, a ovamo se rasprdeli.
Uostalom, na trasi od 60km, sa ogromnim brojem objekata, 4000, odnosno 11000m bušotina nisu ništa. I to košta, poprilično. Pa projekat...
Možda tamo negde sredinom veka, ali do tada svi ćemo voziti ružičasti flajing kar.
 
Пропагандно гласило СНС нема никакав ауторитет ни за шта. Нажалост, јефтинији од тоалет папира, па народ купује, мада многи воле да живе у том "имагинаријуму".
 
Informer je đubre, ali to na stranu bitna je informacija da CIP buši. Sad bar znamo kad najjranije može da se krene sa projektnom dokumentacijom. Pa nakon toga bar 12 meseci da bi se ona završila. Ili nekim čudom i pre. To znači da radovi realno ne mogu da krenu pre 2022, čak i da država ima para za taj put.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770559#p770559:1ezv9drs je napisao(la):
Cheyenne » Пон Авг 31, 2020 8:55 am[/url]":1ezv9drs]Informer je đubre, ali to na stranu bitna je informacija da CIP buši. Sad bar znamo kad najjranije može da se krene sa projektnom dokumentacijom. Pa nakon toga bar 12 meseci da bi se ona završila. Ili nekim čudom i pre. To znači da radovi realno ne mogu da krenu pre 2022, čak i da država ima para za taj put.

Znači predsednički izbori 2022 kreću radovi tu, završava se obilaznica oko Beograda i možda neki segment Moravskog koridora :D
 
Voleo bi da znam malo više u vezi projektovanja ove deonice jer je NULA dinara predviđeno za to u 2021 god.
 
Толико ће км бити изграђено у наредних бар 0 година.
Та ће се тема само повремено оживљавати у сврхе кампање пуштањем понеког спина.
 
Fascinira me kako im 100x prođe isti manevar, kod istih ljudi, koji znaju da su 100x već prevareni...

Što je to u našem biću, što nas tera... da verujemo u očigledne gluposti, umesto da kažnjavamo lažove, živ nisam da saznam...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797622#p797622:kgykz8ku je napisao(la):
Cheyenne » Sun Nov 29, 2020 12:40 am[/url]":kgykz8ku]Voleo bi da znam malo više u vezi projektovanja ove deonice jer je NULA dinara predviđeno za to u 2021 god.
Хвала на дезинформацијама... :roll:

Пројекат: 5043 Изградња аутопута Е-761 Београд-Сарајево
Корисник буџетских средстава: МИНИСТАРСТВО ГРАЂЕВИНАРСТВА, САОБРАЋАЈА И ИНФРАСТРУКТУРЕ
Укупна средства 2021: 4.500.000.000 динара

2022 5.000.000.000
2023 5.000.000.000
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798030#p798030:3f24leaz je napisao(la):
Плусквамперфекат » Pon Nov 30, 2020 2:51 am[/url]":3f24leaz]
Хвала на дезинформацијама... :roll:

Пројекат: 5043 Изградња аутопута Е-761 Београд-Сарајево
Корисник буџетских средстава: МИНИСТАРСТВО ГРАЂЕВИНАРСТВА, САОБРАЋАЈА И ИНФРАСТРУКТУРЕ
Укупна средства 2021: 4.500.000.000 динара

2022 5.000.000.000
2023 5.000.000.000

Nažalost, to je samo za prvu varijantu preko Sremske Rače i to je sama izgradnja deonice. Fizički radovi.

Kod izrade dokumentacije (kako je najavila premijerka) mora da bude posebno stavka "Израда планске и техничке документације", kao što je to slučaj za npr BG - ZR - NS.
 
To jeste čudno, ali ta oznaka se koristi i za deonicu Kuzmin - Sremska Rača.

ИЗГРАДЊА АУТО-ПУТА Е-761, БЕОГРАД–САРАЈЕВО, ДЕОНИЦА: СРЕМСКА РАЧА - КУЗМИН

Вредност инвестиције: 250.000.000 евра

Почетак пројекта: 31. 8. 2019. године

Завршетак пројекта: децембар 2023. године

Извор финансирања: кредит турских банака и буџет Републике Србије
 
Ne znam odakle im to. E761 je stari naziv za koridor koji se proteže sve do Sarajeva, ako se ne varam. Pa su Bosanci to preimenovali u M-nešto kao i sve ostale puteve.
Ovo je, čini mi se, prvi put da se pominje konkretna godina početka. Što je dobro, ali treba biti realan. Situacija sa Koronom i sve ostalo će bitno uticati i na postojeće planove. A i sami znamo koliko se političari vole razbacivati sa datumima. Nadam se barem da će biti pametni pa prvo izgraditi barem do Mačkata. Značilo bi dosta.
 
E oznake su E oznake, ne menjaju se. Konkretno, E761 ide od Bihaća preko Sarajeva i Užica do Zaječara (tako da tehnički će Preljina-Požega biti i E761 i E763). U Bosni se koriste oznake iz SFRJ, mada su bile neke odluke i u RS i u FBIH, i to iste oznake onda koriste za različite puteve itd. Ali nekada je oznaka i puta kod nas bila M5. E sad ono što je debilizam je što naši ne mogu da dodele oznake za ove naše nove autoputeve nego se ovako lupa. Mada nije prvi put, tako se u svim dokumentima o obilaznici oko Subotice, koja je DP 11, govorilo da je to "autoput E75", što je toliko očigledno da je netačno.
 
To je i SEETO Route 3.

Seeto.png
 
Ma sta sitnicare, napises u budzet brate 100.000.000.000 dinara za ovaj projejkat u 2021 i sve bude ok :) Ko Džim Keri u onom filmu kad napiše na salveti "I owe you 1.000.000.000.000.000.000 dolara", i to je kao novac hehe :)
Karta mislim da ima neke greske, npr Jadranski autoput ne ide iznad Boke nego preko Čeva za Pg, nema zavšrenog Banja Luka-Doboj, nije ucrtan Doboj-Bijeljina, nema Moravskog i sl.
 
Mislim da fali jer karta prikazuje projekte koji imaju znacaj u regionalnom povezivanju, a oni koji su unutar jedne zemlje su van karte vrv da ne bi bilo previše tesko za raspoznavanje...
Mislim da nakon zavrsetka deonice do Pozege necemo videti radove dalje pre 2025... Verovatno ce se vagati da li prvo ka Ivanjici ili Uzicu... A ionako ce u medjuvremenu imati sta da se otvara za slikanje. Mozda se varam, svakako do Mackata bi bio pun pogodak sto pre.
 
Karta je tačna, samo što je iz 2009. E, sad zašto te rute i koridori i ne odgovaraju današnjim potrebama i onome što se zaista izgradilo i gradi se, je zaista za razmišljanje.
 
Јел може неко да ми објасни, пошто сам ја из Севојна, како да пређемо будући ауто пут код ваљаонице бакра тамо где стаје бус на портирници, ка брду Рујевац ако нема пасареле ? Није ваљда да ће пешаци ићи преко самог ауто пута !!
 
Vrh