Deonicu od PŽ do Mačkata pod hitno početi i završiti, po mogućstvu kao autoput. Šteta što trasa ide malo predaleko od UE. Na šta će ličiti saobraćaj od PŽ do UE i dalje ka raskrsnici za BIH i CG kad i ako završe ČA-PŽ pre toga, kada se zabiju sa autoputa plus sa OK klisure sa starog puta svi ka Sevojnu - videćete i sami...
Ta deonica je kao AP perspektivnija nego MK, koji je ladno mogao da bude šnelštrase sa obilaznicama naseljenih mesta, ovako će (i dalje tvrdim) biti poprilično prazan.
Dalje ka BiH je brzi put predovoljan, a mislim da je tako i projektovan i kroz Srbiju i kroz RS/BIH (kako će rešiti Višegrad-Ustiprača nisam pametan), čak i malo sređenija magistrala sa obilaznicama seoskih naselja bi bila cool. I generalno ne treba zanemarivati taj pravac, koji je glavni iz Srbije ka istoku Republike Srpske i pre svega istočnoj Hercegovini, kao i ka HN, jer pomeranjem A2 ka Pešteru, taj pravac preko Priboja ili CG je izgubio svaku šansu da to postane.
Ali nas je zapljusnuo talas megalomanštine u niskogradnji, pa možda i opale hajvej kroz Mokru Goru i Bosansku Jagodinu, hu nouz... Tako recimo imamo obilaznicu Kruševca projektovanu da jednog dana bude jedna strana autoputne obilaznice, a sad se par stotina metara dalje pravi druga u punom profilu, zatim imamo 2 obilaznice Pirota i fakin Bele Palanke (magistralnu i AP) po istom principu, koje će sada zvrjati poluprazne, umesto da smo pametnije koristili postojeće infrastrukturne resurse.
O nesposobnosti države da tranzit preusmeri sa 259 na A4, nego majmuni za volanom šlepera uništavaju državni put drugog reda namenjen za lokalni saobraćaj da bi uštedeli 4,5 evra, ne bih ovde da oftopikujem, ali i to je slika i prilika nesnađenosti naše države u ovoj oblasti.