Šta je novo?

Autoput "Požega - Užice - Kotroman"

I posle kažu neko ih vređa, ali tako je to kad ljudi ne znaju ni čemu se smeju. Prvo Prilipac nije petlja, već je to deo gde AP izlazi iz tunela, prva petlja je Požega, udaljena ta 3km od tunela.
A to znači da je neka plavušasta cica iz nadležnog kabineta koja je ovo prepisivala na sajt loše prepisala, jer je možda preko veze i dobila taj svoj položaj.
A to isto znači da ste vi (ne svi) zaslužili ovakve cice na ovakvim položajima, jer verujete i držite se ko pijan plota svake sitnice, jer vam baš lepo leglo u datom trenutku da bi ste rekli Labudu da nije u pravu :love:

I tako iz posta u post... :cool:

p.s. ček, ček samo da ubeležim koga vrte plavušaste cice: Berislav, Cheyenne, Orfanelin...i Altair koji je lajkovao hahaha
p.s.s. da dodam @NikolaNis koji se ispod sam dodao kao ljubitelj kabinetskih "prepametnih" plavih cica :cool:

Petlja se nalazi odmah posle izlaska iz tunela u selu Gorobilje.

Novi snimci sa Sentinela, konacno bez oblaka, malo se lakse vidi cela trasa.
Ovaj put sam izdvojio deo od izlaznog portala tunela Laz do petlje u Pozegi. Plus, dodao sam snimke obe petlje ispod, svaka posebno.
Pogledajte prilog 190829
Pogledajte prilog 190830
Pogledajte prilog 190831
Ono sto primecujem da petlja u Pozegi konacno dobija svoj obris i formu, primecuje se razlika u trasi i novim objektima u odnosu na starije snimke. No, nadam se da ce tek od marta krenuti ozbiljniji radovi.
 
Iako je Igor obrisao moju poslednju poruku, vidim da si je procitao i da je delovala na tebe, drago mi je zbog toga.
I dalje se ne slazem sa nekim stvarima koje pises (pre svega mislim na cene AP, jeste da je sve otislo pa i cena gradnje ali sigurno ne kako ga mi predstavljamo, Rumuni najavili Temisvar-granica za cca6-7 mil/km a mi Sombor-Kikinda za 10-12 mil/km) ali je ton potpuno drugaciji pa mozemo da debatujemo a ne ono sto smo radili pre.

Covek ti je gore lepo pojanio, nisi lepo procitao ili razumeo, kraj 2026. se odnosi na Prilipac-Pozega a ne Prilipac-Mackat. Ako ukljucis samo prethodna iskustva i logiku ne mozes da se ne slozis da je 31km na takvoj konfiguraciji strahovito tesko ostvarivo za period od 2godine.
Ovako, ako bude do kraja 26. bilo tih 3km - odlicno. A ako bude svih 31km kako ti kazes, svi su svedoci, vodim te u kafanu od Preseva do Horgosa koju izaberes da pijemo i jedemo dok ne popadamo. Brzo ce i ta 26-ta...
Naravno da nije delovala tvoja poruka, nego me @branik naveo na to razmišljanje. Ali neka hvala evo i @Orfanelin na moje da je to denivelisani ukrštaj (čitaj petlja) Požega kako i piše u predlogu trase CIP-a odgovara da se zove Gorobilje, ne želeći da prizna da se u prethodnom postu sa 3km zeznuo...onda bi ja sad valjda trebalo da mu kažem da se mislilo na Gorobiljske njive itd itd do Sudnjega dana!
Ne vredi kad me stalno prijavljujete čim vam darnem u mladalačku sujetu i gordost, pa mi admin briše svaku poruku...ne umete čestito da prihvatite ni sopstvenu grešku
Neka glupa vremena došla upravu je Andrić...ajd bolje vi lepo slušajte ove plave cice iz kabineta pa se sa njima nadgornjavajte, možda vam ipak to ponajbolje leži...a labud će malo da odmori, ima vala pametnija posla
 
Naravno da nije delovala tvoja poruka, nego me @branik naveo na to razmišljanje. Ali neka hvala evo i @Orfanelin na moje da je to denivelisani ukrštaj (čitaj petlja) Požega kako i piše u predlogu trase CIP-a odgovara da se zove Gorobilje, ne želeći da prizna da se u prethodnom postu sa 3km zeznuo...onda bi ja sad valjda trebalo da mu kažem da se mislilo na Gorobiljske njive itd itd do Sudnjega dana!
Ne vredi kad me stalno prijavljujete čim vam darnem u mladalačku sujetu i gordost, pa mi admin briše svaku poruku...ne umete čestito da prihvatite ni sopstvenu grešku
Neka glupa vremena došla upravu je Andrić...ajd bolje vi lepo slušajte ove plave cice iz kabineta pa se sa njima nadgornjavajte, možda vam ipak to ponajbolje leži...a labud će malo da odmori, ima vala pametnija posla
Ne razumem. Nema 3 kilometra od petlje do izlaska iz tunela, nego se petlja nalazi odmah posle tunela. Niti je petlja vezana za nastavak puta do Uzica. Ni u šta me nisi dirnuo, samo pokušavam da ustanovim da li ima smisla to sto pišeš. A ti pišeš o nekim plavim cicama u kabinetu.
Pisao si meni nekoliko puta da odem na taj sajt i da se žalim, pa zašto ti nisi otišao i napisao im da im u zvanicnoj prezentaciji stoji greska, koju je čak i predsednik prezentovao na svim televizijama.

Meni više deluje da si ti pogrešno procitao, pa sada nekim lošim trikovima i glupostima pokusavas da se izvuces. Uostalom nije ni bitno, vreme će pokazati a ovde ostaje upisano šta je ko pisao.



PS: Evo sada gledam ovo ponovo. Lepo piše da planiraju da naprave 3 kilometra puta od ove petlje Prilepac koju trenutno prave do petlje Požega koja će da bude u nastavku puta do Uzicu. Bukvalno nema ništa sporno niti nejasno. To su dve različite petlje. Pretpostavka je da će jedna da služi da se izlazi u Pozegu a druga da se nastavi dalje ka Arilju.
 
Poslednja izmena:
Evo, red i ja da se pospem pepelom i da priznam da vereujem da ce Naci plan do 2027, vezan za ovu deonicu biti ispunjen.
Mislim da mogu da naprave tih 3 kilometra (i to sve pricam iako sam se vozio Bulevarom Patrijatha Pavla).
toliko od mene do daljnjeg, da ne ugrozavam dalje prihode ovog foruma i njegovu uredjivacku politiku
 
Da li je moguce (konkretno za ovaj autoput i za A2 nastavak ka Boljarima) da se tuneli grade nezavisno od ostatka trase?

Konkretno mislim na to da bi na taj nacin najkomplikovaniji objekti mogli da krenu da se grade sada, a ostatak deonice kada se izvrsi eksproprijacija, pa time ne bismo imali situaciju da neki tunel "koci" ostatak trase.
 
Na nekim mestima bi sigurno bio problem kako im prići, pa bi se morali graditi novi putevi, i eto onda novih troškova i eksproprijacije. Negde bi se javio problem deponovanja iskopanog materijala
 
Jbg, @branik u pravu si. Ali nekad je i A2 bilo mrtvo parce na papiru, dok se ugovaralo i radila deonica Ub Lajkovac. Vecina forumasa nije ni verovala da ce se uopste raditi dalje od Cacka a kamoli do Pozege...
Sada je to "parce" autoputa A2 kako su ga neki nazivali itekako ozbiljna deonica, kada se spoji do Pozege bice to 150 km. A krenulo se sa 12.
 
И даље су то само шуме и горе, као и од Пожеге ка ЦГ.
Кад је била само деоница Лајковац -Уб, радила се и деоница Дићи- Прељина, а припреме су почеле још на почетку овог века.
Причам о ономе што се види на терену.
Колико су нас овде убеђивали да се ради обилазница око Ужица и ево, завршава се први месец грађевинске сезоне, опет ништа.
Ово се клати, а на папиру и у медијским изјавама може свашта. Опијум за народ.
 
zna li neko da li uopste postoji neki zvanican projekat za ovu trasu?
mnogo lako se ovde baca pozega - mackat, jer je to jednostavno i logcno, ali da li zapravo postoji projekat, trasa, nesto zvanicno pa cak i kao idejno resenje?
 
Jasno je za trasu
Pocetna stanica Pozega, Krajnja stanica Mackat, pise to i u naslovu, prica se o tome godinama, dalje ta "trasa" ide i do Sarajeva, preko Visegrada i dalje kako se u BiH dogovore, medjutim sve su to "Staljinovi prsti", jer bez projekta je sve to samo prica
a evo jos jedne, Elon Mask ce sa svojom raketom da sleti na Mars, znamo odakle krece, gde treba da stigne, ima i raketu, mislim da je cak i rok dao 2050 (sto je vise nego u ovom slucaju)
 
U vezi projekta brze saobraćajnice Požega Kotroman....

Ko o čemu ovih dana ja o uvidu PPPN koridora Vožd Karadjordje...

Pitanje bi trebalo da glasi zašto za svaku deonicu nemamo ovako detaljan projekat dostupan svima sa svakom parcelom,sa konturom ulaznog portala tunela,sa nazovom tunela dužinom,sa nazivom KO,sa jasnom kilometražom trase,sa svakim propustom ispod trase ,sa svakim usekom,škarpom izgledom svakog stuba mosta itd itd

Nisam gradjevinac ,ali pogledajte detaljno ovvaj mali segment....Zar ne zaslužujemo za svaki put u izgradnji ovakav dokumenat,Jel Srbija jedna zemlja ili nije?

tunel.JPG
 
Poslednja izmena:
U vezi projekta brze saobraćajnice Požega Kotroman....

Ko o čemu ovih dana ja o uvidu PPPN koridora Vožd Karadjordje...

Pitanje bi trebalo da glasi zašto za svaku deonicu nemamo ovako detaljan projekat dostupan svima sa svakom parcelom,sa konturom ulaznog portala tunela,sa nazovom tunela dužinom,sa nazivom KO,sa jasnom kilometražom trase,sa svakim propustom ispod trase ,sa svakim usekom,škarpom izgledom svakog stuba mosta itd itd

Nisam gradjevinac ,ali pogledajte detaljno ovvaj mali segment....Zar ne zaslužujemo za svaki put u izgradnji ovakav dokumenat,Jel Srbija jedna zemlja ili nije?

Pogledajte prilog 194284
Na 35. strani ove teme ima bolji prikaz trase. Nije kao za vožda ali je ipak bolji.
 
Значи најближа петља ће бити мало мање од 15 километара до Ужица.
 
Значи најближа петља ће бити мало мање од 15 километара до Ужица.
Pa sta treba da izlazi petlja direktno kod Suljage ispred saltera?

Zlakusa je na 13 km, Mackat petlja je na 15km, u zavisnosti u kom smeru idu Uzicani obe su im relativno blizu, a magistralni put koji ide do tih petlji je em odlican, em ce biti rasterecen kad se zavrsi AP.
 
Слушамо деценијама како је Крагујевац скрајнут са аутопута, како је то срамота и како никоме није јасно зашто је то тако. А Крагујевац је на 20 километара до ауто-пута и има три пута бољу везу него што ће Ужице имати.
Дакле, или Крагујевац није скрајнут или Ужице јесте. Само ми је та мисао пала на памет, ништа друго.
 
Možda je do pozicije Užica? Gde bi se petlja uglavila? Kako bi se savladala visinska razlika?
 
Da li ima šanse da se put od buduće petlje Mačkat do Užica pretvori u put 2+2 trake, npr. kao što je saobraćajnica Split-Klis, ta deonica rekao bih da je jako slična orografski deonici Mačkat-Užice, tuneli, zavoji, mislim da je i ta deonica u Hrvatskoj prvo bila u 3 trake, pa su napravili 2+2
 
Pogledaj Suboticu, ako ti je za utehu...
Za Suboticu je još gore jer tamo je sve ravno, mogli su put da naprave gde god su hteli.

Da li ima šanse da se put od buduće petlje Mačkat do Užica pretvori u put 2+2 trake, npr. kao što je saobraćajnica Split-Klis, ta deonica rekao bih da je jako slična orografski deonici Mačkat-Užice, tuneli, zavoji, mislim da je i ta deonica u Hrvatskoj prvo bila u 3 trake, pa su napravili 2+2
Ne mislim da ima potrebe u slučaju da autoput odvuče većinu saobracaja na sebe. Treba fokus da bude na održavanju postojeceg. Ali moguće je proširenje, mada ne bi bilo jeftino.
 
Vrh