Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Поставио сам на претходној страници слику радова у близини петље Прилипац, али је слика час посла затрпана неким другим темама. Има солидног напретка радова на том делу, мада мора то и брже да иде.
 
Danas sam prošao u oba smera. Na nekoliko mesta bilo je radova, košenja, obeležavamja, podzide...
A kad se od Trbušana prilazi Pakovraću, gore u brdu vidi se popriličan napredak. Poslednji put sam bio pre desetak dana, kada su se videli samo stubovi, a sada se polako pojavljuje i bela linija između njih. Ima napretka, ali još će ovde biti napisano mnogo raznih postova dok ugledamo put ispred Požege.
I, ne znam da li sam ranije prevideo, ali ne verujem da bi mi promaklo tako nešto, portalni putokaz za Užice ispred isključenja za Preljunu, zamenjen je putokazom za Požegu.
 
Ако ако, важан је добар сео. Само, у том смислу, биће бољи резултат ако једно "к", постане "ј".
 
Почињу да раде озбиљна истраживања на пробијању тунела на деоници од Пожеге до ЦГ границе. Информације су из прве руке, од стране инжењера који ради за кинеску фирму на бушењу тунела.
 
Да напоменем да су истраживања у питању. По његовим речима Кинези су спремни да одмах крену радове на тој деоници, али држава још увек није све припремила.
 
Да напоменем да су истраживања у питању. По његовим речима Кинези су спремни да одмах крену радове на тој деоници, али држава још увек није све припремила.
A da nisi saznao sta je sa postojećima? Makar kad ocekuju pustanje?
Hvala za info
 
Pa koliko je bilo potrebno da se vide prvi radovi na Preljina-Pakovraće?
 
Драго ми је да ће макар да почну ра раде даље од Пожеге, али његово мишљење је да ће бити са доста закашњења на свим деоницама.
 
Sad tek videh da ćemo tih 73,1km autoputa platiti 1,7 milijardi evra.
To je po kilometru skuplje i od preskupe deonice u Crnoj Gori. Još kada na to dodamo standarda prekoracenja budžeta biće oko 2 milijarde evra...
 
Драго ми је да ће макар да почну ра раде даље од Пожеге, али његово мишљење је да ће бити са доста закашњења на свим деоницама.
Hvala, za info. Realno kasni se dosta. 2021.je bio prvi rok, ali tu je korona pa sad ova kriza. Treba biti objektivan da nije ni lako raditi
 
Sad tek videh da ćemo tih 73,1km autoputa platiti 1,7 milijardi evra.
To je po kilometru skuplje i od preskupe deonice u Crnoj Gori. Još kada na to dodamo standarda prekoracenja budžeta biće oko 2 milijarde evra...

Ajde, ajde.. nije to toliko strasno. Platicemo ove godine uvoz struje u iznosu od 1,5 milijardi evra pa se niko ne streca niti buni.
 
Šta smo mi za koju milijardu?
Eto neki da kredit od šeika po 3% režimski mediji i ministar finanaija proglasiše za poklon.
A možda nam je samo pozajmio neku svoju milijardu uštekanu kod šeika, i opet na našim parama valjao 3%. A ti Srbijo, klimaj glavom, zaokružuj i tapši. Nema veze što će zumušnje grejanje naših guzica otplaćivati i unuci.
Priča se da neće više niko da nam pozajmljuje pare. Spremaju i stend baj aranžman sa MMF, jer počinju da dospevaju rate na ovih novozaduženih 15mld, pa se sve teže namiče i za njih. Mnogo para ode i na odbranu ovog besmislenog kursa.
I koliko gradnje da očekujemo u takvim uslovima? Neće stati, radiće se, jer to im je najsigurniji izvor prihoda na bočnim curenjima sa glavnom toka novca. A to su naše pare. I da li onda nekoga čudi cena km preko Jelice, viša od cene u crnogorskom kamenu?
 
Mali off,
Nisam često na Milošu koliko sam na X, ali nekako imam utisak da tu ima više vozila u zaustavnoj.
Ovaj video pokazuje zašto je opasno stajati, zašto mora žut prsluk i zašto mora trougao (da ne kažem trokut).
...i zašto se savetuje da svi putnici napuste vozilo bez odlaganja i to isključivo na desna vrata, i da se udalje.
Kod:
https://www.facebook.com/wernard.griffioen/videos/2385365094944719/?idorvanity=2617467821685116
 
Načuh, od svog pouzdanog izvora, da ima problema oko ekproprijacije i na dionici između tunela Laz i Munjino brdo. Navodno je izvođač već ušao na neke parcele koje nisu eksproprisane ili isplaćene, ne znam baš tačno. Izgleda da će i tu biti protesta i blokada.

Prethodna dva mjeseca im je bio blokiran ulaz u tunel Laz sa čačanske strane, od strane nezadovoljnih mještana, pa im je to usporilo probijanje. S obzirom na ove okolnosti, u ovom momentu niko živ ne zna kada će tuneli biti završeni.
 
Vrh