Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Hvala @Roske .
Izvestaj sa puta Pž- Ue
Velike kolone vozila iz pravca Ca pa je preticanje gotovo nemoguce.
Jedna patrola na tom delu, u smeru ka Ue, a videli smo i nekoliko policajskih vozila koji voze tim delom, tako da je moguce da ce ih biti i vise.
Srecan put!
 
Hvala @Roske .
Izvestaj sa puta Pž- Ue
Velike kolone vozila iz pravca Ca pa je preticanje gotovo nemoguce.
Jedna patrola na tom delu, u smeru ka Ue, a videli smo i nekoliko policajskih vozila koji voze tim delom, tako da je moguce da ce ih biti i vise.
Srecan put!
Oko 13h bio udes kod Meraka. Dva vozila teško oštećena, kolona se otegla do Doma u Ovčar banji. Ponegde potpuni zastoj, ponegde polako kretanje.
Od Pakovraća do brane u Međuvršju isto usporeno. A ceo autoput od Beograda izuzetno opterećen. Mada se primećuje manji pad posle Lajkovca i Preljine.
Na krajnjoj rampi, čekanje par minuta
 
Taj udes oko 13h nije bio nažalost i jedini.
Kroz celo popodne razvlačile su se ogromne gužve, a ljudi su prijavljivali kolone i zastoje već od kružnog toka u Pakovraću.
Ali, kako me neko pametan ovde proglasi da botujem za izgradnju puta koji meni odgovara i kako me ranije optužiše da samo o udesima pišem, neću o tome više.
Sve državne snage bi trebalo usmeriti ka izgradnji puta prema Dugoj Poljani, završiti ga u livadi i otud, dok se čeka Crna Gora da prdne još jednu milijardu, kao iz lože, posmatrati kamikaze ka Zlatiboru koji misle da za njih ne važe ni zakoni fizike, ako već ne važe zemaljski.
 
Надам се да ће ускоро кренути изградња тог дела, мада ситуација у европи постаје јако тешка, новац је све скупљи. Нас европа још додатно притишће. Кинези једини имају новца за улагање. Зато се и гради овај део до ДП. Нажалост крак ка Котроману је интересна сфера америке и Турске, па од њих углавном и зависи када ће кренути изградња и тог дела. Не сумњам да ће се то догодити негде 2024-25!
 
Biće dobro ako mi budwmo imali anage da i ovo što se sada gradi, dovršimo.
 
Нажалост крак ка Котроману је интересна сфера америке и Турске, . .
Nije za njihove banke problem da daju kredit od Milijardu evra, ali mi bi trebalo da se pozovemo na ovakvu ekonomsku situaciju u Svetu i zaključimo ugovor samo za prvu deonicu do Zlatibora ( Mačkat).
 
Браво Драгане, апсолутно потписујем сваку вашу реч !
 
Лепо је што су се сетили да треба доћи до АП-а. Што се тиче пара, Србија се само задужује нема пара ни за шта. Највише слободног новца има Кина, по којој га цени пласира сем мале групе људи у Србији то нико не зна. Једина је разлика што нема уцена, за разлику од запада! Како год било, што више добрих путева, мање људи безсмислено страда! Поред свиг других користи! Друга је ствар ако овако наставе да расту цене горива, биће све мање гужви на путевима!
 
Лепо је што су се сетили да треба доћи до АП-а. Што се тиче пара, Србија се само задужује нема пара ни за шта. Највише слободног новца има Кина, по којој га цени пласира сем мале групе људи у Србији то нико не зна. Једина је разлика што нема уцена, за разлику од запада! Како год било, што више добрих путева, мање људи безсмислено страда! Поред свиг других користи! Друга је ствар ако овако наставе да расту цене горива, биће све мање гужви на путевима!
Uh, to za ucene ćemo tek videti. Zapravo, možda smo već i očevici a da ne znamo. Pogledaj vojsku: avioni iz Rusije, PVO kratkog dometa iz Rusije, PVO srednjeg dometa iz Kine, bespilotne letilice iz Kine, prenosni PVO iz Francuske, novi avioni sa zapada... Otprilike ni afričke zemlje nam nisu ravne po diversitetu, a da smo toliko glupi da ne znamo kako ćemo to održavati, mislim da nismo.

S druge strane i Crna Gora se češka da li će im dati deo teritorije.
 
S druge strane i Crna Gora se češka da li će im dati deo teritorije.
Crna Gora je uzela vrlo povoljan kredit na 20 godina, sa 6 godina grejs perioda i kamatom od 2%. Planirana godišnja rata je bila 55 mil $ i oni bi to lako otplaćivali, ali stigla je epidemija i turistička sezona je propala. A, radovi još traju i nema naplate putarine.

Oni su ipak uspeli u dogovoru keneske i nekih zapadnih banaka da reprogramiraju dug tako da im je sada kamata 0,88%. A priča od će morati da daju "deo teritorije" je obična zapadna propaganda.
 
Poslednja izmena:
Лепо је што су се сетили да треба доћи до АП-а. Што се тиче пара, Србија се само задужује нема пара ни за шта. Највише слободног новца има Кина, по којој га цени пласира сем мале групе људи у Србији то нико не зна. Једина је разлика што нема уцена, за разлику од запада! Како год било, што више добрих путева, мање људи безсмислено страда! Поред свиг других користи! Друга је ствар ако овако наставе да расту цене горива, биће све мање гужви на путевима!
Па скупи ли се ишта од пореза па да улажемо у нешта или ништа не зарађујемо.Је ли могуће да се само задужујемо или ти је ово copy/paste изјава??

Послато са SM-G9500 помоћу Тапатока
 
Srbija ima skoro 14 Milijardi evra u deviznim rezervama, a šta se sve izgradilo poslednjih godina mogli ste da čujete u predizbornoj kampanji. A, veliki infrastrukturni projekti se uvek rade iz dugoročnih kredita, kao što je taj u Crnoj Gori.

Ali, meni je bitnije kada će CG nastaviti izgradnju sledeće deonice autoputa i da li će to da im bude prioritet ili izgradnja autotuta i magistrale u primorju. Jer pitanje je koliko još mogu da se zadužuju.
 
Па скупи ли се ишта од пореза па да улажемо у нешта или ништа не зарађујемо.Је ли могуће да се само задужујемо или ти је ово copy/paste изјава??

Послато са SM-G9500 помоћу Тапатока
Како да се не скупи, улаже се у стране фирме, дају субевнције по радном месту и кад нема више субвенција фирме се покупе и оду. Ни један АП се не гради са "вишком" пара из буџета. Сви до једног се праве преко кредита! Иста ствар је и са железницом. 88% прихода је од пореза увозне робе. Економски тигар практично нема више ништа своје. Оно што је преостало блајхана плавуша систематски уништава!
 
Ни један АП се не гради са "вишком" пара из буџета.
Koja to država gradi AP ili prugu sa "viškom" para iz budžeta?!
Pročitaj u budžetu šta se sve finansira, a kao što sam već napisao veća infrastruktura svake države se kreditira. Čudi me da to nekima na forumu još nije jasno ili je samo bitno pljuvati po državi.
 
То се зове развојни или инвестициони буџет, али је у Србији забрањен, као и развојна банка. Него Драгане имаш ли ти неке информације колико је прокопано Лаза и Муњиног брда, јер видимо да је то тајна?!
 
Nemam takve informacije, jer ih nisam ni tražio, nije mi to bitno.

Vidim da se svakodnevno radi, a ne znam kakve imaju probleme.
 
Srbija ima skoro 14 Milijardi evra u deviznim rezervama, a šta se sve izgradilo poslednjih godina mogli ste da čujete u predizbornoj kampanji. A, veliki infrastrukturni projekti se uvek rade iz dugoročnih kredita, kao što je taj u Crnoj Gori.

Ali, meni je bitnije kada će CG nastaviti izgradnju sledeće deonice autoputa i da li će to da im bude prioritet ili izgradnja autotuta i magistrale u primorju. Jer pitanje je koliko još mogu da se zadužuju.
Da, pre kolapsa EPSa i grčevite odbrane dinara je imala 14 milijardi, sada manje od 13, a javni dug Srbije je sada već oko 32, tako da smo u debelom minusu, najvećem ikada.
Crna Gora je u sličnoj situaciji.
Drugo, ako niste čuli, veliki rat se vodi u Evropi čije posledice tek slede.
 
Biće velo zanimljivo u narednim mesecima/godinama.
Mnogo smo zaduženi, kurs je klimav i samo se održava pumpanjem para... Strane investicije to nisu jer država pokriva sve troškove tih investitora za ugovorni period, a zašošljava se samo niskokvalifikovana radna snaga. Gde je granica zaduživanja? Nema je, jer se zadužujemo kod onih što ne im nije bitan naš kreditni rejting već plasman njihovih (skupih) para. A mi o sredstvima obezbeđenja pojma nemamo. Šta će biti kad sve to dođe na naplatu...
Sad, kako stvari stoje, posledice rata i politike na dve stolice ćemo tek videti.
U svakom alučaju, mislim u ovom trenutku da pre sredine 2024.put neće stići do Požege.
Pred izbore sve može, sve radi. Već danima na obilaznici oko Užica nema ni jedne mašine. Prošlo slikanje. Treba nešto ostaviti i za drugi put.
 
Vrh