Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Skrećemo sa teme, ali otvorenost i donekle uspeh jednog društva zavisi i od toga kako i koliko je otvoren prema ljudima drugih nacija, vera.... Apsolutno je logičon i normalno da u Srbiji rade ljudi iz CG i BiH koje god nacije bili jer je Srbija veća i pruža kud i kamo više mogućnosti u svakoj oblasti. Ako pričamo o autoputevima, pa koliko su ih imali CG i Bosna do skoro? 0km i bosanci nešto malo više, ali svve u svemu skoro nimalo.

Inače, ja sam kao srbin koji je pričao ijekavicom, u sred Srbije dobio preškraban pismeni rad u školi jer nije napisan ekavicom. Svaka reč mi je bila ispravljena crvenom olovkom. Da ne pričam koliko je druge diskriminacije bilo pogotovo devedesetih.
 
Juče sam saznao od konobara koji radi restoranu Merak u Tučkovu, da kod njih noćeva neki inžinjer koji je neki nadzor u Krstacu i da mu je taj čovek rekao videćete sledećih dana šta će biti, dolaze kinezi i za par nedelja nećete verovati koliko će radovi brzo napredovati... Videćemo daj bože...
Tako je,admine...Vratimo se temi, @Ljupko šta kaže konobar iz Meraka....?
Jel taj inženjer i dalje tamo....
 
Zaboravih Mila Đuraškovoća, ko da Srbija nije imala svog čoveka joj uništi putarska preduzeća, pa je to morao stranac sa PzP, Nibensom. Al kakav stranac, to nije stranac kao Nemac kad dođe u Srbiju pa pošteno kaže ja sam stranac, ne, ovaj je kobajagi domaći, al ja kod njega u CG kad dođem nisam domaći i šipak će mi isto tako daju vodim sva CG putarska preduzeća ili bilo šta monopolski slično.
Treba jednostavno: Druže, ti si iz CG, BH, Hr? Jesi. Jel za tebe to ista zemlja sa Srbijom? Jeste? Ok, ti si domaći i možeš slobodno da radiš. Nije? Izvoli onda doviđenja, ti si stranac pa možeš radiš niskoplaćene i deficitarne poslove u Srbiji, ne možeš biti predsednik države, da držiš ni jedan monopol, profesor i sl stvari koje narod finansira. A ne ovo, predsednik R Srpske priznaje granicu na Drini, a ponaša se ko domaći, ili ovaj iz Čipuljića priznaje da Bosna nije Srbija a predsednik Srbije.
Da odgovorim-ovdje u CG postoji značajan broj ljudi iz Srbije koji su bili u samom vrhu proustaškog režima Mila Đukanovića isto tako prvi sveštrnik tzv CPC bio je i jos uvjek je gospodin zvani Žika Smederevac.
Bivsa potpredsjednica vlade CG iz Sente gospodja Gordana Đurovic glavni je lobista za crnogorski jezik po bijelome svijetu recimo.
Sada je glavni urednik antisrpske gradske televizije gospodja iz Loznice mislim i da ne nabrajam.
Kad je neko ološ on je ološ a kad je dobar i plemenit onda je čovjek kako god da govori ekavicom ili ijekavicom.
 
У понедељак сам у пролазу видео да су почели припремни радови на петљи Прилипац. Видех и једну Кинескињу испред сеоске кафане док руча неко њихово јело штапићима као прибором.
 
Zašto je bacanje para? OK možemo diskutovati da postoje neki drugi pravci koji bi mogli da budu prioritet. Glupo bi bilo praviti do same granice gde bi se autoput završavao u livadi. Autoput će generisati saobraćaj. Ceo taj kraj može imati koristi od autoputa. I najbitnije od svega cene rastu. Za par godina cena gradnje autoputa će verovatno biti 50% veća. Što se pre završi pre će se početi naplaćivati putarina.
 
Slažem se da će put generisati saobraćaj, ali postoje prioritetniji pravci sa mnogo više trenutnog saobraćaja i njih bi trebalo rešavati. Takvi će donositi i više para od putarine. Na jednoj strani ćemo gubiti siguran novac od putarine, a na drugoj ćemo čekati da naraste saobraćaj i sa njim i prihod. Još ako se završi u livadi, nikakav ekonomski rezon nema. Zato mislim da je bacanje para u odnosu na deonicu ka Mačkatu
 
Ovako smo mi "zidali" Skadar na Bojani 2017.kada je potpisivan komercijalni ugovor do Pž.
Od 2017. pa do 2022+3g je ukupno koliko?! E to je kuvanje zabe, pa sad kad planirate do Ivanjice, Mačkata, Crne Gore i Italije treba da znate koliko je to daleko u godinama. Meni ne smeta kad se pise i mimo teme i u temi nego prepucavanje " ima smisla graditi dok CG ne stigne do granice,nema smisla"
Necemo ni mi braco skoro ni poceti i bojim se da ce objektivni rahlozi biti za to
 
Ne znam što svi viču da treba čekati CG da napravi do granice. Ja bih napravio do Duge Poljane autoput, a onda dogovorio sa CG magistralni od Berana do budućeg graničnog prelaza a mi od Duge Poljane do granice isto da napravimo magistralni. To je mnogo jeftinije a radi posao. To je 30ak km sa naše strane. Taj se magistralni može i kasnije koristiti kad se napravi autoput. Ili opcija 2 da napracvimo 1/2 autoputa (3 trake) pa kasnije drugu polovinu. To će u mnogome skratiti vreme putovanja. Mislim radiće posao za manje pare. Svejedno se po magistrali može brže voziti jer ide kroz puste krajeve i ravnicu.
CG ima da napravi oko 10ak km magistrale. Ako to ne mogu da izfinansiraju, neka se obese svi komplet. To i nisu neke pare, neka im Milo proda onaj jedan njegov ručni sat i eto puta. Kad je Njegoš mogao odrednje da proda, može valjda i Milo ručni sat.
 
Ne znam ljudi, napraviš do Duge Poljane AP, platiš toliki novac i onda se zatežeš sa magistralom do CG...
Ima to smisla finansijski, verovatno i saobraćajno, ali brate, zar nismo tih polurešenja napravili milion, pa su postala trajna?
Treba napraviti taj AP kako Bog zapoveda, to je stvar za budućnost, jedan veliki nacionalni projekat završen od početka do kraja, bez polurešenja...
Nek Crna Gora brine o svom delu, to se nas ne tiče... valjda će napraviti neki putić da povežu Kolašin sa granicom...

Nije stvar samo u AP... tu je i granični prelaz koji mora imati dovoljan kapacitet, a neka kanta na čuki pred kojem će biti kilometarske kolone svakog leta...

Skuplje jeste, ali jednom uradimo i stvar je završena za vek vekova... onda se možemo fokusirati na druge stvari...
 
Poslednja izmena:
Perkane slažem se sa tobom potpunuo. Ali naš narod voli polurešenja. Pogotovo kad kažeš da je "jeftinije". Opet bolje i polurešenje neko nikakvo rešenja pa da kružimo preko Novog Pazara ko kiša oko Kragujevca :) . Zamisli dodjđeš na 10km od granice i onda moraš da kružiš 122 km okolo :). Debilana zar ne ?
 
Idemooooo,
1. Slika Pž, ova linija se poklapa sa ucrtanom trasom na Sentin.dakle trasiranje verovatno
2. slika je Lu i ocigledan pocetak petlje
3. Slika je od Lu ka Laz tunelu, vide se nove tacke u krcenju terena 👏👏👏

P.S. ako izmesa slike zalite se @Igor

Screenshot_20220408-122912_Chrome.jpg
Screenshot_20220408-123009_Chrome.jpg
Screenshot_20220408-123103_Chrome.jpg
 
Društvo, predlažem vam da odete na ćevape do Duge Poljane (ima čak korektna ćevabžinica, a ima i ok market za plazmu kao desert posle ;) ). Onda posle napišite ovde svoje utiske i procene hoće li bez veze ka CG taj AP generisati bilo šta ka DP. Sa utiscima, evo velikodušan sam, možete da počnete od Prilika, dakle čak Ivanjica&Golija included. Ako mi neko spomene zimski turizam, unapred mu kažem ha-ha-HA.

U isto vreme ginuće se i dalje na pravcu ka Mačkatu i Zrenjaninu npr.

Sve je to lepo, graditi AP svuda tj, ali što je govorio moj đed: redom se goveda ližu. Mislim, ako smo mudri...

...kao što dokazano nismo :D .
 
Konačnooooo, 3 godine od početka izgradnje da vidimo bilo kakve zemljane radove zapadno od čačanske kotline. Biće Požega povezana autoputem jednog dana, samo da se ovo trasiranje nastavi i posle izbora.
 
Ugovor potpisan, pravi se smestaj za radnike, a ovde i dalje ide diskusija da li isti treba ili ne treba graditi i zasto ne preusmerimo na zrenjanin, ili zasto ne radimo samo poluprofil?
Ocigledno je da ce se graditi, apelujem na forumase da svi predju u peti stadijum tugovanja koji se zove PRIHVATANJE, a da diskusije o isplativosti ostavimo za kad se otvori AP (uglavnom prognozeri isplativosti autoputa ovde lose prolaze).
 
Можда сам нешто пропустио, када је потписан уговор за деоницу до границе са ЦГ?
 
Društvo, predlažem vam da odete na ćevape do Duge Poljane (ima čak korektna ćevabžinica, a ima i ok market za plazmu kao desert posle ;) ). Onda posle napišite ovde svoje utiske i procene hoće li bez veze ka CG taj AP generisati bilo šta ka DP. Sa utiscima, evo velikodušan sam, možete da počnete od Prilika, dakle čak Ivanjica&Golija included. Ako mi neko spomene zimski turizam, unapred mu kažem ha-ha-HA.

U isto vreme ginuće se i dalje na pravcu ka Mačkatu i Zrenjaninu npr.

Sve je to lepo, graditi AP svuda tj, ali što je govorio moj đed: redom se goveda ližu. Mislim, ako smo mudri...

...kao što dokazano nismo :D .

Oh-my-God
Ja minimalizovao svoje učešće u diskusijama na forumu, misleći da sam jedini koji se protivi konsenzusu zvanom "autoput generiše saobraćaj", kad ono...
Džaba moji argumenti, kad "autoput generiše saobraćaj" i tačka!
Slažem se sa skoro svakom tvojom premisom, osim delimično za zimski turizam, može to brzo da se ishajpuje ako su "pravi" vlasnici nekretninica na Goliji.
 
@caribrod hajde da se svađamo malo ( dok nas Igor ne opomene), uspavala se tema.... 🤣

Kako objasnjavas to sto mi sada (Zapadna Srb, Pž, Ue, a verovatno i Ca) imamo mnoooogo veci saobracaj iz Bg i drugi nego pre?
To nije bilo dok nije AP dosao do Preljine u kompletu, bilo je samo raspustima,
kada je AP bio do Ljiga optereceni su bili vikendi, a
sada je vikendom haos, a i petkom, ponedeljkom....
Otkud ovi iz Bg i drugih delova mnogo vise ovamo ako nije zbog AP?
Ja bih pre tvrdila da AP ne moze da garantujr razvoj privrede, ali je svakako vazan uslov.
 
I da se ogradim, reci ces da im je Zl krajnja tacka, ali sada je dosta onih koji nisu koristili ovaj pravac, Novi Sad je isao na Kosjeric,
Kosjerci takodje cesce idu ovuda a znam mnoge koji ne idu preko Va nego na ap a transportni su radnici
 
Vrh