Ne razumem čemu uvrede... Opovrgao sam tvoju teoriju vezanu za "presipanje" sa A1 na A2, a da bi se turizam povećao mora da bude veći od 0 (0 puta 1000 je i dalje nula) iako ja mislim da je taj deo Srbije jako lep, vikend turista tu nema šta da traži. Drugo, čoveku koji je nameračio da ide na more u Grčku alternativa nije ZLATIBOR iz očiglednog nedostatka mora, nego Crna Gora, Turska, BUGARSKA ili neka treća zemlja koja je u tom trenutku imala relaksirane mere.
Saobraćaj na Autoputevima u Srbiji u totalu je povećan skoro duplo od 2012 (80 i nešto procenata)... Jedino da svi ti koji se "presipaju" vole da se vozikaju uzduž i popreko po Srbiji dok se ne prespu
Na uvrede samo odgovaram uvredama.
Nisi razumeo i dalje ne razumeš.
Ajd ponovo: Zabole nas uvo šta ti misliš o ovim krajevima i što ne dolaziš. Ima ko otje, što bi rekao Šojić.
Nemaš pojma o turizmu na istoku Srbije, uopšte, ni najmanje, još to sve bezobraznije potenciraš.
Ne znaš ni gde je ni šta je Srna, šta Nišavska dolina, šta Kapica..
Ja se ovih mesta generalno gadim. Kičerica, etnofenseraj (moš mislit etno, građeno u XXI veku), hajp i dranje do gole kože.
Možda za Babin zub znaš, ali i on je za tebe 0. Vlasinsko jezero recimo, Zvonačka banja, Sukovski i Poganovski manastir, Vrelo, Slavinjsko grlo.
Ciljna grupa nisi ti i tebi slični. Nisam ni ja. Ciljna grupa je dvomilionska Sofija sa okolinom. I uvek je puno. Troše ko blesavi. Imaju.
Nažalost, potražnja te vrste kupaca je otužna: pleskavicea (bljak) i prženi kartofi (pomfrit), živa muzika (pevaljka) i dozvoljeno pušenje unutra. I udri.
Trgovina: žuti duel omekšivač i selekšn prašak, najlepše želje, smoki, jelensko pivo, knjaz Miloš kisela, plavo brašno (kikindsko ili fidelinka nema veze) i nadasve paprika u pavlaci.
Od manifestacija: šušenica (Dimitrovgrad), peglana kobaja (Pirot), banica (Bela Palanka), vurda (Babušnica) i vrh vrhova Roštiljijada u Leskovac.,
Stotine i stotine agencijskih autobusa, privatnih automobila, krcati smeštajni kapaciteti. Kvazi gastronomski turizam, ružno za moj ukus, ali mnoooooogo više od 0.
A itekako ima šta da se vidi. Čak i u "gradu sa imenom Georgija Dimitrova" (hahahah veri fani, jaaako smo duhoviti jbt). Pitaj Krcana.
Ali turistički djelatnici ovdašnji nisu radi da se malo potrude na promociji ozbiljnih atrakcija, što bi kad im etnogazde sponzorišu šetnje po regionu da ih promovišu.
S druge strane ja sam na Zlatiboru bio još dok se to zvalo Partizanske vode. Palisad. Slobodan Mulina live. Bio i kad su bile Kraljeve vode. I tad mi se više svideo nego sada. Fensi-šmensi, urbanistički haos. Duše bez. Svaki put sve manje autentičnosti, sve više komercijalizacije. Više volim da uđem u neku nebitnu birtiju sa dobrom klopom, nego u taj "glamur", koji niče. To je zapadna Srbija koju volim. Ono što se prodaje novim masama - jok.