Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Evo dobih informaciju da se dosta kineza /ne jos svi/ vratilo u kampove I da su ovih dana krenuli bas kako mi rece "punom parom". Rece jos da ce se u narednih mesec dana otvoriti citava trasa do kraja. Imam jos jedan jaci izvor, pa cu proveriti koliko je tacno.
Ovo ne mislim da ima veze sa izborima, za razliku na zalost od onog gore u Dugoj Poljani, gde dok god ne vidim potpisan ugovor, ne uzimam ozbiljno, bez obzira sto imam o novom projektu daleko bolje misljenje od predhodnog.
Sto se tice ovog dela izmedju tunela, pa dalje do Prilipca, tu ce "navaliti" kao sto su I do sad.
 
Screenshot_20220328-083217_Chrome.jpg
 
Ne znam zasto se na delu kod Jakova vozi jednom stranom auto puta na duzini od 5 km. Na drugoj strani nema nikakvih radova, a kako i da ih ima kada je nov auto put.

РАДОВИ: 26.03.2022.Радови на државном путу I А реда број 2, деоница петља Сурчин – петља Обреновац


Од 27.03. до 29.03.2022. године, у току светлог дела дана, изводиће се радови на санацији оштећеног коловоза у дужини од 5км, на државном путу I А реда број 2, на деоници петља Сурчин – петља Обреновац, у смеру ка Обреновцу.
Саобраћај ће се, у зони радова, преусмерити у леву коловозну траку смера Обреновац - Сурчин, где ће се одвијати двосмерно.
Радови ће бити обележени адекватном саобраћајном сигнализацијом и опремом.
Молимо учеснике у саобраћају да поштују саобраћајну сигнализацију и прилагоде брзину кретања условима на путу.
 
Prolazio sam u subotu, nisam primetio neko oštećenje na toj trasi.

Sad razmišljam šta sve može da traje 3 godine, a da nije autoput :D Recimo mikser u lidlu ima 3 godine garancije :D
 
Poslednja izmena:
Šta se to dešava? Šta će onda biti sa ovom novom deonicom do Pakovraća kad je asfaltirana zimi?
 
Izgleda da je ulegnuce posle nekog mostića. Bila je glodalica i finišer pa sam pomislio da će skidaju asfalt posle mosta, naspu materijal pa zakrpe.
Inače ima i radova od petlje Ub ka Ubu, obnova asfalta i neko prosirenje na sredini razdaljine.
 
Jutros opet radovi na Milošu
Odmah posle skretanja za Lajkovac skinut asfalt u voznoj traci, nekih 100m
1km dalje takođe skinut asfalt u otprilike istoj dužini
Samo se krpi novi put...
Sklanjaju čunjeve posle mosta, nakon Uba, iz pravca Bgd, izgleda su sredili ono veliko ulegnuće
 
Izgleda da je ulegnuce posle nekog mostića. Bila je glodalica i finišer pa sam pomislio da će skidaju asfalt posle mosta, naspu materijal pa zakrpe.
Inače ima i radova od petlje Ub ka Ubu, obnova asfalta i neko prosirenje na sredini razdaljine.
Pretpostavljam da je to samo šminkanje i da će i taj novi asfalt da potone, s obzirom na podlogu?
 
Mislim da je to samo na prelazu betonske konstrukcije i nasipa do njega, gde beton ne uleže, ali nasip malo da. Sećamo se kad su radili taj deo snimaka dronom gde je delovalo da je dosta čvrstog kamena nasuto, a korišćen je i tepih geotekstila za hidroizolaciju. E sad, na većoj dubini sigurno ima dosta vode kao što smo i pisali pre par godina jer okolo je dosta reka (Sava, Kolubara, Tamnava...) sve od Nbg do uspona za Ub. Od Uba do Lajkovca je druga priča, umesto tvrdog kamena za podlogu je stavljana glina koja pod teretom saobračaja uleže. Plus je i to samo zemljište sklono odronima, vidimo ih dosta na kosinama pored autoputa posle petlje Ub ka Lajkovcu.
 
Ако је мапа тачна Румунија и Пољска не знам шта су радили све ове године, а Украјина јад и беда што се и види по овим актуелним ратним снимцима из блатњавих градова и села.
 
Ако је мапа тачна Румунија и Пољска не знам шта су радили све ове године, а Украјина јад и беда што се и види по овим актуелним ратним снимцима из блатњавих градова и села.
Ukrajina se i dan danas oslanja na voz, stanice su im redovno punije nego što su naše ikad bile. I kod njih ima izražene korupcije u putarskoj niskogradnji, zato i ne forsiraju autoputeve. A i ta država je velika kao čitavo Balkansko poluostrvo. Treba napraviti autoput na tolikoj površini.
 
Poljaci imaju jako puno brzih puteva koji se ne naplaćuju (na primer Šćećin - Gdanjsk) što sam vozio. Inače su im putevi dobro obeleženi i generalno dosta napreduju na tom polju, tako da u stvarnosti imaju puno više od onoga što je na mapi.


Stan_autostrad_i_dr%C3%B3g_ekspresowych-Polska_mapa.png
 
Ukrajinci su se dosta oslanjali i na avio transport. Svaki iole veci grad je imao funkcionalan aerodrom sa domacim letovima. Avio karta od Kijeva do Simferopolja kostala je 2010. godine oko 40-50 evra, i generalno su domaci letovi bili jako pristupacni.
 
Juče sam saznao od konobara koji radi restoranu Merak u Tučkovu, da kod njih noćeva neki inžinjer koji je neki nadzor u Krstacu i da mu je taj čovek rekao videćete sledećih dana šta će biti, dolaze kinezi i za par nedelja nećete verovati koliko će radovi brzo napredovati... Videćemo daj bože...
 
Vrh