Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Da, nista od krtica, sa ovim se moze ocekivati koji metar probijanja dnevno, ali daleko od 10m kolko bi moglo sa krticom, a i kolko je cini mi se bilo u nekim planinama CG.
 
@Pendolino evo glupu me prosvetli.
Ne pitam za vojnu tajnu ako znas napisi i ne pravi se pametan " idi i nađi odgovor" ...
Podsetite me kad bude od njega pitanje vezano za AP do Pž da mu napišem " sedneš u kola pa dođes da vidis sam".
A neka si mu odgovorila Miro, šta se on pravi pametan...pratimo Pendolina pa ćemo mu adekvatno i odgovoriti...
 
Prvobitno su planrali petlju u Cerovu, a sada u Virovu. To je svega 3-4 km od petlje Prilipac.
Pogledajte prilog 127157

Evo printskrinovo sam za prvu pomoc...

Pogledajte prilog 131403

Стигли кинези у Прилипац, почело спремање за постављање базе. Pogledajte prilog 129881
Velika je verovatnoca da ce krenuti ka Arilju i pre zavrsetka do Pozege.
Ova slika koju je objavio yt nalog InfoLiga i ujedno ova druga koja ja bila na otvaranju DP-PŽ, se poklapaju i petlja Arilje ce zaista biti udaljena od Petlje Prilipac 3-4 km.
 
Ako su toliki tuneli, znači još 10 godina, brat bratu.
Tunel 1 - ~500m
Tunel 2 - ~2.000m
Tunel 3 - ~1.000m
Tunel 4 - ~1.600m
Tunel 5 - ~1.600m
Tunel 6 - ~900m
Tunel 7 - ~500m
Tunel 8 - ~3.500m
Tunel 9 - ~3.300m
Tunel 10 - ~ 1.300m

Krenuce 8 i 9, a ostalo tek tamo 2024. 😁
Kako lepo zvuci u predizbornoj kampanji:
,,Zavrsicemo autoput za 4 godine".
 
Manite izbore, pitanje je šta piše u ugovoru o izgradnji, koji je rok.

Prvobitno su bile planirane samo dve deonice, do i od Ivanjice, ali sada kinezi traže da bude više deonica zbog cene materijala. Tako će se pojedinačno ugovarati cena, pa verovatno i rok sa svaku deonicu.
 
Poslednja izmena:
Iznad Pakovraća do tunela Laz, izgleda da je aktiviran pomoćni put za mašine. Od Laza do Pozege jos nista znacajnije...Pogledajte prilog 131502
Mozda mi se cini, ali od Laz izlaz pa ka LU onaj deo kroz šumu kao da je trasiran vidljivije? I sve do dela gde će biti petlja vidi se neka aktivnost? Da li grešim, mozda je bilo ovako i ranije?
 
Moze link ka mapi, prepostavljam da je sentinel-hub, meni iz nekog razloga nece da ucita datume a time ni mapu, pa da probam preko linka direktno.
 
Miro geometri na toj deonici verovatno rade merenje sleganja puta, uz pomoc totalne stanice (uredjaja na tronoscu sto izgleda kao kamera) i uz pomoc onog velikog lenjira sto drzi pomocnik. Oni proveravaju odredjene kote i tu uvidjaju da li se put ili teren na tom mestu sleze i sta se desava. Sigurno to rade zbog ubrzanog propadanja glinene, pa utvrdjuju sta se desava u slojevima ispod. Neminovno je da se ovde mora nesto raditi pre ili kasnije.
 
Moze link ka mapi, prepostavljam da je sentinel-hub, meni iz nekog razloga nece da ucita datume a time ni mapu, pa da probam preko linka direktno.

Ovo je taj deo od tunela do petlje LU, zumirano.

@prostorni planer hvala na objašnjenju. Nisam znala da se i to meri od strane geometara, sleganje tla itd...
Neka provere sve, def ima nekih problema. Majku mu, kako je tako u osnovi loše, kao da je na močvari pravljeno....
 
Ne zaboraviti i da je, kako god da je pravljeno, neko nerazumno tražio da se cela deonica završi, iako će nekoliko godina stajati neupotrebljena. U međuvremenu, priroda i neodržavanje odvoda su učinili svoje
 
Sa druge strane Čačka, trasiranje Moravskog od Kraljeva solidno napreduje, trasa ili pomoćni put je na 3-4km od petlje Preljina.
2022_03_25_21_12_31_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
 
Novi moderatoru, ovu sliku sam stavio ovde da se vidi povezanost ova dva autoputa jer izmedju njih nije zid no su povezani, a i pokazuje obrise buduce kompletne obilaznice oko Cacka koju cine oba ova autoputa. Eto od juce sam ovde, nista ne znam gde je koja tema, pa hvala sto me ispravljate :rolleyes: Ne razumem ljude koji odmah skacu ako se postavi ijedan post veze ovog autoputa sa drugim temama koje su nastavak ovog autoputa Surcin-NBg ili kroz CG, ili bocne veze poput onih ka Valjevu, GM, Moravskom, Mackatu i sl. Ajde malo tolerancije...
 
Novi moderatoru, ovu sliku sam stavio ovde da se vidi povezanost ova dva autoputa jer izmedju njih nije zid no su povezani, a i pokazuje obrise buduce kompletne obilaznice oko Cacka koju cine oba ova autoputa. Eto od juce sam ovde, nista ne znam gde je koja tema, pa hvala sto me ispravljate :rolleyes: Ne razumem ljude koji odmah skacu ako se postavi ijedan post veze ovog autoputa sa drugim temama koje su nastavak ovog autoputa Surcin-NBg ili kroz CG, ili bocne veze poput onih ka Valjevu, GM, Moravskom, Mackatu i sl. Ajde malo tolerancije...
Izvinjavam se 🙂
 

Ovo je taj deo od tunela do petlje LU, zumirano.

@prostorni planer hvala na objašnjenju. Nisam znala da se i to meri od strane geometara, sleganje tla itd...
Neka provere sve, def ima nekih problema. Majku mu, kako je tako u osnovi loše, kao da je na močvari pravljeno....
Moraće definitivno da se radi i to u narednih godinu dana. Mogu da zatvore put u jednom smeru dok rade u drugom.
 
Kontradiktornost u tekstu nije da nisu isplaćeni već hoće veću lovu zato se i sude što he ok ali ne vidim kakve veze sa sudom ima blokiranje Kineskog radničkog kampa...
 
Moraće definitivno da se radi i to u narednih godinu dana. Mogu da zatvore put u jednom smeru dok rade u drugom.
Ovde su pisali da to nece biti moguce jer ako se radi trup ili kako se to zove mora duboko da se kopa i široko tako da se skidaju oba pravca.

Ali videcemo, da li ce biti i kada ce biti.

Secam se da je Zorana onda govorila 3m za rekonstrukciju glinene.
Otislo je to na godinu dana ili negde oko 9m ali ne zbog vise posla, nego zbog samo 11 mašina ( earth brojao na slikama).
Dakle, ako bi se koncentrisali i dovukli svu mehanizaciju može i to da se uradi brže, a do tada mi verov moramo u Ljigu na Ibarsku. 🤷‍♀️

Ali ce ocigledno kroz neko vreme sve biti jasno. I odluceno
 
@Beli zo Problem je što je ovo korumpirano pravosuđe i ako ne skreneš pažnju javnosti možda do kraja života ne dočekaš presudu.

Na glinenoj sam juče primetio sveže crne zakrpe u pracu ka BG, par njih, ali sve su iste veličine, okvirno jedan metar kvadratni. Kao da su nešto otvarali na asfaltu.
U pravcu ka ČA odmah posle petlje UB prvi put sam primetio ulegnuće golim okom, ovičeno pukotinom na asfaltu. Ulegnuće je dugačno par metara i zauzima celu zaustavnu i srednju traku. Meni ovo propadanje toliko progresivno izgleda, kao da svakim prolaskom bude nešto novo.
 
Ne znam zasto se na delu kod Jakova vozi jednom stranom auto puta na duzini od 5 km. Na drugoj strani nema nikakvih radova, a kako i da ih ima kada je nov auto put.
 
Vrh