Зато што су се угледали на нас кад су правили јавне набавке, пројекте и остале ствари. Словенци у јавној набавци за изградњу аутопута планирају набавку камиона, па и опретиве. Код нас се све то накнадно ради јер имамо Јавна предузећа којима се оставља да сама решавају то у складу са неком својом проценом, по мени лоше решење које је примењено и у Србији и у Црној Гори. Кад је инвестиција мора да постоји координационо тело које ће да започне и заврши посао и преда кориснику на употребу 100% кључ у руке систем. А код нас су то пробали са Коридорима па је испало шта је испало, пола ствари се разлије на остала предузећа јер нису способни да изнесу посао од почетка до краја па онда ти трошкови изградње буду и већи него што је представљено из разлога што се из осталих буџета финансирају неки завршни радови или радови на које посредно утиче овакав пројекат.Mi još i dobri. Kod komšija "zaboravili" da nabave vatrogasnu i opremu za zimsko održavanje puta.
Поново одложено отварање аутопута Подгорица-Колашин
ПОДГОРИЦА - Предузеће „Монтепут” објавило је да је рок за завршетак радова на изградњи деонице аутопута од Подгорице до Колашина одложено за почетак маја, као и да је разлог кашњења недостатак опреме за одржавање пута. Иако је, према последњем спомињаном року, аутопут требало да буде завршен 15...www.politika.rs
Manje više za spikera...Kako me ova šlogirana nervira. Zar nemaju nekoga ko zna da čita?
Samo da iskoristim tradicionalno priliku da raščistimo da bankina ne znači zaštitna ograda nego onaj sređeni pojas zemlje do putaSta je problem Pester kad bankine ne umemo da postavimo (ili sta god je Toma Mona izjavio da je problem)? Inace posle Ivanjice je autoput na 1000m nadmorske, ako ikad dodje do Duge Poljane, tu treba ocekivati prve probleme.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
Генерално одлично се одржава!Društvo, sledeću subotu putujem na Mokru Goru, pa me zanima kakav je u zimskim uslovima put Mačkat-Mokra Gora? Da li se redovno čisti, ima li kritičnih tačaka i sl.?
A ujedno se nadam da tada bude moguće da se proba Preljina-Pakovraće, a ako ne u povratku svakako
Slažem se. Može da nastane problem samo ako trenutno sneg počne da pada, dok kamioni stignu da intervenišu.Генерално одлично се одржава!
Znači, blizu su polovine. To bi bilo još oko godinu dana kopanja, znači?Dok Drobnjak i Vucko palamude i politiziraju bez ikakve potrebe sa ovih 11km zavrsenih ap, da se vratim izvorno temi pa da ovde prenesem da je leva cev tunela Laz danas na 1546m a desna na 1516m
Munjino brdo na dan kad je "Munja" prvi put bio u mojim Pljevljima, iskopano je u levoj 1126m a u desnoj ravno 1200m. Potvrdjeno mi je da se Kinezi u Martu vracaju na intenzivne radove na nastavku trase.
Благодарим Крцане на информацији, онда свакако може бити готово до Пожеге у 2023-ој!Dok Drobnjak i Vucko palamude i politiziraju bez ikakve potrebe sa ovih 11km zavrsenih ap, da se vratim izvorno temi pa da ovde prenesem da je leva cev tunela Laz danas na 1546m a desna na 1516m
Munjino brdo na dan kad je "Munja" prvi put bio u mojim Pljevljima, iskopano je u levoj 1126m a u desnoj ravno 1200m. Potvrdjeno mi je da se Kinezi u Martu vracaju na intenzivne radove na nastavku trase.
Slažem se. Može da nastane problem samo ako trenutno sneg počne da pada, dok kamioni stignu da intervenišu.
A oprez je potreban od tunela kroz Šargan do pruge u Mokroj Gori, zbog čestih odrona oštrog kamenja i vrlo klizavog puta i kad nema snega, posebno ako je put imalo vlažan. Računaj da je ovamo ozbiljan sneg (Altair reče 46cm)i mbogo manje, a da su temperature ovih dana noću bile i ispod - 15C. Znači, dobre gume, svež antifriz, dobra baterija, kederi namazani glicerinom, kvalitetna nesmrzavajuća tečnost za šoferku, pun rezervoar...
Potpuni off, ali moram...Dok Drobnjak i Vucko palamude i politiziraju bez ikakve potrebe sa ovih 11km zavrsenih ap, da se vratim izvorno temi pa da ovde prenesem da je leva cev tunela Laz danas na 1546m a desna na 1516m
Munjino brdo na dan kad je "Munja" prvi put bio u mojim Pljevljima, iskopano je u levoj 1126m a u desnoj ravno 1200m. Potvrdjeno mi je da se Kinezi u Martu vracaju na intenzivne radove na nastavku trase.
KREĆE GRADNJA NA TRASI AUTOPUTA KROZ SANDŽAK - Prvi radnički kamp niče u Dugoj Poljani već u martu
Izgradnja autoputa od Požege do Duge Polja trebalo bi da krene uskoro, a sa više aspekata je ovaj projekat značajan kako za Sjenicu tako i za cijeli Sandžak. Polovinom marta kreće izgradnja kampa za smještaj radnika koji će graditi ovaj autoput. Kamp će se nalaziti na dionici buduće petlje kod...sandzakpress.net