Pa to je izuzetna vest. Javi nam kada ti jave da je svečano otvaranje i obavezno pošalji sendvič, ovaj, fotke.Izgleda da ce biti pusten u rad negde tokom februara. Ovo je fantasticna vest za sve i celu Srbiju. Jedva cekam!
Bar da su otvorili uključenje u Pakovraću...Sutra zatvoreno uključenje na auto-put u Preljini, od 10h do 17h
Daj brate o kojem tempu pričaš . Kako te ne mrzi ? Kad bi nama Srbima bilo nešto po volji. Iskreno pre 10 godina da mi je neko reko da će i ovoliko da se napravi rekao bih da je lud. Ne može sve preko noći. Nek ide ovim tempom Srbija, Srpska i CG će za 10 godina biti premrežene.Fantastična vest za Srbiju je i da će 1200km biti ovim tempom gradnje pušteno negde oko 2100te, jedva čekam, i ja ću se takođe potruditi da vam prenesem utiske s otvaranja.
O formatu nekog puta ne treba da odlučuje činjenica da li je međunarodni ili je "unutrašnji", već promet. Ne znam što ovde ljudi ne vole motoputeve 2+2?Dugoročno gledano, deonice koje nas povezuju sa susednim zemljama ne bi smele da budu u formatu motoputa...
Samo full AP ima smisla...
Motoput može unutar Srbije, tipa Karadjordje, tipa Požarevac - Golubac i slično... tu bi AP stvarno bio putpuni overkill...
Nema ovde mnogo filozofije...
Ovaj tempo je isti onaj koji se drži već 50 godina. Lako se može proveriti. Potrebna je neostrašćena glava, upornost, a od znanja je dovoljno sabiranje. Ne treba gledati godinu po godinu, nego npr. petogodišnji prosek....Nek ide ovim tempom Srbija, Srpska i CG će za 10 godina biti premrežene.
Ovim tempom su izgradili oko 360-370 km autoputa, znaci za 10 godina mogu jos toliko, tesko da mogu vise. To znaci da ce zavrsiti do Sremske Race, zavrsice Pojate - Preljina, docice do Ivanjice, i onda ce pasti sa vlasti, i tu ce doci do ozbiljnog zatisja u izgradnji AP.Daj brate o kojem tempu pričaš . Kako te ne mrzi ? Kad bi nama Srbima bilo nešto po volji. Iskreno pre 10 godina da mi je neko reko da će i ovoliko da se napravi rekao bih da je lud. Ne može sve preko noći. Nek ide ovim tempom Srbija, Srpska i CG će za 10 godina biti premrežene.
Треба одржавати тему живом. Пошто се тренутно очигледно ништа не ради, осим вероватно у тунелима где је тешко било шта сликати или сазнати, остаје само стандардна прича о политици. И да подсетим, политику на ову тему нису увели форумаши већ управо неспособна власт, која сваки израђени километар представља као врхунско достигнуће и као њихов поклон народ а не као обавезу, као да те паре које се троше нису наше.Imam osećaj da ovde svega ima sem informacija o napretku radova, fotografijama sa terena i o konkretnim problemima trase. Postala je tema politickih prepucavanja i napomenama o obećavaju političara koji ni sami ne znaju šta govore. Umesto racionalne rasprave o problemima trase i informacija sa terena sve se svodi na trabunjanje. Napredak radova ide sa kapacitetima i raspoloživog kadrom koji se gradi godinama. Svojevremeno sam prilikom ugovaranja samo insistirao na broju angažovani mašina i broju ljudi. Kad su mi rekli da to nije dovoljno za dinamiku odgovorio sam im da je dovoljno za manju zaradu izvođača. Jer ako mašine nemaju dobar kapacitet slabo je iskorišćeno ljudstvo a ako je broj ljudi na gradilištu dovoljan ali ne i stručan on nema produktivnost i stvara trošak izvođaču. Vrlo brzo nakon insistiranja na broju mašina i ljudi dobijete na gradilištu kvalitetne masine i ljude jer nikom se ne isplati da izvodi radove sa gubitkom a onda sve puca od dinamike. Kod nas ne vredi ni duplo plaćanje kad nemamo kapacitet za ugovorene obime radova. Zato budite racionalni u diskusiji i imajte na umu da je ova dinamika radova vezana za naše kapacitete i ma kako pričali o obecanih 1200km i ne znam kojim datumima dinamika će se odvijati prema našim kapacitetima. Po meni je bitno ugovarati poslove sa finansijskom podlogom, vršiti eksproprijaciju zemljišta i postepeno povećavati kapacitete. Ali budite racionalni ovde na forumu bez pretakanja oko obećanja oko kilometara i datuma jer to već čitam po žutoj štampi. Ovde sam da pročitam i saznam od nekog od Vas realnu sliku sa terena kao i planova za izgradnju, kao i eventualno neku diskusiju oko racionalnosti pružanja trase i svega što je vezano neposredno za autoput.
Ja apsolutno nikad nisam sporio entuzijazam ove vlasti u pogledu autoputeva, ali ne volim ovakve samoreklamere.Ovim tempom su izgradili oko 360-370 km autoputa, znaci za 10 godina mogu jos toliko, tesko da mogu vise. To znaci da ce zavrsiti do Sremske Race, zavrsice Pojate - Preljina, docice do Ivanjice, i onda ce pasti sa vlasti, i tu ce doci do ozbiljnog zatisja u izgradnji AP.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
Zašto misliš da će doći do zatišja? SNS jedini zna da pravi autoputeve? Ja baš obrnuto mislim da će se nastaviti istim ili jačim tempom, ne zato što verujem nekim budućim vlastima nego zato što ne vidim razlog za prekidanje gradnje., i tu ce doci do ozbiljnog zatisja u izgradnji AP.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
Slažem se. Da čekamo informacije sa terena, tema bi sad čamila do leta.Треба одржавати тему живом. Пошто се тренутно очигледно ништа не ради, осим вероватно у тунелима где је тешко било шта сликати или сазнати, остаје само стандардна прича о политици. И да подсетим, политику на ову тему нису увели форумаши већ управо неспособна власт, која сваки израђени километар представља као врхунско достигнуће и као њихов поклон народ а не као обавезу, као да те паре које се троше нису наше.
Dodao bih samo ono što je i Altair malopre napisao - sve ovo je mnogo lošije bego što izgleda. Pred nama su vrlo krupni događaji koji će i te kako ostaviti traga na ekonomiju, pa i saobraćaj i građevinarstvo. Da li ćemo pući za dva meseca ili 2 godine, očito je da je prenategnuto i ekonomski i politički. Referendum je pokazao stanje u politici i na šta su spremni, a svakodnevno odlasci u prodavnice nam kažu gde smo.@stex_pb - jako smo zaduzeni, jako jako, a imamo vestacki napumpan BDP. Ovih 'ispod 60%' koja vlast vrti ce verovatno morati da prodje ozbiljne revizije nekih stranih firmi koje se bave time. Verujem da ce sledeca vlast prvo pregledati sve ugovore, videti realnu zaduzenost, i onda proceniti sta dalje. Morate shvatiti i malo politike - populizam je gradjenje puteva, megalomanski projekti, veliko zaduzivanje drzave, sve pod izgovorom da se 'radi'. Nemam nista protiv sto se radi, ali sve dok postoji ozbiljna revizija uspesnosti. Primer nepostojanja revizije je prethodna vlast u CG, koja je bez ikakvih revizija uletala u sumanute kreditne aranzmane i zavrsila svoj posao posle 30 godina na vlasti. Takodje, sadasnja vlast se ponasao kao Luj XIV - posle mene potop. Kao da nista nece postojati iza njih, zato se toliko i ludacki zaduzuju, jer sigurno nece oni vracati te pare, vracace ih poreski obveznici . Meni je kao pausalcu svake godine 10% veci porez, jer to treba sve neko da isfinansira.
@Pendolino, hvala sto si me ispravio, ja racunao bukvalno najbolju opciju za ovu vlast, od Nisa do granica i ovo sto su izgradili do sada na Milosu Velikom. Dakle 280 km su otvorili, bravo za 10 godina. ZG - Split se radio tri godine, koliko kilometara je to puta?
Dosta toga što su kao završili i otvorili je bilo kićenje tuđim perjem. Sve osim Obrenovac - Surčin, mislim, bilo je ranije projektovano, ugovoreno, ponegde i započeto, pre 2012.godine. Jednom se i moralo završiti. Sad se setih onog cirkusa sa vožnjom kamionom od Preljine do Ljiga. Sad će možda i sam da vozi svojom moćnom rukom.Morao bih bas da kopam novinske textove, da vidim sta su zaista oni uradili. No sto kazes, da sipam jedno dva deci vinjaka, pa da se pridruzim slusanju Drobnjaka.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk