Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Vide ljudi da prolazi, ja bih rekao da se otvara 1200km do kraja ove godine, što da ne, veća zabava...
 
Jednom se otvoriti mora.
Ko je uneo politiku u građevinarstvo?
Ko je sve podredio slici u kojoj je sve i brže i jače i bolje nego ikad?
Nemoguće je zato razdvojiti politiku i ekonomiju čiji je građevinarstvo jedan od oslonaca.

Političko pitanje je i dalji eventualni nastavak gradnje kad jednom put stigne do Požege. Ako o trasi odlučuje politika, ako politika određuje izvođače, cenu, ako se od otvaranja deonice od desetak km pravi veliki politički skup, jasno je da je opet, po ko zna koji put, politika previše zajahala ekonomiju. Politika treba da bude instrument ekonomije, a nipošto obrnuto. A to je upravo slučaj kod nas.
Slažem se jedino da više ne bi trebalo da komentarišemo idiotluke poput završetka Pakovraće - Požega u ovoj godini. Čak ni sledećoj.
Laž je postala modus operandi ovakve vlasti. I dok se mi bavimo tim nebulozama, ispod žita i radara javnosti prolaze mnogo krupnije stvari koje idu na ruku samo određenom krugu ljudi iz malog polizičkog kruga, a nikako ekonomiji i celokupnom društvu.
 
Jednom se otvoriti mora.
Ko je uneo politiku u građevinarstvo?
Ko je sve podredio slici u kojoj je sve i brže i jače i bolje nego ikad?
Nemoguće je zato razdvojiti politiku i ekonomiju čiji je građevinarstvo jedan od oslonaca.

Političko pitanje je i dalji eventualni nastavak gradnje kad jednom put stigne do Požege. Ako o trasi odlučuje politika, ako politika određuje izvođače, cenu, ako se od otvaranja deonice od desetak km pravi veliki politički skup, jasno je da je opet, po ko zna koji put, politika previše zajahala ekonomiju. Politika treba da bude instrument ekonomije, a nipošto obrnuto. A to je upravo slučaj kod nas.
Slažem se jedino da više ne bi trebalo da komentarišemo idiotluke poput završetka Pakovraće - Požega u ovoj godini. Čak ni sledećoj.
Laž je postala modus operandi ovakve vlasti. I dok se mi bavimo tim nebulozama, ispod žita i radara javnosti prolaze mnogo krupnije stvari koje idu na ruku samo određenom krugu ljudi iz malog polizičkog kruga, a nikako ekonomiji i celokupnom društvu.
I šta sad. Svaki drugi post je politički, svi bi da kažu nešto o vlasti.
Tako operišu naši političari jer naš narod, u većini, voli predstave, samo da je para i muzike. Specijalno je demagog usavršio tu veštinu, odnosno, nas je neko dobro proučio.
Ja, recimo, svakog radnog dana putujem 200 km kuća-posao-kuća (magistralnim putem 140 km i autoputem 60 km) i oko dva - tri puta godišnje idem u Republiku Srpsku gde obično prelazim granicu kod Kotromana.
Iako mi je zasmetalo što se nije desilo puštanje do NG, jer smo se ponovo zaglavili u Čačku, ipak kad god da puste deonicu Preljina-Pakovraće biće mi vrlo, vrlo drago, bez obzira što ne putujem često u tom pravcu,
 
I svaki drugi post je "meni ce biti drago kad god da puste", pa sta? Je l' stvarno mislite da ima neko kome nece biti drago? To sto neko kritikuje kasnjenje, ne znaci da mu je drago sto kasni ili da prizeljkuje da se nikad ne otvori.
 
Upravo tako.
Ili je medijski isforsirano vreme završetka, pa smo sad razočarani.
Ili je diletantaki propušteno da se odradi nešto tokom gradnje, poput tendera za sistem naplate.
Ili se opet politički, taktizira zbog tajminga sakupljanja poena.
Šta god da je od ovoga, opet je politika kriva.
A svi nestrpljivo čekamo. Meni lično, koji desetak puta godišnje putujem ka Bgd, mnogo veći dobitak biće ova deonica nego naredna, do Požege.
 
Juče sam prošao od Beograda ka Zlataru. Ok, nisam išao obilaznicom oko Čačka, tj. samo od gradskog groblja pa dalje ka Požegi.

Čačak-Požega je poprilično opterećen vozilima. Od Čačka do Užica se vozi u koloni, sa jako malo mesta za preticanje - najviše zbog opterećenosti puta. Kolone i na jednu i na drugu stranu.

Po mom mišljenju, jednako je bitna i deonica do Požege, ali i dalje do Mačkata.
 
Od Čačka do Užica se vozi u koloni, sa jako malo mesta za preticanje
За несметан ток транзитног саобраћаја најважнија је обилазница око Чачка, возити у колони је боље него стајати. Пожега-Ужице је део другог пројекта, али баш баш важна. Треба је градити и ако се одустане од крака ка Котроману.
 
I svaki drugi post je "meni ce biti drago kad god da puste", pa sta? Je l' stvarno mislite da ima neko kome nece biti drago? To sto neko kritikuje kasnjenje, ne znaci da mu je drago sto kasni ili da prizeljkuje da se nikad ne otvori.
Stvara se afmosfera da svako kome nisu normalne afere i kašnjenja Srbiji ispada neki autošovinista, da se ne raduje autoputu ili bilo kom drugom projektu. Meni su čak rekli da "da ako mi se ne sviđa, idem i dalje Ibarskom", jes sam imao primedbe na neke detalje, koje smo i na forumu obrađivali.
Naučili su ljud da je bolje ikad nego nikad, a zapravo treba da bude na vreme
 
За несметан ток транзитног саобраћаја најважнија је обилазница око Чачка, возити у колони је боље него стајати. Пожега-Ужице је део другог пројекта, али баш баш важна. Треба је градити и ако се одустане од крака ка Котроману.
Znam da je deo drugog projekta od Požege ka Kotromanu. Bolja je kolona od stajanja, ali svakako nije ni ona dobra. Promet je veliki i opravdava bar brzi put.
 
Meni inače najgori deo puta na celom delu od Prijepolja do Beograda (ako se izuzme obilaznica Čačka) taj deo posle Užica do Požege, sve ravno, a ograničenja 50, 60, pa i 40. Retko 80. Volim da vozim ovim delom što je renoviran, od Požege do Čačka, računajući i Ovčar - Kablar, i dobar za vožnju je - mada očajan asfalt, zreo za zamenu - put Zlatibor Borova glava. Od Borove glave do Varoši puno krivina, noću je jako ružno voziti, posebno taj deo nizbrdo, od Borove glave ka Varoši. Uzbrdo je podnošljivo. Ali da ne idem u of bezveze :)
 
Jesmo pogresno procenili, ja prvi, ali da citiram Borisa Petkova iz Vidimo se u citulji: "Ti mozes da predvidis postupak jednog normalnog coveka, al ne mozes da predvidis postupak budalle, odnosno mozes - a to je katastrofa"
 
Ovo sa naplatom mi je smesno. Kakav tender, zar nije Stara mo napravio naplatnu stanicu u Pakovracu? To je jos samo jedno zamazivanje ociju narodu da nije sve gotovo. Garantujem da za dva dana moze da se otvori da hoce
 
Ja videh da je naplatna stanica postavljena, bar spolja. Možda im treba tender za kompujtere? Ili stolice :D
 
Ne znam da li ću iznervirati osetljive duše, ali mene stvarno izrazito ljuti direktno i svesno izrečena laž u javnom prostoru i ta nepodnošljiva lakoća laganja. Prosto mi je neverovatno kada na forumu nekome više smeta ukazivanje na to, nego sama laž, pa je relativizuje i normalizuje (čuvenim "svi to rade, a ko to ne radi, šta ste očekivali" itd i tsl).

To mora jednom da stane, mislim na svesno bezobrazno laganje koje nam potcenjuje inteligenciju, prosto MORA ako hoćemo da stignemo negde, a staće tek kada, srpski da vam kažem, većina nas od toga pop*zdi.

Izvinjavam se što je politika, radova nema, pa nema o čemu drugom.
 
Mene na primer iznervira negodovanje zbog gluposti. Naravno da neki procenat kasnjenja na projektu je normalan i projektuje se sa odstupanjima. Jasno je da vlast ima vece zelje nego mogucnosti i da se trudi da sto vise skrati rokove ali da sam projekat ima svoje izazove. Tako treba da se gleda na stvari da bi bili normalni i pozitivini ucesnici u diskusiji.
Sve ostalo je politika i neki interes da se nesto negoduje ili hejtovanje.

Svaka cast na izvedenom do sada i jedva cekam da puste u saobracaj!
 
Vrh