Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Preživesmo još jedne praznike u koloni kroz Čačak. Danas oko 15h kolona gotovo od Pakovraća do Preljine, u stani kreni režimu a u par navrata saobraćaj je zastajao i kroz Međuvršje i Ovčar banju. Gužva na samoj rampi u Preljini nije ni bila, već samo na obilaznici oko ČA.
Sa druge strane na rampi Obrenovac čekalo se 15 -20 minuta. Ja sam bio jedini u tom trenutku koji je imao TAG. Niko ni ispred ni iza mene.

P.s.Sviđa mi se optimizacija novog foruma za mobilni telefon. Bolja je nego na Tapatalk
IMG_20220109_143351.jpg
IMG_20220109_144557.jpg
IMG_20220109_144604.jpg
 
Poslednja izmena od urednika:
Ja sam juce prosao oko pola 2, al sam otisao kroz centar Cacaka, tako da sam izbegao celu tu guzvu na obilaznici. U centru sam stao na dva semafora nije bilo uopste guzve i posle tamo od kruznog toka do rampe nekih 10tak minuta.
 
Naravno kroz centar samo što je od Konjevića do preljine isto bilo stani kreni. U gradu nije bilo žive duše.
 
Сада причају о10.феб као датуму отварања, па је очигледно да је то предизборна камппања. Да ли је могуће да нико нема информације докле се стигло са Муњиним брдом и Лазом?!
 
Prolazio sam juče lokalnim putem u Trbušanima, podvožnjakom kod Čemernice, nikakvih aktivnosti nije bilo. Krajevi podvožnjaka su obloženi onim betonskim pločicama, deluje da se nema šta više raditi. Nisam slikao jer sam ja vozio. Posle sam pitao nekog ženinog rođaka ima li aktivnosti, on mi je rekao da su sve izmestili u nastavak autoputa. Nisam tuda skorije prolazio pa ne mogu da uporedim, ali ima 7-8 građevinskih mašina(bageri, valjci, kamioni..) koji deluju kao da sedmicama nisu pomerani. Možda su tu zbog popravljanja lokalnog puta koji je u katastrofalnom stanju(kolotrazi, rupe...)
 
Jel vas zatrpao sneg? :)
Ne znam ima li snega u Ca, sta misle da rade kad je 20 cm snega? Videh jednu sliku sa Miloša, opet jedna traka očišćena, preticajna naravno mnogo lošije...

Ja čisto da napišem nešto na ovom novom forumu, ništa ne mogu da se snađem, ali vidim da se ljudima sviđa pa zaključujem da je to onda do mene. Zapravo na kompu je preglednije nego na tel., ali naviknucemo se i mi digitalno nepismeni :ROFLMAO:
 
Jutros prošao od Čačka do Beograda, Milošem i imao sam sličan osećaj, da može bolje da bude očišćeno. Na više mesta samo jedna traka očišćena. Doduše, putari su se trudili, videh više mesta gde su radili u paru (2 čistača jedan pored drugog).
 
Ušao na autoput iz pravca Preljine oko 18h, ono je bruka, svuda je čisto (magistrala Užice - Čačak i kroz Čačak), ali autoput do negde na 10km od naplatne je katastrofalan, onaj prvi deo od Čačka do Ljiga je na par deonica bio u takvom stanju da su ostale za korišćenje samo srednja traka i po metar sa strane. 0 rizle, 0 soli
Sad tek razumem kada neko spomene kako bi čistili preko Peštera, ako ne mogu 5cm očistiti valjano...
 
Konačno neke novosti na jugu. Ovo je deo clanka sa RTCG.

Radovi na preostalim dionicama auto-puta do kraja godine

Otvaranje prioritetne dionice auto-puta do 15. januara nije izvjesno, ali je veoma blizu, saopštio je ministar kapitalnih investicija, Mladen Bojanić i dodao da vjeruje da bi radovi na preostalim dionicama mogli početi do kraja godine.

„Ne smijem se usuditi da kažem da je to 15. januar, ali tu smo. Blizu smo došli. Negdje ćemo svi zaboraviti tih mjesec ili dva kašnjenja kad prvi put krenemo tim auto-putem, stavljajući po strani sve što se dešavalo s tim projektom od početka njegove realizacije. Taj put kad se otvori, biće spektakularan i obezbijediće daleko bezbjedniji i brži saobraćaj do Kolašina“, rekao je Bojanić u intervjuu agenciji Mina-business.

On je dodao da, nažalost, ne može reći da je izvjesno da će prioritetna dionica auto-puta Bar-Boljare, od Smokovca do Mateševa, biti otvorena 15. januara, kao i da ne želi da prejudicira.

„Bukvalno su, zadnjih mjesec, ostali neki sitni poslovi. Kasnilo se sa elektro-mašinskom instalacijom i to je najviše odložilo radove, pa su se čekali atesti na vodootpornost i otpornost na požare, a treba da se ugovori i održavanje sa kompanijom Monteput“, naveo je Bojanić.

On je podsjetio da se u tom projektu nije radilo kako je trebalo.

„Opština nije uradila zaobilaznicu oko Kolašina. Taj dio puta je jako loš, ali smo uspjeli to da saniramo, pa će taj priključak biti pristojan za prvo vrijeme. U planu je novi put od petlje Mateševo do puta Kolašin-Mateševo i radićemo kompletnu rekonstrukciju od Mateševa do Kolašina“, saopštio je Bojanić.

On je dodao da se u narednom periodu, pored završetka i puštanja u saobraćaj prioritetne dionicu auto-puta, očekuje nastavak rada na preostalim dionicama.

„U pripremi je projektna dokumentacija, a najkasnije do kraja maja treba da bude gotov idejni projekat. Uporedo s tim obavljamo razgovore sa raznim investitorima, u prvom redu s Evropskom komisijom (EK), da vidimo koje su nam mogućnosti za kofinansiranje ili neki vid pomoći evropskih fondova, da bi ušli u izgradnju druge dionice, jer Crna Gora teško da može ući u neke komercijalne kredite“, naveo je Bojanić.

On je kazao da se uporedo radi idejno rješenje za dionicu od Andrijevice do Boljara i da je sa Srbijom dogovorena ta kontaktna tačka.

„To je nekih 70-ak kilometara ukupno za te dvije dionice. Užurbano se rade projekti i vjerujem da možemo stići da do kraja godine krenemo sa radovima“, rekao je Bojanić.
 
Ušao na autoput iz pravca Preljine oko 18h, ono je bruka, svuda je čisto (magistrala Užice - Čačak i kroz Čačak), ali autoput do negde na 10km od naplatne je katastrofalan, onaj prvi deo od Čačka do Ljiga je na par deonica bio u takvom stanju da su ostale za korišćenje samo srednja traka i po metar sa strane. 0 rizle, 0 soli
Sad tek razumem kada neko spomene kako bi čistili preko Peštera, ako ne mogu 5cm očistiti valjano...
Već samo raspravljali o tome, takva je praksa u Srbiji već 50 godina, dok pada čisti se samo srednja traka, a onda idu po dva i očiste sve. Iskreno, do sada me nije zatekao jači sneg na Milošu, pa ne mogu da komentarišem, ali generalno, zimska služba na autoputevima u Srbiji je dobra. Npr. kolega bez problema prošao danas, po najvećem snegu, do Vrnjačke banje. Kaže da je na "X" vozio oko 90 do 110, a da je posle ka KŠ bilo problema.
Na autoput se u načelu ne baca rizla. Čisti se fizički i baca se so (obična i kalijumova).

Kako znam da mnogi prate samo ovu temu na forumu, da vam pokažem kakva je juče bila situacija na "X". Prošle godine sam mnogo išao po Srbiji i moram da kažem da me nikad do sada zakačila ovakva situacija zakrčenja na otvorenom putu.
 
1985. nije bio završen autoput između dva najveća grada u SFRJ, pa me zanima kako je obilaznica oko Čačka trebala da bude završena još tad 🤦🏻
Mozda gresim ali obilaznica bi trebalo da postoji oko svakog veceg grada (nevezano da li je taj grad povezan autoputem ili ne). Pre svega zbog izmestanja teskog saobracaja, tranzita iz centra grada, zagadjenja, bezbednosti itd itd.
Eto nelogicnosti, Beograd jos uvek nema obilaznicu (mada vapi za njom vec decenijama).
No, cini mi se da sada ministar Toma sada menja plocu pa kaze da je sada proces tehnickog prijema u toku a do pre 7 ili 10 dana je bila prica da su bankine problem, pa zicana ograda, neke devijacije na kolovozu itd itd.
Ali doci ce i taj 10. februar, nema jos mesec dana pa cemo se provozati konacno :)
 
Mozda gresim ali obilaznica bi trebalo da postoji oko svakog veceg grada (nevezano da li je taj grad povezan autoputem ili ne). Pre svega zbog izmestanja teskog saobracaja, tranzita iz centra grada, zagadjenja, bezbednosti itd itd.
Eto nelogicnosti, Beograd jos uvek nema obilaznicu (mada vapi za njom vec decenijama).
No, cini mi se da sada ministar Toma sada menja plocu pa kaze da je sada proces tehnickog prijema u toku a do pre 7 ili 10 dana je bila prica da su bankine problem, pa zicana ograda, neke devijacije na kolovozu itd itd.
Ali doci ce i taj 10. februar, nema jos mesec dana pa cemo se provozati konacno :)
Sad je fora, sta vam se zuri za mesec dva, kad ste mogli da cekate 40 god, mozete i mesec dana. Ne razumem onda sto su njima usta bila puna Nikoljdana.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: 10k
Vrh