eKapija je objavila juče,prekjuče da su Putevi Srbije raspisali tender za opremanje NR Pakovrađe, opremom, 7 je ukupno prolaza, dat je detaljan opis koje funkcije treba da zadovolji oprema, tender je otvoren do 20.januara. Sledi izbor izvođača, pa rok za žalbu, pa sklapanje ugovora, pa izvođenje radova, pa prijem radova, pa puštanje u rad NR Pakovrađe.
Istovremeno, privremena NR Preljina koja je samo omogućavala uključenje ka Beogradu se mora razmontirati, i osposobiti nova NR kako za pravac Beograda tako i Požege.
Da li smo retardirana nacija, prema ovim postupcima, jesmo, zašto se čekalo da se završe građevinski radovi kako bi se raspisao tender za opremanje NR Pakovraće, i zašto se čekalo završetak deonice da se pristupi uklanjanju privremene naplatne rampe prema Beogradu? Ne usuđuju se da priznaju ovaj razlog odlaganja otvaranja obilaznice, pa izmišljaju kako eto bankine treba završiti, asflt zameniti... jer ovo je bruka i sramota za investitora, Ministarstvo, onaj Mona se ubio od obilazaka i obećanja da će do NG biti otvorena obilaznica.
15.februara idem na Zlataru, mislim da su šanse male, iako postoje da se ovo reši na neki volšeban način, i NR Pakovraće / obilaznica oko Čačka pusti u rad. Mislim da je sredina marta očekivan rok otvaranja obilaznice, ali tu smo, dočekaćemo da se provozamo,