To o čemu ti pričaš i ne treba da bude autoput već gradska saobraćajnica ili brzi put. Ja ne mislim da nije potrebna bolja veza na potezu Lazarevac-Beograd. Što kaže profesor Zec, Beograd ima samo jedan dostojan ulazak u grad i to onaj iz pravca Zagreba. Svi ostali su sramotni na čelu sa ulaskom iz pravca Zrenjanina.
Sve i da je trasa išla tuda kuda ti želiš ne bi svako selo imalo petlju za autoput jer se autoput tako ne projektuje.
Glede objekata uz put, gradiće se po potrebi i po ekonomskom načelu.
To što lokalci više koriste Ibarsku više govori o načinu razmišljanja prosečnog gradjanina i njegovom ekonomskom stanju nego o racionalnom razmišljanju. U životu više ne bih krenuo Ibarskom čak i sada kada verovatno ima manje vozila.
I za kraj, ne počinje sve i ne završava se sa Beogradom. Jedan ceo Beograd živi iznad Save i Dunava, a ovaj autoput predatavlja vezu i Madjarske i Rumunije sa Crnom Gorom i u tom kontekstu ga treba i posmatrati.
Inače Ub možda nije velegrad, ali je za Stepojevac, Meljak i slične jedno pismeno i koliko toliko urbanizovano naselje.
Sve i da je trasa išla tuda kuda ti želiš ne bi svako selo imalo petlju za autoput jer se autoput tako ne projektuje.
Glede objekata uz put, gradiće se po potrebi i po ekonomskom načelu.
To što lokalci više koriste Ibarsku više govori o načinu razmišljanja prosečnog gradjanina i njegovom ekonomskom stanju nego o racionalnom razmišljanju. U životu više ne bih krenuo Ibarskom čak i sada kada verovatno ima manje vozila.
I za kraj, ne počinje sve i ne završava se sa Beogradom. Jedan ceo Beograd živi iznad Save i Dunava, a ovaj autoput predatavlja vezu i Madjarske i Rumunije sa Crnom Gorom i u tom kontekstu ga treba i posmatrati.
Inače Ub možda nije velegrad, ali je za Stepojevac, Meljak i slične jedno pismeno i koliko toliko urbanizovano naselje.