Mislim da vam je priča ozbiljno šuplja i da očekujete nešto što je preteško izvesti.
Pošto sam očigledno malo više puta prošao tim putem i koristio isključenja i za Ub i za Ljig i za Valjevo i za Gornji Milanovac mogu da podelim par iskustava.
Nije tačno da je autoput predaleko od naselja. Ok je što je tebi to interesantno da prolaziš i gledaš u kuće, ali nije svima to interesantno. Na kraju krajeva tu gde su naselja blizu autoputa stavljaju se bukobrani pa svakako ne vidiš ništa. Dalje, nisu to gradovi od po par stotina hiljada stanovnika pa da očekuješ neke panorame, već mestašca sa tek par desetina hiljada stanovnika u najboljem slučaju.
Ove godine sam nekoliko puta išao u Hamburg kolima i prvi put sam ostao u čudu jer se približavam destinaciji a ne vidim ništa od grada. Onda shvatim da postoji zaštitni pojas sa obe strane puta koji uključuje i bukobrane, i prolazim kroz neko predgrađe verovatno a nemam pojma da sam već delimično u gradu. A ovde se očekuje od Uba, Lajkovca i Ljiga sa sijaju i privlače pažnju. :bash:
Sama isključenja redom:
Obrenovac - sasvim blizu autoputa
Ub - do autoputa se stiže za maksimalno 10 minuta, po Google-u ima manje od 5 kilometara
Lajkovac - ista priča
Ljig - naplatna rampa je na samom ulasku u grad
Gornji Milanovac je jedini problematičan sa udaljenošću od čitavih 10 kilometara. Taj put stvarno treba da se proširi i rekonstruiše, ali ne bih rekao da je i ova udaljenost velika. Meni toliko treba do najbližeg uključenja na autoput u Berlinu i to gradske vožnje, a ovamo se ista udaljenost predstavlja kao
Znači da je trasa morala biti bolja
Preljina/Pakovraće su na sasvim razumnoj udaljenosti od Čačka.
Da se išlo bliže Valjevu ne znam na šta bi to ličilo iskreno. Pogledajte malo mapu pre nego što kažete nešto. Bušili bi Divčibare? Kako bi došli do Čačka koji je svakako morao biti povezan autoputem?
Komentar za Hrvatsku: Da li si ikada obišao te predele o kojima pričaš? Znaš li ti da pojedine opštine na Zapadu Bosne nikada nisu spojene asfaltnim putem iako su jedna do druge?
A kad smo kod tema za razmišljanje. Ovde postoji grupa forumaša koja se upire svaki dan da nas predstavi kao koloniju u kojoj stranci sve odlučuju (ne ulazim u tu diskusiju sada), pa ja evo postavljam pitanje kako to da moćne kompanije tipa OMV, Gazprom, Eko, Petrol, NIS (i šta već imamo dole od pumpi) nisu izvršili pritisak na institucije da im dodele lokacije uz autoput ni nekoliko godina nakon otvaranja?