Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=858522#p858522:1gtbndvy je napisao(la):
Алтаир » Чет Јун 17, 2021 3:51 pm[/url]":1gtbndvy][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=W4yVVJRDp_0[/youtube]

Нека нам је срећна прва постављена греда :D
 
Evo na snimku se vidi da je postavljena i prva greda na mostu preko Morave!
 
Je li ovo Moma Mona dao naredbu da se redovno objavljuju apdejti izgradnje autoputeva?

Pa ovo ide na 15 dana izgleda...
Ko.god da je, mislim da zasluzuje sve pohvale!
 
stvarno su kinezi kao mravi!
steta sto nije cela trasa, mada sve pohvale i ovako.
 
Значи нико нема појма шта је у тунелима?! Вероватно је исти просек као пре, а то значи да неће скоро!
 
Meni je interesantno da nema nadzemnih radova nakon tunela, sa druge strane brda (tunel na kraju snimka). Cini mi se da je dobar deo tog poteza divljina... pa.sto ga ne rade onda? Opet eksproprijacija?
 
Ima delova koji se vide i da je prokrčeno, tj da je gotova eksproprijacija, polusrušene kuće, ali čak ni te delove ne diraju (dok od Preljine ka Trbušanima vidimo da rade i zaobilaze neeksproprijatisana imanja). Takođe nemoguće da ni jedan delić od tunela Laz do Požege nije eksproprijatisan pa da nije moglo krene trasiranje. Tako da meni deluje da su ovde razlozi druge prirode - smanjenje troškova, da se postojeći mali kapaciteti mehanizacije i materijala prvenstveno usresrede na Preljina-Pakovraće. Kad bi sad radili svih 30km trebalo bi im 3 puta više mehanizacije, a oni nemaju tolko već štede. Ukratko, cena autoputa je plaćena preskupo, a Kinezi&Vučićevi izvođači sada štede na kapacitetima, pa ćemo dobiti em skup put em sa zakašnjenjem. A razlika od uštede ne znam u čijem džepu će završiti. Ni za napredak u tunelima se mnogo ne nadam, a sada to i gubi smisao kada se pre i posle tunela ni ne radi trasiranje, tako da je i to jedna potvrda da tuneli neće skoro.
 
Да човек не зна право стање, питао би се где живи, дал је Белгија или Холандија? Кад се само сетим рок је Никољдан ове године, можда до тада заврше и тунел Трбушане. Експропријаца на више од пола трасе није ни урађена. Тунели ће бити завршени ко зна када. 1000км аутопутева у изграњи и пројектима, 2020 и 2021 неће бити готов ни један км аутопута у пуном профилу. Ова Гебелсовска тактика ове пед....е власти док има нета неће проћи код пола становништва, друга половина која се дрогира ријалитијима је њихова циљна група, зато им је и такав речник, јер знају коме се обраћају.
 
Upravo, pisao sa to, iaključivi smisao ovakvih tekatova je obraćanje onima koji verovatno i nemaju pojma ni šta je autoput, ni gde je to o čemu se priča. Ali, u njihovim ušima lišenim bilo kakvog kritičkog filtera, lepo zvuči.
 
Tesko da je ono snimak od 17tog Juna, mozda je nekih par dana pre.

A ovo su od danas snimci.

Rakovo:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iWUqONvtOMs[/youtube]
Trbusani:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iS142LvCwEw[/youtube]
Prijevor:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WOGcA0wPBg0[/youtube]

Okacicu sutra par slika, vise sam snimao u ovoj reportazi.
 
Браво Срки, жао ми оних несрећних домаћинстава!
 
Inace sta mi je zapalo za oko kad sam sad snimao ove, put kod Rakova kad sam prvi put snimao je bio dobar put, sad je toliko unisten da je to strasno, toliko je unisten da su krenuli da ga sredjuju, sa manjim autom lagano ljudi kace pod. Ja se iskreno nadam da kad zavrse ovaj deo trase od Preljine do Pakovraca da ce ljudima srediti i njihov lokalni put.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=858846#p858846:1fnutlk3 je napisao(la):
Earthmoving » Sub Jun 19, 2021 2:00 am[/url]":1fnutlk3]Hvala, super snimci. Ovaj deo solidno napreduje, oko polovina posla urađena.


Polovina? Daleko je ovo od polovine, puno posla još ima do Pakovraće, ako ne ubrzaju neće biti ni za godinu dana realno.
 
Reč Pakovraće.
Nominativ: Ko? Šta? Pakovraće.
Genitiv: Koga? Čega? Pakovraća.
Dativ: Kome? Čemu? Pakovraću.
Akuzativ: Koga (Vidim)? Šta (gledam)? Pakovraće.
Vokativ: Hej! Pakovraće!
Instrumental: S kim(e)? Čime(е)? Pakovraćem.
Lokativ: О kome? О čemu? Pakovraću.

:)
 
Bitno je da ce se zavrsiti i ja od mojeg stana u Podgorici do Autokomande brzo cu imati oko 220 km autoputa kad proradi ova dionica i naša ova u CG. Dakle od oko 470 km malo manje od pola bice autoput tako da ce se voziti to za 6 sati bez problema plus granice gorivo razne pauze.
Beskrajno se tome radujem i jedva čekam da puste ove dvije nove dionice autoputa.
 
Drugari, jel moze neko da mi posalje link za mapu od Pozege do Boljara. Secam se da sam na forumu to nasao, ali vec 45 minuta ne mogu da nadjem nigde.

Hvala unapred
 
Cheyene":11lp3d3n je napisao(la):
Polovina? Daleko je ovo od polovine, puno posla još ima do Pakovraće, ako ne ubrzaju neće biti ni za godinu dana realno.

Znam da sam početkom marta ove godine slikao trasu, ništa se nije započelo osim tunela Trbušani i mosta na Z. Moravi. Kada se pogledaju radovi na obilaznici oko Beograda i ovi, dinamika je dosta veća na deonici Rakova-Pakovraće.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Ja i dalje mislim da je polovina, jer kamenje se dosta brzo nasipa, jeste videli na par mesta kolko brdo kamena su doneli da posipaju, to ce brzo ici, takodje stubovi na mostovima (preko Morave, pruge, kod tunela Trbusani, nadvoznjak preko autoputa) su velikim delom izliveni, mislim da ce ovim tempom za 4-5 meseci svi rasponi biti spojeni, i odatle mi ideja da je oko polovine. Ovaj potez se za sada odlicno radi.
 
Juče razgovarao sa čovekom koji je ekonomski analitičar i radi za par stranih kompanija u Srbiji.
Posle priče o ekonomiji u Srbiji dotaknemo se saobraćaja i puteva.

Što se tiče puteva, prate sve projekte ka Bosni, CG i Kosovu, ali imaju vrlo ozbiljan proračun mogućeg saobraćaja samo ka CG. Uzeli su u obzir statistike dosadašnjeg saobraćaja sa brojača i sa graničnog prelaza. Takođe i podatke Turističke organizacije CG, broj Crnogoraca u Srbiji i svašta nešto. Kaže, preko granice, zimi maksimalno 5000 vozila dnevno i to kaže teško (?), a leti postoji mogućnost i za nešto malo više od 10000.
Ja ga pitam da li je to dobro, a on se samo nasmeja i kaže "za nas" (strane kompanije u Srbiji) je dobro svako ulaganje jer se povećava i potrošnja, ali da savetuje državu pričao bi dugu priču, jer taj saobraćaj ne može ni održavanje da plati.
Smatra da su sva tri pravca pre svega politički projekti, pogotovo onaj ka Kosovu, a da ekonomski potencijal postoji jedino u vezama ka Bosni.

Eto, reče mi jedan umni čovek na jednom mestu, pa da prenesem.
mada kad razmislim on je domaći izdajnik i strani plaćenik.
:kafa:
 
Ej svi su pametni kad se prica o nekoj dalekoj buducnosti tipa 20 godina unapred, evo pitaj ga kad su tolko analiticni da ti predvidi promet sledece godine na Beograd-Cacak. Pa ces ustedeti 20 godina i vrlo brzo saznati dal je uman ili hvalisavac. Kolko je stotina hiljada ljudi doslo iz BH ili CG u Srbiju, da je postojao autoput i pre 50 godina sa prometom tolkog broja ljudi, vec bi se 3 puta do sada isplatio. A bolja povezanost bi mozda drukcije uticala i na sprecavanje rata i sl, dalke ima toliko faktora da je buducnost tesko predvideti, tako da ajde sto se baba Vange bave prorocstvom, ali sto i trezveni zapad pocinje da se bavi vracanjem i uzima baba Vangama lebac...
 
I dalje mislim da je glupo da Čačak nema izlaz na autoput u Trbušanima, ovo severozapadno, dakle između severne petlje Preljina i zapadne Pakovraće. Danas.
 

Prilozi

  • 2021_06_20_17_27_01_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    2021_06_20_17_27_01_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    167 KB · Pregleda: 1.090
Neće ostati ni to u Preljini, već će biti pomereno niže na Moravski.
 
Vrh