Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Očigledno je da su se Crne tačke sa Ibarske preselile u Ovčar Banju po otvaranju autoputa. Sve ove nesreće su plod saobraćajne nekulture i bahatosti. "Nervoza" u koloni nikada ne sme da bude nikakvo opravdanje. Ko ne može da sačeka bezbedno prestizanje mesto za prestizanje NE TREBA NI DA VOZI. Skoro sam imao situaciju da mi je čovek uleteo u makazice baš na toj deonici, jer je prestizao kolonu. Ja sam pobegao na proširenje, a on je nastavio da prestiže da se nije ni uzbudio niti pokušao da se vrati.....

Još jedan problemčić prestizanja je i brzina kamiona. Nije više 20vek, kamioni idu gotovo kao auti. Zaletiš se da prestigneš kamion koji ide 80 na deonici gde je to i ograničenje, refleksno da ga ne bi gledao ispred sebe. i ne stigneš....
 
Gledam ovu mapu Moravskog koridora i tek sada shvatih da ce se sadasnja naplatna rampa Preljina ukinuti a nesto nize sagraditi druga! Kakvo bacanje novca!
 

Prilozi

  • Preljina.jpg
    Preljina.jpg
    191,4 KB · Pregleda: 3.112
Da da, u Konjevićima.

Pisao je @ Stara Mo da se uopste nisu nadali ( Putevi) da ce ova postojeća da sluzi ovoliko godina i zato se moralo ulagati u prosirenja itd....

Verov im je bilo daleko povoljnije da tu naprqvi trenutni izlaz nego da " pruže do Konjevića", prvo je komplikovano, a drugo i skupo jer nisu njive, ne znam kako se ovi placevi vode, ali bice puno izmestanja i seljenja.

Mene je cudilo da je taj deo poslednji koji ce da se radi na Moravskom, ali je komplikovan verovatno pa zato.

. Na ovoj slici se ne vidi, ali mislim da je petlja daleko veća nego sadasnja Preljina, ali ne drzi me za rec....
 
Zar Preljina-Krusevac nije sledeci lot koji se gradi na Moravskom?
Mislim da ce izgradnjom Moravskog i nastavka Milosa petlja u Preljini biti samo za lokalni saobracaj. Ali opet cemo imati guzve na svakom sledecem iskljucenju gde se zavrsava autoput.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=856560#p856560:1j8mwg4m je napisao(la):
blagic » Sre Jun 09, 2021 9:45 am[/url]":1j8mwg4m]Zar Preljina-Krusevac nije sledeci lot koji se gradi na Moravskom?
Mislim da ce izgradnjom Moravskog i nastavka Milosa petlja u Preljini biti samo za lokalni saobracaj. Ali opet cemo imati guzve na svakom sledecem iskljucenju gde se zavrsava autoput.
E, možda, ja sam razumela da idu ka Cacku

https://www.rts.rs/page/stories/sr/stor ... -puta.html

Evo neke stare vesti pa parola "snađi se".

Što se tice petlje, @ SCS ako zavrse do Pakovraće videcemo koliko ce saobraćaj da se rastereti, pa treba ocekivati jos manje a da petlja sluzi samo za one koji se iskljucuju u Ca pa bi valjda i trebala da bude dovoljna i kao ona u Preljini, madaaaa mnogi idu i u Ovcar Banju, vole pecenje oko Cacka....ne bih ja zanemarila broj vozila.
 
Sto se tice pecenja, ja bih pored pumpi na autoputu napravio i mini shopping centar. Gde bi se mogli probati lokalni specijaliteti, kupiti domaci proizvodi a i pojesti vruce pecenje. :D Od toga bi svi profitirali, i lokalno stanovnistvo od prodaje a i putevi Srbije od zakupa tezgi.
 
Čak i sama prodaja goriva bi bila korisna seljacima okolnih sela,oduvek mi se svidjala varijanta na pumpi Šimanovci,Pećinci itd kad dva automata postave uz samu ogradu i ljudi iz okolnih sela direktno sa Lokalnog puta za njive kupuju gorivo,tako vi i tezge a i restorani bili obostrano pristupačni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=856560#p856560:re7tu43a je napisao(la):
blagic » Wed Jun 09, 2021 9:45 am[/url]":re7tu43a]Zar Preljina-Krusevac nije sledeci lot koji se gradi na Moravskom?
Preljina-Kraljevo (Adrani) za sada, kao i deo od X do petlje Kruševac zapad.


Траса аутопута Појате – Прељина подељена је на 3 секторa:

Сектор 1: Појате – Крушевац........дужине 27,83km
Сектор 2: Крушевац - Адрани......дужине 53,88km
Сектор 3: Адрани – Прељина,..... дужине 30,66km
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0XIWxQSzIBQ[/youtube]
 
A što se to uopšte zatrpava?
Mogao je bez problema da ostane usek, a da se radi neki drugi tunel?
 
Pendolino":19fv6008 je napisao(la):
A što se to uopšte zatrpava?
Mogao je bez problema da ostane usek, a da se radi neki drugi tunel?
Da li znaš šta si pitao. Pa mora da se vrati regionalni put preko tunela.
Ovo sjajno napreduje. Za 3 meseca mnogoooo se uradilo. Baš su ubrzali.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=856975#p856975:36zmxaob je napisao(la):
GavSa » Thu Jun 10, 2021 8:50 pm[/url]":36zmxaob]
Pendolino":36zmxaob je napisao(la):
A što se to uopšte zatrpava?
Mogao je bez problema da ostane usek, a da se radi neki drugi tunel?
Da li znaš šta si pitao. Pa mora da se vrati regionalni put preko tunela.
Ovo sjajno napreduje. Za 3 meseca mnogoooo se uradilo. Baš su ubrzali.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
Znam. Čudim se zbog čega su tu radi tunel, kad je mogao da bude usek i nadvožnjak.

Gledam ovaj snimak i ne mogu čudom da se načudim.
Evo kako je Tito gradio prelaz preko pruge i preko pruge i reke
np.jpg

markovac.jpg
 
Jako logicno pitanje Pendolino. Steta sto nema nikoga iz CIPa na forumu :D
 
Zato što je mrzeo Zapadnu Srbiju.
Otkud bre znam, valjda je prvo rađen Beograd-Niš jer je već sedamdesetih bilo dana sa preko 40.000 vozila i pored vikend zabrane za kamione.
Ne hvalim ja Tita nego način gradnje u to vreme, koji je položio test vremena.
Na slikama su objekti kod Velike Plane i Markovca, a na donjoj primer kako se sada gradi, Bujanovac.
buj.jpg
 
Ja vam to s Titom ne razumem. Do 1974, dok je federacija još i postojala (jedva, ali koliko-toliko), postojao je... autoput kroz Beograd. Kakvi crni 'Titovi autoputevi', gradila Srbija. Dražini autoputevi (Draže Markovića, dabome).

A pitanje za Srbiju je zašto ipak nije krenula ka jugozapadu, kad je stigla već stotinak km na jug, do Batočine. A to beše 1978.

(E, sad, da smo mi uzeli da gradimo to, a manje AP bratstva i jedinstva, uskopistili bi se Hrvati, da i oni nastave svoj 'nacionalistički' AP od Karlovca ka Splitu umesto 'Bratstva-jedinstva'... sa kojim su ionako zabušavali, ne završivši ga do raspada - a jesu obilaznicu oko Zagreba, sve kontra od nas. Pa tu negde tražite i razlog zašto se baš nimalo nije odmaklo pravcem 'Miloša' kad je trebalo).
 
Jozo nije ništa gradio. Gradio je narod zaglupljen idejom od bratstvu i jedinstvu. Kamo sreće da nikad nismo ni ušli u tu glupost od Jugoslavije.
Ne razumem šta se ovde poredi, običan prelaz preko pruge i nekog kanala sa petljom sa koje izlazim 60 na sat?!
 
Ja sam počeo pa da ja i zavrsim.
Samo sam poredio način gradnje tokom Tita sa ovima sada.
Smatram da se tada gradilo mnogo racionalnije nego sada. A sve sa željom da se pare ne razbacuju već da se racionalno trose kako bi imalo za više projekata.

Konkretno na prve dve slike su prelazi preko pruga reseni nasipom i mostom. Jeftino i efikasno.

...a ako vam je lakse i ja preziram Jugoslaviju i kunem nase dedove sto su je napravili.

Kako se ljudi uhvate za jednu reč.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HiEDPLWx6uY[/youtube] Veoma mi je drago što objavljuju snimke skoro svake nedelje ako ne i češće, baš lepo za promenu.
 
Samo jedno pitanje ovde kod Trbušana ako sam razumeo gradi se tunel? Jel je stvarno lakše i jeftinije raskopati brdo, napraviti tunel i zatrpati sve to opet, umesto da se napravio nadvožnjak tj. most ili kako već kaže koji će povezivati taj regionalni put koji preseca autoput?
 
Dobro de, da ne ulazimo previse u off. Ne smatram da se racionalnije gradilo, gradilo se skromnije. Nit se imalo novca, nit je tehnologija bila na danasnjem nivou. Autoput kroz vecinski ravnicu, koji se gradio koliko dugo? Lokalni putevi sa ostrim krivinama u ravnici, kroz klisure, bez obilaznica, tuneli/pecine...
A sto se tice tunela Trbusani mozda je procena uticaja na zivotnu sredinu tako definisala. Ipak tu autoput preseca selo. Bila bi to pozamasna rupa kada bi se ostavila. Buka ce biti manja. A s obzirom da u blizina ima sumica u obzir se verovatno uzela i migracija zivotinja. Meni iskreno izgleda lepse sa tunelom. Kada se pokrije taj prostor moze biti iskoriscen za lokalno stanovnistvo. OK, ne verujem da ce gradnja biti dozvoljena ali se prostor moze koristiti za seoski vasar, pijacu, okupljanja i sl. Ili eventualno, vratiti parcele prethodnim vlasnicima na koriscenje koji tu mogu zasaditi neki vocnjak, basticu. Barem da se donekle nadoknadi sentimentalna vrednost. Svestan sam koliko se nas narod veze za dedovinu.
A na snimku svaki put sve manje objekata na trasi. Jedino ono stovariste odoleva.


 
Vrh